Як зробити дерев’яну підлогу в гаражі

Table of Contents

Укладання дощок

Безпосередньо укладання шпунтованих виробів відбувається значно простіше, ніж всі попередні роботи. Її починають від дальнього кута і проводять в шаховому порядку, щоб торці поруч не поєднувалися. Ключовим моментом тут є щільність швів, для досягнення якої їх обробляють силіконовим герметиком.

теплоізоляція

Оскільки гараж планується використовувати і в холодну пору року, то без цієї процедури необхідного рівня комфорту не досягти. З метою збереження тепла, як правило, застосовується мінвата або керамзит. Теплоізоляцію максимально щільно укладають в осередки між встановленими лагами, щоб не залишалося вільного простору. Аналогічно іде справа з керамзитом, який слід утрамбувати, перш ніж поверх нього укладати прозору плівку.

Захист дерев’яної підлоги

Оскільки більшість недоліків дерев’яного підлогового покриття можна звести нанівець при дотриманні певних правил, то варто звернути на них окрему увагу. Йдеться про використання спеціальних лаків або просочень, які можуть значно збільшити термін служби деревини, покращуючи її експлуатаційні характеристики. Зокрема, такі, як протидія вологи, збільшення зносостійкості, поліпшення показника пожежної безпеки та багато інших. Всі ці спеціальні засоби можна класифікувати на такі види:

  • Антисептики. проникаючі вглиб деревини і охороняє його від руйнування речовини. Також є чудовим захистом від дрібних гризунів, процесів гниття. Наділяють дерев’яне покриття вогнезахисними властивостями;
  • Деревні лаки. утворюють захисне покриття на зовнішній стороні дерев’яних дощок і запобігають його від стирання, фізичного пошкодження;
  • Фарби. виконують швидше декоративну роль, однак, також захищають поверхню покриття.

Порядок захисних робіт повинен дотримуватися певної послідовності етапів. Так, першим ділом деревину гарненько висушують, потім обробляють антисептиками, і тільки після цього можна переходити до нанесення лаку або фарби.

Порядок укладання дерев’яної підлоги, підготовка поверхні

Монтажні роботи повинні проводитися на міцну основу, щоб не довелося шкодувати згодом про витрачені кошти. Тобто, перш за все пристрій дерев’яної підлоги в гаражі передбачає підготовку поверхні. Порядок підготовчих робіт в такому разі повинен виглядати наступним чином:

  • Закупівля необхідного матеріалу в необхідній кількості;
  • Очищення поверхні від бруду і зайвих предметів;
  • Укладання бетонної стяжки з армуючою сіткою;
  • Прокладка гідроізоляційної плівки;
  • Шар теплоізоляційних матеріалів;
  • Монтаж поперечних лаг;
  • Установка підлогового покриття з деревини;
  • Нанесення спеціальних захисних засобів на підлогу з дощок в гаражі.

Для проведення подібних робіт будуть потрібні наступні матеріали:

  • Щебінка середніх розмірів для підстави бетонної стяжки;
  • Цемент з річковим піском для розчину;
  • Металева сітка з дротом для проведення армування;
  • В якості гідроізоляції може виступати руберойд або спеціальна плівка;
  • Мінвата або керамзит як утеплювач;
  • Дерев’яний брус для монтажу поперечних лагов;
  • Дерев’яні ж дошки для підлогового покриття.

Зверніть увагу. На ринку можна знайти вже шпунтовані дошки з передбаченими спеціальними пазами. Їх придбання допоможе провести герметизацію стиків.

Далі коротко пройдемося по основним етапам.

Фінішна обробка підлогового покриття

Після завершення всіх робіт, брудний дерев’яну підлогу в гаражі слід ретельно очистити і обробити. Для цього проводиться прибирання будівельного сміття і пилу, потім відбувається просочування деревини антисептиком. Далі стає можливим нанесення захисних лакофарбових матеріалів на поверхню дощок.

Порада. Для збільшення терміну служби підлогового покриття рекомендується додаткова укладання прогумованого покриття (мостин) в слідах від коліс, тобто, у напрямку руху автомобіля. Кріпитися вони будуть саморізами в заздалегідь просвердлених отворах.

