Як побудувати гараж з профільної труби

Проекти

Незважаючи на простоту каркасного гаража, до початку робіт потрібно розробити проект. Будь-яке конструкторське бюро з задоволенням візьметься за розробку проекту. Але чи варто звертатися до професіоналів, якщо звичайна людина здатна зробити розрахунки і креслення до нескладного гаражному каркасу самостійно.

побудувати, гараж, профільної

Спочатку потрібно визначити основні параметри:

  • Гараж буде стояти окремо або впритул до будинку;
  • Яка місткість будови: на 1 або на 2 машини. Можливо, є бажання поєднати стояночное машинне місце з додатковими площами і обзавестися мансардою;
  • Скільки вікон буде мати споруда;
  • Чи потрібна двері в гараж або досить вбудованої в ворота хвіртки;
  • Чи планується виділення площі під окреме приміщення для майстерні або коморі;
  • З якого матеріалу планується спорудити каркас, ніж його обшити;
  • Яку форму даху віддати перевагу;
  • Чи буде потрібно будовою фундамент, якщо так, то який;
  • Чи планується підводка в гараж інженерних комунікацій: газу, води, опалення.

Для одного авто з кузовом седан досить виділити територію 6 на 4 метри. Позашляховику буде комфортніше в гаражі 6х6 метрів. А для того, щоб розмістити відразу дві машини, підійде будова з габаритами 6х8 метрів.

Для стандартного будови з дерев’яним каркасом може використовуватися брус квадратного або прямокутного перерізу (100х100 мм, 150х150 мм, 100х150 мм). Для сталевого каркаса підійде труба, наприклад, з поперечником 40х40 мм. Окремі складальні одиниці (стінки, обв’язки, покрівля) викреслюються на кресленні в масштабі. Відстань між сусідніми стійками не повинні перевищувати 1,2 м. Знаючи кількість і розміри складових частин, можна скласти кошторис, визначити розмір майбутніх матеріальних витрат.

При виборі виду даху слід орієнтуватися на розташування гаража по відношенню до будинку. Прибудований гараж краще покрити односхилим дахом. З неї вода буде стікати в сторону від житлового будови. Для мансарди доведеться спорудити високий дах з двома скатами. А якщо є бажання і досвід будівельних робіт, з гаража можна зробити красиву надвірну споруду з хитромудрої вальмовой, шатрової або щипцевій покрівлею.

Не варто починати роботи без проекту або простого креслення-схеми і розрахунку необхідного матеріалу. Відсутність підготовки загрожує затягуванням будівництва та іншими неприємностями.

Каркасний гараж: переваги і недоліки, особливості монтажу

Кожному транспортному засобу потрібно місце для стоянки, надійно захищає від вітру і дощу, снігу і граду. З цієї причини власники приватних будинків будують на присадибних ділянках гаражі. Коли зайвих фінансових коштів немає, а машині потрібно «житло», не потрібно брати кредит, займати або збирати гроші. Вихід зі становища. Побудувати каркасний гараж.

Фундамент

Надійному будовою потрібно міцну основу.

побудувати, гараж, профільної

Фундамент може бути трьох видів:

  • Монолітною плитою;
  • Столбчатим, в тому числі на гвинтових палях;
  • Стрічковим.

Гараж мечты / начал варить каркас

  • Відмінним варіантом для каркасного гаража стане монолітна плита. Армування зробить підставу надійним і довговічним. Стяжка, виконана по моноліту, забезпечить всередині приміщення рівну підлогу, на який можна для тепла зробити дощатий настил. Недолік моноліту в тому, що плита довго сохне, що не дозволяє проводити інші роботи. Заливка плити вимагає додаткових витрат на армування і залучення до робіт механічних пристроїв.
  • Фундамент стовпчастий не дуже підходить для гаражів. Даний вид підстави вибирають тільки на м’яких грунтах.
  • Найбільш вигідним є фундамент стрічковий. Коли покрокова інструкція облаштування стрічкового фундаменту дотримана, виходить міцне надійне підгрунтя.

