Як Закрити Вікно Якщо Зламався Стеклопод'Емник

Як закрити вікно якщо зламався стеклопод’емник

Як Закрити Вікно Якщо Зламався Стеклопод'Емник

Влітку, в автомобілях без кондиціонера, одними з основних механізмів стають склопідйомники. Їх поломка в спеку. справжнє лихо, яке хочеться скоріше усунути. Розглянемо, які несправності бувають у звичайних тросових склопідйомників.

Практично всі поломки ручних склопідйомників виражаються в тому, що ручка крутиться, а скло не рухається. Причин цього кілька.

Сточені шліци ручки

Ця несправність часто виникає на класичних моделях АвтоВАЗу через занадто м’якого пластику самої ручки. У місці її з’єднання з валом редуктора склопідіймача є шліци. Згодом вони сточуються, і ручка починає крутитися вхолосту, що не провертаючи вал.

До передчасного сточуванню шліцов ручки може привести занадто утруднене переміщення скла через перекіс направляючих, наявності стороннього предмета в двері або несправності редуктора. Ручку зі сточеними шлицами залишається тільки замінити новою, причому, краще вибрати варіант з посиленням металевою вставкою.

несправний редуктор

Редуктор ручного склопідіймача, в загальному випадку, являє собою блок з двох шестерень, які мають окреме місце для намотування троса. Бувають випадки, коли метал цих шестерень настільки м’який, що зуби елементарно сточуються, приводячи до холостого ходу редуктора.

У цьому випадку простіше поміняти редуктор в зборі, однак, якщо є відповідний «донор», можна спробувати замінити сточенную шестерню. Заняття це. на любителя, так як більшість редукторів ручних склопідйомників випускаються в корпусі, з’єднаному заклепками. Щоб його розібрати, доведеться висвердлюють ці кріплення, а після ремонту замінювати заклепки звичайними болтами.

Обрив троса стеклопод’емника

Ще однією розповсюдженою несправністю склопідйомників є обрив троса. Визначити таку несправність дуже просто: ручка буде обертатися занадто легко. Трос, в більшості випадків, окремо не змінюється і, відповідно, не продається. Можна приладнати будь-який відповідний металевий трос, проте це ще складніше, ніж поміняти шестерню редуктора. Набагато простіше і швидше замінити весь стеклопод’емник в зборі.

Слабке з’єднання троса і скла

Найлегша поломка. ослаблення кріплення троса до основи скла. В цьому випадку, трос просто прослизає в кріпленні і не зрушує скло. Як правило, така «несправність» проявляється при спробі підйому, так як опускати конструкцію вниз набагато легше. Зіткнувшись з проскальзиваніем троса, досить зняти обшивку дверей і, відрегулювати взаємне положення троса і скла, затягнути болти відповідного кріплення.

Дана стаття буде точно корисною для тих автомобілістів, які володіють машинами з електричними склопідйомниками. Так, є tiot чимало автомобілів з механікою, або як їх ще називають. веслами, але з кожним днем ​​таких моделей стає все менше.

Незважаючи на технічний прогрес, конструкція і пристрій склопідйомників не завжди ідеальна, і часто вони починають барахлити: то працюють через раз, то і зовсім перестають піднімати або опускати скло. Але чомусь багато власників відразу ж думають, що вийшов з ладу сам мотор механізму. В реальності ж, причин цієї несправності може бути дуже багато. І зараз мо поговоримо про найпопулярніші.

Основні причини неробочого склопідіймача

Думаю, що варто описати все в хронологічному порядку, починаючи наводити причину від менш серйозною до більш.

1. Відходить контакт на кнопці або моторі склопідіймача. Для цього необхідно витягнути саму кнопку з дверної панелі або консолі торпеди (в залежності від того, де вона у вас знаходиться) і перевірити з’єднання. При необхідності від’єднуємо і приєднуємо роз’єм заново. Якщо проблема не пішла, йдемо далі.

2. Перегорання запобіжника. Обов’язково відкрийте монтажний блок і перевірте той запобіжник, який відповідає за роботу склопідйомників. Можливо, саме перегоріли запобіжник є причиною відмови. Якщо такий був виявлений, дістаньте його і замініть на новий.

3. Попадання сторонніх предметів в механізм склопідіймача. Таке буває, що шторка всередині дверей або провід, випадково непристебнутий хомутом, потрапляє в механізм і він заклинює, і зрозуміло, що після натискання на кнопку не буде ніякої реакції. Проблема вже серйозніше, ніж описані вище дві, так як доведеться знімати обшивку дверей і дивитися, чи немає сторонніх предметів в трапеції стеклопод’емника.

4. Вихід з ладу моторчика. Якщо всі описані вище способи не вирішили проблему, перевірте моторчик, приєднавши його до гнізда других дверей, наприклад, або навіть безпосередньо від акумулятора, якщо є така можливість. Буває, що всередині мотора "обганяє" шліци на шестерінці приводу, і в такому випадку швидше за все доведеться міняти мотор, так як ремкомплекти знайти практично нереально.

