Як швидко побудувати гараж з профнастилу

Як побудувати гараж з профнастилу

  • Спочатку потрібно зазначити периметр майбутньої споруди. По кутах вбити кілочки і натягнути між ними шовкову будівельну нитку. Тепер черга земляних робіт
  • Потрібно вирити траншею. З огляду на, що профнастил. Матеріал легкий, глибоку траншею виконувати н потрібно. Півметра в глибину буде більш ніж достатньо. Ширину траншеї можна зробити не більше 40 сантиметрів
  • По кутах основи для фундаменту потрібно встановити труби. Вони послужать основою каркаса. На цьому ж етапі встановлюється куточок для воріт
  • Тепер траншею потрібно залити розчином готового цементу або зробленої самостійно цементно-піщаною сумішшю

Після того як фундамент застигне потрібно зварити весь каркас гаража, в тому числі його даху. До нього, пізніше, будуть прикручені листи профнастилу. А на даному етапі до труб приварюється куточок (для воріт) і профіль для стін. Відразу ж робиться верхня планка для отвору воріт.

Після того, як каркас готовий, можна зробити опалубку. Спочатку засипається пісок шаром до 5 сантиметрів, потім засипається щебінь. Все це потрібно залити цементним розчином. Це буде підлогу споруди. Його можна викласти з тротуарної плитки, можна відсипати щебенем. А можна залишити земляним.

Це важливо! Каркас даху потрібно робити з ухилом на задню стінку і чим більше сніжний і вітряний регіон, в якому має бути стояти гаражу, тим більше планок профілю повинно бути використано. Для посилення конструкції можна прикручувати до стінового каркасу і дерев’яні планки.

Для стін крок між планками каркаса повинен бути не більше 45 сантиметрів. Для посилення конструкції воріт, до їх каркасу варто приварити поперечні поперечини, які потрібно з’єднати з трубами по кутах гаражного каркаса, вмонтованими в фундамент.

швидко, побудувати, гараж, профнастилу

Каркас майбутнього гаража готовий. Якщо він зварений симетрично і пропорційно, то проблем з пришиванням листів профнастилу, а також установкою гаражних воріт бути не повинно.

Між заливанням фундаменту, а тим більше опалубки і монтажу стін повинно пройти мінімум 2. 3 дні. Краще цілий тиждень.

Щоб обшити гараж профнастилом, листи потрібно кріпити виключно вертикально, по жолобах краще буде йти вода. Робота повинна проходити так:

  • Перший лист потрібно прикріпити до кутовий трубі (стійці) без виступів. Роботу проводять шуруповертом та шурупами. Починати потрібно з верхнього краю, поступово спускаючись вниз, а потім пришиваючи лист по всьому профілю. Виняток. Остання хвиля, її пришивати не треба
  • Кожен наступний лист повинен накривати однією хвилею попередній. У цьому місці має бути прошито два листа, а далі пришивати лист по всьому профілю, залишаючи останню хвилю
  • Всі стики для унеможливлення потрапляння води, а також їх промерзання і підвищення температури всередині гаража потрібно обробити герметиком

Ворота такого гаража цілком можна зробити з того ж профнастилу. Найкраще їх виконати на ширину лицьової стіни.

При наявності потужного шуруповерта та помічника, який буде підтримувати листи і подавати саморізи, цілком можна впоратися з монтажем стін і за один. Максимум два дні.

Для односхилого даху гаража з профнастилу листи кріпляться паралельно хвилям стін. В цьому випадку вода буде йти краще. Виступ за межі стін краще робити мінімальний (2. 3 сантиметри). Потрібно добре закріпити всі листи по всьому профілю, дотримуючись правило знаходження кожного наступного листа однією хвилею на попередній. Стики листів потрібно «проклеїти» бітумним герметиком.

Утеплити гаражні стіни можна і потрібно всередині гаража. Так, температура в ньому стане вище мінімум на 5 ° С. Це можна виконати:

  • Листовим утеплювачем
  • Рулонним

Спочатку до стін потрібно прикріпити термоизолирующую плівку. Вона не дасть тепла йти зовні, унеможливить утворення конденсату.

Листи пінопласту, ізоплекса або будь-якого іншого екструдованого пінополістиролу приклеюють спеціальним клеєм до профілю, а стики запінюється. Точно також утеплюються ворота.

А ось для монтажу рулонного утеплювача потрібно робити рейковий каркас. Поперечні, можна дерев’яні планки прибиваються до основного каркасу гаража на відстані 60. 70 сантиметрів один від одного. Під них потрібно «завести» утеплювач. Його бажано також приклеїти до стін.

Утеплення даху найкраще зробити тоді, коли готовий каркас, але ще не укладений профіль на дах.

Що знадобиться, щоб побудувати гараж з профнастилу своїми руками?

Розрахунок потрібної кількості профнастилу проводиться досить легко: довжина гаража. Це ширина кількох аркушів, а їх висота. Це висота стін гаража. При покупці профнастилу варто додати ще 10% для якісного виконання стиків внахлест.

  • Труби для каркаса
  • Утеплювач
  • Термоизолирующая підкладка
  • Саморізи
  • Кусачки
  • Шуруповерт
  • Рівні (вертикальний і горизонтальний)
  • Цемент
  • Пісок
  • Щебінь
  • Електродриль з насадкою міксер
  • Ємність для змішування розчину
  • П-подібний профіль
  • Герметик

Коли все готово, до речі, сам профнастил на місце будівництва можна привести в останню чергу, потрібно починати робити фундамент майбутнього гаража.