Піщано-цементна стяжка

Перш ніж робити укладання статевої стяжки, слід витягти півметровий шар грунту і провести вирівнювання площини за допомогою рівня. Далі слід утрамбувати поверхню підпілля, якщо вона пухка, насипати шар піску, а поверх такий же. щебінки. На утворену «подушку» проводиться установка армуючої сітки з металевих прутів. Їх необхідно рівномірно зв’язати дротом, щоб утворилися квадратні осередки. Отриману сітку встановлюють на деякому підвищенні від верхнього шару щебеню і потім слід заливка бетонного розчину. Товщина рідкого шару повинна бути близько 10 см. Поки є можливість, поверхня розчину акуратно вирівнюють, після чого чекають висихання.

Визначається ступінь вологості установкою на поверхню шматочка плівки і закріпленням його скотчем. Якщо через кілька діб на зворотному боці плівки все ще присутній конденсат або великі краплі, то необхідно ще деякий час для сушіння. Далі слід почистити площину і зробити укладку гідроізоляційних матеріалів з невеликим перекриттям на стіни. Руберойд повинен запобігти проникненню вологи, для чого його шви покриваються бітумною мастикою.

поперечні лаги

Несучі бруси із середнім значенням перетину встановлюють на півметровому відстані поперек гаражного приміщення і з’єднують дюбелями зі стягуванням. Для міцної фіксації можливе використання металевих кутників з невеликим кроком. Обов’язково потрібно залишити зазор між стінами і торцями лагов, оскільки деревина має властивість робитися ширше або вже в залежності від рівня вологості. Між собою бруси з’єднуються дошками, а місця всіх кріплень змащуються бітумною мастикою. Також не зайвим буде зазор між поверхнею стяжки і лагами, який забезпечить вільну циркуляцію повітря. За допомогою дерев’яних прокладок також можна ліквідувати нерівності цементної стяжки.

Зверніть увагу! Не забудьте, що в залежності від ширини брусів і товщини дощок, кілька підніметься рівень підлоги. Це слід передбачити, щоб утворився перепад біля входу в гараж не став несподіванкою.

плити

  • Керамічні або керамогранітних плитки відрізняються як естетичністю, так і практичністю. Їх поверхня просто нездатна вбирати рідкі речовини, а верхній шар глазурі легко відмивається навіть без застосування спеціальних засобів для складів.
  • Керамограніт. досить дороге задоволення для облаштування гаража. Підготовка підстави, та й сам монтаж вимагає трудомістких робіт. Матеріал рекомендується укладати через 2-3 роки після завершення будівництва гаража, тобто коли відбудеться усадка будови.
  • У керамічного виробу також є істотний мінус. низька стійкість до механічних ударів. А, як відомо, падіння різних залізяк особливо в таких приміщеннях зовсім не рідкість.

Види підлогових покриттів

Найбільш поширеними видами підлог є земляні та цементні, рідше зустрічаються дерев’яні настили. Перші два варіанти ідеальні в тому випадку, якщо дане приміщення використовується в інтенсивному навантаженні за прямим призначенням. Пол з дощок актуальний, коли транспортний засіб експлуатується в теплу пору року або на вихідних.

Нижче представлена ​​коротка характеристика найпопулярніших видів матеріалу, що застосовуються для облаштування підлоги в гаражі.

Конструкція дерев’яної підлоги в гаражі

Згідно з нормативами проектування стоянок / гаражів легкових авто Цниипромзданий для підлоги приймається навантаження рівномірно-розподілена 400 кг / м2. Тому рекомендовані наступні значення перетину пиломатеріалів і відстаней між ними:

  • підлогу в гаражі з дощок товщиною 2 см. крок балок 0,3 м, виготовляються з дошки 5 х 15 см;
  • дошка 3,5. 4 см. крок балки 0,5 м, можна використовувати дошку товщиною 5 см на ребро або брусок 10 х 10 см.

Залежність перетину балок від навантажень і прольотів.

Важливо! Виготовляються дерев’яні підлоги в гаражі своїми руками тільки з дошки. ДСП, OSB або фанера придатні виключно для чорнової підлоги.

Основними експлуатаційними нюансами, що впливають на конструкцію дерев’яного настилу в гаражі, є:

  • наявність оглядової ями і льохи. балки обрізаються в місцях розташування цих споруд;
  • розміри споруди. класичний варіант 4 х 6 м, тому для кожного першого і останнього ряду вистачає цільної дошки;
  • гігієнічність. при збиранні зручніше вимітати бруд назовні через ворота, тому дошки розташовують уздовж довгої сторони, а балки під ними поперек, що дозволяє знизити перетин пиломатеріалів;
  • відсутність несучих стін. гараж не завжди споруджується з цегли та бруса, існують металеві і щитові споруди на стовпчастих фундаменті, тому для підлоги, службовця перекриттям, викладаються з цегли / блоки і відливаються в опалубку окремо стоять тумби для обпирання лаг.
Читайте також:  Зробити стусло своїми руками для стельового плінтуса

Важливо! Оскільки гараж в 90% випадках не опалюється, підлоги не потрібно утеплювати і звукоизолировать. Зате потрібно високоякісна просочення антисептиками і антипіренами, фарбування акриловими, олійними, акрилатними ЛФМ.

