Як Правильно Залити Підлогу В Гаражі

Як залити підлогу в гаражі: правильна підготовка підстави

Будь-яке будівництво, будь то приватне або капітальне, завжди починається з підготовчих робіт, які включають в себе не тільки планування ділянки і розмітку майбутньої будови, але і облаштування так званого дренажного шару, який забезпечує швидкий відтік грунтових вод. Бетонна підлога в гаражі не є винятком. Максимально запобігши вплив вологи, можна домогтися його довговічності. Це твердження справедливо хоча б тому, що сухий стать не буде схильний до дії циклів замерзання і відтавання в залежності від пори року.

Перш ніж залити в гаражі підлогу бетоном, слід провести ряд заходів по підсипання фільтруючих і водовідвідних матеріалів. Насипаються вони в два шари. Спочатку йде дрібний гравій, який одночасно стабілізує грунт під підлогою і перешкоджає її переміщенням. Ні, трохи не так. Він не перешкоджає переміщень грунту, а просто відокремлює його від бетонної підлоги і є своєрідним буфером. По-хорошому, потрібно насипати гравій шаром від 300мм до півметра. Другий шар такої підсипання. Це пісок, який відокремить бетон від гравію, зробивши його повністю незалежним. Пісок насипається шаром товщиною від 100 до 200мм (в принципі, можна обійтися мінімальним шаром 100мм).

І третій підготовчий шар. Це гідроізоляція. Саме він позбавить бетон від проникнення вологи з боку грунту або ж, як це в нашому випадку, з боку підсипання. Лякатися не варто, ніяких серйозних ізоляційних матеріалів і технологій використовувати тут не доведеться. Все набагато простіше, ніж ви думаєте. Поверх відсипання просто розстеляється щільна поліетиленова плівка. Стелиться вона смугами внахлест один на одного. Останній повинен становити 200-250мм. Якщо заливка підлоги бетоном проводиться в уже збудованому гаражі, то поліетилен слід нахлестнуть і на стіни по всьому периметру, а щоб він не падав і не заважав роботі, закріпити його скотчем.

залити, підлогу, гараж

Гідроізоляція підлоги в гаражі фото

Бетонування підлоги в гаражі: тонкощі технології від «А» до «Я»

Щоб легше було уявити наочно весь процес влаштування бетонної підлоги в гаражі, розіб’ємо його на п’ять основних етапів. Від одного з них, можливо, вам доведеться відмовитися, але про всяк випадок знати про нього потрібно.

  • Армування. Тут все просто. Купуємо арматуру і пов’язуємо її в металевий каркас. Якщо гараж розташований на косогорі, то пов’язуємо арматуру в об’ємний каркас. У першому випадку знадобиться виготовити звичайну решітку з осередком 200х200мм, а в другому. Дві таких решітки і розташувати їх один над одним, з’єднавши невеликими відрізками арматури. Зварювання для виготовлення армуючого каркаса використовувати, звичайно, простіше, але вона робить бетон жорстким, і при сильних рухах ґрунту він буде тріскатися. Арматуру краще в’язати м’якої сталевої дротом.
  • Опалубка. Цей етап можна ігнорувати в тому випадку, якщо заливка підлоги проводиться в гаражі без оглядової ями. Якщо вона є, то доведеться встановити обмеження, які не дозволять бетону стікати в яму. Складного в цій роботі нічого немає. Просто беремо дошки, підрізаємо їх в необхідний розмір і сколочує з них подобу ящика, що не має дна. Щоб важкий бетон не розчавив опалубку, всередині отриманого ящика потрібно встановити дві або три перемички.
  • Установка маяків. Вони потрібні для того, щоб площина бетонної підлоги збігалася з площиною горизонту. Як маяків можна використовувати або профільну трубу, або профілі для гіпсокартону ud. Останні досить хисткі, і кріпити їх потрібно частіше. Для їх установки використовується нівелір або лазерний рівень. В принципі, якщо виникнуть невеликі відхилення, то вони устранятся надалі. Так що, якщо з таким вимірювальним обладнанням у вас виникають проблеми, то можна скористатися і звичайним рейковим рівнем максимальної довжини. До речі, маяки краще встановлювати рідше. Все-таки це залізобетон, і він повинен бути монолітним. Якщо є можливість, то запозичте або придбайте правило довжиною 2,5 м, а маяки встановіть з кроком 1,8 м. При стандартній ширині гаража повинно вистачити всього двох таких напрямних.