Етап підготовчих робіт при будівництві гаража

Щоб будувати добре, потрібно знати, що будувати. Перше, що потрібно зробити. Визначити з місцем і розміром гаража. Варто врахувати зручність при заїзді в гараж, а також те, як будуть відкриватися ворота, чи стануть вони заважати сусіднім будівлям. У гаражах з профнастилу можна встановлювати, як орні ворота з профнастилу своїми руками, так і автоматичні.

Важливо прорахувати висоту будівлі, якщо вона буде нижче сусідніх, то дах зможе просісти від великої кількості снігу, а вода з неї буде йти дуже погано (так як і сніг, і дощ скупчуватимуться на площі, яка за рівнем нижче інших).

Середня На гараж для одного легкового автомобіля потрібно:

  • За 2 листи для кожної торцевої стіни і воріт
  • За 6 листів на кожну довгу стіну
  • 4 листа для покрівлі гаража з профнастилу

На утеплювач доведеться витратити стільки ж. На пісок і цемент вистачить 1 000 рублів.

Разом весь гараж з профнастилу своїми руками можна побудувати за суму трохи вище 7 000 рублів.

За кілька тисяч рублів і пару тижнів можна вибудувати гараж, який прослужить вірою і правдою, як мінімум, 3 десятка років. А в разі необхідності його легко демонтувати і перенести в інше місце. При цьому, з огляду на, що конструкція не капітальна, гараж може перебувати в межах внутрішньобудинкової території багатоквартирних будинків. Тому, змусити власника знести такий гараж, відповідні служби не матимуть право. Хоча рекомендувати перенести все-таки можуть.

Переваги та недоліки профільованих листів для гаражного будівництва

Профнастил вважається ідеальним будівельним матеріалом для зведення малих архітектурних форм. Його безперечні переваги наступні:

  • Швидкість монтажу. Гараж з профнастилу реально побудувати за пару днів
  • Простата зведення. Нічого складного в закріпленні листів профнастилу для створення стін немає
  • Низька собі
  • Довговічність гаража. Середній термін служби несучого профнастилу з якісним покриттям. 30 років
  • Можливість перенесення споруди з одного місця в інше;
  • Морозостійкість і негорючість. А також тривале збереження первісного вигляду

Профнастил відноситься до розряду легких будівельних матеріалів. Він дуже часто застосовується в містах, де заборонено зведення капітальних гаражів. І все-таки має деякі недоліки:

  • Деформація від сильного удару. Повернути первісну форму листу неможливо, але замінити його цілком реально
  • Низька теплопровідність. Будівлі з профнастилу холодні. Якщо їх не утеплювати, то в них буде температура така ж, як на вулиці. Усунути недолік можна, якщо гараж утеплити всередині

Як видно, гараж з профнастилу має право на гідне існування. Він цілком може конкурувати (причому цілком успішно) з іншими будівлями, в яких можна ставити автомобіль.

Гараж з профнастилу своїми руками: інструкція з будівництва

Профнастил отримав своє широке застосування завдяки хорошим характеристикам. Тонкі, рифлені листи оцинкованого заліза сьогодні можуть використовуватися для створення навісу з профнастилу своїми руками, листи можна зустріти в якості забору, у вигляді даху, а також як стінні покриття, наприклад, гаража.

Як правильно вибрати профнастил?

Продаж оцинкованої рулонної сталі, яка проходить через кілька шарів покриття, в тому числі лакофарбового, називається профнастилом. До споживача цей матеріал надходить у вигляді рифлених листів. Існують кілька видів профнастилу, для будівництва гаража можуть бути використані три з них.

  • Н. Ця буква в маркуванні профнастилу позначає несучу здатність матеріалу. Товщина такого матеріалу найбільша. При цьому він має високу хвилю гофри і борозенки, які надають йому підвищену жорсткість
  • НС. Несуче-стіновий профнастил, який має середню по висоті гофру і таку ж, середню, товщину листів
  • С. Це стіновий профнастил. Його застосування виправдане для обшивки готових стін. Можливо, під профнастилом розміщення шару утеплювача

Природно, що найміцніший профнастил для гаража з маркуванням Н. Тому, якщо стіни будуються з нуля (Не обшивка гаража профнастилом), варто вибирати саме його.

Увага! Ще один важливий момент, цифра в маркуванні, що йде відразу ж за буквою. Вона вказує висоту хвилі профнастилу, а значить, побічно свідчить і про його товщині.

Наприклад, Н. 75 має такі параметри:

Гараж своими / чужими руками. Бюджетный вариант. Мы так работаем 2

  • Товщина листа мінімум 0,7 міліметрів. Максимум 1,0 міліметр
  • Навантаження, яку може витримати 1 м2 листа. Від 9 кілограмів 200 грамів до 12 кілограмів
  • Висота хвилі. 75 міліметрів

Зрозуміло, що, чим вище висота хвилі, тим апріорі матеріал міцніше, але важливо також і те, чим він покритий. Це може бути просто цинк, а також поліестер, ПВХ або ПВДХ. Профнастил покритий ПВДХ коштує дорожче інших, але він визнаний самим довговічним.

Вище сказано, що для гаража слід використовувати профнастил з маркуванням «Н». Але якщо у Вас вже є готовий гараж і Ви хочете його обшити цим матеріалом, то можна скористатися профнастилом з маркуванням «С». За погонний метр.