Існує кілька схем дерев’яного гаражного статі:

    по балках. якщо перетину пиломатеріалів і відстань між ними дозволяють забезпечити несучу здатність конструкції;

Одношарова конструкція настилу по балках.

по лагам. якщо балками неможливо забезпечити рівну горизонтальну поверхню або їх крок занадто великий, дефекти виправляються лагами з дошки товщиною 5 см мінімум, встановленої на ребро, що дозволяє використовувати тонку бюджетну дошку «дюймовку» товщиною 2,5 см.

Важливо! Балки можуть жорстко зв’язуватися з нижньої стіновий обв’язкою споруди, фундаментом, або використовуватися в якості плаваючої підлоги з опертям лише на тумби всередині гаража.

бетон

  • Такі підлоги виконуються з точним дотриманням технології, інакше через короткий час на поверхні з’являться тріщини, які приведуть її в повну непридатність. Ну а якщо дотримуватися всіх правил, то така підлога прослужить не менше 20 років.
  • З недоліків бетонної основи можна відзначити низьку стійкість до абразивного зносу, що призводить до утворення пилу. До того ж пролита рідина глибоко проникає в пори і залишається там назавжди. Як рятівника може виступити поліуретанове покриття, але його вартість анулює цінову доступність бетонної підлоги.
зробити, дерева, підлогу, гараж

Гідності й недоліки

Пол з дерева в гаражному приміщенні має свої плюси і мінусами. Знаючи ці характеристики, можна зробити правильний вибір в сторону обраного рішення організації внутрішнього оздоблення «дому» для автомобіля.

До основних переваг такої обробки відносяться такі характеристики:

  • Тривалий термін експлуатаціі.Тщательно підготовлена ​​деревина перед монтажем і дбайлива експлуатація. запорука тривалого терміну служби облицювальний матеріал. Деревина не буде гнити і в ній не заведеться всяка живність на протязі десятиліть, якщо обробити її спеціальними засобами.
  • Простота обслужіванія.В разі поломки, підлога з дерева дуже просто відремонтувати, замінивши поламану або прогнилу дошку нової. При цьому немає необхідності викликати столяра. можна впоратися власними силами. Крім того, в разі необхідності повного демонтажу підлогового покриття, також не виникає труднощів. Такі роботи проводяться швидко і просто, на відміну від зняття бетонної стяжки.
  • Відсутність складнощів в процесі укладання расходніка.Монтаж проводиться набагато простіше, ніж у випадку з трудомістким процесом пристрої цементної основи. Та й до того ж, у разі виявлення помилок, позбутися від них не складе особливих труднощів.
  • Високі показники прочності.Да, говорити про те, що такий матеріал має високу міцність в порівнянні з бетонною стяжкою, було б обманом. Але, тим не менше, чим товще брус, тим вище міцність настилу. У будь-якому випадку така підлога здатний витримати навантаження від автомобіля. Так, 1 витримує до 175 кг ваги, але тільки в тому випадку, коли в процесі монтажу бруса були дотримані всі правила і витримувався рівень.
  • Дерево. відмінна природна «губка», вбирає надлишкову вологу, яка, в свою чергу, негативно відбивається на збереженні експлуатаційних характеристик транспортного засобу.
  • Дерев’яний брус не дає іскру.В відміну від бетонної основи, в разі тертя будь-якого предмета про брус, не виникне іскри, відповідно, ризик виникнення раптового спалаху з цієї причини мінімальний.
  • Від дерева не так багато пилі.Чего не скажеш про бетонному стягуванні, яка постійно дає пил, забруднюючи приміщення і потрапляючи в дихальні шляхи автомобіліста.

