Як покласти цегельний спам

Як самостійно побудувати отвір у гаражі?

Перш ніж зробити спостережну яму в гаражі з власними руками, потрібно зробити кілька розрахунків та вимірювань.

Планування розміщення

На самому початковому етапі бажано з’ясувати, наскільки глибока вода розташована глибоко. Організація спостережної ями в гаражі зобов’язує наявність глибини підземних вод принаймні 2,5 метрів глибиною. Якщо вода, вибрана під гараж, знаходиться вище, то краще відмовитися. Якщо немає бажання називати спеціальні послуги для вимірювання глибини води, то ви можете попросити сусідні гаражі, як вони роблять з ями.

Залежно від інформації, отриманої про підземні води, необхідно планувати гідроізоляцію спостережної ями. Деякі ентузіасти автомобілів відмовляються від цього важливого етапу, посилаючись на те, що підземні води занадто глибоко і не піднімаються так високо. Однак геологічна ситуація може змінюватися в будь-який час. Крім того, останній раз рік організовує такі сюрпризи, коли щомісячний період може вийти за один день, а річний рівень опадів може падати. У таких ситуаціях все може відбутися. Тому ігноруйте гідроізоляцію підвалу або ями в гаражі дурний.

Враховуючи кліматичні умови та наявність низьких температур взимку, гаражна яма може бути додатково ізольована. Найбільш оптимальним варіантом для цих цілей вважається піною. Це не боїться вологи і не піддається процесам форми або дитинства. Необхідно зігріти копал, тобто шар піни повинен бути розташований між стінкою ями та землею. Від вологих земель, пінополістиролу повинна бути захищена шаром гідроізоляції.

Правильний пристрій спостережної ями в гаражі не може зробити і без вентиляції. Система вентиляції відіграє дуже важливу роль для автомобіля, інструментів та речей, що зберігаються в гаражі, а також автомобіліст. Наступні проблеми на користь цього елемента, які можуть бути вирішені за допомогою правильно продуманої та виконаної, вентиляції:

  • Освіта та затримка вологи в закритому, холодній кімнаті (його надлишок негативно впливає на роботу автомобіля та інших інструментів);
  • Випуск шкідливих речовин та випаровування автомобілем та іншими засобами, що зберігаються в гаражі;
  • Відсутність потоку чистого повітря в зимовий час з закритими воротами.

Система вентиляції в домашньому яму можна виконати у двох схемах:

Загальна вентиляція передбачає наявність двох труб, які мають виводу гаражу на вулицю. Один з труб транспортує свіже повітря ззовні та розповсюджує його до головної кімнати та спостережної ями. Для таких маніпуляцій у трубі є трійник з системою введення. доступу до гаража. вихід до ями. Друга труба забезпечує виведення вихлопного повітря назовні з обох кімнат. Її нижній край розташований у самому верхній частині ями і забирає брудний повітря звідти, під гаражним стелею є друге отвір труби, де всі “аромати” його зовнішньої частини залишає. Вихлопне повітря кидається через верхній край труби, який є 50см башти над рівнем даху. Вхід і вихід з вентиляційної труби повинні бути розташовані на протилежних стінах гаража.

Автономна вентиляція отворів є надзвичайно рідко. Для своєї організації необхідно провести дві труби під стінами гаража або вивести їх на дах. Вхідна трубка повинна бути розташована в нижній частині ями, а вихід у верхній частині. Зовнішній край вхідної труби повинен бути розміщений при 50 см над землею і захищати спеціальну решітку. Вулична частина вихідної труби повинна бути підвищена на 2-2,5 м над землею та покриття металевого наконечника у вигляді парасольки. Така адаптація буде захищати трубу від проникнення додаткової вологи та бруду.

Обов’язкова умова для розташування високоякісної вентиляції. це перевірити його на заключних етапах. Для того, щоб перевірити систему вентиляції, достатньо принести до його випускного сміття освітленого матчу, свічки або легше. Полум’я вогню в той же час повинен бути поспілк через трубу, як ніби він був позовником там. Якщо ви приносите світло на впускний отвір, то потік повітря слід виливати в полум’я, вогонь може навіть вийти.