Оздоблення стін гаража профнастилом ідентична обробці стін будинку. З обшивкою будинку профнастилом в цій статті. Вона містить інструкцію з монтажу, а також фотографії будинків, обшитих профнастилом.

Як покрити дах гаража профнастилом. Частина 1.

Дах гаража з профнастилу. Секрети монтажу дерев’яного каркаса під профнастил.

Продовження процесу укладання профнастилу на дах гаражу.

Правила кріплення листів

При монтажі на стіни саморізи встановлюються або в паз або в гребінь воли. Без різниці, але на покрівлі з ставлять тільки в гребінь. При монтажі в паз використовують металовироби діаметром 4,828 мм, при установці в гребінь довжина самореза вибирається залежно від її висоти. До висоти хвилі додають 35 мм і отримують мінімальну довжину. Довший кріплення використовувати можна, більш короткий. Немає.

Визначення довжини шурупа для профлітста при монтажі в хвилю

Кріплять листи до каркаса. До обв’язки. Частота з якою ставлять саморізи. Через хвилю, один ряд щодо іншого. В шаховому порядку. Щоб міцність з’єднання двох листів була вище, після того як закріпили листи, додатково вкручують саморізи або ставлять заклепки в місце стику.

З’єднання двох листів профнастилу за допомогою саморізів

Тепер про те, як мати у своєму розпорядженні листи профнастилу на каркасі. Хвилю можна пустити вертикально або горизонтально. Без різниці. Якщо купувати металопрофіль будете у виробника, вони можуть зробити листи потрібної вам довжини (максимальна довжина 12 м). В цьому випадку менше буде швів, а також трохи менше витрата (менше перехлестов).

При стикуванні двох листів уздовж хвилі, один заходить за інший на 1 хвилю. Зверніть увагу, що бічні хвилі різні. Одна трохи ширше, друга трохи вже і має капельник. Борозенку. Та, яка вже, йде вниз, перекривається більш широкої.

Якщо є горизонтальні стики, величина нахлеста повинна становити не менше 20 см. Для кращої герметичності стик промащують покрівельними герметиками або бітумною мастикою. Розташовувати листи треба так, щоб вода не затікала в з’єднання (верхній лист закриває нижній), для цього монтаж починають знизу, рухаються наверх.

Фундамент під гараж з профнастилу

При будівництві гаражів популярні два типи фундаментів: стрічковий мелкозаглубленний або монолітна плита. Стрічковий можна робити на грунтах, добре відводять воду і не схильних до пученію. В інших більш надійно робити плиту. Плита стоїть на стадії виготовлення більше, але хороша тим, що одночасно з надійним фундаментом ви відразу отримуєте готову підлогу в гаражі, який залишається тільки вирівняти і чимось покрити.

Так як гараж і профнастилу має на увазі наявність каркаса, то при влаштуванні фундаменту, для кращої зв’язки треба зробити випуски арматури або замонолітили шпильки, до яких потім кріпити каркас.

Підготовка до заливання стрічкового фундаменту для гаража. Виставлена ​​опалубка

Є ще економ варіант. Не робити фундамент взагалі, а вкопати стійки в грунт. У цьому випадку каркас роблять з товстостінних труб. Під кожну стійку роблять лунку, в неї насипають щебінь, ставлять стійку (обов’язково обробити антикорозійними складами), утрамбовують щебінь навколо труби, заливають бетоном. Далі до стійок приварюють обв’язки, збираючи повноцінний каркас. Між стійками викопують невелику канавку. По ширині вона близько 20 см, а по глибині. Треба зняти родючий грунт. В отриману канаву засипають щебінь, трамбують. Рівень щебеневої подушки повинен вийти трохи нижче рівня грунту. При монтажі профлист опускають до щебеню, спираючи на нього (повинен бути вирівняний в рівень). Після зведення стін гаража з профнастилу, з двох сторін профлиста укладають смуги бетону, які повинні перекривати канавку. З боку вулиці можна відразу сформувати щось типу вимощення. Для відведення води від стінок гаража. Не можна сказати, що цей спосіб «правильний», але так роблять. Особливо часто. На дачах, де гараж лише тимчасове укриття.

Стики і вузли

При оформленні двосхилим покрівлі гаража їх профнастилу, потрібно коньковий елемент. Він продається двометровими шматками. Фрагменти коника встановлюються з перекриттям в 20 см, стики краще промазати бітумною мастикою. Кріплення ставиться в гребінь з кроком 20 см.

Кріплення коника до профлисту на даху гаража

Стики на кутах гаража закриваються спеціальними куточками. Кріпляться вони невеликими саморізами 4,835 мм з кроком 25-30 см.

У місці стику покрівельного профнастилу і стінового є дірки. Їх закладають за допомогою піни, зашиваючи потім звіси нарізаними на смуги профнастилом або яким-небудь іншим матеріалом. Є також ущільнювальні стрічки, зроблені зі спіненого поліетилену. Вони є спеціальні під певні профілі, повторюють форму хвилі, а є універсальні. Просто смуга.

Традиційний спосіб позбутися від щілин в гаражі з металопрофілю. Монтажна піна

Розміри, місце на ділянці

Коли ви тільки замислюєтеся над будівництвом гаража, треба визначитися з місцем. Найчастіше його будують поблизу від в’їзду. Іноді ворота розорюються прямо на вулицю, іноді від в’їзних воріт відступають кілька метрів, вважаючи за краще ставити автомобіль подалі, під захистом забору.