Серед основних недоліків такі характеристики:

  • Дерево. пожежонебезпечний матеріал.Когда опалення приміщення здійснюється за допомогою дров’яної печі, можливе попадання вугілля або іскор і, як наслідок, швидке займання дерева. Щоб уникнути таких неприємностей, вкрай важливо завжди стежити за опалювальним устаткуванням.
  • Матеріал добре вбирає всі запахи і летючі соедіненія.Дерево дуже швидко втягує в себе пролите масло, бензин, особливо, якщо воно не оброблялося спеціальним засобом. В кінцевому підсумку ми маємо негарне покриття, не кажучи вже про те, що ці місця подвійно небезпечні з точки зору пожежної безпеки при попаданні іскри і т.п. За таким же принципом дерево вбирає і запахи, в результаті накопичення яких в приміщення створюється, м’яко кажучи, не зовсім приємний «аромат».
  • Дерево піддається гніенію.Без відповідної обробки настил швидко прогниє і прийде в непридатність. Особливо, якщо в приміщенні підвищений рівень вологості і відсутня повноцінна вентиляція.
  • Деревина. улюблені ласощі багатьох паразітов.Ее можуть прогризти щури, деревоточці та інші паразитують істоти. Щоб уникнути цього рекомендується покривати матеріал спеціальними розчинами, які перешкоджають проникненню такої живності.

Дерев’яна підлога в гаражі

  • Найнижча ціна у дерев’яної підлоги в гаражі, до того ж така підлога вважається теплим. Тому ремонтувати машину або виробляти її огляд, лежачи на спині набагато приємніше.
  • З мінусів можна відзначити високі поглинаючі властивості. Не варто забувати про те, що дерево класифікується за стійкістю до гниття і підрозділяється на класи пожежонебезпеки. Але обробка сучасними захисними засобами продовжить термін служби настилу та вбереже від дії вогню.
  • Звичайно, підлоги можна застелити і спеціальними гумовими плитками, яким вже точно не страшні будь-які навантаження. Як вже говорилося, вибір покриття впирається в матеріальні можливості.
  • У будь-якому випадку, якщо облаштування підлог проводити власними силами, то можна заощадити цілком пристойну суму на покупку, наприклад, інструменту, запасних частин для автомобіля, навісних полиць або стелажів для складування різного інвентарю.

Як зробити дерев’яну підлогу в гараж: розбираємо ретельно

Гараж, як і будь-яке інше приміщення, потребує деякої обробці, нехай і не такою гарною і дорогої, як в квартирі. Наприклад, тут можна утеплити стіни, пофарбувати їх або облицювати панелями. Також часто облаштовують і дерев’яна підлога в гаражі, адже завдяки такому покриттю приміщення можна зробити набагато затишніше і тепліше, ніж в разі заливки бетонної стяжки.

Пристрій дерев’яної підлоги в гаражі з нуля

Дерев’яний настил в побудованому гаражі своїми руками можна здійснити в лічені години, так як лаги зазвичай закладаються на етапі спорудження фундаменту. Але, якщо будівництво було виконано в полегшеному варіанті, тоді сил і часу доведеться докласти більше.

  • Визначається нульовий рівень майбутньої підлоги. Як правило, за основу беруть «поріг» гаража. Грунт вибирається приблизно на 50 см, більш точні розрахунки проводяться наступним чином: 10-15 см «підуть» на піщану подушку, 10-15 см. щебеневий шар, 10 см. перетин бруса (лаги) і плюсуется товщина статевої дошки 2,5 3 см.
  • Кожна прошарок зволожується і ущільнюється. Для цього зовсім не обов’язково застосовувати спеціальну техніку. Тут підійде саморобний інструмент, де до торця бруска перетином 50х50 мм кріпиться цвяхами або шурупами квадратний відрізок дошки, який буде використовуватися в якості підошви.
  • Обов’язково вистилається гідроізоляційний матеріал з напуском на стіни, трохи перевищує нульову позначку. Стики матеріалу для герметизації проклеюються будівельним скотчем або промазиваются мастикою.
  • Всі дерев’яні елементи обробляються антисептичними і вогнезахисними препаратами.
  • По периметру встановлюється брус 100х100 мм, таке перетин допоможе розподілити навантаження і самого настилу, і вага автомобіля. У кутах кріплення пиломатеріалу проводиться металевими куточками. Рівнем перевіряється горизонтальність розташування, при необхідності підкладаються обрізки фанери або дощок.
  • Паралельно щодо входу встановлюються лаги з того ж бруса. Відстань між ними витримується в межах 50 см, але не більше. Фіксація проводиться саморізами і виробами з металу Г-подібної форми.
  • У утворилися осередки можна насипати керамзит або сухий пісок.
  • Зверху настеляються мостини, розташовані по руху автомобіля. Кріплення здійснюється саморізами в двох місцях до кожної лагу.