5. Несправність блоку комфорту. Залежно від типу вашого автомобіля, бувають різного роду блоки управління і комфорту, які можуть відповідати за нормальну роботу всіх електроприладів в автомобілі. І склопідйомники тут точно не виняток. Нерідко зустрічаються машини, де на кожні двері йде свій блок комфорту і якщо він виходить з ладу, зрозуміло, працювати механізм підйому або опускання не буде.

6. Проблеми з електропроводкою. Це трапляється вкрай рідко, але все ж варто про це окремо згадати. Найчастіше дроти можуть переламувати в двері або на з’єднанні "кузов-двері", Так що особливо ретельно потрібно перевіряти ці ділянки, якщо є підозри на проводку.

7. Поломка трапеції або рейки склопідіймача. В даному випадку також буде потрібно зняття обшивки дверей і вилучення всього механізму назовні, щоб переконатися, що причина була саме в механічної частини трапеції. Буває обрив троса, поломка "бубликів" і шестерень, і інші механічні пошкодження.

Якщо є що додати по темі, пишіть в коментарях нижче, думаю, що для багатьох автовласників інформація буде корисною. Діліться своїм досвідом! І не забувайте підписатися на канал і поставити лайк!

Старання автовиробників зробити життя водіїв комфортнішою привели до появи багатьох інноваційних вузлів і систем. Стеклопод’емник важко назвати життєво важливою компонентою сучасного автомобіля, але останнім часом його встановлюють навіть у початкові комплектації недорогих моделей. І це. очевидне свідчення того, як важливо, щоб перебування в автомобілі і для водія, і для пасажирів було максимально необтяжливим.

Конструктивні особливості склопідйомників

Перші автомобілі були відкритого типу, тому піднімати / опускати було нічого. Коли почали з’являтися перші авто закритого типу, щоб подихати свіжим повітрям, доводилося просто зупинятися і відкривати двері. У 1928 році німецькі автомобілебудівники вперше застосували стеклопод’емник механічного типу, а автоматичні конструкції з електрогідравлічним приводом з’явилися в США в 1940 році на автомобілях Packard. Через 5 років такі системи встановлювалися вже на багатьох марках (Ford, Lincoln, Cadillac). Ті конструкції були громіздкими, працювали ненадійно, часто ламалися, але з часом удосконалювалися, чому сприяло їх паралельний розвиток з системами складання даху кабріолетів. Чисто електричні пристрої з’явилися в 1956 році, і в подальшому їх вдосконалення знову відбувалося індивідуально. Сучасний електросклопідйомники встановлюється всередині двері (найбільш уживаний варіант), на дверному корпусі або ж на окремому підрамнику.

Конструкція пристрою з електроприводом включає власне приводний механізм, систему управління підняттям / опусканням стекол і підйомний механізм. Привід складається з електромотора, конструктивно виконаного в одному блоці з черв’ячною / зубчастої передачею. Саме двигун і є серцем підйомника, формуючи необхідне для руху скла зусилля. Якщо використовується черв’ячна передача, привести в рух скло руками не вдасться, оскільки редуктор черв’ячного типу працює тільки в одному напрямку, передаючи момент руху від черв’яка до приводного колеса. Якщо спробуєте обертати вікно в протилежному напрямку. черв’ячна передача просто заблокується. Якщо з мотором все більш-менш зрозуміло, то підйомний механізм, який відповідає за переміщення скла, може мати різну конструкцію. Найпоширеніші підйомники. тросові, рейкові і типу важеля. Розглянемо їх більш детально.

Тросовий підйомник являє собою гнучку конструкцію (трос, іноді. ремінь з зубцями або ланцюг), натягнуту між роликами у внутрішній частині дверей. Обертаючись, приводний барабан приводить в рух підйомник за допомогою намотування на ролик одного боку гнучкого елемента, друга при цьому розмотується. А оскільки підйомник жорстко з’єднаний зі склом (зазвичай. за допомогою спеціальної пластини), останнє теж починає рухатися, опускаючись або піднімаючись.

У склопідйомники типу важеля приводним елементом є важіль, на кінці якого розташований повзун і закріплена пластина, що з’єднує важіль зі склом. Розрізняють одно- і двохважелі механізми. Останні більш надійні, оскільки дозволяють переміщати скло більш рівномірно і без відчутних ривків. Приводний механізм ініціює передачу імпульсу руху від електродвигуна до колеса, яке пов’язане з важелем. Обертаючись, воно надає руху важіль разом зі склом. Двохважелі конструкції можуть забезпечуватися двома колесами.