На підготовчому етапі облаштування фундаменту по стрічковому типу розчищається територія від сміття і рослинності. Вільна площа вирівнюється, робиться розмітка. У кожному з чотирьох кутів потрібно строго вертикально встановити міцні кілочки. Відстань сторін має відповідати габаритам, зазначеним у проекті (на кресленні). Правильно визначити розміри допоможе лазерний далекомір, а витримати прямий кут. Будівельний косинець. Мотузку по кілочків натягують після того, як розмітка підтвердить правильність гаражного прямокутника. Перевірка виконується шляхом виміру діагоналей. Аналогічним способом виконується розмітка внутрішнього габариту стрічкового фундаменту. Відстань між зовнішніми і внутрішніми лініями повинно відповідати ширині стрічкового фундаменту.

По розмітці копають траншею глибиною близько півметра. Стінки траншеї не повинні відхилятися від вертикалі, а дно після утрамбовки. Від горизонталі. Наступний етап полягає в установці опалубки. Конструкція збирається з обрізних дощок, фанери або ДСП і встановлюється впритул до стінок траншеї. На дно насипається подушка з гравію і піску. По ній встановлюється арматура. Для того, щоб опалубка змогла витримати натиск бетону, до вертикальних стінок кріплять горизонтальні розпірки. Завершальний етап. Заливка бетонної суміші. Бетону повинно бути так багато, щоб залити все фундаменту за один раз. Тільки так вийде монолітна стрічка. А щоб вона була однорідною, під час заливки суміш періодично проколюють сталевим прутом для виходу повітря і запобігання утворенню в фундаменті раковин.

Читайте також:  Як Правильно Залити Підлогу В Гаражі

Поки суміш не застигне, потрібно вирівняти її горизонтальну поверхню і накрити поліетиленом. Кілька днів буде потрібно на схоплювання розчину. Протягом цього часу поверхню слід періодично змочувати водою для запобігання розтріскування. Після застигання з фундаменту знімають плівку, укладають гідроізоляцію. В два шари руберойд, і продовжують будівництво каркасного споруди.

Матеріали

Каркас гаража може виконуватися з двох матеріалів: дерева або металу.

За застосування деревини говорять її характеристики:

  • Легкість обробки;
  • Екологічна чистота;
  • Енергозбереження.

На жаль, цей варіант найбільш дорогий.

Тим, хто все ж таки вирішить побудувати каркас з дерев’яних брусків, потрібно враховувати кілька нюансів.

  • Бруси можуть бути цільними і клеєними. Цілісні коштують у кілька разів дешевше клеєних. Дешевизна обертається серйозною усадкою і викривленням. Клеєний брус практично не деформується. Його розміри залишаються брак після зведення будівлі.
  • Непрофілірованний брус при обробці може дати тріщини. Крім того, на його обробку потрібно значно більше антисептика і інших захисних засобів. Профільований брус дорожче, але у нього відсутні вищевказані недоліки
  • Для гаражного будівництва підходить не будь-деревина. Роблячи вибір на користь того чи іншого виду, слід орієнтуватися на властиві деревині властивості.
  • Найдешевшим матеріалом є сосна. Матеріал підійде для регіонів з сухим кліматом. Сосна не витримує серйозних навантажень, тому для солідного гаража потрібно більш міцний варіант будівельного матеріалу.
  • Для районів з високою вологістю підійде модрина або дуб. Недолік міцного і надійного дуба. В складності обробки. Однак прослужить такий гараж багато десятиліть.
  • Каркаси гаражів з профільної труби вимагають не настільки значних фінансових витрат, як при виготовленні остова з клеєного бруса. Термін служби каркаса з профтруби становить в середньому 25 років.
  • Для облаштування металевого гаража використовуються квадратні або прямокутні труби з розмірами в перетині 40х40 мм або 40х25 мм. При необхідності труби спаровуються. При цьому збільшується і міцність, і жорсткість, і опір механічним навантаженням. Міцна конструкція виходить з раніше використовувалися в нафтогазовій галузі труб НКТ.
  • Чим більшу площу матиме металокаркасний гараж, тим більше стійок йому буде потрібно. Особлива увага приділяється опор, призначеним для кріплення воріт. Нерідко для них використовують здвоєні труби з того ж металопрофілю, що і звичайні стійки.

Металлокаркас отримає хорошу жорсткість при встановленні додаткових елементів (ребер жорсткості) між стійками. Для цього використовується метал різного профілю: труба, куточок, швелер. Для зовнішньої обшивки придатний будь-який облицювальний будівельний матеріал. На щитової гараж облицювання кріпиться встик. Найчастіше використовується профнастил. Він прекрасно витримує механічне навантаження, стійкий до ударів. Листи профнастилу кріпляться внахлест, отже, при визначенні потреби потрібно врахувати припуски. Від номінального розміру вони складуть близько 20%. Точні параметри матеріалу визначаються в залежності від розміру листів.