Дерев’яна підлога в гаражі поетапне відео

Кращі виробники

До першої трійки увійшли компанії, які випускають найбільш ефективні засоби захисту дерев’яних поверхонь:

  • з вітчизняних виробників. «Деревне лікар», «Біокс», «Біосепт»;
  • зарубіжні бренди представляють. «TIKKURILA» (Фінляндія), «Dulux» (Англія), «ALLICATOR» (Німеччина).

Как Сделать ПРОСТЕЙШУЮ ТЕРРАСУ к Дому из Сосновой Доски от Владимира Волошина Рига Латвии

плити

  • Керамічні або керамогранітних плитки відрізняються як естетичністю, так і практичністю. Їх поверхня просто нездатна вбирати рідкі речовини, а верхній шар глазурі легко відмивається навіть без застосування спеціальних засобів для складів.
  • Керамограніт. досить дороге задоволення для облаштування гаража. Підготовка підстави, та й сам монтаж вимагає трудомістких робіт. Матеріал рекомендується укладати через 2-3 роки після завершення будівництва гаража, тобто коли відбудеться усадка будови.
  • У керамічного виробу також є істотний мінус. низька стійкість до механічних ударів. А, як відомо, падіння різних залізяк особливо в таких приміщеннях зовсім не рідкість.

Укладання на бетонну основу

  • Рівна поверхня з незначними дефектами, наприклад, поверхневими тріщинами і сколами, дозволяє монтувати статеву дошку поверх неї. Кріплення пиломатеріалу проводиться за допомогою шурупів і пластикових дюбелів або анкерних болтів.
  • Якщо підлога має великі нерівності, то тут рекомендується залити стяжку, яка забезпечить не тільки однаковий рівень на всій поверхні, але і зміцнить підставу.
  • Перед роботами слід переконатися, що цементне покриття остаточно висохло. Для цього зовсім не потрібно мати прилад спеціального призначення. Визначити вологість можна і підручним методом, для цього на поверхню герметично скотчем кріпитися невеликий квадрат пластика або шматок плівки.
  • Через кілька днів матеріал знімається, якщо з внутрішньої сторони виявлено безліч великих крапель, то укладати дошку ще не можна. В цьому випадку необхідно дати основи ще час на висихання або провести додаткові заходи щодо зниження вологості. Незначний конденсат дозволяє проводити заплановані роботи.
  • У будь-якому випадку, спочатку розстилається поліетилен або руберойд, які допоможуть запобігти потраплянню вологи в базове підставу. Укладання здійснюється з заступами на стіни і ширина перекриття матеріалу повинна бути не менше 10 см. Шви проклеюються скотчем або вологостійкої мастикою.

Пристрій дерев’яної підлоги в гаражі з нуля

Дерев’яний настил в побудованому гаражі своїми руками можна здійснити в лічені години, так як лаги зазвичай закладаються на етапі спорудження фундаменту. Але, якщо будівництво було виконано в полегшеному варіанті, тоді сил і часу доведеться докласти більше.

  • Визначається нульовий рівень майбутньої підлоги. Як правило, за основу беруть «поріг» гаража. Грунт вибирається приблизно на 50 см, більш точні розрахунки проводяться наступним чином: 10-15 см «підуть» на піщану подушку, 10-15 см. щебеневий шар, 10 см. перетин бруса (лаги) і плюсуется товщина статевої дошки 2,5 3 см.
  • Кожна прошарок зволожується і ущільнюється. Для цього зовсім не обов’язково застосовувати спеціальну техніку. Тут підійде саморобний інструмент, де до торця бруска перетином 50х50 мм кріпиться цвяхами або шурупами квадратний відрізок дошки, який буде використовуватися в якості підошви.
  • Обов’язково вистилається гідроізоляційний матеріал з напуском на стіни, трохи перевищує нульову позначку. Стики матеріалу для герметизації проклеюються будівельним скотчем або промазиваются мастикою.
  • Всі дерев’яні елементи обробляються антисептичними і вогнезахисними препаратами.
  • По периметру встановлюється брус 100х100 мм, таке перетин допоможе розподілити навантаження і самого настилу, і вага автомобіля. У кутах кріплення пиломатеріалу проводиться металевими куточками. Рівнем перевіряється горизонтальність розташування, при необхідності підкладаються обрізки фанери або дощок.
  • Паралельно щодо входу встановлюються лаги з того ж бруса. Відстань між ними витримується в межах 50 см, але не більше. Фіксація проводиться саморізами і виробами з металу Г-подібної форми.
  • У утворилися осередки можна насипати керамзит або сухий пісок.
  • Зверху настеляються мостини, розташовані по руху автомобіля. Кріплення здійснюється саморізами в двох місцях до кожної лагу.
Читайте також:  Який товщини стін гаража з газобетону

