Як розробити акрилові фарби для моделей

Переваги вибору акрилових фарб

Акрилові фарби використовуються на будь-яких поверхнях. Їх можна застосувати до полотна, картону, дерева, тканини, фари, скла та інших предметів, за винятком деяких видів пластмас. Вони підходять для внутрішніх та зовнішніх оздоблювальних робіт у будівництві та фарбування, для декору та фарбування.

Фарбувальний матеріал містить воду, а не органічний розчинник, заснований на інших емульсіях, і відноситься до водно-дисперсної групи, тому композиція добре розбавляється, а з водяними пігментними пастами, яскравими та контрастними зображеннями на обробленій поверхні.

У порівнянні з масляними фарбами, акрил швидко висушує і не утворює тріщин. Свіжий засіб легко видаляють водою, після сушіння, буде потрібно розчинник.

У процесі експлуатації фарба не виділяє неприємний і різкий запах, не шкодить здоров’ю людей, т. до. Вживані матеріали гіпоалергенні та екологічні.

Картинки, написані в акриловій технології, в кінцевому підсумку не заповнюються і мають підвищену стійкість до зовнішніх впливів.

Зберіть модель під фарбуванням

Пам’ятайте, що анекдот “всі інструкції з монтажу по-російськи повинні починатися з фази” добре, зламав?». Продайте цей міф, і уважно прочитайте інструкції та збирайте модель у суворій відповідності з рекомендаціями. Однак розглянемо важливий нюанс: після остаточного збору, це повністю неможливо прокручувати продукт. Тому подивіться заздалегідь, які деталі повинні бути пофарбовані, перш ніж приклеювати наступне. Отже, цифри повинні бути повністю пофарбовані, крім зброї.

розробити, акрилові, фарби, модель

Броньовані транспортні засоби також пофарбовані повністю (тіло), окремо перед додаванням забарвлення колес, гусениці, обладнання, ящиків та інших елементів, зокрема внутрішнє оформлення технологій. Ви навряд чи отримуєте китінок до рульового колеса після зборки. Це окремо. Розглянемо індивідуальний дизайн кожної моделі, тому що по суті вона унікальна і унікальна, оцінка фронтальної роботи заздалегідь і експериментує. Перший млинець не може бути “komom”, якщо ви заздалегідь обчислюєте все.

Що тобі потрібно

Для фарбування необхідно приготувати наступні матеріали:

При використанні акрилових фарб для реєстрації деталей, виготовлених з пластику, їх поверхня є попередньою. Процедура виконується обов’язково, інакше барвник буде зібраний у краплях та ковзання. Крім того, грунтовка допомагає виявити нерівності та інші дефекти, які випускаються, очищаються та повторно використовуються. Рекомендується використовувати сполуки, призначені для полістиролу.

Для фарбування деталей або готової продукції використовуються акрилові фарби, розчинні у воді.

Колір Зірка Тамія Анкан Модель Майстер моделі Гуркот
Білий AKP 17 XF 2 78001 Amp 005 1768 34
Чорний АКП 20 XF 1 78003 Amp 016 1747 33
червоний AKP 12 XF 7 76004 Amp 023 174
Синій AKP 58 XF 8 Amr 055 1772 165
Зелений АКРО 35 XF 5 70007 Amr 010 1764 76
Сірий АКР 31 XF 53 73068 Amr 012 1741 28
Помаранчевий AKR 33 X 6 Amr 015 1527 вісімнадцять
Бежевий AKR 29 XF 78 83089 Amr 053 1709
Коричневий AKR 57 XF 68 Amr 003 1701
Тілесний AKR 53 XF 15 79000 Amr.076 1516 63
Хакі Akro 45 XF 49 73077 Amr 026 1712 159
Бронза AKR 04 X 33 86011 Amr 059 55
Золото AKR 03 X 12 Amr 061 1744
Латунь Akro 37 XF 3 76025 1782
Мідь AKR 09 XF 6 Amr 015 1551
Алюміній AKR 06 XF 18 76004 Amr 056 1781 27001
Деревина AKR 25 XF 78 79023 Amr 021 1735 110
Пісок АКР 11 XF 78 Amr 019 1706
Оливковий AKR 24 XF 62 Amr 022 1711 155
Шкіра AKR 27 XF 57 79041 Amr 016 1736 62
Гумовий XF 10 Amr 016 1583
Іржати АКР 10 XF 9 76012 Amr 044 1785
Темно коричневий АКР 38 XF 10 Amr 038 1540
Світло коричневий АКР 15 X 72 Amr 038 1533
Жовто-оливковий АКР 18 XF 49 73075 Amr 026 1716 94
Матовий чорний АКР 20 XF 1 78003 AMR 006 1749 33
Південний чорний АКР 20 X 1 78004 AMR 006 1597 85
Слонова кістка Akre 17 XF 2 Amr 060 2709
Сірий середовище АКР 32 XF 22 71101 AMR 002 1721 145
Сірий темний танк АКР 14 XF 24 71005 AMR 002 2094
Сіра авіація AKR 23 XF 82 70016 Amr 017 1731

