Чим покривати полімерну глину після запікання лак

Вибір лаку для полімерної глини

Виготовлені з пластичної глини вироби можна лакувати для отримання додаткових ефектів: гладкій поверхні, дзеркального блиску або матовості, глибини і насиченості кольору, додаткових відтінків. Утворюється міцне покриття захищає поверхню від впливу зовнішнього середовища, дрібних механічних пошкоджень, а також допомагає приховати незначні дефекти ліплення.

вибір марки

Потрібно правильно вибрати, ніж лакувати готову роботу. Для покриття пластики недосвідчені майстри можуть використовувати кошти для нігтів, універсальні акрилові, для будівельних робіт. Як правило, це невдале рішення. Невдало обраний засіб може вступити в реакцію з пластикою, і фігурка буде зіпсована.

Деякі види взагалі не сохнуть на пластиці, або стають липкими через час. Якісно виправити недоліки невдалої лакування можна, фігурку доведеться викинути. Окремі види лакують складів для обробки підлог і яхт можуть дати хороший результат, але це визначається тільки методом проб і помилок.

покривати, глина, після, запікання

Як правильно лакувати

Лак наноситься на абсолютно чисту поверхню. Після шліфування необхідно ретельно видалити пил, що утворився. Обов’язково протріть виріб спиртовмісних розчинів для знежирення, щоб не сталося відшарування. Попередньо добре перемішавши, лак наносять рівномірно по всій площині, м’яким пензликом, повільно, плавними рухами.

Якщо утворюються повітряні бульбашки, від них треба позбавлятися, інакше при висиханні з’являться патьоки. Рекомендують наносити кілька разів (від двох до п’яти) для досягнення більшого ефекту. Необхідно повністю висушувати прошарок перед нанесенням наступного протягом 60 хв, інакше з’являться дефекти. бульбашки, нерівності та інше. Плоскі предмети фарбують в два етапи: спочатку з одного боку, після повного висихання перевертають і фарбують із зворотного боку. Намистини та подібні їм вироби можна просто занурювати в лакують речовина, попередньо закріпивши на зубочистці. Прокрутивши намистину для рівномірного розподілу маси, закріплюють зубочистку до затвердіння на будь-якій основі (наприклад, в пінопласт).

фірмові розробки

Німецька фірма «EberhardFaber» випускає всесвітньо відому торгову марку «FIMO» ( «ФІМО»). Розроблено глянсовий і напівматовий види для запечених виробів. Вони не мають запаху, після повного затвердіння повністю прозорі. Для напівматової марки радять застосовувати 2-3 шари. Необхідно берегти від дітей.

Бельгійський виробник «TheClayandPaintFactory» відомий лінійкою засобів «CERNIT» ( «ЦЕРН»). Пропонує глянсову і матову різновиди, які використовуються після випалу. Рекомендується застосовувати мінімум два шари, час сушки кожного 60 хв. Підсохлу фігурку потрібно витримати в печі для випалення 15 хвилин при 1100 С.

Досвід. фарбуємо пластику до запікання.

Це спиртові чорнило для заправки маркерів Copic. У перших випадках. недомес. Якщо Ви отримали такий же результат на зразку. Просто перемішайте краще.

Таж сама добавка. Тільки червоний колір і краще промісити. ЗАСТЕРЕЖЕННЯ. Вчора в кафе Ліва і Лариса сказали. ці чорнило не підходять. Тому що йдуть бульбашками, як і водні. Коли я прийшла додому, то побачила, що на зразку з майстер-класу точно така ж фігня. Якщо втиснути нігтем або олівцем, то на поверхні залишається слід. Моя версія така. або це властивість рідкої пластики після запікання, або товстий шар суміші. Сьогодні я спеціально пробувала покривати пластику більш тонким шаром і вдалося уникнути цього недоліку.

Далі йде рідкий гель Skalpey. Він у мене набагато більше густий, ніж Fimo. Але і фарба гущі чорнила. Призначена для тканини з подальшим прогладжуванням. Jacqard.

Це знову Fimo Вітражна фарба Pebeo на водній основі призначена для високих температур. Утворює бульбашки навіть без гелю. А з гелем fimo вийшла просто пориста поверхня.