Дерев’яна підлога в гаражі поетапне відео

Укладання на дерев’яну поверхню

  • Зміцнити існуючий дощату підлогу шляхом кріплення нових мостин можна, тільки якщо є повна впевненість в тому, що конструкція здатна витримати серйозні навантаження. Якщо є хоч найменший сумнів, то старе покриття необхідно демонтувати.
  • Тут проводиться огляд лаг і інших дерев’яних елементів, пошкоджені частини каркаса піддаються заміні. При капітальних роботах прокладається шар гідроізоляційного матеріалу. Простір між лагами бажано засипати керамзитом або сухим піском, підлоги стануть теплішими.
  • Задовільний стан старого покриття дозволяє здійснювати кріплення дощок, але тільки в перпендикулярному напрямку.

Як зробити дерев’яну підлогу в гаражі

Гараж служить не тільки для захисту залізного коня від автовикрадачів або погодних умов, але і виступає в ролі якогось сховища «дуже потрібних» речей. Так чи інакше, в ньому проводиться досить багато часу, в зв’язку з цим автолюбителі до його облаштування підходять з особливою ретельністю. Власники підбирають матеріал для будівництва стін і покрівлі виходячи з двох основних критеріїв: смакових переваг і фінансової сторони питання. На жаль, до організації підлог приділяється менше уваги. У статті піде мова про те, як зробити дерев’яну підлогу в гаражі своїми руками.

розрахунок матеріалу

Для облаштування дерев’яного настилу в гаражі стандартного розміру 3х6 м, знадобиться:

  • брус 100х100 мм. 32 м;
  • металевий куточок. 32 штуки;
  • статеві дошки 25х150х6000 мм. 20 штук;
  • шурупи по дереву 4,2х65 мм. 570 штук або 2 кг.

Укладання на лаги

  • Якщо поверхня відносно рівна, то дошки можна монтувати і на встановлені заздалегідь лаги. Тут невеликого перерізу бруски (50х50 або 40х50 мм) фіксуються на бетонну основу по периметру приміщення. Як поперечок беруться той же самий пиломатеріал. Для більш надійної фіксації лаги кріпляться до брусів з використанням металевих куточків. Вони встановлюються паралельно щодо в’їзду / виїзду гаража з кроком не більше 50 см.
  • Тут слід пам’ятати, що рівень підлоги підніметься на 70-80 мм, в залежності від ширини обраного пиломатеріалу, наприклад, брус 50 мм і статева дошка 25-30 мм. Таким чином, утворюється перепад, сходинка між підлогою і входом в приміщення.

підлогове утеплення

Класти шар теплоізоляції на підлогу необов’язково, однак якщо ви будете теплоизолировать автогараж, то не варто пропускати і даний етап. В першу чергу необхідно підшити “брудний” підлогу, а на нього ведеться гідро-ізоляція за допомогою плівки з поліетилену або рулонного покрівельного матеріалу.

Теплоізолятор кладуть між балками і лише потім кладуть підлогу з дерева. Серед найпопулярніших матеріалів для утеплювальних робіт необхідно зазначити:

Монтажний процес дощок

Після того, як всі дерев’яні бруски будуть встановлені, приступаємо до безпосереднього процесу установки дощок. Їх слід растілать по руху автомобіля, в даному варіанті покриття підлоги послужить набагато довше.

Кріпити статеві планки до брусків з деревини можна за допомогою шурупів. Для цього важливо керуватися схемою правильної фіксації: у кожній дошці висвердлити отвори трохи більшого розміру, ніж застосовувані шурупи, за рахунок цього монтажний процес буде реалізований швидше. У фінішному результаті закріплені дошки з дерева прекрасно притягнуться до брусків з деревини, а під час експлуатаційних робіт на підлозі не з’являється кривизна і нерівності.

У гаражі дуже висока вологість повітря, завдяки цьому варто обробити всі застосовувані лісоматеріали спеціалізованими антисептичними засобами, а ще протипожежними складами.

Обробка покриття для підлоги

Після виконання всіх робіт з монтажу підлоги з дерева поверхню варто обробити засобами для захисту, щоб по максимуму збільшити термін експлуатації. Серед найпопулярніших лакофарбових захисних матеріалів дерева необхідно відзначити:

  • лаки;
  • фарбу;
  • антисептичні засоби.