У схемі планування гараж бажано враховувати ще два важливі точки джерела додаткового освітлення та відкриття в стіні у вигляді ніші

Ніші будуть дуже зручним пристроєм для автомобілістів. у них у будь-який час ви можете помістити щось під час роботи або зберігати в них, часто використовуються, речі або інструменти. Їх розташування слід враховувати при розробці ескізу та зведення стін. Щоб організувати такі вигини, часто використовуються металеві коробки або тимчасові дерев’яні макети, які згодом конкретуються.

При плануванні освітлення слід враховувати наступні нюанси:

покласти, цегельний, спам
  • Стрес всередині спостережної ями повинен бути не більше 36 В (220 В у таких приміщеннях заборонено);
  • Кабель для проводки повинен бути максимально захищений. бажано покласти його в спеціальну металеву гофрування;
  • Світильники повинні бути використані в 12 В або 36V. оптимальний варіант. це світлодіодні льодові лампи (вольфрамові лампи сприйнятливі до вибухів).

Важливий! Якщо ви вважаєте все, вищезгадані поради, то відповідно до результату, ви не повинні закінчити і повторити. Зрештою, ремонт спостережної ями в гаражі або її демонтаж нелегкий, і навіть набагато більше сил і нервів можуть йти до нього, ніж будувати нову будівлю.

Матеріали для будівництва

Якщо грунтові води лежать дуже глибоко, то ви можете зробити яму руками з цегли або пінопласт. Якщо земля під гаражем є надзвичайно вологість, то найкраще налити її бетону. Справа в тому, що бетон не боїться вологи, але, навпаки, він росте під його вплив. Для заповнення бетону, ви повинні додатково перевстановити стіну.

Ось список всіх матеріалів, які можуть знадобитися для розташування ями з власними руками:

25 мм дошка або фанера 10×15 (для опалубки);

40-45мм дошці обробляється (для притулку ями);

Щільний поліетилен, гумова, бутилова гума або аквазол (для гідроізоляції);

Кут 50×50 (для фехтування ями та закріплення його периметру);

1,5х2 дріт (для зв’язувальної армованої сітки);

Цегла, пінові блоки або цемент (для будівництва стін).

Параметри персоналу

Перш ніж копати яму, потрібно прийняти рішення щодо його параметрів і помістити маркування на поверхню землі або підлоги.

При застосуванні, слід мати на увазі, що в вбудованому гаражі з краваткою підлоги для виконання шаблону набагато легше, ніж за відсутності гаража. На голій землі ви можете використовувати, за’їхати в землю навколо периметру, кілочок або чотирьох пляжів, на яких розтягується мотузка, утворюючи форму та розміри майбутнього канави.

У випадку вбудованого гаража є ще одна проблема. копання ями в ньому набагато складніше, ніж у відкритому ділянці землі. У цій ситуації неможливо використовувати послуги обладнання. кожен повинен буде робити свої власні. Крім того, буде бажано заручитися допомоги ззовні, оскільки на додаток до робіт, це також буде необхідно, щоб витримати землю. Така робота займе набагато більше часу і зусиль. Dropsy Earth краще не залучити далеко, як це буде потрібно, щоб розбити відкриття між опублікованим і краєм грунту ями.

Для того, щоб розрахувати бажані ями в гаражі, ви можете використовувати наступні поради:

Як правило, ширина ями безпосередньо залежить від відстані між колесами автомобіля. це повинно бути 20 см менше, ніж відстань;

Потрібно враховувати, що інша машина зможе стояти в гаражі, тому бажано взяти середню ширину. часто це 80-85 см;

Довжина ями також залежить від довжини автомобіля, але його можна використовувати як менші розміри та великі (багато хто робить метр на метр довше, ніж автомобіль, а деякі, у кого немає великого простору, навпаки. скоротити яму. тоді автомобіль повинен їхати до нього, а потім назад);

Глибина критики розраховується на основі зростання власника гаража. бажано додати 10-15 см до загального зростання.

