Як і, ніж ебать гумовий човен

Ми поставили ПВХ човен своїми руками

Впровадження шкоди власним зусиллям. справа благородна, надійна та економічна. Певно з завданням дійсно без професійних навичок, якщо у вас є необхідні матеріали, інструменти, а також дотримуватися зазначених вимог.

Як знайти шкоду

Толерантності поділяються на внутрішні та зовнішні, але їх методи ліквідації об’єднані. І для початку, необхідно виявити збиток. найпростіший спосіб реалізувати його з завищеним човном, опущеним у воду; Якщо отвір утворюється в місці, де полотно контактує з водосховищем, то характерні повітряні бульбашки призведе до джерела проблеми.

ебать, гумовий, човен

Витік може бути через, через який внутрішній простір почне заповнюватися водою, а також демонструє місце з пошкодженням. В інших випадках рекомендується мити полотно так, щоб вийшло повітряне шоу, де знаходиться слот.

Видалення пошкодження

Взвод усунено одним із двох методів: утворення шва або накладання патччеру. Через напругу, яка виникає з наповнення внутрішнього простору повітрям, можна розбити до боку.

Але це не характерно для невеликого пошкодження, представленого лінією до трьох сантиметрів, тому проблема усувається швом. В інших випадках потрібно буде вдаватися до патча, але алгоритм ремонту в обох ситуаціях використовується тим же.

Гумовий човен, як ебать його?

Зняття

Для забезпечення надійності вкладення, необхідно підготувати поверхню, очищаючи сміття, бруд і пил. Якщо ненадійні частинки потрапляли в себе, то нічого не можна зробити.

Ви можете скористатися кухонним миючим засобом, а процес сушіння прискорюється з феном або вентиляцією повітря.

Знежирення

Рамки жиру виникають на полотні через дотик або взаємодію з не чистою водою.

Навіть якщо не дотик будь-яких ознак слизької речовини не сприймається, краще дезінфікувати поверхню та обгорнути, використовуючи алкогольний розчин або бензин. один з озвучених варіантів зволожується ганчіркою, і з зусиллям утирає поверхню відремонтовано.

Оскільки будь-яка рідина, характерна для таких заходів, складається з великої кількості хімічних елементів, люди з вразливістю до токсичного середовища краще утримуватися від процедури, доручення операції до більш надійної людини.

Підготовка

Якщо вирішиться усунути проблему за допомогою клею, то вся препарат зводиться до відкриття трубки. достатньо просто інформувати отриманий шов, щоб він схопив для всіх пори та порушень і повністю затверділо.

В інших випадках проблема усувається патчем, який ви вперше потрібно вирізати з донорського матеріалу: вони можуть служити останками старого надувного човна, фрагменти мобільного басейну або шматків полімерного ресурсу.

Трубопровід повинен бути очищений аналогічним способом, знежирюватися і подряпин. обличчя утворюється з обличчям, що сприятиме зрозуміти. Далі. Процедура повинна бути виконана виключно на човні без повітря.

Сліпий

Щоб підвищити надійність клею, обидва ділянки покриті. зворотна сторона патча та місце, де знаходиться взвод. Патч повинен бути більше, ніж розміри самого пошкодження, кілька сантиметрів, як мінімум.

Після нанесення клею необхідно швидко покласти рятувальний фрагмент на позицію, оскільки більшість клеїв дуже швидко заморожені.

Останній етап. виставка преси вагою з десяти кілограмів, так що під дією липкого складу патч не змістився.

Як зробити гумовий човен з розрізом або розірваним отвором

Для фіксації великих порізів вам знадобиться капронові нитки і товста голка. Необхідно шити отримане отвір човна так, щоб шов утворив жорсткий і довговічний краю, але нитки сильно не витягнулися. Зрештою, при використанні судини буде постійно отримувати відключення страйків і високих навантажень, тому шов повинен бути зроблений таким чином, щоб він не зламав 100%.

Якщо човен отримав отвір з розірваними краями, шити, що є проблематичним, слід використовувати установку. Така операція виконується аналогічно ліквідації пункції, лише за допомогою додаткової процедури. вставки поля зсередини. Подумайте, як зробити цю дію.

Отже, для ремонту розірваного отвору вам доведеться скоротити дві мітки, і один буде 5 см більше, ніж розмір прориву, а другий. ще 3-5 см більше. Ми застосовуємо шар клею до внутрішньої поверхні отвору та на меншу засувку, тоді як ми обробляємо клей лише половину тканини! Це необхідно для зручності та сили склеювання. Після сушіння шар акуратно поклав патч у отвір, і закріпіть край, щільно натискаючи його всередину корпусу. Для високоякісного зчеплення пару разів прокатують місце склеювання ролика.