Внутрішня обшивка може мати місце, але можна обійтися і без неї. Все залежить від матеріальних можливостей.

Монтаж конструкції каркасу

Незалежно від того, з якого матеріалу збирається гараж, умовно збірку його каркаса можна розділити на чотири етапи. Спочатку йде нижня обв’язка. Деталі кріпляться між собою, і вся конструкція зв’язується з основою (фундаментом). Якщо каркас зроблений з металу, з’єднання виробляється за допомогою зварювання. Дерев’яні складові стикуються болтами. До фундаменту нижня частина гаража приєднується анкерами. Нерідко два види матеріалу об’єднують в одне ціле. Коли будівля виконується своїми руками, а не найманими робітниками, простіше нижню обв’язку зробити дерев’яної.

Технологія складання каркаса дозволяє комбінувати деревину з металом. Найчастіше одночасно з нижньою обв’язкою готується підстава для дерев’яної підлоги. Лагами служать встановлені на ребро міцні товсті дошки, зрозуміло, попередньо оброблені антисептиком. По лагах настилають підлогу. Надалі побудувати гараж виявиться набагато простіше з дощатого настилу, ніж з голої землі. Одній людині з будівництвом не впоратися. Буде потрібно помічник, так як один буде тримати чергову деталь, а інший кріпити її. Але і вдвох не все можна зробити. Наприклад, якщо стінки гаража збираються на землі, що іноді набагато зручніше, ніж за місцем, буде потрібно і третій помічник.

Боковини з металу прийнято збирати в горизонтальному положенні. Так і зварювати зручніше, і збірку можна вести по кондуктору. Стінка в зібраному вигляді важить трохи, встановити її на місце можна вручну. Якщо застосовується дерево, стійки відразу ставлять в намічені точки і фіксують за допомогою куточків і саморезов. Для більшої стійкості між стійками встановлюють розпірки і поперечини. На третьому етапі проводять обв’язку верхню. Залежно від обраного матеріалу вона виготовляється з металу або деревини. Роботи виконуються так само, як при складанні нижньої обв’язки з тією різницею, що зверху буде знаходитися покрівля.

Читайте також:  Як зробити арболітові блоки

Завершується будівництво каркаса обладнанням остова даху. Тут теж можуть використовуватися обидва види згаданих матеріалів. На дахах, що мають скати, лати виконується дошкою, а не металом. За дощаній обрешітці легше накладати обшивку даху, незалежно від того, що послужить покрівельним покриттям. Найбільш проста у виготовленні дах односхилий. Чи не доводиться споруджувати складну кроквяну систему. Ухил здійснюється за рахунок зведення різновисотних стін. Збірка каркаса пройде швидко, якщо попередньо підготувати деталі кожного вузла, скомплектувати їх за розмірами і підписати відповідно до послідовності установки.

На обшитий каркас встановлюють ворота, і місце стоянки автомобіля готове.

Плюси і мінуси

Популярність каркасних гаражів пояснюється наявністю цілого ряду позитивних характеристик. Споруда гаража з використанням дерева або металу обходиться в дуже демократичну суму, тому цілком доступна широким верствам населення. Матеріали для будівництва не є дефіцитними. Вони продаються на будівельних ринках, базах і складах. Що стосується робіт, то тут все зовсім просто. Каркасний гараж під силу зібрати людям, які не володіють навичками будівельника.

Для виконання робіт не потрібні дорогі інструменти і механізми. Досить побутових інструментів, якісь є у кожного власника приватного будинку. А ті, що відсутні, наприклад, рівень або шуруповерт, можна позичити у друзів або сусідів. При власноручного збірці будова можна звести за пару тижнів. Все, що потрібно. Три пари сильних рук. Особливо напружуватися не доведеться. Кожна з окремих деталей гаража важить трохи. Монтаж полягає у виконанні замірів, установці і кріпленні каркаса, а потім в його обшивці. Трохи більше попрацювати доведеться при облаштуванні фундаменту. Але і це не так складно, як при будівництві цегельного варіанту. Скептики схильні у всьому шукати недоліки.