Далі без фоток. Пробувала звичайні вітчизняні спиртові чорнило для принтера (на відміну від японських коштують 300 рублів не 20, а 200 грамів).Тонкім шаром лягають добре і витримують запікання, товстим. утворюють бульбашки, які можна проткнути. ЗАСТЕРЕЖЕННЯ. Брати їх потрібно або голкою, або тонкої спицею. Чорнило для принтера брудняться дуже сильно. Працювати краще в рукавичках. Я в’язала керамічну палітру, яку тут же відмила вологою серветкою до первісної чистоти. Чорнило смогда змішати з японськими. Ще пробувала лак для нігтів. Вийшло красиво. За красою, рівності поверхні, блиску, непрозорості найбільше схоже на емаль. ЗАСТЕРЕЖЕННЯ. Має пройти час, щоб зрозуміти чи підходить даний лак цієї пластиці.

Висновки. Навіть при відсутності перевірених чорнила на спиртовій основі є барвники, які можна використовувати для сирої полімерної глини для запікання.

Якщо Вам сподобалися якісь результати. можете почати експеримент.

Якщо ні. нехай мій досвід підкаже Вам, на що не варто витрачати час і гроші.

Ефект від фарбування сирої пластики залежить не тільки від того, що є основа барвника. спирт або вода. Не менш важливі й інші компоненти. пластифікатори, біоциди, регулятори поверхневого натягу. ВСЕ треба пробувати.

Не менш важливі і товщина шару барвника, якість замісу, співвідношення різних барвників в одній суміші.

А взагалі-то мені більше подобається фарбувати вже запечену пластику.

Змінити рівень блиску

Хоча у різних марок глини властивий власний рівень блиску, і використовувана вами техніка може піднести матову або глянсову поверхню. Найпростіший спосіб змінити рівень блиску вашого готового виробу. використовувати герметик, який має бажаний тип блиску. Багато лаки бувають як глянцеві, так і матові. Іноді ви дивитеся на готовий виріб і розумієте, що буде краще. матової або глянсової, і вибір правильного лаку може легко дати бажаний ефект.

Герметик для делікатних текстурованих поверхонь

Іноді акт чистки або тертя на герметику може заважати поверхневим обробкам, таким як порошки слюди. А герметик може фактично розчинити обробку поверхні, як це відбувається, коли ви наносите Varathane на спиртові чорнило. А іноді вам захочеться покрити дрібно текстуровані поверхні, не отримуючи бульбашок повітря або скупчення. У цих випадках був би хороший аерозольний лак, але більшість цих лаків можуть привести до того, що полімерна глина згодом стане липкою. Існує дві марки аерозольних лаків, які повністю безпечні для глини і дійсно дають відмінний ефект. PYM II є однією маркою, а Helmar Crystal Kote Matte. інший. Вони встановлюють і стабілізують слюдяні порошки і можуть допомогти герметизувати спиртові чорнило швидким, легким шаром. Після цього ви можете нанести наступні шари, щоб отримати більш щільне ущільнення, або ви можете використовувати інший тип герметика. Так, ви можете використовувати Varathane або Ren Wax поверх PYM II і Helmar.

матові герметики

Translucent Liquid Sculpey. ще одна марка рідкої глини, але при затвердінні вона має матову поверхню. Щоб отримати цей ефект, використовуйте косметичну губку, щоб нанести TLS на ваше виріб, потім запікати в духовці. Не користуйтеся допомогою теплового пістолета, інакше ефект не буде матовим.

Cernit Matte Varnish дає хороший, гладкий, сухий результат на всіх марках глини. Він не дуже матовий, але надає атласну обробку з низьким блиском, яка виглядає і відчуває себе чудово.

DuraClear Ultra Matte Varnish. це стандартний матовий лак, який не має ніякого блиску. Він прекрасно працює на всіх марках глини, крім Като.