Рейковий підйомник складається з нерухомої рейки з зубцями, яка з’єднана за допомогою ключового пластиною. Остання, рухаючись по рейці вгору / вниз, і забезпечує функціонування механізму. Приводная шестерня розташована на кінці пластини і з’єднана з зубчастої рейкою. Переміщення скла в заданому напрямку здійснюється завдяки напрямних жолобах, встановленим в дверний рамці. Такий стеклопод’емник для машини використовується рідше перших двох різновидів, оскільки має досить великою масою.

Принцип функціонування автомобільного стеклопод’емника

Можливість перемикання між підйомом і опусканням скла здійснюється завдяки оснащенню електромотора реверсної системою харчування. Конструктивно зміна вектора руху здійснюється або з використанням реле, або безпосередньо через вимикач. Склопідйомники останніх поколінь влаштовані складніше, що викликано необхідністю збільшення безпеки їх використання і збільшення комфорту. Функції сучасних механізмів автоматичного підйому / опускання стекол:

  • рівномірний рух в одному з напрямків до кінцевої точки;
  • дискретне рух (наприклад, на дюйм) в ту чи іншу сторону;
  • уповільнена блокування механізму;
  • зворотний рух (застосовується, щоб встигнути прибрати з віконного отвору частина тіла).

Блок управління склопідіймачем. мізки пристрої, що включають, крім керуючої мікросхеми, реле електродвигуна, вимикачі і електропроводку, яка з’єднує БО з дверним замком і кришкою верхнього люка. Якщо задіяти режим підйому вікна одним дотиком або командою, воно буде переміщатися в заданому напрямку. Як тільки вимикач буде переведений в реверсний положення, мотор зупиниться. Те ж саме відбудеться, якщо ЕБУ ліфта отримає відповідний сигнал від плати двері.

Основна проблема, що стосується використання режиму одного дотику, полягає у високій імовірності отримання травми дитиною, який висунувся з вікна, навіть частково. Режим повернення дозволяє запобігти подібним ситуаціям. Для цього до якоря електромотора монтується ще один комутатор, завдання якого. передавати ЕБУ спеціальний сигнал з частотою, пропорційною швидкості обертання силового агрегату. Якщо під час закривання вікна комп’ютер зафіксує зниження швидкості роботи двигуна нижче певного значення, він негайно подасть команду на зміну напрямку руху скла до його повного опускання.

Блок управління в змозі розрахувати поточний стан вікна на підставі підрахунку кількості отриманих імпульсів. Ця інформація використовується, щоб не допустити реверсування руху вікна, якщо воно повністю закривається або, навпаки, опускається. Однак ЕБУ повинно знати початкове положення вікна. Для цього проводять операцію ініціалізації, яка полягає у включенні електромоторчіком до моменту повного відкриття скла, після чого проводиться зворотна операція. його закриття. Без ініціалізації склопідйомники перестануть працювати в режимі «в один дотик».

Деякі моделі склопідйомників оснащуються датчиками Холла, що спрощують визначення поточної швидкості руху скла. Ще один поширений спосіб контролю швидкості. стеження за величиною споживаного двигуном струму, яка пропорційна швидкості обертання валу моторчика. Режим «повільна блокування» використовується, якщо потрібно повністю заблокувати транспортний засіб за допомогою подачі команди, надісланій дистанційно з інфрачервоного пульта. Ця функція використовує зв’язок між БО склопідіймачем / верхнім люком і дверним замком. Черговість спрацьовування наступна: вікна, люк, двері. У разі необхідності є можливість задіяти режим охорони. в цьому випадку скла будуть закриватися по одному. це зменшує миттєве споживання струму (в порівнянні з одночасним закриванням).

Основні несправності склопідйомників

Головний принцип роботи електросклопідйомники. неможливість їх використання, якщо в замку запалювання відсутня ключ, який до того ж має перебувати в положенні «ON». Коли ця умова дотримана, але при натисканні на кнопку стеклопод’емника вікна не піднімаються (або, якщо вони знаходилися в закритому стані, не опускаються), це говорить про те, що має місце бути якась несправність. Діагностика механізму, спрямована на пошук поломки з метою її усунення, виконується в такому порядку:

  • для початку слід перевірити працездатність автоматичного вимикача і цілісність запобіжника. часто він через надмірну навантаження просто перегорає;
  • якщо відмовляються підніматися / опускатися механізми, розташовані тільки на задніх дверях, при цьому головний блок подає ознаки життя (не працюють дверні кнопки стеклопод’емника), потрібно перевірити тестером, чи є напруга на вхідних клемах механізму;
  • якщо діагностика стеклопод’ёмного механізму не дала результатів, слід ретельно перевірити електропроводку. при виявленні пошкоджень цілісність проводу потрібно відновити;
  • якщо є проблема з керуванням одним з чотирьох стекол з використанням команд, що подаються з головного БО, виконайте ту ж операцію, натискаючи безпосередньо на дверні кнопки. Скло почало рухатися, значить вся справа в несправному або збою ЕБУ;
  • дуже часто стеклопод’ёмний механізм не працює через поломки електромоторчіком. Почати його тестування слід з клем, які перевіряються на наявність / відсутність напруги, перевірити потрібно буде і електропроводку, для чого буде потрібно детальна схеми електрообладнання автомашини;
  • цілком ймовірно, що вікно пересувається ривками або взагалі стопориться через появу механічних дефектів на напрямних, які використовуються для переміщення скла. Можливо, на напрямні просто налипнуло велика кількість бруду і пилу, які згодом затверділи настільки, що не дають вільно переміщатися виконавчого механізму.