Креслення і розміри гаражі з профнастилу на одну машину

Розміри гаража вибирають виходять з наявності вільного місця і тих робіт, які ви плануєте проводити. Якщо нічого робити не плануєте, до розмірів машини додають по метру (до довжини і ширини), Це і будуть мінімальні розміри оселі для вашого авто. Якщо будете ставити якесь обладнання, в довжину треба буде додати, як мінімум, ще метр.

Комфортна висота гаража. 2,6 м, мінімальна 2,2 м. Якщо стояти будуть дві машини, глибина вважається за розмірами більшою, а між двома авто залишити треба відстань не менше 0,6-0,8 м.

Гідності й недоліки

Найголовніше гідність. Гараж з профнастилу можна зробити своїми руками, причому за відносно невелику суму і невеликий проміжок часу. Якщо фундамент вже готовий, на самостійне будівництво середньої за розмірами споруди може знадобитися до тижня. Ще один плюс. Мала вага матеріалу. З ним і працювати просто, і фундамент можна зробити полегшений, заощадивши на цьому.

Недоліки теж є. В першу чергу варто задуматися про те, що металопрофіль не самий міцний матеріал. Він легко ріжеться, промінается навіть від сильного удару. З цієї причини гараж з профнастилу будують в основному у дворі приватного будинку. Другий момент. Метал має високу теплопровідність і без утеплення в гаражі взимку дуже холодно, влітку. Жарко.

Вибір профлиста для гаража

Профнастил роблять з оцинкованої сталі. Товщина листа. Від 0,4 до 1 мм. Будуючи гараж з профнастилу має сенс для стін і покрівлі вибрати матеріал різної товщини. Для покрівлі нормальна товщина 0,45-0,5 мм, для стін краще брати 0,6-0,7 мм.

Металопрофіль випускається різного призначення: для стін, покрівлі, що несе (не вимагає каркаса). Матеріал, призначений для стін, маркується літерою «С», для покрівлі. Буквою «К», що несе позначають «Н». Є ще подвійного призначення. Для несе для стін, маркується він «НС». Деякі виробники ставлять перед цими літерами «П», що позначає «профнастил».

Для будівництва гаража з профнастилу для стін беруть матеріал з маркуванням «З», для покрівлі з буквою «К». Далі в маркуванні за буквою стоять цифри. Вони позначають висоту хвилі. Наприклад, напис С18. Можна розшифрувати як «стіновий металопрофіль з висотою хвилі 18 мм». Саме такий матеріал в основному і беруть на стіни гаража. Він має достатній ступінь жорсткості (чим вище хвиля, тим більше жорсткість) і в той же час стоїть не дуже дорого. При бажанні можна взяти ще більш жорсткий С21.

Деякі види профілів і розміри профнастилу

Ширина листа профнастилу залежить від висоти хвилі. Чим вище хвиля, тим менше буде ширина. У маркуванні повна ширина листа вказується через дефіс. Наприклад, профлист НС44-1000 має ширину листа 1000 мм, а Н60-845 виходить шириною 850 мм. Але при закупівлі треба враховувати, що листи металопрофілю укладаються з перехлестами. Вертикальними і горизонтальними. Тому потрібно матеріалу на 10-15% більше, ніж покривається їм площа.

Є ще один параметр, з яким варто визначитися. Побудуєте ви гараж з оцинкованого профнастилу або з полімерним покриттям. Оцинкований коштує дешевше, але більше схильний до впливу погодних факторів. І, хоча матеріал з нормальною оцинковкой може прослужити близько 10 років, у кольорового термін служби може складати 30 років і більше. Часто важливим є зовнішній вигляд гаража, а виглядає оцинковка набагато «простіше».

Як утеплити мінеральною ватою

Для монтажу мінеральної вати потрібно лати. Плити хоч і жорсткі, але самі стояти не можуть, їм потрібна опора. Збирається лати з дощок шириною, рівній товщині утеплювача або з оцинкованого профілю з такою ж поличкою. Кріпиться до каркаса за кроком на 2-3 см менше ширини мату. При такому кроці утеплювач стає враспор, варто міцно і додаткової фіксації не вимагає. Але для надійності його все-таки треба закріпити спеціальними «саморезвамі- парасольками», які вкручують в труби / куточки обв’язки.

Зібраний каркас з оцинкованого профілю, встановлені плити мінеральної вати

Після монтажу утеплювача, з планок товщиною 3 см набивається контр-решетування. Її напрямок перпендикулярно планок обрешітки. Ці три сантиметри. Вентзазоре, який необхідний для виведення вологи, яка буде накопичуватися в утеплювачі (конденсат, який виникає через різницю температур в приміщенні і на вулиці). Без вентзазоре мінеральна вата не “проживе» і сезону. Якщо вона насититься вологи, а потім замерзає, після розморожування може просто розсипатися. А так як гараж зазвичай топиться від випадку до випадку, то декількох таких заморозок більш ніж достатньо. Тому або використовуйте інший матеріал, або робіть зазор для вентиляції.

Щоб закрити мінеральну вату від підвищеної важливості, що іноді буває всередині гаража, поверх контробрешетування настилається пароізоляційна мембрана. Вона повинна перешкоджати попаданню вологи з приміщення, але не заважати їй виходити з утеплювача. При монтажі пароізоляції, її намагаються зробити герметичною. Для цього одне полотно заходить на інше не менш ніж на 10 см, стики проклеюються двостороннім скотчем. Кріпиться пароізоляція до обрешітки планками (на цвяхи, саморізи або скоби).