Заливка підлоги в гаражі фото

Пристрій бетонної підлоги в гаражі

Як залити підлогу в гаражі фото

Отже, стать залитий, але говорити про його повну готовність ще рано. Підлогу ще слід окультурити, а можливо навіть і утеплити. Слід розуміти, що бетонна подушка є всього лише підставою для проведення подальших робіт.

Як залити підлогу в гаражі: тонкощі і нюанси бетонування

На міцність бетонної підлоги і термін експлуатації в гаражі впливає чимало чинників, врахувати які при його виготовленні просто необхідно. Як правило, це три речі: можливість підтоплення дощовими та талими водами, ухил місцевості, на якій проводиться будівництво гаража і близькість ґрунтових вод. Тільки з огляду на ці три фактори, можна виготовити дійсно якісний підлогу в гаражі, про який і піде мова в цій статті. Разом з сайтом stroisovety.Org ми розглянемо питання, як залити підлогу в гаражі і зробити його міцним, довговічним, а головне мало схильним до дії природних чинників.

Бетонна підлога в гаражі фото

Завершальна стадія влаштування бетонної підлоги в гаражі

Пол в гаражі можна буде вважати остаточно завершеним, коли поверх бетонної подушки заллється цементно-піщана стяжка. Ви можете подумати, що вона не потрібна, і ваш автомобіль може цілком впевнено себе відчувати на бетоні. З одного боку це так, а з іншого не зовсім. Справа в тому, що стяжка підлоги в гаражі необхідна для рівномірного розподілу навантаження від автомобіля і гаражного обладнання по всій площі бетонної плити. Цей момент дуже важливий, якщо під гаражем ви плануєте викопувати льох. Навантаження від автомобіля на одну точку з часом може зруйнувати бетон.

Стяжка підлоги в гаражі фото

Раз вже зайшла мова про стягуванні, то не зайвим буде розповісти і про її утеплення. Цей етап можна буде пропустити, якщо, звичайно, мова не йде про будівництво капітального гаража, в якому ви збираєтеся проводити досить багато часу. Виконується ця робота до заливки стяжки. На бетонну основу укладається пінопласт товщиною 40-50мм, поверх нього лягає металева армована сітка і тільки після цього встановлюються маяки і виконується безпосередня заливка стяжки підлоги, висихання якої контролюється точно так же, як і висихання бетонної основи.

Ось і вся відповідь на питання, як залити підлогу в гаражі? Тепер залишається зовсім небагато. Надати йому привабливий зовнішній вигляд. Його можна або просто пофарбувати за допомогою спеціальних просочень для бетону, або облицювати керамогранитной плиткою, гумою або яким-небудь іншим, відповідним для цих цілей матеріалом.

Легкового

Для малолітражки, невеликого автомобіля визначальним фактором є товщина щебеневого шару і бетону. Приблизно по 100 міліметрів. Непогано, якщо верхня кромка готового покриття буде врівень з рівнем землі за воротами, щоб не утворився поріжок: так зручніше користуватися гаражем, в’їжджати і виїжджати.

Як армування підійдуть сітки з дроту діаметром 5-6 міліметрів. Це підвищить міцність конструкції.

Необхідні інструменти та матеріали

Щоб зробити бетонну підлогу, знадобляться нескладні, поширені інструменти. Для приготування суміші потрібно бетономішалка. Спеціальна установка з електроприводом. Використовувати ручну працю не рекомендується по 2 причинам: піде більше часу, і для рівномірного розподілу компонентів в суміші знадобляться значні зусилля, до того ж повний обсяг робіт доведеться розбити на невеликі порції, рівні ємності замісу.

Засипка піщано-гравійної подушки

Насправді шари гравію і піску не змішуються, як компоненти в кулінарії, а укладаються по черзі на грунт. Рекомендується вирівняти «стать» міні-котловану, щоб потім акуратно і точно розподілити компоненти подушки. Іноді радять замочувати і утрамбовувати пісок, щоб збільшити щільність шару, заповнити всі порожнечі на дні ями.

З приводу щебеню: професіонали воліють використовувати не одну фракцію, а змішану. До 2/3 середньої, решта. Дрібної. Такі пропорції забезпечать необхідну жорсткість шару, щоб він не «грав», а окремі частинки щільно лягли один до одного. Щебінь також трамбують ручної або механізованої трамбівкою. Поверх нього влаштовується гідроізоляція.