Відзначимо, що найбільш частими причинами виходу з ладу ЕСП є обриви проводки, що з’єднує блоки і системи стеклопод’емника, а також поломки самого приводного мотора. Ці несправності зазвичай проявляються при надмірно активної експлуатації механізму. Відзначимо, що якщо ви раніше ніколи не мали справи з склопідйомниками, на самостійний пошук несправності може піти чимало часу. Тому, якщо є така можливість, довірте цю роботу професіоналу, що спеціалізується на електричній частині. Це обійдеться дорожче, але якщо взяти до уваги часовий чинник, втрати можуть виявитися несуттєвими.

Вiдео: як закрити вікно якщо зламався стеклопод’емник


Строго кажучи, проблеми з електричною частиною у цих вузлів трапляються набагато рідше механічних поломок. Відверто слабким місце СП є пластикові деталі, які використовуються в шестернях, рейках і інших елементах механізму. Посиленому зносу схильне зубчасте колесо, а його непрацездатність визначити легко. якщо мотор працює, але скло стоїть, як укопане (може мати місце посмикування). У таких випадках потрібно заміна колеса, що потребують демонтажу дверних панелей. Якщо колесо розвалилося на частини, необхідно знайти і витягти всі його уламки, після чого витягти стару і встановити нову деталь. В СП з тросовим механізмом частою поломкою є обрив троса внаслідок його зносу, а також при частому впливі великих перепадів температури (наприклад, взимку). При обриві троса проблема вирішується його заміною. Відносно рідко непрацездатність стеклопод’емника виникає через поломки важелів, які також слід замінити на нові.

Як відкрити вікно при непрацюючому СП

Іноді проблеми виникають в дорозі, а можливості самостійного діагностування, і тим більше ремонту, істотно обмежені. Як в подібних випадках підняти скло, якщо стеклопод’емник відмовляється працювати? Ми зібрали невелику добірку порад, які допоможуть вам вийти з честю з такої неприємної ситуації:

  • досить викрутки або плоскогубців, щоб зняти дверну оббивку. Це дозволить від’єднати скло від виконавчого механізму, після чого його можна буде підняти або опустити руками. Щоб зафіксувати його в верхньому положенні, скло доведеться підперти чимось гідною кандидатурою, хоча б палицею. У такому стані можна експлуатувати машину кілька днів, поки не з’явиться можливість проведення повноцінного ремонту;
  • часто вдається підняти скло вручну, затиснувши його між долонями рук і з зусиллям потягнувши вгору. Якщо край вікна не видно, потрібно буде зняти гумові прокладки, а якщо це не допоможе. приступати до попереднього пункту;
  • часто непрацездатність СП викликана банальним розрядом АКБ, особливо після тривалого простою. Проблема вирішується підзарядкою акумулятора. Можна спробувати «позичити» його у сусіда, хоча б для підняття скла. Але якщо ви поспішаєте, а жалісливого сусіда не знайшлося, спробуйте з високою частотою натискати клавішу «Вгору». іноді скло дійсно починає потроху підніматися;
  • підняти опущене скло, якщо не працює склопідйомник, можна варварським способом, званим «риболовлею». Він полягає у використанні досить міцного гачка, який протискується в проміжок між дверима і вікном. Водячи його вниз / вгору і в сторони, можна зачепитися за виконавчий механізм і спробувати тягти скло вгору цим гачком;
  • якщо СП не реагує на ваші дії, потрібно перевірити, чи надходить харчування до електромоторчиків. Робиться це в такий спосіб: включіть запалення, а потім. верхній плафон, після чого натисніть кнопку стеклопод’емника. Якщо харчування на мотор надходить, інтенсивність світіння на мить знизиться. В цьому випадку можна спробувати реанімувати двигун, натиснувши на кнопку ЕСП і вдаривши кулаком з немаленьким зусиллям по ручці, за допомогою якої ви відкриваєте двері. Іноді це допомагає. якщо причина криється в підклинювання черв’яка через зношених зубів пластикової шестерні редуктора. Зазвичай це відбувається в крайніх (частіше нижньому) положеннях скла;
  • якщо стеклопод’емник не опускається, причина може ховатися в пробитою електропроводці. У таких випадках необхідно відкрити дверцята і вийняти кожух з проводами. Щоб перевірити відсутність контакту, знадобиться допомога друга, який втопить кнопку СП, а ви в цей час по черзі будете смикати кожен з проводів. Якщо скло засмиканий. ви знайшли несправність, і навіть зможете її самостійно усунути;
  • якщо ви переконані, що моторчик цілий, і проблема не в несправному редукторі (якщо скло опустилося в звичайному режимі, без ривків і підозрілих звукових ефектів, але підніматися не бажає), можна змінити положення дроти, що йдуть до двигуна, після чого натисніть клавішу «Вниз». Якщо скло підніметься, опустити його до проведення ремонту можна буде використати таку процедуру повторно.