Тримаючи розміри ями в гаражі, вам також потрібно враховувати розрив на кладці стін і наповнення підлоги. Якщо ви плануєте покласти стіни з цегли або залити бетоном, то доцільно збільшити тему на 25-30 см. Якщо вирішите висунути їх з прокладки. Тоді додатково вам потрібно кинути ще 40 см. Заповнення підлоги також краде близько 20 см висотою. Наявність гідроізоляції передбачає додавання 15-17см.

Алгоритм дії

Кімната для вентиляції (якщо використовується автономна система).

Ми замикаємо підлогу. Цей процес складається з декількох етапів. По-перше, уважно зачіпає шар Землі, то ми приступили до нього п’ятьма ознакам шаром щебеню або гравію, а також щільно. До ущільнювального шару щебеню ми витрачаємо ще один п’ятиметричний шар. Останній м’яч робить шар піску в 5см. Деякі експерти вважають за краще повторювати всі шари, а також інші. обходити.

Гідроізоляція. Дно та стіни закріплені з гідроізоляційним матеріалом, чиї частини покладають один на одного протягом 15-20 см. Якщо ми використовуємо бігнероїд, то місця розташування суглобів обробляють мастику, якщо поліетилен або інші матеріали, потім приєднуються до суглобів з двостороннім скотчем. На верхніх краях гідроізоляції ями виправляють щось важке.

Встановіть посилену сітку на підлогу. Перед розміщенням посиленої сітки до підлоги ми допомагаємо йому з ізоляцією. Якщо піна не планувалося використовувати, то сітка фіксується при 5-7 см.

Наповнювати. Бетонна підлога, бажано, цементна марка M-400. Піщані пропорції, щебені та цемент витримують у відповідності 2: 2: 1. Доцільно використовувати бетонний змішувач, якщо це не. краще додати пластифікатор, рідке скло або рідке мило. Якщо ми використовуємо ізоляцію, то ми робимо шар бетону приблизно 5см, якщо ми не використовуємо, то принаймні 10-12 см.

Витримує паузу, а бетон захоплення. Залежно від погодних умов, вам доведеться чекати з тижня до двох.

Ми будуємо стіну, не забуваючи про отвори для освітлення та ніші.

Ми поклали кут каркасу. Він може бути прикріплений за допомогою іпотечних кредитів, зварених до нього (якщо було вирішено викласти цегляну) або довгі шпильки (якщо стіна була виготовлена ​​з бетону).

Ми засинаємо між землею та стінами спостережної ями з сумішшю глини з грунтом, ретельно затягуючи всі шари.

Обтіння

Якщо було вирішено побудувати стіни цегли або інших блоків, то відступаючи від земного шару 10-12 см, потрібно почати робити кладку. Для точності будівництва ви можете витягнути нитки, які будуть служити рівнем. У процесі роботи, доцільно зміцнити кладку кожна пара рядків. Вентиляційні труби повинні лежати. Кладковий розчин готується з піску та цементу у співвідношенні від одного до трьох.

Якщо стіни зведені з бетону, то перед їх заповненням необхідно обладнати опалубку та встановити арматурну решітку. Для виготовлення опалубки ви можете використовувати дошки або файн (він не проходить рішення, і завдяки йому стіни отримуються рівномірно). Зсередини і за межами Fanoire найкраще відпочити бари, так що під вагою розчину він не згинався і не деформував стіну. Саме в середині фанери потрібно розташувати арматурну решітку. Рекомендується заповнити рішення одночасно. Ви можете видалити опалубку після повного сушіння бетону (від тижня до двох).

Ми сподіваємося познайомитися з детальними інструкціями та переглянули всі фотографії в цій статті, ви будете набагато чіткішими, як правильно поглянути на гараж. Не робіть сухою яму, якщо ви купили готовий гараж.

Планування будівництва

Для багатьох ентузіастів автомобілів гараж стає другим домом, що означає, що він хоче, щоб бути ландшафтним. Для забезпечення зручного ремонту та регулярного обслуговування машини потрібна “кімната” приміщення “.