Дозволяючи першій частині висушити трохи і “захопити”, ми приносимо клей на другий край пастку і повторіть процедуру склеювання. Далі ми знову залишаємо 10-15 хвилин для сушіння, а клей на верхню оплату за методом, описаним вище.

Популярні клейові бренди для гумових човнів

Найбільш надійні засоби для ремонту човнів з гуми, безсумнівно, клей. Його правильний вибір, у складі, характеристик та призначення, гарантує якість ремонту та тривалості життя.

Розглянемо найпопулярніші бренди клею, позитивно доведено серед власників ПЛАВЗЕНЦІЙ:

Клей 4508 (гума, заснований на гумовій NUPIT DP)

Цей бренд вважається найбільш ефективним для ремонту всіх гумових виробів та, зокрема, човнів. Має високу силу. Відмінною рисою з інших клеїв. не вимагає теплового нагрівання, під час роботи. Якщо ви використовуєте його в пару з затверджувачами (“лейконат або дивотем”), зносостійкість композиції збільшується часом.

Поліуретановий клей для човнів ПВХ

Поліуретан, як речовина, має спеціальні клейові якості. Крім того, він пластик і не може бути механічно завантажений.

Радикальний

Клей, витримуючи низьку температуру, тиск і навантаження, адаптований до морської води.

Гумка

Склад цього клею включає в себе натуральний каучук. Відмінна якість. збільшення водостійкість відремонтованого продукту.

Клей гума НК

Це розчин гуми та нефрази. Зв’язування здійснюється методом “холодного”.

Клеї 88 SA, 88-NP, 88-N

Дані позначки підходять для склеювання гумових поверхонь, але застосовуються по відношенню до певної проблеми.

Характеристика клею для човнів ПВХ

Ремонт човнів ПВХ повинен здійснюватися за допомогою спеціального клею човна. Якщо ви можете вибрати, повинні бути такі характеристики:

Крім того, клей повинен тривати довгий час, не один рік, і швидко сушити. Цей стан дуже важливий у кампанії.

На підставі вищесказаного, ви повинні використовувати ваш клей, який включений до човна або пошук на продаж, подібний до складу клею. У деяких випадках, завершено до човна. це клей “Уран”. Великий клей з одним недоліком. Влітку він стає м’яким і патчем, якщо ви не чекаєте необхідного часу, це буде більш схильним.

Комплект першої допомоги для гумового човна

Найбільш простий ремонтний комплект для човна вже згадувався вище, але є більш складні набори, придатні для всіх гумових човнів взагалі. І такий набір. це велика допомога для рибалки, тому що ви навіть можете закачати човен на руку швидкої допомоги. Це те, що входить до така “набір першої допомоги”:

  • Клейка стрічка. 0,5м.
  • Гумовий клей.
  • Patchwork різних розмірів.
  • Гумова тканина.
  • Кільцеві весла. 2шт.
  • Клапанська монтаж. 2 шт.
  • Грибковий клапан. 2 шт.
  • Клапанна прокладка. 2 шт.
  • Даючи вісім.

Така “перша допомога” для гумового човна можна придбати у спеціалізованому магазині, або навіть дешевше.

Популярні бренди для наклеювання човнів

Почнемо, ми визначаємо з клеєм. Кілька популярних брендів:

  • 4508. Головний компонент. гума. Сила клеєного шва набагато краще, якщо ви використовуєте клей з отверджувачем. Притягує липкість, в’язкість композиції, а також еластичність сполук. Тільки існує проблема при використанні клею 4508: це токсичний і вибуховий. Якщо ви хочете працювати з ним у приміщенні, то повинно бути вентиляція поставки та витяжки. Обов’язково прочитайте інструкції щодо використання та зберігання після покупки клею, він має інші важливі моменти!
  • Радикальний. Чорна послідовність реального жорстокого! Щоб збільшити силу склеювання перед нанесенням, потрібно висушити поверхню. Композиція ідеально переносить низькі температури, сильні механічні навантаження, а також солону воду, тому ви можете рибати навіть у Мертвому морі. І цей клей має клас небезпеки, наприклад, його не можна використовувати поблизу вогню.
  • Gumma. однокомпонентна композиція на основі природного каучуку. Він має виняткову стійкість до водяної, хорошої адгезії та еластичності, зберігає клейову здатність до дня після нанесення на поверхню продукту.

Інші підходящі опції для продажу: Kleyberg, “Рідкі годинники” і т.Р. Ми, до речі, мають окрему статтю з оглядом різних варіантів.

Ремонт ПВХ човна: слов’яни, трамвайні, клапани, клейові шви, вилки

Човни ПВХ широко популярні серед рибалок. Компактні поплавці зручно зберігаються досить, і їх вартість є прийнятною для більшості рибалок. Єдиним відсутністю човнів ПВХ є низький рівень міцності матеріалу. Однак, поклавши трохи зусиль, ви можете самостійно зробити ремонт Plael.