Вибір бетонного покриття

Важливим критерієм вибору майбутнього бетонного покриття є марка. Від неї залежатиме міцність статі, довговічність і пропорції компонентів. Правильний підбір складу суміші з урахуванням вимог, що пред’являються до продукції, що виготовляється плиті. Це половина успіху.

Для початку роботи потрібна розмітка: якою буде товщина підлоги, де на стінах нанести лінії, що позначають верхній обріз майбутнього покриття. Склад «пирога», безпосередньо передує бетонну підлогу, наступний: шар піску без глинистих домішок, які не річкового (до 5 сантиметрів), поверх нього. Щебеню (близько 10 сантиметрів). А вже в кінці ляже монолітна плита товщиною не менше 10 сантиметрів.

Вантажного

Для мініавтобуса, вантажівки вимоги до основи жорсткіше: товщини щебеню і плити збільшуються вдвічі, а в якості каркаса використовуються арматурні стержні або зварні сітки з прокату діаметром 1-12 міліметрів. Відповідно, марка цементу повинна застосовуватися не нижче М400.

Установка маяків

Маяки потрібні не тільки на морі, але і в будівництві: по ним визначають позначки і кордони шару, що укладається бетону. Виставляють маркери по висоті, відзначаючи верхній обріз майбутньої плити, а також по краях, якщо заливка проводиться в кілька етапів. Їх колір і матеріал вибирають так, щоб добре бачити на сірому тлі цементу.

Армування

Думки щодо необхідності посилення бетону сталевими стрижнями або сіткою розходяться: з одного боку, такий крок збільшує міцність плити, з іншого. Підвищує вартість робіт. Сам по собі бетон добре переносить розподілені і точкові навантаження на стиск, але при різкому перепаді тиску може лопнути.

Арматура в тілі плити сприймає зовнішні впливи і дозволяє розосередити їх по всій площині конструкції. Сітку і каркаси використовують для зміцнення статі, підвищення його міцності, надійності. При цьому метал укладається з невеликим проміжком (НЕ впритул), щоб утворився захисний шар бетону (зазвичай 2-3 сантиметри).

Заливка стяжки

Стяжка виконується з цементно-піщаного розчину і відноситься до додаткових робіт. Найчастіше її роблять, щоб вирівняти поверхню або перед пристроєм утеплювального шару.

Розрахунок товщини шарів

Товщина шарів, вибір марки цементу і розрахунок компонентів суміші залежать від навантаження на майбутнє підставу. Для звичайного гаража, в якому буде стояти велосипед або мотоцикл, вона одна, під легковик. Інша, для вантажівки. Третя. Орієнтовно товщина плити під малолітражку вибирається в межах 100 міліметрів, для автомобіля більшої ваги. В 2 рази товще. Шар щебеню приблизно дорівнює цьому значенню, піску. Близько 5 сантиметрів.

Заливка підлоги бетоном

Заливка підлоги в гаражі проводиться уздовж двох напрямних на відстань до 1 м, щоб була можливість їх вирівняти кельмою, а потім підкоригувати правилом.

  • Правило прикладають до двох напрямних і поступальною ходою вліво і вправо з повільним підтягуванням його до себе проводять вирівнювання.
  • Зайвий розчин прибирають, а в місцях нестачі. Додають кельмою.
  • Після заливки однієї частини статей, приступають до наступної і так далі до повного вирівнювання підлог.
  • Потім вичікують добу до часткового їх застигання.
  • Після цього знімають напрямні, а утворені пустоти закладають новим бетонним розчином.

Щоб запобігти розтріскування поверхні підлоги, її необхідно кропити водою за допомогою розпилювача. Це не дасть шару бетону втратити вологу і не набрати характеристики. Однак якщо в гаражі волого, то таку процедуру робити не слід, так як вона суттєво збільшить термін застигання бетону.

Після закінчення 29 днів бетонні підлоги в гаражі будуть повністю готові до експлуатації. Однак в деяких випадках з метою підвищення їх зносостійкості і терміну служби можна наносити захисні склади на основі поліуретану, епоксидних смол або спеціальної фарби по бетону.