Коли ви можете перейти до свого будівництва? Обидва варіанти дозволяються: спостережна яма частіше побудована на етапі проектування гаража, але можна працювати в цьому будинку, яка вже експлуатується. Перший випадок є найбільш зручним і логічно, оскільки шум для трудомістких земляних робіт не існує: якщо бажано, власник автомобіля зможе користуватися послугами землерийного обладнання.

Оптимальний час, коли стіни ще не зведені. Готовий гараж, навпаки, підготовча стадія ускладнює значно. Накачування ями потрібно буде зробити вручну. Крім того, власник повинен буде подумати про те, як позбутися від грунту, як його носити, де експортувати і т. D.

Другий найважливіший момент. глибина підземних вод. Цей показник враховує при побудові будь-якого об’єкта. Параметр вище 2500 мм, що ускладнює роботу. У таких умовах немає завжди високоякісного гідроізоляції від проникнення вологи.

У цьому випадку рекомендується організувати дренажну систему навколо периметру структури та під конкретним підлогою. Вона дасть можливість зняти воду в каналізацію. Якщо підземна вода розташована нижче 2500 мм, то немає протипоказань для створення оглядової ями.

Розміри гаражного дизайну

Перш ніж почати вивчати тему “Як зробити яму перегляду в гаражі”, потрібно вирішити за своїм розміром. Як правило, вони обрані, зосереджуючись на розмірах автомобіля та площі будівництва.

  • Ширина. У цьому випадку враховується розмір автомобільної бази. відстань між колесами машини. Мінімальний параметр 800 мм. Оскільки власник може придбати нову техніку в майбутньому, краще вибрати середній. 800-850 мм.
  • Довжина. Це другий важливий параметр. Тут все просте: 1 метр Додати до довжини транспортного засобу. Однак у цьому випадку немає обмежень. Господарі малих та просторових гаражів можуть зробити коротку або довгу яму. В останньому випадку корисна область може бути адаптована для інших завдань. Багато варіантів: 2000-6000 мм.
  • Глибина. Головний орієнтир для цього параметра є зростання власника автомобіля. Ремонт або обслуговування обладнання, якщо він буде таким комфортним. Як правило, 100-300 мм додають до зростання. Взагалі, спочатку рекомендується визначити, в якому положенні майстер не матиме дискомфорту, але не забувайте, що між машиною та власником не повинен залишатися 250-300 мм вільного простору.

Якщо ви керуєтеся консультацією фахівців, то низької машини краще вибрати глибину щонайменше 2000 м. Коли відстань велика, це легко вирішити цю проблему. підлогу або стенд можна встановити на підлозі ями. Якщо це не досить глибоко, це легко і швидко виправляйте помилку, не досягне успіху.

Однак при виборі розмірів потрібно враховувати інший момент: параметри спостережної ями та ями не збігаються, другий завжди більший. Ця різниця пов’язана з тим, що дизайн повинен бути зміцнений, водонепроникний і “відбити”. Вибрані матеріали (бетонні, піни або газові блоки, цегла, штукатурка або плитка) і займуть “зайвий” простір.

Розміри відновлення виготовляються з параметрів (ширини, довжини) спостережної ями, товщиною стін, але до них додають 300 мм. Глибина. від товщини піщано-гравійних подушок, стяжки, гідроізоляції та шару глини, якщо власники хочуть ізолювати підлогу перерви. 1800-2000 мм Додати до отриманого результату.

Які матеріали роблять

Спостережна яма в гаражі (його стіни) викладена цегли, важкі будівельні блоки, роблять монолітний бетон. Якщо ми говоримо про цеглу, краще використовувати керамічну цеглу: це не боїться вологості. Стіни роблять в Polkirpich або цегла. Товщина стінки залежно від методу кладки, отримано 12 см або 25 см. Він повинен бути врахований при розміщенні ями.

Ви можете використовувати цеглу на сухих, щільних грунтах. Рівень підземних вод повинен бути низький. Якщо вода приходить висока, краще зробити стіни ями з залізобетону.