Дистильована вода використовується як розріджувач акрилу, але деякі моделі використовують алкоголь.

Для захисту готової моделі з зовнішніх впливів, після сушіння барвника, вона покрита лаком. Це дозволяє згодом вимити продукти під струмінь води, не боячись, щоб їх пошкодити. Для акрилу підходять лише спеціальні композиції, з іншого покриття.

При роботі з акриловими фарбами повинно бути розчинник. Необхідно задушити щітки після роботи, щоб вони могли бути використані знову, а також для видалення випадкових крапель з поверхні.

Для розведення фарб з водою або змішані один з одним різними кольорами, потрібна пластикова палітра або інші подібні контейнери.

Основний інструмент для фарбування продуктів пензлів з м’якою купою, не залишаючи слідів. Щоб дати поверхню текстури дерева, рекомендується використовувати щетину невеликого діаметру. Професіонали застосовуються замість airbrush.

Для обрізання та обробки моделі потрібні наступні інструменти:

  • щипці;
  • Спеціальний модельний ніж;
  • наждачний папір різної зрілості;
  • Тарт;
  • Шпаклівка і лезо (плоска викрутка) для усунення нерівностей.

Для з’єднувальних деталей, що входять, часто є трубка спеціального клею. Якщо відсутній, рекомендується придбати клейову композицію з позначкою додаткового тонкого.

Про розріджувачі. Як розбавити масло та акрилову фарбу? Ніж фіксований пігмент?

Для знежирення поверхонь, алкоголь використовується або спеціальна композиція для нігтів.

Щоб не забронювати робочий стіл фарби, він покритий старими газетами або фільмом. І щоб не зберігати модель та її частини в руці в процесі фарбування, потрібно зробити стенд (можна використовувати зубочистки).

Як розробити акрилові фарби для моделей

Акриловий LVM є одним з найкращих подій у сфері створення художніх матеріалів. Створіть з ними. величезне задоволення для дітей та дорослих. Їх легко змішувати і додати зображення живих кольорів. Є один мінус: вони швидко висушують через воду.

Цей матеріал фарби має товсту консистенцію, тому багато хто цікавиться: “Як розбавити акрилові фарби?”. У цій статті ми поговоримо про найпопулярніші способи розведення.

Що робити з акриловими фарбами, не тонуть?

Якщо ви відступите час від часу, це надзвичайно важливо забезпечити, щоб акрилові фарби знаходяться в робочому стані. Особливо це стосується чисел: у наборі фарб вибираються відтінками, тому, якщо вони сушать, він повинен буде шукати, так і купувати кольори окремо, або змішати їх, що також вимагає певних навичок. Що робити? Регулярно перевіряйте фарби, якщо вони потовщені. Додайте чисту воду і змішати з дерев’яним шпателем до однорідної консистенції.

Професіонали рекомендують зберігати контейнери з змішаними фарбами, щільно покриваючи їх кришкою або розміщення в упаковці з Zip-Clasp (переконайтеся, що всі повітря випускаються). У цьому випадку вони будуть придатні для малювання протягом 2-3 днів.