Сподіваємося, що ці поради допоможуть вам тимчасово вирішити проблему непрацездатного ліфта.

Як підняти скло, якщо зламався стеклопод’емник

Share Tweet Share Share Email Comments

Уявіть ситуацію, що у вашій машині з якоїсь причини виходить з ладу стеклопод’емник, а скло при цьому опущене. В таких умовах під час їзди в салоні буде господарювати вітерець, але найбільша проблема полягає в тому, що залишати на вулиці автомобіль з відкритим вікном небезпечно. Що робити в цій ситуації водієві, розібрався портал «АвтоВзгляд». Якщо проблема не в отстуствует струму через розрядженого акумулятора, то найправильніший вихід з ситуації, що склалася. відправитися в автосервіс, де усунуть всі несправності електричного склопідіймача. Однак нерідко трапляється, що оперативно це зробити просто неможливо.

Тоді автовласникові доведеться тимчасово замурувати відкрите вікно машини за допомогою скотча, плівки або картону. Це дійсно простий і відповідний вихід, щоб в погану погоду доїхати до майстерні.

Але і в такому вигляді машину залишати без нагляду на вулиці небезпечно, оскільки вона все одно буде спокушати всякого роду любителів легкої наживи. Адже для того, щоб розкрити ножем поліетилен або картон, особливого вміння не потрібно, та й найголовніше, що при цьому не буде такого гучного шуму, як від розбитого скла.

Тому бажано знайти спосіб тимчасово закрити вікно вручну. Причин несправності електричного склопідіймача може бути кілька. перегоріли запобіжник, який вийшов з ладу моторчик, проблеми з електопроводкой, западання кнопки та інші неприємності. Точний діагноз поставить майстер в автосервісі.

Звичайному водієві залишаються спроби підняти скло, не знімаючи обшивки, але це може вийти за умови, якщо воно в момент виходу з ладу цієї функції виявиться хоча б частково піднесеним. Інакше доведеться знімати нижній гумовий ущільнювач. Головне, щоб можна було вхопитися, міцно затиснувши скло з двох сторін руками і дотягнути вгору до упору. Якщо вийде, вам несказанно пощастить, але, на жаль, в більшості випадків воно не тримається і падає вниз.

У цій ситуації все-таки доведеться акуратно розкрити внутрішню панель двері за допомогою викрутки і плоскогубців. Від’єднавши скло від виконавчого механізму, його можна підняти вгору зазначеним вище способом і підперти рамку всередині каркаса двері будь-яким підручним засобом. палицею або розпіркою. Розібратися в цьому нехитрому пристрої нескладно. Головне, щоб скло було міцно притиснуті догори і не падало. Відомі випадки, коли таксисти їздили таким чином протягом року.

Як підняти скло, якщо електросклопідйомники перестав працювати.? Машина ваз 2115.обівку зняв.

Від’єднати скло від приводу і підіпри його чимось, щоб ніхто не зміг опустити його вниз.

1 людина тисне кнопку "подянть", Другий на відкритих дверей стиснувши скло долонями тягне вгору на вазах в основному не ламаються, а засераются мотори від пилу, не допоможе тоді тупо провід від моторчика СТП накинь на акб, повинен захрустеть і знову долонями піднімати

Як варіант; перш ніж викинути мотор стукни 2-3 рази по його задній частині молотком. Я так лікував кілька разів. Якщо не вийде, то скинь тросик і підніми руками.

але краще ремонт спеца знайомого. незнайомий вийде в два рази дорожче. Не факт що зробить.

Як закрити вікно якщо стеклопод’емник зламався

Як підняти скло якщо зламався стеклопод’емник?

Як підняти скло якщо зламався стеклопод’емник?

Якщо є з собою інструменти, то треба зняти оббивку двері і відкрутити скло від підйомного механізму або весь механізм. Після цього скло підняти руками і підперти відповідною палицею. Так машинку можна поюзати до ремонту кілька днів. У нас службовий уазик так зиму відкатав.

Для цього прийти вдатися спочатку до зняття оббивки з двері для того, щоб отримати доступ до под’мному механізму. Тепер потрібно відкрутити скло від механізму. Після цих дій потрібно за допомогою рук підняти скло, а потім підперти чимось, можна використовувати якусь палицю.

Якщо скло не повністю втоплено в двері, його можна підняти руками, затиснувши між долонь.