Будівельні блоки також необхідно вибрати тих, які не бояться підвищеної вологості. Це бетонні блоки. Інші, якщо вони використовуються, то з обов’язковою зовнішньою гідроізоляцією, а потім це не гарантія того, що вони не розсипаються, особливо якщо підземні води розташовані поруч.

З бетонною спостережною ямою, все простіше: вологонний бетон не боїться, він тільки стає сильнішим від неї. Для заповнення стін використовується бетонна марка M 250, для підлоги достатньо m 200. Чому так? Тому що з зимовим бігом, основний навантаження рахунків для стін. Так що вони не мають маржу безпеки, яка досягається шляхом підкріплення та використання високоміцного бетону. До речі, щоб уникнути обґрунтування грунту під гараж, то вам потрібно добре зробити роботу, що водяне листя, а не поглинається в землю.

Товщина стінки при розливу спостережної ями з бетоном від 15 см. Стеки повинні бути відхилені. Для цього використовуйте готову сітку з товщиною дроту 5-6 мм, а крок 150 мм (якщо грунтові води глибоко) або в’язати кадр з підкріплення діаметром 10-12 мм. Малюнок установка Крок 20 см. Для більшої сили ви можете зробити один стрижень до дна і стіни, згинається відповідно.

Обтіння

Як зробити отвір у гаражі з власними руками? Вона повинна мати цегляні або бетонні стіни (на свій розсуд). Якщо ви плануєте зробити їх з цементного розчину, вам потрібно зробити опалубку з вологостійкої фанери. На зовнішній стороні щитів зміцнюються з прокладками. В іншому випадку бетон може бути дуже натискаючи на опалубку і прорватися через нього.

Враховуючи, як зробити яму в гаражі з власними руками зі стінками бетону, варто відзначити, що наповнення відбувається відразу. Вам потрібно застосувати підводного вібратора для цементного розчину. Через кілька днів опалубка можна видалити. Потім металеві кути встановлюються на верхньому краю.

Якщо ви хочете зробити цеглу, вам потрібно вибрати свій розмір. Ви можете використовувати використаний матеріал. Масонч зазвичай роблю у Полліпіч. Покладіть блоки в колі. Стіни повинні бути вигнані майже на рівні з підлогою в гаражі. Коли ця робота завершена, металевий кут складається зверху. Потрібно витратити іпотеку. В іншому випадку стінка може розвалитися. Іпотечні кредити пов’язані з підлогою в гаражі.

Вибір розміру спостережної ями в гаражі, необхідно відштовхувати від розміру машини, а саме від відстані між його колесами по довжині і ширині. Однак існує мінімальна ширина, які використовуються як основа 80 см. Говорячи про довжину ями, тут вам потрібно додати 1 метр до довжини автомобіля. Хоча є досить великі отвори, довжина якого досягає 6 метрів.

Глибина POAM залежить від людського зростання. Але важливо, щоб власник гаража може дістатися до будь-якої деталізації автомобіля. Однак експерти радять зробити яму спостереження не менше 2 м глибоко. Навіть якщо людське зростання невелике, він може зайняти стенд.

Така глибока яма не завжди можливо. Тут треба звернути увагу на рівень підземних вод. Якщо вода на глибині 1,5 м або менше, ви можете забути про яму в гаражі.

Отже, середні розміри спостережної ями 0,8 м (довжина машини1м) 2 м

Ми позначили чисті розміри спостережної ями. Тепер давайте поговоримо про будівництво. З очевидних причин Котлован повинен буде робити більше. Справа в тому, що для створення ями потрібно обладнати дизайн.

  • покласти на дно гідроізоляційного шару;
  • При необхідності виконуйте теплоізоляцію;
  • заповнити підлогу краватку;
  • роблять стіни, вони виготовляються з цегли, твердих блоків або бетону;
  • Необхідно забезпечити додатковий простір для інструментів, які повинні бути розраховані окремо від розмірів самого ями.