Композиція

Почнемо з основної екскурсії до технології. Всі фарби, орієнтовані на моделі обробки, мають такі елементи, як частина:

  • Пігмент. Основною активною речовиною є картина пігменту, що дає кольору, забезпечує непрозорість. Зазвичай пігментні композиції відрізняються невеликою щільністю (якщо у порівнянні з художнім), а також стійкістю до впливу ультрафіолетового випромінювання.
  • В’яжуча речовина. Функція компонента “закріпіть” частинки пігменту між собою. Це пов’язано з наявністю у складі зв’язуючого матеріалу (зв’язуючого матеріалу) забезпечує адгезію до робочої поверхні. Від типу сполучного використання, швидкість і якість полімеризації залежать від. Найчастіше, акрилові смоли або лляне масло знаходяться у ролі “пучки”.
  • Розчинник. За відсутності цього компонента, барвиста речовина була б занадто товстим: було б неможливо його використовувати. Для забезпечення текучі речовини, розчинник вводять у склад (розріджувач).
  • Добавка. Багато фарб мають спеціальні добавки, які дозволяють зміцнювати, або послабити ті чи інші характеристики. Часто додають прискорювач (або модератор) сушіння, консервантів, а також добавок, що забезпечують глянцевий або матовий ефект.

Ніж розбавляють акрилову фарбу?

Акрилові фарби є одним з найпопулярніших художників серед художників, студентів, дизайнерів та декораторів, а також ніяких причин, це пов’язано з їх універсальністю та унікальними властивостями. Акрилова живопис нещодавно отримує лише популярність, а також у декоративних та прикладних роботах, AcryL є головним помічником. Художники вибирають акрил для його ефективності, легкої стійкості, яскравості та довговічності, але такі фарби висихають дуже швидко, що може створювати труднощі. Напевно, всі, хто використовує свою роботу, запитав: “Як розробити акрилову фарбу?”. Арт-квартал відповість на це питання.

Класичний склад акрилових фарб. поліакрилатів та акрилових смол, за рахунок яких глянцева плівка, органічні та неорганічні пігменти, які дають кольорові, поліакрилати та акрилові смоли, збільшують міцність та зносостійкість фарби, і, звичайно, є основою емульсії, з’являється на сухому барвистому шарі і розчинника. Чому акрилові фарби сухі? Є багато причин, головним з яких є:

  • Порушення умов зберігання, коли фарби занадто довгі під прямим сонячним світлом або при температурі вище 25 градусів.
  • Вільне закриття упаковки акрилових фарб або його пошкодження.
  • Сушіння фарби відбувається з закінченням терміну придатності. З довгою роботою, коли вам часто потрібно відкрити трубку фарби.

Модель. Шлях до моделей монтажу майстерності, фарбування, вивітрювання. Технологія та секрети. Відгуки Коробки, Модель Світові новини.

У дотик Дмитро Ігнатієв ваш провідник у світі масштабних моделей.

Нова стаття Це прекрасна причина для створення іншого розділу в інформаційній структурі мого проекту. Цей розділ буде називатися фарбами. Забарвлення моделі однієї з найцікавіших та трудомістких етапів створення масштабної моделі. Це вимагає не тільки наявність бажання намалювати модель, і достатній час практики. Модель живопису вимагає точного наукового знання складу та характеристик матеріалу фарби. Можливо, не поглиблений і професійний. Але навіть загальне розуміння хіміко-фізичних властивостей значно полегшить роботу. Ви будете розуміти, оскільки компоненти матеріалу впливають на процес забарвлення поверхні. Ви зрозумієте, як різні типи фарб взаємодіють один з одним. Що і як поєднати.

Ви припините діяти у випадковому порядку.

І ви будете рухатися вперед у розробці наукових моделей системно і свідомо.

Сьогодні ми поговоримо про основи розуміння властивостей моделі фарби. Яку фарбу типу або виробника ви не використовували, він складатиметься з тих самих компонентів.

Пігмент. основна фарба. Це дає їй кольору, створюючи непрозорість. Основними якостями пігментів, визначених виробниками: значно менша щільність, у порівнянні з звичайними художніми фарбами. І легкий опір. Наприклад, деякі дешеві фарби можуть дуже швидко зникнути. І при фарбуванні, видаючи товстий шар живопису, а потім тонкі основні лінії.

Зв’язуючий (клей, зв’язуючий)

Ця речовина визначає можливість міцного з’єднання частинок пігменту. Він також визначає адгезію фарби до робочої поверхні. Як правило, зв’язуюча багатофункціональна речовина. Визначає швидкість і якість полімеризації. Як фарба буде стійкою до стирання та інших травматичних впливів. По суті, зв’язуючий матеріал визначає різницю в фарбах за типом. Основні зв’язки, що використовуються у виробництві модельних фарб, це акрилові смоли та лляне масло.