Розкочується пароізоляційна мембрана

Поверх усього цього пирога набивається внутрішня обшивка. Дуже це вологостійка фанера або OSB, але можна використовувати і інші листові матеріали. ГВЛ, ДСП і інші. Останні навіть краще, так як не горять.

Правила монтажу

Щоб гараж з профнастилу служив довго, необхідно дотримуватися правил монтажу. Для кріплення металопрофілю використовують спеціальні саморізи з восьмигранной головкою і ущільнювальною шайбою. Вони зроблені з високоякісної сталі, потім оцинковані. Для забезпечення герметичності під металевою шайбою є гумова.

Саморізи для металопрофілю та правила їх установки

НИКОГДА НЕ СТРОЙ ГАРАЖ ИЗ ПРОФНАСТИЛА, НЕ ПОСМОТРЕВ ЭТО ВИДЕО!!!( часть 2 )

При установці профлиста треба стежити, щоб гумова прокладка ущільнювача щільно прилягала до матеріалу, але при цьому метал не повинен приминається. Вкручують саморізи за допомогою ручного дриля, на малих обертах. Для монтажу знадобиться спеціальна насадка під восьмигранну капелюшок, краще подмагніченная. Так простіше працювати.

Як утеплити мінеральною ватою

Для монтажу мінеральної вати потрібно лати. Плити хоч і жорсткі, але самі стояти не можуть, їм потрібна опора. Збирається лати з дощок шириною, рівній товщині утеплювача або з оцинкованого профілю з такою ж поличкою. Кріпиться до каркаса за кроком на 2-3 см менше ширини мату. При такому кроці утеплювач стає враспор, варто міцно і додаткової фіксації не вимагає. Але для надійності його все-таки треба закріпити спеціальними «саморезвамі- парасольками», які вкручують в труби / куточки обв’язки.

Зібраний каркас з оцинкованого профілю, встановлені плити мінеральної вати

Після монтажу утеплювача, з планок товщиною 3 см набивається контр-решетування. Її напрямок перпендикулярно планок обрешітки. Ці три сантиметри. Вентзазоре, який необхідний для виведення вологи, яка буде накопичуватися в утеплювачі (конденсат, який виникає через різницю температур в приміщенні і на вулиці). Без вентзазоре мінеральна вата не “проживе» і сезону. Якщо вона насититься вологи, а потім замерзає, після розморожування може просто розсипатися. А так як гараж зазвичай топиться від випадку до випадку, то декількох таких заморозок більш ніж достатньо. Тому або використовуйте інший матеріал, або робіть зазор для вентиляції.

Щоб закрити мінеральну вату від підвищеної важливості, що іноді буває всередині гаража, поверх контробрешетування настилається пароізоляційна мембрана. Вона повинна перешкоджати попаданню вологи з приміщення, але не заважати їй виходити з утеплювача. При монтажі пароізоляції, її намагаються зробити герметичною. Для цього одне полотно заходить на інше не менш ніж на 10 см, стики проклеюються двостороннім скотчем. Кріпиться пароізоляція до обрешітки планками (на цвяхи, саморізи або скоби).

Розкочується пароізоляційна мембрана

Поверх усього цього пирога набивається внутрішня обшивка. Дуже це вологостійка фанера або OSB, але можна використовувати і інші листові матеріали. ГВЛ, ДСП і інші. Останні навіть краще, так як не горять.

Як робити каркас

Каркас краще зварити з профільованої труби. Для стійок рекомендують перетин 8040 мм з товщиною стінки від 3 мм, для обв’язки можна меншого розміру. Ще варіант. Сталевий куточок з шириною полички не менше 50 мм і товщиною металу від 3 мм.

Якщо зварювання не входить в число ваших навичок, можна використовувати оцинкований П-подібний профіль для монтажу профнастилу. Ширина полички не менше ніж 5050 мм. Цей матеріал нарізають на шматки потрібно довжини і збирають за допомогою болтів.

Каркас гаража, зібраний з оцинкованих профілів для монтажу профлиста

Іноді роблять каркас під гараж з профнастилу з бруса. Чи не найкращий варіант в плані пожежної безпеки, але в деяких регіонах саме брус. Найдешевший з варіантів. Перетин бруса для стійок і обв’язки. Не менше 8080 мм.

Визначившись з матеріалом для каркаса, треба вирішити, яким способом будете кріпити нижню обв’язку до фундаменту. Є дві можливості. Про одну вже говорили. Замурувати в фундамент шпильки, а друга. Кріпити обв’язку до фундаменту за допомогою анкерів. В цьому випадку обв’язку варять, розкладаючи метал по фундаменту і перевіряючи кути і діагоналі. Потім, готовий каркас, кріплять анкерними болтами

Каркас для гаража з профнастилу зазвичай роблять з профільованої труби або сталевого куточка

При монтажі каркаса стійки ставлять так, щоб стик листів припадав на їх. Так як монтується профлист з перетином в одну хвилю, то при розрахунках потрібна буде корисна ширина (є такий параметр в технічних характеристиках. Саме це і буде крок установки стійок.

До стійок кріпиться три пояси обв’язки. В самому низу і вгорі, і посередині. Для збільшення жорсткості конструкції, можна поставити куточки (на фото вгорі) або укоси. Деталі, що йдуть навскоси від однієї стійки до іншої. Під ворота стійки роблять посиленими. Зварюють дві труби або куточка. Подвійний роблять і верхню балку. Проліт без опори вийдуть солідний, щоб балка НЕ ​​провисала, додають другу трубу.