Підготовчі роботи по заливці підлоги в гаражі

  • На підготовлений грунт необхідно засипати шар річкового очищеного піску товщиною в 35 см з наступним трамбуванням і вирівнюванням.
  • Щоб домогтися максимальної щільності, грунт рясно поливають водою і додатково трамбують.
  • Потім зверху на грунт насипають гравій з великим розміром фракцій до 5 см. Він дозволить істотно ущільнити шар і згодом служити для рівномірної передачі навантаження по всій площі підлог, запобігаючи руйнування бетонного заливання підлоги.
  • Цей шар також перед трамбівкою проливають водою.
  • Останній насипний шар виконують із щебеню з дрібним розміром зерна до 5 мм, який максимально вирівнює поверхню і істотно заощаджує витрати бетону.

Гравій перед продовженням робіт повинен просохнути. Потім на нього прокладають гідроізоляційний шар. Найбільш поширеним матеріалом для цих цілей є:

  • Стеклоізол,
  • Пінополістирол,
  • Поліетиленова плівка,
  • Руберойд.

Наступні шари гідроізоляції в гаражі укладаються внахлест на відстань приблизно в 25 см з проклеюванням будівельним скотчем. Це дозволить уникнути попадання вологи на приховану поверхню бетону і промерзання статі при різких падінь температури.

Якщо гараж планується опалювати, то поверх гідроізоляції укладається утеплювач за технологією, яка рекомендована виробником. При цьому варто враховувати суттєві навантаження, які він повинен витримувати без втрати своїх властивостей.

Приготування бетону для заливки підлоги

Залити бетон в гараж слід тільки при температурі навколишнього середовища вище 0С. Це пов’язано з наявністю в розчині води, яка замерзає і не дозволяє схопитися бетону. В іншому випадку буде потрібно застосування промислового обладнання для примусового прогріву шару.

Оскільки для заливки підлоги буде потрібно багато розчину, то краще використовувати для отримання однорідної суміші бетономішалку. У якості складових для розчину бетону необхідно використовувати співвідношення частина цементу М400, три частини піску. Вода додається поступово в уже замішаний сухий розчин до отримання в’язкої консистенції, що не рідка, але і не ламка. Якщо планується істотно зміцнити розчин, то в нього додають пластифікатори і фіброволокна. Однак такі добавки зажадають швидкої заливки суміші через швидкість схоплювання протягом 30-40 хвилин.

Як правильно залити підлоги в гаражі. Технологія і відео

Якщо ви вирішили залити підлоги в гаражі, то зробіть це правильно.

Гараж відноситься до таких об’єктів, підлогу в якому піддається істотним навантаженням на одиницю площі. Це означає необхідність їх посилення з метою збільшення терміну служби без порушень цілісності або втрати механічних властивостей. Тому заливка підлог в гаражі бетоном повинна виконуватися за певними технологіями, що враховує багато факторів.

Відео по заливці підлог в гаражі. Визначаємо нульовий рівень заливки підлог в гаражі

Щоб залити підлоги в гаражі рівно, потрібно визначити так званий нульовий рівень підлоги. Для цього беруть лазерний рівень, розміщують його в трьох різних кутах гаража з внутрішньої сторони і відзначають рівень заливки не менше 5-7 см в товщину. При наявності нерівностей їх приймають за точку відліку або усувають для економії розчину. На стінах гаража залишають відповідні позначки маркером.

Потім з кроком в 1-1.5 м необхідно встановити в гаражі на підлозі направляючі. Вони будуть служити для контролю рівня підлог, а також дозволять виконати поетапну заливку підлоги. Для цього використовують металеві рейки з квадратним перетином, а також спеціальні пластикові маячки, які дозволяють їх жорстко виставити на певному рівні. Їх розташування перевіряється за допомогою рівня, а відстань підбирається під розмір правила, яким планується вирівнювати підлоги.

Потім з метою армування на підлогу укладається арматурна решітка внахлест, так само, як і гідроізоляційний шар, але з перев’язкою дротом в місцях контакту. Розмір сітки повинен бути 5х5 см, а діаметр прутка 3 мм. Це дозволить витримувати навантаження навіть вантажних автомобілів без руйнування покриття підлоги.

Визначення надійності підстави під заливку підлог в гаражі

На початковому етапі при наявності статі в гаражі стоїть визначити його несучу здатність, а також виявити різні приховані дефекти. Це дозволить уникнути ситуації, коли були залиті нові підлоги, а через короткий проміжок часу вони почали розтріскуватися, спучуватися або прогинатися.