Мінусом каркасних гаражів вони вважають:

  • Пожежну небезпеку (для дерев’яних будівель);
  • Недовговічність дерев’яного каркаса;
  • Відсутність комфорту всередині приміщення;
  • Низьку опірність несанкціонованого проникнення.
побудувати, гараж, профільної

Дійсно, дерево горить добре. Однак при дотриманні простих правил до пожежі не дійде. Необроблені бруски і дошки прослужать не більше десяти років. Якщо просочити деревину спеціальними хімікатами, термін служби збільшиться вдвічі, а то й утричі. У гаражі, обшитому профільованими листами, взимку холодно, а влітку спекотно. Але якщо зсередини зробити обшивку з утеплювача, ситуація покращиться. А в повністю дерев’яному будиночку завжди затишно. Крім того, гараж, в першу чергу, призначається для автомобіля. А йому там дуже навіть комфортно. Потрапити в каркасний гараж нескладно, тільки коли він стоїть на відшибі. Якщо будова розташовується на присадибній ділянці в безпосередній близькості з житловим будинком, навряд чи хтось спробує поживитися його вмістом.

Виходить, що у каркасного гаража суцільні гідності, головні з яких:

  • Дешевизна;
  • Простота монтажу;
  • Швидкість зведення.

Особливості

Каркасний гараж, на відміну від цегляного, блочного або бетонного, значно легше. Побудований з дотриманням технології, він виконує ті ж самі функції, що і більш масивні і дорогі будови. У деяких випадках він більш практичний, ніж аналогі.Напрімер, на будівництво стандартного цегляного гаража в 24 квадратних метра буде потрібно більше коштів, ніж на збірку більш місткого каркасного.

На більшій площі можна розмістити не тільки машину, але і:

  • Мотоцикл;
  • Снігохід;
  • Газонокосарку;
  • Снігоприбиральну техніку та багато іншого.

Частина просторого приміщення стане в нагоді для облаштування майстерні. У приватному будинку завжди знайдуться справи, виконувати які зручніше не в житлових, а в підсобних приміщеннях. Куточок в гаражі підійде для подібних занять якнайкраще. Там і верстак з лещатами розміститься, і для інструментів завжди знайдеться містечко.

Створення каркаса з профільних труб

Коли фундамент готовий, можна приступати безпосередньо до зведення гаража. Першим кроком буде складання каркаса відповідно до проекту (про «Як зробити каркас з профільної труби для будинку. Теорія і практика»). Профільні труби необхідно покласти горизонтально на палі і приварити так, щоб вийшов цілісний каркас з профільної труби для гаража по всьому його периметру.

Потім можна приступати до монтажу стійок конструкції. Для з’єднання вертикальних опор використовуються всі ті ж горизонтальні труби, які потрібно приварити приблизно на середині висоти стійок (природно, конкретну величину повинні враховувати розраховані своїми руками креслення гаража з профтруби). Коли вертикальні опори зафіксовані, можна зайнятися верхньою обв’язкою, щоб встановлювати покрівлю. «Як зробити гараж з профтруби своїми руками. Проектування, вибір матеріалів, інструментів, інструкція по монтажу».

При будівництві гаража з профільної труби найкраще зупинитися на стандартному варіанті односхилого даху. Щоб створити таку конструкцію, потрібно подовжити одну сторону каркаса і змонтувати на верхньої обв’язки кілька несучих. При роботі варто стежити за якістю зварних швів та інших з’єднань. Якщо немає впевненості в якості, краще скористатися звичайними кріпленнями. «Як побудувати будинок з профільної труби за технологією каркасного будівництва».

Читайте також:  Як обрізати стельовий плінтус для внутрішнього кута

Матеріали і інструменти

Перед роботою потрібно запастися необхідними матеріалами та інструментами. Для складання каркаса найкраще використовувати квадратні профільні труби. На ринку можна знайти вироби з прямокутним перетином, які теж цілком підійдуть для створення гаража, але працювати з ними буде трохи важче.

Щоб стійки каркаса могли витримувати необхідне навантаження, для їх створення варто використовувати труби зі 100-мм стінкою. Такі труби мають достатню міцність, за рахунок якої вийде досягти гарної стійкості споруди. Ребра жорсткості зазвичай збираються з широких деталей, що мають 60-мм стінку.

Крім самих труб потрібно ще і набір інструментів, який виглядає так:

  • Електродриль і свердла по металу;
  • Рулетка;
  • Болгарка;
  • Набір ключів;
  • Маркер.