Транспортний засіб (розчинник, розріджувач)

Якщо фарба складається лише з пігменту та зв’язки, вона вийде надзвичайно товста. І буде повністю непридатним для роботи. Це розчинник, який дає фарбування властивостей плинності, що дозволяє йому застосовувати його найкращим шаром.

Фарби також можуть бути в їх складі спеціалізованих добавок. Вони використовуються для покращення чітко визначених характеристик фарби. Кожен виробник розробляє свої системні добавки. Тому ви можете помітити неозброєне око, фарби різних виробників поводяться по-різним способами. Часто добавки можуть бути нижче елементів:

Після того, як ми дізналися (хоч і поверхнево) структура мантажного матеріалу може бути розподілена за типом.

Акрилові фарби використовуються як зв’язуючі акрилові смоли та вода, або алкоголь як розчинник. Вони легко обробляються та безпечні для використання. Не токсичний і швидко сухий. Мають слабкий запах і підходять для щітки, так і для аерографа. В даний час це, мабуть, найпопулярніший тип фарби, який використовується при фарбуванні великомасштабних моделей.

Оскільки акриловий можна розбавити водою, а обладнання для очищення алкоголем вони дуже прості у використанні. Однак обережність з акриловими фарбами, тому що вони можуть дуже швидко і після сушіння їх важко видалити з аерографа. Більшість виробників виробляють розчинники для роботи з їхніми діапазонами фарб, тому це все одно буде краще використовувати їх. Вода та алкоголь також будуть діяти як розчинник з більшістю акрилових фарб, але вони не завжди дадуть однакові хороші результати.

Багато акрилових фарб знаходяться в металевих трубах, подібних до нафти або акварелі. Вони виробляються для художників, а не так добре в моделюванні, як фарби, спеціально вироблені для моделі.

Хоча акрилові фарби дуже відрізняються від емалі, вони не гірші, і тому сьогодні вони знайшли настільки широке застосування. Однак акрилові фарби не дуже хороші, де необхідно змішувати різні кольори, наприклад, при фарбуванні людей на фігурах. Багато моделей використовують акрил для одягу, а також олійні фарби для людей.

Модельні емалі з якістю зв’язуючого матеріалу використовують масло, а також як розчинник білого духу або Skipidar. Модельні емалі. це сушильні фарби і можуть бути глянцеві або матові. Модельні емалі дуже схожі на масляні фарби, а в деяких випадках можна змішувати з ними. Вони, як правило, продаються у невеликих металевих банках. Кольорова передача виконується точно відповідно до кольорів військових літаків та транспортних засобів, тому емаль моделей використовується з фарбуванням їх масштабних моделей.

Сьогодні велика кількість виробників виробляє емалі фарби в величезному діапазоні кольорів. Порівняно лише з діапазоном акрилових фарб. Емалі Фарби дають досить міцний шар, але це не так комфортно у використанні як акрил, тому що їм потрібно розвести білий дух. Вони є легкозаймими, токсичними та запаханими, але цей дефіцит не повинен бути переоцінений. Використовуйте емальовану фарбу в добре вентильованому приміщенні, і ви не повинні бути проблемами. Їх перевага полягає в тому, що вони повільно висушуються, і навіть після того, як вони почали торкатися, не липкі їх знову можна пом’якшити або видалити за допомогою розчинника. Це працює з ними менш напруженими, особливо при використанні аерографів.

Нафтові кольори мають багато спільного з моделлю емалями, а також використовують масло як зв’язувальний матеріал, а також білий дух як розчинник. Масляні фарби використовувалися художниками протягом багатьох сотень років, і, як правило, продаються у всіх арт-салонах, а не тільки в модельних магазинах.

Нафтові фарби продаються в металевих трубах і виглядають як товста паста. Вам потрібно буде додати велику кількість розчинника до фарби, щоб отримати послідовність, що застосовується в моделях. Ви можете розбавити їх білим духом, або льону масло, що зробить їх більш глянцевим.