В іншому випадку необхідно зняти обшивку дверей, знайти місце кріплення скла до стеклопод’мніку і відкрутити болт, який тримає механізм. Після цього руками підняти дверне скло і чимось підперти.

Треба зняти обшивку спочатку. Там знайти, де кріпиться скло до підйомника. Відгинаємо стопорну планку, знімаємо рамку з кріплення (її тримає 1 болтик). Піднімаємо і ставимо якусь розпірку, щоб трималося.

Нд це правильно, але є ещ один спосіб. На волосінь або міцну дріт прив’язуєте такий же міцний гачок, і ввівши його між склом ідверью починаєте, так звану риболовлю. Залишитися побажати вдалого клювання, що при определнном терпінні не змусить себе чекати.

Основні несправності склопідйомників

Хороша комплектація автомобіля передбачає наявність електричних склопідйомників. Така функція вже не є чимось особливим, проте вона дуже цінується власниками автомобілів за зручність. Але за час експлуатації автомобіля настає момент, коли склопідйомники починають погано працювати. вони можуть не відповідати на натискання кнопок або час від часу заїдати. Для того щоб розібратися в причинах цього, необхідно володіти знаннями про систему склопідйомників, про те, як вона функціонує, і тільки після цього починати шукати поломки.

Причини несправності склопідйомників

Склопідйомники можна привести в дію тільки тоді, коли ключ знаходиться в замку запалювання і повернуть у положення «ON». Коли при натисканні на кнопку опускання / піднімання склопідйомників немає ніякого результату, логічно буде припустити, що сталася якась поломка. Щоб усунути несправність, потрібно зрозуміти, яка причина її виникнення. Необхідно перевірити систему склопідйомників, щоб виявити, що вийшла з ладу деталь; для цього проводимо такі дії:

1. Якщо електричні склопідйомники не працюють, потрібно перевірити автоматичний вимикач або запобіжник. можливо, він перегорів.

2. Коли не працюють тільки задні склопідйомники, або є реакція тільки з головного блоку (тобто кнопки на дверях не працюють), необхідно перевірити наявність напруги на клемах склопідіймача.

3. Якщо поломку в системі склопідйомників ви не виявили, то необхідно переглянути всі дроти, які з’єднують елементи склопідіймача. Якщо був виявлений розрив проводу, його потрібно відновити.

4. Якщо не виходить опустити / підняти тільки одне із стекол за допомогою головного блоку управління склопідйомниками, можна спробувати зробити це, використовуючи кнопки, які розташовані під обшивкою дверей. Якщо таким шляхом все вийшло і скло рухається, то проблема в блоці управління.

5. Ще однією причиною несправності склопідйомників є непрацездатність електричного моторчика. Тоді слід перевірити наявність напруги і проводку, і тут потрібні будуть схеми електрообладнання вашої машини.

6. Варто звернути увагу на наявність механічних пошкоджень напрямних, по яких йде пересування бокового скла.

Найчастіше власники автомобілів стикаються з несправностями по частині проводки, яка з’єднує елементи системи склопідйомників, а також електричних моторчиков. Основною причиною їх несправності є дуже активне користування склопідйомниками, а також знос проводки. Вам буде потрібно чимало часу, щоб знайти утворилася несправність в системі склопідйомників. Існує і запасний варіант. ви завжди зможете звернутися до фахівця, який займається електричної частиною машин, і він все зробить сам. Такий варіант дуже зручний, якщо у вас немає часу самому вирішити таку проблему.

Усуваємо механічні поломки склопідйомників

З електричної частиною системи склопідйомників трапляється менше несправностей в порівнянні з механічною частиною. Дуже слабкими місцями склопідйомників вважаються елементи з пластмаси, які потрібні для виробництва рейок, шестернею і інших пластмасових частин склопідйомників. При експлуатації склопідйомників може пошкодитися зубчасте колесо, яке необхідно замінити.

Визначити цю поломку досить складно. ви чуєте, що двигун працює, проте скло не рухається. Швидше за все, зубчасте колесо крутиться в холосту і не прокручує пристрій керування положенням скла. Для того щоб зробити заміну зубчастого колеса, потрібно розібрати дверні панелі і дістати звідти залишки зубчастого колеса. Потім робимо заміну несправної частини. Якщо все пройшло успішно і скло переміщається, то дверну панель можна закрити.

Виникаючі несправності тросових склопідйомників такі ж, як і в ручних приводах. Однією з головних несправностей в таких склопідйомниках є обрив троса. Така несправність може виникнути через закінчення терміну експлуатації виробу, різкого перепаду температури в зимовий час. Коли відбувається обрив троса, то його потрібно міняти на новий. Останнім видом несправностей є поломка важелів, але такий тип зустрічається досить рідко. Однак якщо вона трапилася, то важелі необхідно міняти на нові.

Підписуйтесь на наші стрічки в Facebook, Вконтакте і Instagram: всі найцікавіші автомобільні події в одному місці.