Дриль потрібна для створення кріпильних отворів на профілі. Болгарка дозволяє нарізати труби на відрізки необхідної довжини. Маркер необхідно для розмітки деталей при роботі. Ключі з набором головок дають можливість закріпити елементи конструкції.

При обробці металевих деталей завжди рясно летить стружка, яка може завдати серйозної шкоди людському організму. Щоб цього не сталося, при роботі варто використовувати засоби індивідуального захисту. Маску, захисні окуляри і рукавички.

Проектування і креслення

Існує безліч варіантів побудови гаража з профтруби. При цьому, незалежно від особливостей споруди, при зведенні останнього необхідний креслення. Розмір майбутньої будови залежить від габаритів машини і додаткових потреб власника (наявність шаф для зберігання інструментів та інше).

При будівництві гаража з профільованих труб рекомендується дотримуватися таких правил:

  • Ширина приміщення повинна перевершувати розміри автомобіля не менше, ніж на 1,5 метра;
  • Довжина приміщення. На 2,5 метра;
  • Висота розрахується від максимальної точки відкривання капота і багажника.

На етапі проектування також рекомендується провести розрахунок міцності, виходячи з габаритів споруди. Зокрема, якщо планується монтаж довгих труб, останні потрібно додатково зміцнити шляхом установки вертикальних або горизонтальних планок (закріпити за допомогою зварювання або кріплень через кожні 2-2,5 метра).

Вибір матеріалів для будівництва

Стандартний розмір гаража з сталевих труб під легкову машину. 43 м. Це мінімальна площа, яку можна збільшити, в залежності від габаритів вашого автомобіля. Будова розміром 57 є капітальним, в ньому буде достатньо вільного місця не тільки для транспортного засобу, але і під зону для майстерні. Можна встановити верстак або робочий стіл.

Гараж из профнастила. Своими руками. (Garage of corrugated)

Для монтажу каркасу гаража можна використовувати квадратний або прямокутний сталевий профіль перерізом 4040 і 4025 мм відповідно. Також вам буде потрібно 35-ий куточок, для з’єднання окремих частин каркаса між собою.

Наводимо необхідну кількість профільних труб під зведення гаража розміром 5.532.5 м:

  • Квадратні профільний труби 4025 мм. 160 метрів;
  • Куточок 35. 23 метра;
  • Профіль 2525. 2 метра;
  • Сталева смуга. 40-3

Обшивку стін можна виконувати будь-яким облицювальним матеріалом, з умовою, що він володіє достатньою механічною міцністю для забезпечення мінімальної безпеки від зовнішнього проникнення. Оптимальним варіантом є профнастил. Незважаючи на те, що його можна розрізати болгаркою, матеріал стійкий до ударних деформацій за рахунок наявності ребер жорсткості.

Для обшивки стін має сенс використовувати профлист марки МП35-А, для крофлі. НС-35 або Н75. Кількість матеріалу визначається виходячи з розмірів гаража. Враховуйте, що обшивка виконується з нахлестом аркушів в 15-20 см, так що буде потрібно купувати настил з запасом в 20%.

Зведення каркаса

Сконструювати каркасний гараж з профільної труби своїми руками можна двома популярними способами: модульний і місцевий тип збірки.

Модульне складання конструкції передбачає підготовку модулів перед початком зведення конструкції. Спочатку на землі збирається кілька стінових модулів, потім їх з’єднують між собою. Так само зібрати заздалегідь слід стелю, елементи конструкції даху та інші деталі.

З’єднувати модулі поодинці не вийде. Для здійснення цього різновиду збірки необхідні підсобні робітники.

Місцева збірка передбачає виконання робіт однією людиною: спочатку збирається підставу з заздалегідь нарізаних профілів, згідно з кресленням. Потім підставу конструкції встановлюється на фундамент. Конструкція збирається поетапно з використанням кріпильних елементів.

Як побудувати гараж з профільної труби. Теорія і практика

Основний елемент будь-якого гаража з труб. Це каркас, до якого будуть кріпитися всі інші деталі конструкції. Готовий каркас повинен без проблем витримувати суттєві навантаження протягом усього періоду експлуатації гаража. Якщо ця вимога виконується, то підсумкова конструкція вийде однією з найнадійніших.

Як правило, для монтажу каркасу використовуються профільні труби, що дозволяють домогтися максимальної міцності. Про те, як зробити гараж з профільної труби, і піде мова в даній статті.