Найпростіший спосіб. Провести огляд підлоги в гаражі на наявність видимих ​​дефектів, а також визначення їх природи.

Якщо це звичайна тріщина, яка з часом не розростається, то вона не представляє серйозних проблем. Визначити це легко. Замішується невелика кількість фінішної штукатурки, яка наноситься в декількох місцях і з’єднує обидві частини тріщини. Після тижня якщо містки в гаражі не стали розтріскуватися, то дефект міг виникнути внаслідок промерзання підлог і не несе небезпеки. В іншому випадку доведеться визначити причину такої поведінки.

Серед найпоширеніших можуть бути наступні:

  • Зсув або просідання грунту,
  • Руйнування в гаражі фундаменту.
  • Інші природні явища.

При виникненні розшарування або спучування бетонного шару на підлозі, слід виконати його повний або частковий демонтаж для нової заливки підлоги. Визначити ступінь пошкодження можна за допомогою простукування молотком проблемних частин статі. Якщо вони руйнуються, то варто виконати їх повну заміну. Якщо шар підлоги в гаражі залишається стійким, то в цілях економії його можна залишити, але при цьому варто розуміти, що на стику нового шару і старого можуть виникати механічні напруги. При підвищенні або різкому зниженні температури цей стик статі може деформуватися.

Якщо був побудований новий гараж, то для заливки бетонної підлоги потрібно видалити родючий шар землі на глибину приблизно в 0.5 м. Фундамент в гаражі повинен бути заглиблений настільки, щоб не знизити його міцне зачеплення з грунтом. Така різниця між дорожнім полотном і рівнем підлоги легко компенсується завдяки засипці піщано-щебеневої подушки.

У разі переважання сипучих шарів грунту потрібно прокопати в гаражі котлован до досягнення щільного шару, так як, в іншому випадку зросте навантаження на фундамент і його термін експлуатації в гаражі істотно знизиться.

Заливка бетонної підлоги в гаражі має кілька нюансів, які необхідно дотримуватися, так як, в іншому випадку істотно скоротиться їх термін служби. Це стосується правильної підготовки поверхні грунту і способу засипки піщано-щебеневої шару. Також слід дотримуватися технології приготування, заливки і забезпечення умов висихання бетону.

Армування

На шар теплоізоляції необхідно викласти сітку арматури. Прути повинні відповідати певним вимогам. Перетин 5 мм, ребристі. Осередки сітки повинні бути 100х100 мм. Арматура буде відмінно захищати масив підстави від розтріскування. В цьому випадку стяжка підлоги в гаражі вийде максимально міцною.

Укладати армуючої сітки безпосередньо на теплоізоляцію неправильно. Вона буде схильна до корозії. Краще покласти її на половинки цегли або на спеціально створені для цього підставки. Після цього можна швидко залити підлогу в гаражі своїми руками.

Керамічна плитка

Таке покриття підлоги в гаражі зажадає великих витрат, оскільки якісна плитка коштує чималих грошей. Однак подібний підлога володіє відмінним зовнішнім виглядом і практично не створює пилу. Плитка повинна мати клас зносостійкості не менше 5. Крім того, якщо в гаражі не передбачено опалення, вона повинна бути морозостійкої.

Укладання плитки повинна проводитися після закінчення 2 років з моменту зведення споруди. В іншому випадку покриттям швидко деформується внаслідок усадки. Щоб виконати роботи, потрібно:

  • Плитковий клей;
  • Шпатель;
  • Грунтовка;
  • Будівельний рівень;
  • Затирка;
  • Плитка.

Виконуються роботи по влаштуванню підлоги в гаражі в кілька етапів:

  • Підготовка підстави. Укладається плитка не бетонне покриття. Воно повинно бути рівним, не мати ушкоджень. Також чорнову стяжку необхідно очистити від пилу. Після цього підлогу покривають ґрунтовкою. Якісна стяжка потребує тільки в прогрунтовки.
  • Облицювання підлоги. Клей необхідно розвести по інструкції на упаковці і настояти протягом 10 хвилин. На зворотну сторону плитки слід нанести часто клею. Іншим варто покрити підлогу за допомогою зубчастого шпателя.
  • Потім плитку прикладають до підлоги. А потім притискають і рівняють. Між сусідніми елементами потрібно покласти пластикові розпірки, що забезпечують рівномірність швів. Після того, як плитка буде вирівняна, її необхідно перевірити за допомогою уровня.Еслі клей потрапляє на лицьову сторону виробів, його необхідно видаляти ганчіркою.
  • Затирка швів. Коли з дня укладання пройде 3 діб, необхідно затерти шви. Для цього використовують спеціальний цементний склад. Суміш наносять після зволоження швів.