У моделях масляні фарби практично не використовуються для приведення кистей або аерографа при фарбуванні всієї моделі. Їх основне застосування є створення фільтрів, миє, включень та ефектів іржі. Крім того, багато моделей використовують їх для малювання фігур. Вони досить дорогі, тому завжди купуйте лише високоякісні фарби, пігменти будуть менш і щільніше, а сама фарба матиме більше довговічності.

Як сполучення пігментів у темперанійній фарби, матеріал клею використовується, наприклад, яєчний жовток. Він має дуже обмежений використання, і може бути використаний для малювання фігур.

На даний момент ми розглянули основні характеристики модельних фарб. Звичайно, занадто поверхневий. Але я не поклав перед собою завдання поглиблення, щоб уточнити вас. Ми не є хіміком виробництва. І не збирається робити фарбу найближчим часом.

Наступний етап ми будемо з вами буде розрізняти фарби виробниками. Кожен моделей (особливо прагнучи стати майстром у цьому бізнесі) повинен знати властивості фарб основних виробників. Але це вже вийде для майбутніх статей.

У нашій роботі ми всі так чи інакше використовуємо різні типи фарб. Вони поводяться по-різному, розчиняються різними розчинниками. Продовжуючи тему, розпочату в повідомленні про розчинники, у наступному огляді я розповім вам, як відрізняються різні типи фарб.

Будь-яка фарба складається, принаймні з основи та барвистого пігменту. Крім того, склад рідких фарб включає розріджувач.

Найпростіший варіант. олійні фарби. Переважна більшість масляних фарб є пігментом (наприклад, для чорного, воно осуджується) лляне з лляним маслом до однорідного стану. Іноді використовується ще одна різноманітність масла. У масляних фарбах часто використовуються природні метал-оксидні пігменти: охра, umbra, siena, оксид титану, оксид цинку. Бути природним, ці пігменти дуже добре підходять для імітації природної іржі, піску, грунту, бруду. Проблема полягає в тому, що пігмент, який використовується в фарбі, може бути різним від грубості зерна, тому для моделювання не підходить масла. Принцип вибору надзвичайно простий: дорогі фарби від відомих виробників мають найтонший пігмент. Я найчастіше я використовую Windsor нове масло, але фарби, такі як Hansa, Schminke та Jacquard, поступаються їм, а внутрішній гамма досить пристойний у якості.

Олійні фарби в моделях використовуються лише при допоміжних ролях: для чищення та сухої щітки. Споживання насправді фарбує незначний. Труба на 30 мл достатньо протягом багатьох років, і це коштує дешевше, ніж фірмова модель емалі, пігмент більше, товста фарба. Розчинник для масляних фарб. білий дух або Skipidar. Однак є тонкощі, які багато моделей невідомі, але добре відомі художникам.

Барвиста основа масляних фарб (сюрприз!) масло. При роботі з сильно розчиненою фарбою, масло вимивається розчинником набагато швидше, ніж пігмент. Тому, на початку роботи з миттям нафти, він має дуже гарну розповсюдження, ідеально просочується в невеликі прогалини, заповнює лінії панелей. Як промивають масло, що відбувається через 15-20 хвилин, або після 20-30 окунь кисті в суміші, тільки в палітрі залишаються лише розчинник і пігмент. Поширення такої суспензії по суті гірше, вона, як правило, розкладається на фракції, він постійно необхідний для змішування. Промивання без масла в ній концентрується на поверхні з такими місцевими пластівцями, не дуже рівномірно. Отже, при роботі з маслом слід регулярно додавати до суміші краплі іншої лляної масла, яка повинна зберігатися під рукою. Білизна масло також корисна для роботи з емалями для покращення поширення, тому варто їх купувати якось. Достатньо для невеликої пляшки 75 мл для багатьох, багато років.

В експлуатації, суха щітка добавка лляного масла до фарби збільшує блиск, але також значно збільшує час повної сушіння.

Емалі фарби (слово “емаль”, суворо кажучи, це неможливо; це ще один тип покриття, але ми не знайдемо вини) не нафти, але алкидний лак. У емалях для моделей найчастіше використовується пентафальна основа, аналог є спільними побутовими фарбами серії ПФ. Пігменти часто використовуються синтетичними, дрібно розсіяними. Насправді емальована фарба для моделей являє собою алкідальну основу та розріджувальну емульсію. Як розріджувач, той же скипидар або білий дух з добавкою приблизно 10% толуолу використовується для покращення поширення. Приблизно однаковий склад є фірмовими розчинниками для алкидних емалей та вітчизняного розчинника 51.