У місцях кріплення гаражних воріт стійки роблять посиленими

При невеликих розмірах гаража і великому перерізі труби можна обійтися тільки двома обвязками. Верхньої і нижньої. Але тільки в тих регіонах, де вітру несильні або гараж захищений стіною будинку, забором, іншими спорудами.

Дах

На гаражах з профнастилу зазвичай роблять односхилий або двосхилий дах. Обидва варіанти непогано себе показали, але простіше реалізується односхилий. Менше потрібно матеріалу на ферми і крокви, менше і витрата профнастилу. Ухил може бути в одну зі сторін (на фото внизу) або назад. Вибирається в залежності від ситуації.

Приклад ферм для формування односхилого даху гаража

У регіонах з великою кількістю снігу односхилі даху роблять рідко. Щоб сніг сходив, потрібен великий кут нахилу, а це і з’їдає більшу частину економії (одну зі стін доводиться робити набагато вище), і зростає вітрова навантаження. Тут гараж з профнастилу частіше роблять з двосхилими дахами.

Приклад ферм для двосхилим даху гаража

Кут нахилу двосхилим даху гаража бажано робити не менше 20 °. При більшому ухилі дах виходить дорогий, а при меншому сніг погано сходить.

Утеплення

Утеплювати гараж з профлиста варто тільки в разі, якщо його будете опалювати. При цьому варто знати, що при правильному утепленні у вас «з’їдається» пристойна площа. На сам утеплювач, вентзазоре і внутрішню обшивку піде 7-10 см. Для утеплення використовують, як правило, два матеріали. Базальтову вату в жорстких матах або пінополіуретан (пінопласт ).

Гідності й недоліки

Найголовніше гідність. Гараж з профнастилу можна зробити своїми руками, причому за відносно невелику суму і невеликий проміжок часу. Якщо фундамент вже готовий, на самостійне будівництво середньої за розмірами споруди може знадобитися до тижня. Ще один плюс. Мала вага матеріалу. З ним і працювати просто, і фундамент можна зробити полегшений, заощадивши на цьому.

Недоліки теж є. В першу чергу варто задуматися про те, що металопрофіль не самий міцний матеріал. Він легко ріжеться, промінается навіть від сильного удару. З цієї причини гараж з профнастилу будують в основному у дворі приватного будинку. Другий момент. Метал має високу теплопровідність і без утеплення в гаражі взимку дуже холодно, влітку. Жарко.

Правила монтажу

Щоб гараж з профнастилу служив довго, необхідно дотримуватися правил монтажу. Для кріплення металопрофілю використовують спеціальні саморізи з восьмигранной головкою і ущільнювальною шайбою. Вони зроблені з високоякісної сталі, потім оцинковані. Для забезпечення герметичності під металевою шайбою є гумова.

Саморізи для металопрофілю та правила їх установки

При установці профлиста треба стежити, щоб гумова прокладка ущільнювача щільно прилягала до матеріалу, але при цьому метал не повинен приминається. Вкручують саморізи за допомогою ручного дриля, на малих обертах. Для монтажу знадобиться спеціальна насадка під восьмигранну капелюшок, краще подмагніченная. Так простіше працювати.

Правила кріплення листів

При монтажі на стіни саморізи встановлюються або в паз або в гребінь воли. Без різниці, але на покрівлі з ставлять тільки в гребінь. При монтажі в паз використовують металовироби діаметром 4,828 мм, при установці в гребінь довжина самореза вибирається залежно від її висоти. До висоти хвилі додають 35 мм і отримують мінімальну довжину. Довший кріплення використовувати можна, більш короткий. Немає.

Визначення довжини шурупа для профлітста при монтажі в хвилю

Кріплять листи до каркаса. До обв’язки. Частота з якою ставлять саморізи. Через хвилю, один ряд щодо іншого. В шаховому порядку. Щоб міцність з’єднання двох листів була вище, після того як закріпили листи, додатково вкручують саморізи або ставлять заклепки в місце стику.

З’єднання двох листів профнастилу за допомогою саморізів

Тепер про те, як мати у своєму розпорядженні листи профнастилу на каркасі. Хвилю можна пустити вертикально або горизонтально. Без різниці. Якщо купувати металопрофіль будете у виробника, вони можуть зробити листи потрібної вам довжини (максимальна довжина 12 м). В цьому випадку менше буде швів, а також трохи менше витрата (менше перехлестов).

При стикуванні двох листів уздовж хвилі, один заходить за інший на 1 хвилю. Зверніть увагу, що бічні хвилі різні. Одна трохи ширше, друга трохи вже і має капельник. Борозенку. Та, яка вже, йде вниз, перекривається більш широкої.

ГАРАЖ СВОИМИ РУКАМИ МАКСИМАЛЬНО БЮДЖЕТНО / ЦЕНА ВСЕГО СТРОИТЕЛЬСТВА !!!

Якщо є горизонтальні стики, величина нахлеста повинна становити не менше 20 см. Для кращої герметичності стик промащують покрівельними герметиками або бітумною мастикою. Розташовувати листи треба так, щоб вода не затікала в з’єднання (верхній лист закриває нижній), для цього монтаж починають знизу, рухаються наверх.

Розміри, місце на ділянці

Коли ви тільки замислюєтеся над будівництвом гаража, треба визначитися з місцем. Найчастіше його будують поблизу від в’їзду. Іноді ворота розорюються прямо на вулицю, іноді від в’їзних воріт відступають кілька метрів, вважаючи за краще ставити автомобіль подалі, під захистом забору.