Як зробити гумовий човен на шов?

Рибалки та мисливці, які часто використовують човни, чудово знають, що отвори найчастіше утворюються на швах. Вона утворюється, тому що є стрічка на шви, які з часом втрачає свою функціональність, а саме захист, тому з’являються отвори.

Щоб зробити шов, відповідно, необхідно знати місце, а потім обережно вимити човен і висушити, бажано без використання спеціалізованих інструментів.

Примітка! Човен завищений до випрямлення шва та проведення попередньої обробки, потім клей застосовується на швах і натискається вручну. Для повного сушіння, човен залишає кілька годин у формі.

  • Якщо ціна клею нижча, ніж середня, швидше за все, у вас є погані якісні продукти, які не можуть надійно закріпити.
  • Ви не можете купити суміші на основі ціанакрилу, як суперконкон або його аналоги. З’єднання буде довговічним, але недовговічним.
  • Клей човна не повинен дотримуватися шкіри, інакше вона є низькою якістю.
  • Використовуйте спеціальну суміш для надувних човнів, а не універсальні суміші.
  • До клею, вибирайте суміш, стійкий до краплі температури та довготривалого контакту з водою.
  • Найкращий клей для незначного ремонту. рідкі годинники.
  • Для часткової заміни великих ділянок ПВХ або відновлення поверхні човна, краще використовувати двокомпонентні сполуки. Вони використовуються для стаціонарного ремонту човна.
  • Аксесуари для човнів відновлюються однокомпонентними клеями.
  • Плаваючий вибрати упакований клей у невеликі трубки.

Момент

Момент клею для продуктів з ПВХ використовується в майстернях та домашньому середовищі. Це універсальна суміш, яка з’єднує шкіру, металу, тканину, гуму та ПВХ. Soo після затвердіння стає стійким до вологих, масел та нафтопродуктів, має високу міцність.

Продаються в будівельних магазинах та на ринку.

  • втрачає якість після тривалого впливу сонячного світла;
  • пошкоджено з контакту з розчинниками;
  • Вибирає токсичне випаровування.

Момент наноситься з тонким шаром на шов або у вигляді решітки на патч. Очікується 7-12 шахт., Чіткі поверхні натискають протягом 1-2 хвилин. Повна сушка через 12 годин.

Клей поліхлоропрену

Для ПВХ погано підходять, але за відсутності інших варіантів ви можете використовувати.

Інструмент швидко вирішується, а після сушіння він утворює водонепроникний, еластичний, термостійкий, міцний, міцний шов.

Поліуретановий клей

Клей поліуретану має властивості поліхлоропрену, але не кольору і не жовтий. Розроблений спеціально для надувного водного транспорту з ПВХ. Ви можете клеїти акрилові, гуми, прогумовані дружини, банери, маркізи. Клей шва служить більше 10 років. Єдиним недоліком є ​​складність видалення з поверхонь, які не приклеєні.

Kleyberg

Клейгерг клей. на поліуретановій основі, містить органічні розчинники стабілізуючі добавки. Перед використанням, місце пошкодження очищається від бруду, пилу, втирання дрібної шкіри. Тонкий шар адгезивної маси застосовується до пошкодженої площі, через 10 хвилин. Повторне додаток зроблено. Ми чекаємо 2 хв., Підключіть окремі частини. Місце склеювання тепла до 60 ° С протягом 10 с. Створіть 12 C.

Cleberg висока міцність, стійка до вологи, має щільну консистенцію. Через особливий запах, необхідно працювати в добре вентильованому приміщенні. Шва при низьких температурах може стати крихким. Агент магазину на фабричному упаковці при t від 15 ° C і вище.

Texacol

Техакол є однокомпонентним і двокомпонентним. Використовується під час виробництва та ремонту. Призначений для склеювання армованих ПВХ та поліуретанових матеріалів.

Вміст трубки з основною речовиною до приклеювання змішаного з затверджувачем у співвідношенні 1: 0,6. Застосовується відремонтовану поверхню, застосовується тонкий шар. Через 10-12 хв. Деталі підключені. Через 12 годин. Шва буде стійким до температурних крапель, довгострокових ефектів рідини, масел.

Техакольний клей створює високу міцність сполуку. При склеювання занадто пористих матеріалів композиція застосовується у двох шарах з перервою між кожним через 10 хвилин.

Бостік

Двокомпонентний клей у металевих потужностях з об’ємом 1 л. Органічний активатор прикріплений до додаткової трубки. Базовий компонент з активатором змішується у співвідношенні 1: 0,065, тобто вся основна упаковка основи підключена до 65 мл активатора. Після того, що суміш наноситься на поверхню човна щіткою, витримує 10 хвилин., Posplan patch щільно.