Фарби емалі дають міцне покриття з дуже гарною притулкою (тобто тонкий шар закриває попередній добре), але нестабільний до впливу різних масел (у тому числі жир на відбиток пальців) та різних нелярних вуглеводнів. Тому емальоване покриття необхідно закрити фінішну лаку. Емалі протягом тривалого часу. 4-6 годин. Сухий, але повністю висушене покриття, стійке до води та спиртів типових концентрацій, включаючи розчинники для акрилу. Абсолютивні спирти та зневоднення емальованого покриття розчиняються, будьте обережні! Розчинники з високим М Толуолом або дихлоретаном (640-й серія, рідина для миття аерографа) також розчиняють фарби емалі. Ацетон у типових концентраціях для покійного покриття практично не впливає, але з тиском може видалити поверхневий шар, а також для формування поверхні, ніж можна використовувати.

Особливістю емальованих фарб. це дуже тонкий пігмент, добре інтегрований у емульсію лакофарбової основи, яка, як правило, менше, ніж пігмент акрилової та олійних фарб. Концентрація пігменту в емальованих фарбах майже в 2 рази вище, ніж у акриліці. Це робить емаль особливо придатну сухою щіткою з металевим. Отримані удари візуально майже неможливо відрізнити, скажімо, графіт; вони дуже тонкі, зерно майже непомітно. Ви можете отримати глянцеве покриття. Розподіл емальованих фарб значно вищий, ніж акрил і порівнянний з нафтою. На відміну від масла, алкидна емульсія не промивається розчинником, хоча пучок на фракції присутній у всіх емальованих фарбах, вони повинні бути ретельно перемішати перед використанням.

Емаль може бути використаний з однаковим успіхом для будь-якої мети: як основне покриття, або для допоміжних завдань. Я використовую металевий емаль, як самостійно, так і для роботи сухої щітки, а також для місцевого надання блиску, а іноді і промивання. Оскільки основний тонус емалі надзвичайно не рекомендується покласти на голий пластик, вони не найкращі. Поверхня повинна обов’язково мати деяку шорсткість: позбавлені або грунтуються. З цієї причини я емалю, і я не використовую як основні покриття: ледачі омолодити.

Акрилові фарби в моделях є загальними, ніж будь-які інші причини з ряду причин, і один з основних. це невеликий час сушіння. В економіці всі водяні фарби відомі; акрилові фарби. Це одна з їх різновидів.

Акрилові фарби для моделей є однорідною сумішшю акрилової полімерної емульсії (найчастіше поліметилакрилату), пігменту та розріджувача. Зверніть увагу, що пігмент відокремлюється від барвистої основи, це важлива особливість. Використовувані розріджувачі надзвичайно різноманітні: від простої води до складної суміші спиртів та ефірів для кращого розповсюдження та швидкого сушіння. Тамія любить використовувати ізопропіловий спирт. Склад акрилових фарб також є реставром: добавка, уповільнення випару розріджувача. Як ретардер, найчастіше використовуються різні гліколі; Для фарб, призначених для використання в кімнаті, що характеризується несоюзним пропіленгліколем. Вдома, його можна повністю замінити гліцерином.

Корпоративні розріджувачі для акрилових фарб. 60-70% спиртових розчинів у дистильованій воді з додаванням ретарду. Акрила може бути розчинена і проста вода, але вона погіршує швидкість сушіння і впливає на поширення, що нижче, ніж у спиртів. Будь-який полярний розчинник фактично буде працювати (про різницю між полярним і не-полярним см. Повідомлення про розчинники). В якості домашнього розчинника, звичайна горілка добре підходить, якщо вона не має великої кількості блискучих масел. Правда, акрилова горілка, розбавлена ​​горілкою, висихає швидше, ніж розлучення фірмового розчинника через відсутність ретарду, поширення також трохи погіршиться. Він легко обробляється додаванням невеликої кількості гліцерину.

Великий відсоток ретарду необхідний для одержання високоякісного блиску на акрилові фарби, так що шар перед сушінням вдалося “заспокоїти”, утворюючи гладку плівку. Без додавання ретарду, шар фіксується через 15 хвилин максимум, а загальний час сушіння рідко перевищує годину.