Лаки дають можливість зберегти справжню текстуру і малюнок дерева, завдяки появі светопрозрачной плівки. Власне це засіб володіє пристойним числом біозахистних параметрів, які убезпечать деревину від гниття або поразки комахами. За допомогою фарби надати можна підлозі будь-який відтінок, а ще убезпечити від вологості, конденсату, маленьких пошкоджень механічним шляхом. Антисептичні засоби відносять до технологічних універсальним засобам, які будуть захищати покриття підлоги від вологості, грибків, а ще покращать протипожежні властивості.

Як зробити дерев’яну підлогу в гаражі

Автогараж буває як індивідуальним самостійним будовою, так прибудованим або вмонтованим в будівлю будинку. Це зовсім не залежить від розміру і форми будови, в середині має бути все по правилам облаштовано, особливо підлогу. У багатьох випадках для підлоги підбирається бетонна база, але ще більшість вибирають робити дерев’яна підлога. При втіленні всіх монтажних правил і застосуванні матеріалів високої якості, можна власними руками спорудити хороше підгрунтя. У даній публікації мова піде про те, як виконати підлога з дерева в гаражі власними руками.

Підбір деревини

При придбанні поперечних лаг краще підбирати класичний розмір, а конкретно 10х10 см. Перед укладанням в гаражі необхідно обробити дерев’яні бруски особливим складом і висушити їх.

специфіки

Не звертаючи уваги на те, що більшість вважають дерево непридатним матеріалом для упорядження статі, необхідно підкреслити деякі його плюси. Так, дерево це надійний і високої міцності матеріал.

Перед тим як починати облаштовувати дерев’яної підлоги, потрібно вибрати матеріал і познайомитися з технологією процесу установки, при цьому дотримуючись ключових умов:

  • стійкість до ударів подряпин і так далі;
  • міцність до ударів;
  • дуже висока вологостійкість;
  • зручність, легкість експлуатації та догляд;
  • зовнішній естетичний вигляд;
  • ціна не висока.

Роботи з підготовки

Спочатку готується підстава, а конкретно лягає подушка з суміші: пісок, глина, гравій (однакові пропорції). Важливо зробити утрамбовку подушки, перед проведенням подальших робіт.

Основа повинна мати гладку поверхню, так як все влаштування підлоги з дерева впирається на стовпи, які можна обладнати з цегли або паль з бетону. Підбір слід робити по загальнодоступності матеріалів або в згоді з власними уподобаннями смаку.

Читайте також:  Як вирівняти дерев'яний пол фанери

При розміщенні стовпчиків необхідно дивитися на майбутнє розміщення авто, щоб по максимуму зробити більше стабільність статі з дерева. Відстань між стовпами повинна бути приблизно 1 м.

На підготовлену основу лягають дерев’яні бруски, виконується це перпендикулярно в’їзду. Всі бруси лягають на однаковій відстані (від 30 до 50 см) один від одного в одному напрямку. Для закріплення лаг до бетонних або цегельних стовпчиках застосовуються анкера.

При підборі лаг, на висоту яких буде піднято всі підлогове підставу, головне не забути врахувати їх розміри. В іншому випадку на вході в автогараж з’явиться дуже великий перепад або сходинка.

Детально ознайомитися з технологією укладання лаг у вас вийде, переглянувши

Пол з ДСП або фанери

Як матеріал для створення дерев’яного підстави в гаражі можна використовувати листи фанери або ДСП. Але укладання цих матеріалів може проводитися тільки на бетонну основу. В іншому випадку підлоги можуть зламатися. При цьому міцність настилу буде прямо залежати від товщини фанери або ДСП. Так що в цьому випадку краще купувати більш товсті види сировини і бажано ті, що пропускати вологу не будуть. Найкраще після укладання ці типи покриття пофарбувати.

Вибір деревини для гаражного статі

Перш ніж приступити безпосередньо до облаштування підлогового покриття, необхідно правильно вибрати деревину для його створення. Однозначно варто відмовитися від ідеї використовувати в боксі червоне дерево і горіх. Непоганий варіант. хвойні породи, які відрізняються чудовою міцністю і стійкістю до зносу. Але найкраще зупинити свій вибір на дубі, оскільки дубова підлога прослужить значно довше покриттів з іншої деревини.