Захистити поверхневі покриття

Коли ви прикрашаєте свій проект з полімерної глини крейдою, фарбами, слюдяними порошками, металевими пастами або металевим листом, ці обробки наносяться на поверхню полімерної глини і не так довговічні, як сама полімерна глина. Проекти, що використовують поверхневу обробку, повинні тому бути запечатані для максимальної тривалості. У разі ювелірних виробів, виробник повинен бути захищений від будь-яких пігментів, барвників і слюд, які падають на його одяг або шкіру. Якщо проект носить чисто декоративний характер і буде просто знаходиться на полиці, герметизація не обов’язкова. Але майте на увазі, що очищення будь скопилася пилу може привести до порушення обробки поверхні.

Майстри з полімерної глини часто використовують акрилову фарбу для фарбування своїх проектів. Чи можна покривати акриловою фарбою вироби? Дивлячись як. Фарба, яка використовується для античності текстурованою поверхні, в основному стирається, а решта фарба досить добре захищена в «куточках і закутках» вироби. У цьому випадку немає сенсу покривати. Тонкі шари акрилової фарби можуть іноді відшаровуватися або відскрібатися, або відірвуться, якщо вимити виріб. У цих випадках краще використовувати герметик. Навіть коли шар фарби товстий і міцний, герметик може дати більш яскраве і довговічне покриття, точно так же, як прозоре покриття поверх кольорової фарби на вашому автомобілі. Ти будеш кращим творцем для свого конкретного проекту.

Граматика, яких слід уникати

Так само, як на ринку є хороші герметики, є і погані. Майте на увазі, що багато хто з них використовувалися багатьма людьми без будь-яких побічних ефектів. Але вони також відомі своїми незадовільними результатами.

Future Floor Finish. яка зараз називається Pledge Floor Care (і дуже схожа на європейський продукт Klear). це дуже прозоре, тонке, рідке покриття, яке любимо початківцями майстрами з полімерної глини. Він дає хороший глянсовий кінець, висихає швидко, пахне відмінно, і легко доступний. Єдине те, що він не дуже довговічний. Є кращі варіанти, такі як будь-який з герметиків, які згадані вище. Цей герметик для речей, які не матимуть ніякого зносу, таких як статуетки і моделі. Але для ювелірних виробів, він просто занадто швидко зітреться.

Liquitex Varnish. це лак для художників, який поставляється з глянсовою, матовою і атласною обробкою. Тести показують, що на темних кольорах він каламутний, а на деяких марках глини липкий. Є кращі варіанти, такі як Varathane або Pearl Ex Varnish.

Розмірні глазурі. це товсті прозорі однокомпонентні глазурі, які можна наносити густим шаром для створення глянсовою склоподібною обробки. Деякі з них краще, ніж інші, але всі вони можуть стати каламутними згодом. З цими глазурями успіх занадто мінливий.

Лак для нігтів часто рекомендується в якості фарби або глазурі в статтях на крафт-блогах. У більшості випадків пізніше будуть сльози, бо пластифікатор в полімерній глині ​​пом’якшує поліроль, роблячи його згодом липким. Тобто якщо воно взагалі висохне.

Лаки на масляній основі часто працюють на полімерній глині, але з часом помітно жовтіють. Це особливо помітно на білій глині, звичайно.

Mod Podge. це клей і засіб для декупажу. Ремісничі блоги також іноді рекомендували його як герметик для полімерної глини. Mod Podge насправді зроблений з того ж матеріалу, що і простий білий клей. Це не справжній герметик. Ви б не покрили свої намиста клеєм, чи не так? Просто скажіть немає.

Розпилювачі спрею також можуть мати непередбачувані і невтішні результати. Іноді виріб ніколи не висихає, іноді вона стає м’якою і липкою через місяці. Пластифікатор в обпаленої полімерної глини може пом’якшити спрей-лак, тому навіть хороша, яка заслуговує на довіру марка рідкого лаку може не дуже добре працювати в вигляді спрею на полімерній глині. Якщо вам потрібен спрей, зробіть собі послугу і замовте трохи PYM II. Це один з небагатьох відомих розпилювачів, який абсолютно безпечно використовувати з полімерною глиною. Виявлено, що тільки PYM мав універсально хороші результати на всіх марках глини, які були випробувані.

Використовуйте правильний герметик для вашого проекту

Існує безліч видів герметиків і глазурі з полімерної глини. Ось деякі перевірені і справжні герметики, які можна порекомендувати.