Креслення і розміри гаражі з профнастилу на одну машину

Розміри гаража вибирають виходять з наявності вільного місця і тих робіт, які ви плануєте проводити. Якщо нічого робити не плануєте, до розмірів машини додають по метру (до довжини і ширини), Це і будуть мінімальні розміри оселі для вашого авто. Якщо будете ставити якесь обладнання, в довжину треба буде додати, як мінімум, ще метр.

Комфортна висота гаража. 2,6 м, мінімальна 2,2 м. Якщо стояти будуть дві машини, глибина вважається за розмірами більшою, а між двома авто залишити треба відстань не менше 0,6-0,8 м.

Технологія монтажу

Установка гаража не представляє особливої ​​складності, тому її можна здійснити своїми руками. Щоб це почати, спочатку слід вибрати відповідне місце для розміщення будівлі і залити фундамент, він послужить одночасно міцною основою і підлогою для будови. Потім зводиться каркас, готові деталі якого можна зварити або зібрати на кріплення. Наступним етапом в монтажі вважається обшивка каркаса профнастилом, вона, як правило, займає кілька днів.

Після того як буде готовий каркас, обшитий профлист, залишиться тільки встановити ворота. Їх каркас виготовляють з металевого куточка за допомогою зварювання, а потім обшивають профнастилом. Для початківців майстрів таке будівництво може здатися складним, але насправді це не так. Головне при виконанні всіх робіт. Дотримуватися одного правила: «будуємо правильно». Тому важливо все робити не поспішаючи, точно дотримуватися розміри, зазначені в кресленнях гаража, так як найменша помилка може спричинити за собою різні проблеми в експлуатації.

Особливості: плюси і мінуси

Гараж з профнастилу є будова, яке встановлюють з профільованих листів стали. Даний матеріал може мати різну висоту хвилі і товщину, тому в залежності від того, яка передбачається навантаження на конструкцію, можуть вибирати профнастил марки С18 або С21. При цьому, чим більше буде висота хвилі листів, тим надійніше вийде споруда. Так як вага профлиста невеликий, то монтаж такого гаража найчастіше виконують на стрічковий або трубний фундамент. Щоб прискорити процес установки конструкції, рекомендується купувати готові комплекти деталей, на збірку яких піде не більше 3 днів, вони, як правило, складаються з каркаса, покрівлі, стін, воріт і карниза.

Крім цього, гараж з металопрофілю можна виготовити за індивідуальним проектом, для цього готуються креслення споруди та закуповується потрібний матеріал. Головним достоїнством самостійного будівництва вважається економія коштів і часу.

Що ж стосується позитивних якостей профнастилу, то до них можна віднести:

  • Морозостійкість;
  • Легка вага;
  • Довговічність і надійність у використанні;
  • Негорючість матеріалу;
  • Зручність в транспортуванні;
  • Низька вартість;
  • Естетичний вигляд;
  • Висока стійкість до процесів гниття;
  • Не потребує додаткової обробки.

Незважаючи на наявність плюсів, профлисти мають і свої мінуси:

  • Можливість деформації. При корозії металу і сильному ударі, захисний шар матеріалу пошкоджується.
  • Легкість злому. Якщо грабіжники захочуть проникнути всередину такого гаража, то зробити це їм не складе особливих труднощів. Тому будівництво рекомендується встановлювати тільки у дворі будинку.
  • Низька теплопровідність. Влітку метал сильно нагрівається, а взимку охолоджується.
  • Конструкція потребує додаткової опори.

Вибір місця

Перед тим як зайнятися будівництвом гаража, необхідно не тільки придбати профільовані листи, але і підібрати місце, де буде розташовуватися майбутня споруда. Гараж не рекомендується зводити поруч з іншими господарськими об’єктами, так як це може перешкоджати виїзду і в’їзду автомобіля. Часто гараж будують таким чином, щоб волосінь його воріт розташовувалася на косильною волосіні забору. Завдяки цьому доступ до конструкції буде простий, і вона ще додатково виконати роль частині огорожі.

Крім цього, гараж можна встановити впритул до одного з будівель, розташованих на земельній ділянці. В даному випадку не доведеться зводити одну зі стін. Але варто зауважити, що не можна пристроювати конструкцію до дому, так як всередину приміщень буде проникати не тільки неприємний запах бензину, автомобільних масел, але звук двигуна.

Важливим моментом при виборі місця для гаража вважається і перевірка рівня ґрунтових вод і грунту. Це потрібно робити для того, щоб в подальшій експлуатації, конструкція «Не з’їхала» під впливом зміщення грунту.

Утеплення

Під час будівництва гаража з профільованого листа важливо передбачити його температурний режим всередині. Оптимальним показником для нього в зимовий час є температура від 1С до 5С. Варто зауважити, що навіть при великих морозах, прогрівати приміщення гаража не рекомендується, так як це може зашкодити роботі агрегатів автомобіля. Тому, щоб забезпечити будовою постійну температуру, його потрібно утеплити. На сьогоднішній день існує багато видів теплоізоляції, серед яких можна виділити:

  • Рідкий пінополіуретан;
  • Утеплювачі на основі мінеральних волокон;
  • Пінополістирольні плити.

Кожен з перерахованих вище теплоизоляторов характеризується своїми перевагами і недоліками. Так, утеплений пінополістирольними плитами гараж забезпечить відмінні умови для зберігання автомобіля, але після укладання ізоляції буде потрібно додатково вирівнювати поверхню стін і стелі. Крім цього, полістирол під впливом сонячних променів сильно нагрівається і може виділяти шкідливі речовини. У підсумку вийде теплий, але безпечний для здоров’я гараж.