З цієї причини відновлення дорівнює обраній ширині спостережної ями, у поєднанні з товщиною стін ями та додатковим 30 см для домовленості. Довжина потрібно розрахувати те ж саме. При створенні глибини основний індикатор враховується (від 1,8 до 2 м) у поєднанні з товщиною подушки, гідроізоляційним шаром, ізоляцією та стяжкою.

Бетонна спостережна яма роблять це самостійно

Це один з найпопулярніших варіантів домовленості. Процес детально описаний у відео нижче.

При виборі розмірів для ями необхідно розглянути запланову товщину стінки та збільшити глибину спостережної ями на товщину піску та гравійної подушки.

Трохи (або досить сильний, з кутом до 30 градусів з об’ємним грунтом) розширюється.

Після отримання поглиблення необхідних розмірів у вільній землі, має сенс обдурити стіни глини. це запобігає їх повороту в процесі подальшої роботи.

6 10 см REMBLE і стільки пісок, шарів, що піднімаються вручну або використовуючи механічні притулки. Далі вилив первинний шар бетону. “молоко”, щоб закріпити розбійну подушку. Негайно організувати гідроізоляцію. Фото показує два шари. звичайна поліетиленова плівка в нижній і більш тверді до дна і всю висоту стін з викруткою на підлозі гаража. Суглоби та кути, безумовно, хворіють і позначені.

Після цього покладіть армуючу сітку і виливали головний шар.

Для бетонування стін, стіни потребують опалубки. Оскільки внутрішня поверхня ями є важливою, опалубка встановлюється зсередини, попередньо прийняття арматурної сітки на стінках ями.

Перед бетонуванням потрібно встановити вихлопні та подачі трубки вентиляції.

Також встановлені коробки з ув’язненими кабелями з гофрованого рукава.

Після встановлення опалубки виконується бетонування.

Доцільно одночасно виконувати бетонування всієї підлоги в гаражі. це зменшить час, щоб організувати.

Після встановлення бетоном сили дизайну (принаймні 50 60%), ви можете вилучити опалубку, перевірте вільне повітряний прохід у вентиляційних трубах, положення та продуктивність електричної проводки.

Розетки та лампи обладнані нішами.

Стіни оштукатурені зсередини і фарби (необов’язково). Встановіть паркет на дошку на яму.

Примітка. Обкладинки борту виготовляються з окремих частин. Так що це зручніше підняти їх у міру необхідності, легше замінити пошкоджені частини. Дерев’яні частини спостережної ями повинні оброблятися антисептиком.

Будівництво спостережної ями в гаражі

Немає гаража. Я використовую машину весь час, тому гараж особливо не потрібний. Але яма потрібна.

Потім зміна масла, то підвіска буде оновлювати. Як подивитися на гараж? Вирішив зробити. Спочатку хотілося, щоб естакад, але болісно отримано великий дизайн. Зібралися з силами і робили. Місце, знайдене у матері в саду, як я сам живу в квартирі. Кілька фотографій, спостережна яма для легкового автомобіля. 1 Не забудьте встановити опалубку в процесі Coppe. (Я зробив з двох частин, щоб ви могли вивезти).

2 опалубки обов’язково розсіюється.

Опалубка для спостережної ями та для фундаменту цегли

3 У процесі укладання стін, поступово видаляють опалубку за допомогою брухту і зупиняється (я не полегшив укладання)

4 стіни на підлозі цегли так, як глибина не велика, довжина також, земля. ​​пісок, поверх води, закритий плитою. 5 куточок виступає над тарілкою на 1-1,5 см, щоб не зареєструвати воду в ямі.

Укладання цегляного спостереження YAT гараж

6 Вам потрібно акуратно подорожувати, то вам не потрібні здорові удари, щоб не рухатися в яму. 7 Ям зробив для епізодичного ремонту, а потім його машина (ви можете подивитися в BZ). Тому глибина є напівзабезпеченням (є стілець на колесах і з регулюванням висоти) і довжиною 3 метрів.