Тамія не так давно, щоб поставити корпоративний ретардер окремо, у 40 мл пляшок. Що це, я ще не знайшов, але це працює, як це повинно: уповільнює сушіння, дає більше часу на барвистий шар плавно, поширюється, заповнити слоти. Сама по собі є прозорою рідиною без запаху. Однак художні ретардіри для акрилів працюють таким же чином з моделлю фарбами, і продаються для значно менше грошей.

Особливість акрилових фарб (за винятком високої швидкості). Пігмент, який існує окремо від акрилових емульсійних частинок. Крім того, в акрилах нижче, ніж у емалях і в олії, частка барвистого пігменту, у них гірше ховаються. Це не викликає проблем для типових тонів, але негативно впливає на металеві. Зерно акрилового металевого типово-більших емалей, а коли заморожена, вони утворюють типове “двошарове” покриття, яке являє собою шар металевого порошку та лакованого шару на вершині його, а не однорідна плівка, як емалі. Блиск такого покриття дуже специфічний: якщо шар, до якого ви його поклали, було нерівномірно, тоді шар металевого порошку буде однаковим, хоча шар лаку може бути повністю глянцевим. Частково з цим можна боротися з використанням ацетону (або корпоративного розчинника для лаків та металевого лаку тонше). Ацетон, як це було “прискорюється” частинки металевого порошку, сприяючи рівномірності його розподілу. Для більш-менш адекватного гладкого акрилового металевого покриття рекомендується застосовувати до глянсової поверхні, щоб металевий шар був таким гладким. Але з грубого пігменту нічого не можна зробити. Реалістичне покриття металу на акрилові отримують найчастіше неможливі.

Використовуючи як розчинник ацетону або корпоративний лак розріджувач, акрилові фарби можуть бути використані на голій пластику без грунту, що дозволяє отримати тонке покриття при збереженні всіх деталей купу. Поверхня пластику до цього, звичайно, необхідно добре очистити, промити теплою водою з рідиною для миття посуду, або втирають будь-який чистий алкоголь. Правда, акрилові обкладинки гірші, ніж емаль (менше пігменту), тому покриття буде трохи товщі, ніж аналогічна емаль, але все ще тонше, ніж продуктовий емаль. Акрил з ацетоном не є “зварним” до пластику, як багато людей помилково претендують. Просто ацетон у складі фарби відповідає поверхню, до якої вона прилягає до додавання його таким чином шорсткість, необхідна для хорошої адгезії фарби. І все це в одному проході.

Гонка та приховування акрилових фарб багато гірших, ніж емалі та масла. Тому для миття вони не повинні використовуватися навіть з додаванням ретарду. Ви можете отримати блиск, але шари потребують декількох, з проміжною сушкою, рекомендується додати ретардер. В результаті такого блиску приховує тонкі подробиці, тому краще для глянцевого покриття для використання емальованих фарб.

Очевидна область акрилових фарб. Основні тони. Ви можете працювати без грунту, або використовувати фактичну фарбу (мат) як грунт для подальшого покриття. Акрилові можуть бути використані для тонкої роботи з щіткою, але для цього спеціалізовані сорти емульсії краще підходять, такі як цитадель, а не типові брендовані банки Тамія. Типові акрила з щіткою дають не самий рівний шар фарби, з яким він може бути частково боротися за допомогою ацетону як розчинника.

Завершення першої частини презентації, я хотів би згадати важливий факт: як емаль, так і акрилові фарби належать до емульсії. Фундаментальна різниця між ними полягає в тому, що емалі використовуються як основа для емульсійних неполярних розчинників, а також акрил. Полярний (про різницю знову бачити. Повідомлення про розчинники). З цього випливає, зокрема, що ці фарби можуть бути розмножені іншими полярними та неполярними розчинниками, відповідно. Наприклад, для емалей йдуть бензин, керос, бензол і т.Р. Для акрилів, спиртів, альдегідів та ефірів працюють, вони розчиняються з водою, хоча після сушіння повністю водонепроникні. Абсолютивні спирти (ізопропіл 97% та вищий або етил-дегідрат) можуть змити обидва.

У наступній частині я розповім вам про nitroquiques та nitroemali, а також спеціальні випадки емульсійних фарб на основі полівінілацетату та уретанів. Вітаємо запитання.