Чи була ця стаття корисною?

Непрацюючі склопідйомники: причини і способи усунення поломки

Електричні склопідйомники (ЕП). це один з елементів транспортного засобу, що сприяють більш комфортному управління машиною. Як і будь-який інший компонент електричного кола, ЕП мають властивість періодично ламатися. Що робити, якщо не працює автомобільний стеклопод’емник і з яких причин ці компоненти ламаються. читайте нижче.

Що робити, якщо не працює правий або відмовили обидва ЕП? Склопідйомники можуть зламатися, в результаті чого вони будуть не в змозі опустити або піднімати скла. Можливо, ЕП заїдає або клинить, але перед тим, як відремонтувати і розібрати систему своїми руками, потрібно розібратися в її пристрої. Сам вузол працює за допомогою управління електромоторами, встановленими в двері транспортного засобу та призначеними для підняття і опускання стекол.

В саму систему входять такі компоненти:

  • електродвигуни;
  • вимикачі, розташовані в дверях;
  • проводка;
  • скло.

Загальний пристрій системи ЕП

Принцип роботи

Чому не працюють склопідйомники або не піднімається тільки правий стеклопод’емник? Щоб точно зрозуміти, з якої причини сталася несправність, бажано ознайомитися з принципом роботи вузла. Зазвичай така система має трапецієподібної конструкцією, яка дозволяє здійснювати підняття і опускання стекол за допомогою натискання на вимикачі. Самі кнопки можуть бути розташовані у всіх картах дверей авто або перебувати тільки в водійських дверей. Також варто відзначити, що в кожних дверях монтується електродвигун, який функціонує в двох напрямках.

Крім того, кожна система оснащується спеціальним реле, призначення якого полягає в контролі напруги, що надходить на електродвигуни конструкції. Залежно від транспортного засобу, деякі моделі авто можуть бути доповнені автоматичними вимикачами, які встановлюються окремо для каждо

Як Закрити Вікно Якщо Чи не Працює Стеклопод’емник

Поломки склопідйомників ВАЗ 2110 і їх ремонт

Багатьом власникам російського автомобіля марки ВАЗ 2110 доводилося стикатися з несправністю склопідйомників. Причина вам більше сподобаються навіть в примерзанню скла як ще його називають поломки підйомного механізму. До того, як приступати до ремонту склопідіймача ВАЗ 2110 необхідно точно визначити проблему.

Проблеми з електрикою

Починати діагностику несправності краще з перевірки стану запобіжника, який відповідає за роботу склопідйомників в ВАЗ 2110. Зазвичай він стоїть під номером F5. При необхідності запобіжник потрібно поміняти новим. Навпаки він цілий, приступайте до наступного етапу. Необхідно 12-вольта лампочка з 2-ма проводами, придатними до її плюса і мінуса.

Приєднайте дроти до клем моторчика механізму підняття скла і натисніть кнопку. Якщо лампочка загориться, проводка в порядку, якщо немає, почніть переглядати дроти на предмет розриву. Також і перевірити відповідне реле.

Додаткова проблема з ланцюгом електронної проводки. це коли вікно розкривається після натискання на кнопку, проте після її відпускання скло знову піднімається. Іноді кнопка не працює, поки не вимкнеш-включиш запалювання. Ці ознаки вказують на несправність кнопки, тому можна випробувати зняти її і зачистити контакти, а при необхідності поміняти новітньої.

механічна проблема

Після перевірки всіх ділянок електронної ланцюга і переконання про те, що нашому клієнтові залишається працює, на жаль моторчик склопідіймача ВАЗ 2110 не працює, справа вам більше сподобаються конкретно там.

Увімкніть запалювання і натисніть на кнопку опускання скла. Не відпускаючи її, постукайте по дверях. якщо вікно рушить, міняйте щітки в моторі. Поправити несправність звичайно після зняття мотора і витягування ротора з його застосуванням. Ви помітите нагар, який потрібно зчистити маленької наждачним папером.

Подальша проблема в електросклопідйомники ВАЗ 2110, пов’язана з механікою, проявляється так: якщо ви почуєте дзижчання після натискання на кнопку відкриття вікна, проте скло буде стояти при цьому у вас на квартирі по іншому опускатися ривками, справа в зносі шестерінки редуктора. Її потрібно поміняти, підібравши аналогічну деталь.

Додаткова механічна несправність склопідіймача така: механізм працює, проте видає сторонній шум. Що робити тут ви дізнаєтеся трохи нижче.

Чи не працює Стеклопод’емник: я розповім як його зробити!

Чи не працює Стеклопод’емник: Я розповім як його зробити цікаво? Тоді дивись моє відео перестали робота.

ВАЗ. Що робити якщо заклинило стеклопод’емник. Екстрений (тимчасовий) варіант.