Добре себе зарекомендували в якості надійного утеплювача плити з базальтового волокна.

Їх накладають невеликим шаром в 5 см і вони можуть замінювати навіть цегляну кладку завтовшки 80 см. Даний матеріал є екологічним і пожежобезпечним, відповідає всім стандартам експлуатації. Ізоляцію укладають в проміжках між попередньо встановленими в стіну профілями.

Найзручнішим в застосуванні вважається рідкий пінополіуретан, його наносять на поверхні шляхом розпилення. Теплоізолятор не утворює щілин і швів. Даний матеріал, крім утеплення, також виконує роль відмінною гідро- і шумоізоляції, добре захищає металоконструкцію і служить до 50 років.

Що ж стосується утеплення даху гаража, то для неї в основному використовують рулонні матеріали з бітуму. При цьому утеплення покрівлі найкраще виконувати зовні. Для цього плити покриття ретельно очищають і закладають будівельними розчинами всі стики. Потім на підготовлену основу в шаховому порядку укладають кілька шарів теплоізоляції і виконують армування цементною стяжкою завтовшки не більше 50 мм.

Схеми і креслення

Будь-яке будівництво починається зі створення плану, не є винятком цього і монтаж гаража з профлистов. Перед початком настановних робіт потрібно зробити точний розрахунок розмірів і накреслити схему, по якій можна буде легко визначити потрібну кількість матеріалу. Розміри гаража залежать від габаритів транспортного засобу і від того, що планується додатково зберігати в будівництві. Якщо споруда буде призначене тільки для автомобіля, то в ньому досить обладнати місце для його стоянки і розмістити кілька стелажів. Як правило, для цього підійде найпростіший проект з розміром гаража 4х6 метрів.

Щоб будова вийшло не тільки зручним, але і гармонійно вписалося в ландшафтний дизайн ділянки, при його проектуванні важливо продумати кожен квадратний метр. Тому спочатку креслять схему розташування всієї конструкції, а потім виконують внутрішнє планування. Коли буде відома ширина і довжина гаража, можна легко вирахувати витрату будівельного матеріалу. При створенні креслення варто звернути увагу на те, щоб несучі труби були цільними і довгими.

Особливо це стосується каркаса конструкції, в схемах слід вказати ескіз каркаса і прописати, з яких елементів він буде складатися.

швидко, побудувати, гараж, профнастилу

Крім цього, в плані гаража варто передбачити спосіб з’єднання труб. У тому випадку, якщо металоконструкція будується для постійної експлуатації, і її не будуть переносити в інше місце, то бажано для кріплення використовувати зварювання. Що ж стосується розбірного гаража, то для нього будуть потрібні спеціальні кріпильні деталі у вигляді гайок, болтів і куточків. Схема гаража повинна також включати і креслення воріт.

Після того як проектування завершено, можна скласти план виконання робіт, приступати до будівництва.

Установка гаража з профільованих листів є нескладним процесом, але щоб вона пройшла швидко і порадувала хорошим результатом, слід придбати якісний матеріал і підготувати відповідні інструменти. Для монтажних робіт під рукою потрібно мати:

  • Будівельну рулетку або лінійку;
  • Дриль і свердла для роботи по металу;
  • Болгарку;
  • Гайкові ключі;
  • Кольоровий маркер для нанесення розміток.

Додатково також варто потурбуватися про заходи безпеки, купивши такі засоби індивідуального захисту, як рукавички, окуляри і маска. Вони допоможуть уникнути травмування шкіри і очей під час роботи з металом.

Що ж стосується матеріалу, то для встановлення гаража знадобляться труби з оцинкованого металу і профілю. Так як на будівельному ринку продаються профілі з квадратним і прямокутним перетином, то найкраще віддавати перевагу першим. Вони прості в монтажі і швидко збираються. Каркас гаража повинен бути залізний, тому, щоб забезпечити йому хорошу міцність, рекомендується робити основні стійки з труб діаметром не менше 100 мм. Під каркас конструкції можна укладати матеріал перерізом 60 мм.

Стіни

Профлисти вважаються універсальним будівельним матеріалом, тому вони добре підходять для обшивки стін в гаражі. Для цих цілей рекомендується профнастил категорії «С», його кріплять до обрешітки за допомогою саморізів. При цьому виставляти листи рекомендується в висоту, таким чином, конструкція придбає привабливий вигляд. Панель матеріалу потрібно монтувати строго за рівнем, а всі елементи кріплення «садити» на гумові прокладки.

Для більш надійного кріплення листів місця їх стиків можна закрити спеціальними заклепками.

Дах

Покрівля, зводиться для гаража, робиться як з утепленням, так і без нього. Залежно від цього її можуть встановлювати в один або два ската. У тому випадку, якщо конструкція впритул розміщена до стін інших господарських об’єктів, то бажано вибирати один скат з розміщенням в одній площині зі скатом сусідній будівлі. Крім цього, односхилий покрівля користується величезною популярністю в будівництві, так як її простіше зводити.

Профлисти для даху вибираються по довжині, і вони не повинні при монтажі утворювати багато стиків, які в подальшому можуть послужити проблемою і дати текти. Якщо ж лист купувався раніше, і його довжини недостатньо, то можна укладати листи внахлест, а отримані шви покрити бітумом або спеціальним герметиком. Вирівнювати профнастил слід перед його кріпленням, з огляду на косильною волосіні карниза.