Клейовий основний Viknikol 1520 утворює міцні шви, не постраждали від вогкості, масла, нафтопродуктів, витримує від 80 ° С, стійкі до впливу розчинників, алкоголю, ацетону або моторного масла. Шов після затвердіння не деформується, зберігає властивості, коли температура падає.

Через високу токсичність, робота з клеєм здійснюється в респіраторі та рукавичках.

Сінтакл (ситолакол)

Клей ремонту поліуретану. Ви можете взяти човен, гуму, пластик, дерево, тканинні основи.

Синтаколок швидко захоплює. Стійкий до вологість та температурних крапель, але для цього необхідно домінувати затвердіння до основної композиції.

Під час роботи важливо дотримуватися температурного режиму. Повітря повинно нагріватися не менше 18 ° С. Після знежирення сюжет застосовується клей, він зберігається протягом 10 хвилин., натиснутий.

Майстер

Майстер клею на основі гуми, має поліуретанову водонепроникну консистенцію. Він з’єднаний гумою, картоном, пластиком, металом, дерев’яними, фанерами та тканинними базами, ДСП. Клей проданий у мініатюрному чорному пакеті, який зручно зберігати в Remkomplekt на борту човна для аварійного використання.

Клейовий шар наноситься двічі з інтервалом 15 хвилин.

Після нанесення, обклеювальна площа нагрівається феном до 60 ° С. Це покращить показники міцності, оскільки в попередньо нагрітому вигляді означає заповнити всі мікротріщі, порушення.

Після повторного застосування через 3 хвилини. Поверхня натискає поверхню. Композиція швидко вирішується, придатна для патентного ремонту. Для того, щоб не втратити якість, необхідно використовувати при температурі не нижче 18 ° С.

Рідкі хвилясті три кити

Рідкі годинники. це суспензія з потужним розчинником. Упаковка достатньо, щоб усунути 25 пошкоджень. Робиться в декількох кольорах, тому патч не виділяється на човні.

Перед застосуванням розірваного розділу застосовується клейова композиція. Навантаження закладено на період, вказаний в інструкціях.

Принцип роботи Латвої: Розчинник є частиною основи ПВХ, а активний реагент відновлює структуру матеріальної системи. Після сушіння монолітне з’єднання утворюється.

  • Високі адгезійні характеристики;
  • захист від сонячних променів;
  • відновлює пошкоджені матеріали;
  • Еластичність клейового шва, приклеєна область буде легко згинається при низьких температурах;
  • Високий опір рідин;
  • Загартовані композиція не піддається механічній дії, не дряпає, не боїться ударів;
  • Ніякі додаткові інструменти для нанесення і сушіння не потрібні;
  • дозволяє ремонтувати внутрішні шви.

Незручність. токсичність, важко знайти на прилавках звичайних будівельних магазинів. Кошти не ремонтуються приналежності і великі отвори.

Кілька крапель суспензії наносять на очищену і з низьким вмістом жиру поверхні. Через п’ятнадцять хвилин шар висихає, то процедура повторюється, якщо це необхідно. Ви можете використовувати човен після 12-96 годин. Термін для зміцнення залежить від обсягу ремонту.

Радикальний

Універсальна однокомпонентна клейова суміш, яка може бути склеєна ПВХ човна, гуми, неопрену та інших матеріалів. Як частина органічних смол, розчинників та поліхлоропрену. Може бути використаний під час морозу, витримує високий тиск, фізичне навантаження, не впливає морська вода. Експлуатуються при температурах.60 до 80 ° С.

Гумка

Однокомпонентна композиція, заснована на каучуку. Сушені шви не бояться вологи, високоміцних і еластичних. Це хороший клей для ремонту ПВХ-човнів, каучукових та гумовочних матеріалів.

Клей гума НК

Суміш, заснована на новонароджених та штучних гумових склянкових каучуку та ПВХ з холодним методом без вулканізації. Робоча температура після затвердіння гумової суміші з.50 до 70 ° С. Шов не руйнує під дією свіжої або солоної води, вібрація не впливає на це, не підлягає розвитку форми або грибку.

Клеї 88-SA. 88-NP і 88-N

Перевага клею 88 NP. висока міцність на розрив. Це водонепроникна суміш, витримує t від.50 до 70 ° С. Застосовується з холодним і гарячим методом.

Композиція 88 н базується на природному каучуку. Додатковий компонент являє собою бутил-фенол формальдегідну смолу, а розчинник. бензин. Засоби клеєні човни, які не будуть залишатись на сонці.

Коник

Підходить для багаторазового використання. Утворює супропорнивний шов і клеї різних баз. Шва може витримувати навантаження більше 0,2 тонн.