Після того, як шов буде виконаний, надлишки можна акуратно зняти. Затирка залишається сохнути на півгодини, після чого шви замивають вологою губкою. Ставити в гараж автомобіль можна через 2 тижні. За цей час підлогу встигне придбати необхідну міцність. Розібратися, як правильно залити підлогу в гаражі, може кожен автовласник.

Оглядова яма

Без оглядової ями проводити ремонт і обслуговування авто досить проблематично. Щоб правильно її облаштувати, треба бути обізнаним з кількома особливостями заливки підлоги гаража. Котлован для ями необхідно виконувати ще на етапі пристрої фундаменту гаража.

Потім виконуються такі дії:

  • Зміцнення стінок. Для цього використовують дерев’яну опалубку або цегла.
  • Виконання бетонної стяжки на дні. Дно необхідно вирівняти і утрамбувати. Після цього засипають шар гравію і піску. Для створення подушки.
  • Гідроізоляція. Вона буде захищати підлогу і стіни оглядової ями від попадання вологи. Для цієї мети знадобиться товста поліетиленова плівка.
  • Армування. Сітку встановлюють біля стін і укладають на підлогу.
  • Заливка підлоги. Для заливки оглядової ями застосовується грубий бетонний розчин. З піском і гравієм. Висота стяжки становить 10 см.
  • Після того, як стать застигне, виконують опалубку стін ями. Її піднімають на висоту верхнього рівня майбутньої стяжки підлоги гаража.

Розчин заливають бетонною сумішшю, утрамбовують вібратором і чекають повного застигання. Поки яма застигає, можна зайнятися підготовкою основи підлоги гаража.

Бетонний

Така підлога для гаража часто виконується по грунту. Однак ґрунтовий шар не є достатньо міцним і надійним. З цієї причини потрібно влаштувати так звану подушку. Засипати в котлован шар піску і щебеню. Обов’язковим етапом робіт в будь-якому випадку є зняття родючого шару. Разом з ним віддаляється маса живності і рослин.

Відмітка нульового рівня

Облаштувати підлогу в гаражі своїми руками при правильному підході можна протягом доби. В результаті виїмки грунту виходить неглибокий котлован. Саме в нього має бути засипати пісок і щебінь. Однак для точного визначення глибини знадобиться вирішити, на якій висоті буде нульовий рівень підлоги. Найбільш зручний варіант. Порівнялися його з порогом воріт. Іноді підлогове покриття виконують трохи нижче. Однак в цьому випадку необхідно влаштувати ефективне відведення води, яка буде накопичуватися навесні.

Як тільки нульовий рівень буде визначено, його необхідно відзначити на фундаменті. Найбільш зручний спосіб. Скористатися будівником площин. Цей електронний прилад необхідно виставити на потрібному рівні і по променю проекції відзначити всі крапки майбутнього підстави.

Лазерний рівень використовувати в цьому випадку набагато зручніше. Водяний рівень вимагає частого перенесення позначки по всіх стінах. Замість лінійки часто застосовують бульбашковий рівень.

Заливка підлоги

Щоб приготувати бетонний розчин для підлоги в гаражі, потрібно слідувати інструкціям, зазначеним на упаковці. Оптимальною для заливки підлоги гаража вважається марка бетону М300, також часто застосовується М400.

Існує кілька способів як залити підлогу в гаражі. При наявності досвіду подібних робіт можна скористатися маяками. Такий метод часто застосовується в разі невеликої площі приміщення. Маяки необхідно встановити в шаховому порядку з проміжками в півметра.

По периметру гаража важливо виконати невеликі зазори. Вони заповнюються демпферного стрічкою. Це дозволить уникнути пошкодження підлоги в процесі усадки гаража. Після зварюють каркас з куточків для оглядової ями.