Укладання цегляного спостереження Ям Гараж з власними руками

8 Згодом кришка виконана у вигляді щитів з платної опалубки (25 мм), промиваючи шляхом розробки та закриття з тією ж шматочком лінолеуму. Я не планую покласти машину на щити, і немає товстих дощок і залити важкими щитами, немає бажання.

9 Робота повністю виконана. Всі замішані в бетонному змішувачі. Стіна подає себе вперше. Виявилося не дуже гладко (але для ями просто правильно) протягом тривалого часу (після роботи, близько 2 хвилин на вечір), але дешевше, ніж наймання.

Будівельний

Отримавши необхідні розміри, перейдіть до будівництва спостережної ями у гаражі з власними руками. Звичайно, щоб побудувати вагою, коли інший гараж не будується набагато простіше, тут потрібно зробити цю роботу, поки підлоги не будуть наповнені бетоном, але навіть коли ви думаєте, як зробити гараж з моїми руками, то Це питання цілком вирішує.

Будівельні роботи полягають у наступному:

    Підготовка котлована. Розташування землі відповідно до отриманих розмірів. Перш ніж копати яму в гаражі, приємні лопати і рівень. Яма повинна бути бажаною глибиною і з гладким дном.

Ми будуємо яму в гаражі з власними руками крок за кроком:

На землі підходить подушку з щебеню, на верхній частині якого, близько 5 см. мазок пісок, tamper.

Наступний шар у цьому “пиріг” становить 30 см. Глина. Армована сітка вже розміщена на глині, яка стає бездомним дизайном, сильним, надійним, довговічним.

Сітка наливають бетон. Ми робимо шліфування піску з цементом, у співвідношенні трьох до одного і заливають товщиною 7 см.

Ми чекаємо бетону і лише після цього, обробляємо підлогу з розчином мастики бітум. Покладіть рубероїд і дайте місце суглобів бітумом, обов’язково гарячим.

Поліфома розміщується на бігун, а потім весь дизайн щедро наливають бетоном, близько 15 см. І ми знову чекаємо, поки бетон висихає.

Після сухого бетону ви можете перейти до дизайну стін та ніш:

  • Стіни безбожні за допомогою глини, потім поміщають поліетилен, який добре прикріплений до жирних сортів глини.
  • Шар з гумовою наноситься до плівки і знову, як у випадку підлоги, суглоби проходять бітум.
  • Ми повторюємо технологію створення підлоги, а пінний шар піни на стінах, використовуючи будь-який конструктивний клей.
  • Найважчою частиною роботи є побудова опалубки. Опалубка виготовляється з фанери, якщо ви хочете отримати більш міцний дизайн, то з дощок, на відстані 7 см. Від стіни.
  • На периметру стіни ми виконуємо підкріплення та наповнюємо бетонним розчином.

Мені потрібно заповнити бетонні шари, тут вам потрібно керуватися правилом, ви тихо, ви будете. Налийте яму в гаражі, вам потрібно кілька днів, кожен день. на 20 см. в висоту.

При бетоні зависає, і ви будете задоволені отриманим результатом, видаляючи опалубку, ми зараз не потребуємо. Ну, ми переходимо до наступного етапу, створюючи нішу.

Дивлячись яму в гаражі з власними руками, укладання цегли, ізоляції та бетонування підлоги.

Як і з будівництвом сексу, та стін, з нішевим пристроєм, ми використовуємо фітинги та глину. Але тут нам більше не потрібний бетон, там буде слабкий ям у гаражі з вашою власною цеглиною, які стикаються з нішами. Якщо вам не подобається цей параметр, і ви зацікавлені, як викласти яму спостереження в гаражі, а потім використовуйте керамічну плитку, це буде більш вражаючим.

Подивіться, як зробити спостережну яму в гаражі з власними руками.

  • покладіть цегляні стіни в одній ложках (товщиною 120 мм);
  • виробляти цегельну кладку без підкріплення;
  • використовувати силікатні продукти для кладки;
  • Залити бетонну суміш прямо в землю (ззовні канави);
  • залити бетон без арматури;
  • Використовуйте сиськ.