Заклинило прочинене скло в мороз на ВАЗі 2108-115? Чи не панікуй, вихід завжди є. навіть якщо немає поруч автосе.

Якщо стеклопод’емник ВАЗ 2110 не працює, але ви чуєте звук роботи мотора, перевірте тросик. він міг лопнути або перетертися.

Іноді скло у вітчизняному автомобілі опускається, але не піднімається, але руками його можна закрити. У цьому випадку проблема знову в тросі, який міг зіскочити з направляючої.

Якщо скло при закриванні стрибає або рухається ривками, воно може бути перекошене або в рейки потрапив якийсь сміття. Також можна спробувати просто змастити всі рухомі деталі, особливо напрямні, а потім відрегулювати механізм.

Як відремонтувати моторчик?

У причинах, за якими може перестати працювати стеклопод’емник в автомобілі ВАЗ 2110, ми розібралися, а тепер розповімо вам, як полагодити моторчик склопідіймача своїми руками.

Перед ремонтом пристрою його слід демонтувати. Не економте час і не намагайтеся розібрати його в двері, так як це незручно. Краще відразу зніміть його і витягніть з дверей, а потім приступайте до ремонту:

  1. Спочатку зніміть кришку редуктора ключем на 5,5. для цього потрібно відкрутити 4 болтика.
  2. Дістаньте ведену шестерню з моторедуктора і перевірте стан зубчиків на ній.
  3. За допомогою фігурної викрутки відкрутіть болти, які тримають двигун.
  4. Від’єднайте дроти від двигуна і запам’ятайте, як вони були підключені.
  5. Засуньте дроти в корпус електромоторчіком.
  6. Рассоедините редуктор і мотор.
  7. Вибийте якір з двигуна, затиснувши його вал в лещата (попередньо краще обмотати його, щоб не пошкодити). Через дерев’яну проставку легкими ударами молотка в торець вибийте якір.
  8. Видаліть пластикову заглушку з підстави пінцетом або щипцями.
  9. Вибийте втулочки на кінці валу. Полегшити цей процес можна, окропивши WD-40. Далі зафіксуйте вал і втулку так, щоб упор виявився на втулці. Вставте тонкий пробійник і зробіть кілька несильних ударів.
  10. Зчистите з вала іржу дрібним наждачним папером. Додатково рекомендується обробити елементи бензином або розчинником.
  11. Запресуйте в корпус електромотора ВАЗ 2110 задню втулку вала, використовуючи для цього тонку проставлення з молотком.
  12. Вставте на місце щітки і зафіксуйте проводками.
  13. Помістіть вал в корпус редуктора.
  14. Звільніть щітки і перевірте наявність контакту між ними і колектором.
  15. Встановіть на кінець вала знятий раніше пластиковий наконечник і гарненько змастіть який-небудь мастилом, наприклад, ШРУС-4.
  16. Ущільнювач на проводах треба відтягнути від клем. Просуньте дроти всередину корпусу електромотора і встановіть після цього ущільнювач на місце.
  17. Вставте в корпус редуктора провідну шестірню і прикрутіть чотирма болтами кришку до корпусу.
  18. з’єднайте корпус редуктора з електродвигуном склопідіймача ВАЗ 2110. Зробити це можна, тримаючи вал редуктора пассатижами щоб уникнути його прокручування. В іншому випадку, якір вискочить з редуктора. Закріпіть їх двома болтиками.

Ремонт електромотора стеклопод’емника ВАЗ 2110 своїми руками підійшов до кінця, і вам залишається перевірити роботу механізму.

Зламався стеклопод’емник пасажирських дверей на ваз 2110, скло опущено. Підкажіть як підняти скло, що б їздити.

якщо трос НЕ разлохматіть, то просто натисни кнопку на підняття і стукатися по обшивці дверей, можливо скло підніметься, буває щітки на моторчик зависають, якщо не прокотить, знімай оббивку і відкручувати скло від планки, піднімай і фіксуй будь палицею

зняти обшивку дверей, зняти два три шурупа підйомника, поставити стандартну ручку, підняти скло і їздити.

знімаєш оббивку двері, під склом пластина на ній два болтика на 10мм, відвертає і скло вільно, піднімаєш руками і прив’язуєш дротом пластину через отвори викручених болтиков до дверей в будь-який зручний отвір

а кнопка точно робоча? може просто зняти кнопку і контакти в ній Обризнута вдшкой або силіконовою змазкою. можна дроти (фішки) на кнопках місцями перекинути і спробувати, якщо запрацювало то в кнопці справа

як безпосередньо закрити скло (стеклопед’емнік) ВАЗ 2115? Зламалися склопідйомники, відкрито вікно.

обшивку двері хто забороняє зняти?

Припаркуйся близько до стіни

Долонями піднімати вгору. Іноді хтось ще повинен натискати кнопку.

акум і. на контакти, оббивку знімати доведеться

Кнопку з працюючого підйомника підключи і закрий.