Заливка бетону включає такі дії:

  • Розрахунок зразкового обсягу бетонної суміші для підлоги в гаражі. Для цього необхідно висоту стяжки помножити на площу статі. Товщина бетонного шару зазвичай дорівнює 5 см. Наприклад, при площі гаража в 30 м², для стяжки знадобиться 1,5 кубометра бетону.
  • Замішують розчин для підлоги в гаражі. Його необхідно готувати з співвідношення 1: 3. Він повинен бути однорідним і досить густим. З цієї причини його варто ретельно перемішати.
  • Заливається бетон. Розчин повинен закривати маяки. Як вирівняти підлогу? Після установки маячків за допомогою правила (рівної дошки) з поверхні стягують все зайве. Правило слід вести по напрямних трубах рівномірно, щоб одночасно ущільнити і вирівняти стяжку.

Через дві доби після заливки підлоги в гаражі можна видаляти напрямні. Канавки також необхідно залити розчином і почекати кілька діб до їх повного висихання. Щоб стать не розтріснувся, його періодично потрібно зволожувати. Іноді для цієї мети поверхню засипають вологою тирсою. Щоб стяжка висохла повністю, необхідно почекати близько місяця. Розібратися, як забетонувати підлогу в гаражі, можна самостійно, або із залученням фахівців.

Гідроізоляція

Будівельникам відомо, що волога може не тільки стікати вниз, але і підніматися (капілярний підйом). З цієї причини варто ще до зведення статі захистити його від води. Як ізолятора можна використовувати поліетиленову плівку, стеклорубероид, толь. Рулони розгортають по всій довжині підлоги. Смуги матеріалу необхідно укладати внахлест. Склеюють стики будівельним скотчем.

Щоб не допустити щілин, роботи з укладання гідроізоляції варто вести максимально акуратно. Важливо стежити, щоб на матеріалі не з’явилося складок і вм’ятин. Краї запускаються на стіни. Висота запуску повинна на кілька сантиметрів перевищувати нульовий рівень підлоги. При правильній підготовці залити підлогу в гаражі своїми руками можна досить швидко.

Переваги бетонування

Влаштувати бетонну підлогу в гаражі своїми руками досить просто. Однак він володіє декількома мінусами перед іншими варіантами покриття. Наприклад, верхній шар під впливом коліс автомобіля поступово стирається. Результат. Утворення сірого пилу, що покриває кузов машини і всі інструменти, які знаходиться в гаражі. Також бетон відмінно вбирає рідини. При випадковому проливанні технічних складів на підлогу важкий запах залишається в приміщенні надовго.

Також слід зазначити складність робіт з бетонування підлоги в гаражі. Однак є і суттєві переваги такого покриття:

  • Висока міцність;
  • Відносна дешевизна матеріалу і робіт;
  • Тривалий термін служби покриття.

Щоб ефективно боротися з недоліками бетонної підлоги гаража, існує маса порад досвідчених автовласників. Наприклад, для надійного захисту бетону можна нанести на підлогу шар фарби.

Підготовка підстави

Після того, як грунт буде вийнято, на дно котловану необхідно засипати шар щебеню. Його товщина може досягати півметра. Щебінь відмінно відводить вологу від бетонної підлоги. Після того, як його утрамбують, можна засипати пісок. Висота шару не повинна перевищувати 20 см для ущільнення пісок поливають водою, без натиску.

За рахунок виконання піщаного шару можна досягти максимальної рівності покриття. Також завдяки м’якості матеріалу навантаження рівномірно розподіляється по всій площі. Після того, як пісок утрамбований, можна зайнятися гідроізоляцією.

Правильна технологія заливання підлоги в гаражі

При будівництві гаража найпильнішу увагу слід приділяти саме підлозі. Як залити підлогу в гаражі самому правильно і чим залити, щоб він прослужив довго?

Вимоги до підлоги, підготовка підстави

Як правильно залити підлогу в гаражі? Перш за все слід визначитися, яким цей підлога повинна бути. Безумовно, він повинен відповідати вимогам пожежної безпеки, витримувати високі механічні навантаження, володіти хімічною стійкістю, високою міцністю і довговічністю, відрізнятися стійкістю до зносу, протистояти як надлишкової, так і недостатній вологості.

Плитка на підлогу, дошки, наливна підлога. Все годиться для облаштування підлог. Але найбільш простим, що володіє такими ознаками засобом є бетон. Варто лише строго дотримуватися певних правил, а також дотримуватися технологічний ланцюжок.

Щоб бетонування виявилося вдалим, необхідно опрацювати наступні моменти:

  • Визначитися з ухилом місцевості, де буде відбуватися будівництво;
  • З’ясувати ступінь підтоплення гаража дощовими або талими водами;
  • Уточнити, як близько від поверхні грунту знаходяться грунтові води.

Лише відповідність цим вимогам дозволить побудувати гараж, здатний прослужити довгий час.

Заливка підлоги в гаражі починається підготовчими роботами.

  • Так як стяжка не повинна укладатися прямо на грунт, для неї потрібно підготувати місце. Видаляється верхній пухкий шар землі на глибину 300. 350 мм, грунт гарненько утрамбовується.
  • Звільнена площа засипається рівним шаром дрібного гравію товщиною від 10 до 30 см, який виконує функції стабілізатора ґрунту під підлогою і одночасно служить буферною подушкою між грунтом і бетоном, і ретельно ущільнюється. Якщо підлоги в гаражі необхідно утеплити, тоді гравій замінюється керамзитом. Наступний шар такої ж товщини. Це пісок, остаточно розділяє бетонну підлогу від гравію.
  • І завершується все це пристроєм гідроізоляції, що представляє собою руберойд або щільну поліетиленову плівку, яка затьмарюється цілим шматком або окремими смугами. Для забезпечення герметичності вони укладаються внахлест, при цьому напуск повинен становити не менше 250 мм.

Маяки, арматурна сітка, заливка підлоги

Зверху на гідроізоляцію укладається сітка з арматури. У деяких випадках, наприклад, коли експлуатується гараж великою площею або автомобільний парк має досить вагомим тоннажем, встановлюються відразу 2 такі сітки.

Щоб отримати рівну підлогу, слід скористатися маяками. Для цього використовується довга арматура або профільна труба. Маяки надійно кріпляться вздовж довгих стін і посередині майбутньої підлоги. При цьому вони і їх опори не повинні контактувати з армуючої сіткою, що робить переміщення по ній під час заливки вільним. Рівень маячків контролюється рівною дошкою.

Чим залити підлогу? Найкраще це зробити грубим розчином, в якому знаходиться багато гравію. Він забезпечить більш чітке і впевнене зчеплення коліс автомобіля з бетонним покриттям.

А чи підійде наливна підлога? Як чорновий бетонної подушки немає, зате як фінішне покриття він є одним з кращих будівельних матеріалів.

Маючи замішаний розчин, досить легко вирішити задачу про те, як залити підлогу в гаражі своїми руками. За допомогою лотка бетон подається на армуючої грати, де вручну лопатою швидко розтягується по всій підлозі, а потім вже правилом по маяках вирівнюється остаточно.

Якщо ж дістати готовий розчин не вдається, то його можна виготовити самостійно, задіявши бетономішалку. Головне, заливаючи підлогу в гаражі, потрібно користуватися тільки правильними інгредієнтами і дотримуватися пропорції, а вони такі: цемент. 1 частина, пісок. 3 частини, гравій. 3 частини. Всі вони поміщаються в бетономішалку, туди ж закачується вода, а що утворилася суміш перемішується до отримання необхідної кондиції.

Заливка підлоги вручну, догляд за підлогою, стяжка

Ну а далі потрібно лише слідувати вказівкам про те, як залити рідкий підлогу самому. Звичайно, бетономішалка не видасть потрібної кількості розчину за один раз, та й фізично охопити разом всю площу гаража неможливо. Тому необхідно опалубкою з дошки поділити її (площа) на кілька секторів і з кожним з них працювати окремо.

У процесі вирівнювання розчину слід пам’ятати про періодичне проколюванні його лопатою, усуваючи тим самим порожнечі з повітрям.

Як правило, готову підлогу застигає приблизно 10 діб. І протягом всього цього часу, щоб бетон став міцним і довговічним, за ним потрібен постійний контроль і догляд. Такими ось вже властивостями він володіє: чим довше за часом сохне і утримує всередині вологу, тим міцніше стає. Саме з цією метою вже на наступний день необхідно прикрити бетонну підлогу шматком поліетилену. Остаточне висихання зазвичай завершується через 15 днів.

Далі на бетонну подушку наноситься цементно-піщана стяжка. Вона потрібна не тільки для естетичного оформлення, але і щоб рівномірно розподілити навантаження по всьому бетонної підлоги.

Його можна окультурити або навіть утеплити, особливо коли в планах фігурує зведення капітального гаража. Але перш ніж завершити наливна підлога в якості фінішного покриття, необхідно вивчити характеристики найбільш поширених покриттів.