Деревина дуба підходить для гаражного статі

Стеллаж своими руками. Мастерская. Выпуск 2

При виборі матеріалу необхідно дотримуватися кількох простих правил.

    При створенні гаражного статі можна використовувати тільки суху деревину, але не пересушену, а вже тим більше не сиру. В іншому випадку покриття швидко деформується.

Виворітну сторону дощок слід обробити антисептичними речовинами, наприклад фторидом натрію.

Фторид натрію. білий порошок, не має запаху, в розчинній вигляді деревину не фарбує, як і не знижує її міцність, а також сприяє захисту від корозії металу

  • При покупці бруски ретельно розглядаються, якщо є хоча б невелика тріщина. матеріал не підійде.
  • Обсяг закупленої матеріалу повинен бути на 15% більше, ніж кількість, отримане при розрахунку.
  • Перед облаштуванням статі деревину необхідно обробити антипіренами. засобами для підвищення вогнестійкості матеріалу, а також речовинами, що перешкоджають виникненню гнильних процесів.

    Антипірени підвищують стійкість деревини до займання

    Покрокова технологія монтажу

    Якщо ви робите дерев’яна підлога в гаражі своїми руками, то оптимальний варіант. пристрій дерев’яної конструкції по лагам. Так навантаження буде рівномірно розподілятися по всьому настилу і передаватися землі. Крім цього, якщо між лагами залежить утеплювач, то приміщення можна додатково захистити від холоду. Конструкції на лагах дозволяють приховати дефекти підстави. У просторі під підлогою прокладають різні інженерні комунікації.

    Корисні поради

    Мало хто хочуть возитися з деревом, вважаючи, що цей матеріал. не найвдаліший варіант для гаража. А дарма. Приклади дерев’яних підлог усередині гаражних будов доводять зворотне. Просто необхідно грамотно провести монтаж конструкції і точно дотримуватися рекомендацій фахівців. Ось деякі з них:

    • Дошки треба укладати уздовж руху автомобіля.
    • Всі дерев’яні матеріали та вироби необхідно обробляти захисними складами. І тут потрібно вирішити, чим обробляти дерев’яну підлогу в гаражі. В принципі, складу два: антисептик і антипірен. Перший відповідає за боротьбу зі шкідливими мікроорганізмами (цвіль, грибки), другий підвищує вогнестійкість деревини. Наносять обидві рідина саме в такому порядку: спочатку антисептичний розчин, після висихання антипіренами.
    • При спорудженні лаговой системи по грунту рекомендується нижні торці лаг, які стикаються з грунтом або піщаної подушкою, обробити гідроізоляційним матеріалом, наприклад, бітумною мастикою.
    • Обов’язково верхню площину дощатої підлоги обробляють фарбою або лаком, але тут постає інше опитування, чим покрити дерев’яну підлогу в гаражі, яку для цього застосовують фарбу.

    Пофарбований дерев’яна підлога в гаражеІсточнік pallcare.ru

    Оптимальний варіант. поліуретанові фарби. Вони мають високу зносостійкість. Непогано себе показали лаки. Можна використовувати морилку, яка є відмінним засобом і від вологості, і від комах. На ринку можна знайти спеціальні просочення для деревини, вони продаються різного кольору, так що можна пофантазувати з дизайном. Але в будь-якому випадку навіть самі зносостійкі покриття прослужать в гаражі недовго. Тому підлоги доведеться періодично підновляти в плані захисного покриття.

    Який підлогу зробити в гаражі

    Вибір типу влаштування підлоги в гаражі залежить від особливостей ґрунту на майданчику і від клімату регіону. Які варіанти влаштування підлоги можливі, в чому переваги і недоліки кожного варіанта підстави і в яких випадках можливо пристрій саме такого статевого покриття:

    • найпростіший долівку. майданчик вирівнюється і утрамбовується. Приміщення в цьому випадку не захищене ні від вогкості, ні від холоду. Як варіант захисту приміщення від вологи. нанести поверх утрамбованої землі шар глиняного розчину. Це збільшить міцність і морозостійкість підлоги гаража;
    • подушка з гравію для влаштування підлоги. на утрамбований земляну підлогу насипається гравій середньої фракції і утрамбовується з зволоженням. Варіант недорогий, не відрізняється практичністю і довговічністю. Але гравійна подушка захищає гараж від високої вологості;
    • бетонна стяжка. найпоширеніший варіант статі в капітальному гаражі. Дозволяє облаштувати зручну оглядову яму, а при заглубленном фундаменті можна зробити місткий підвал. Довговічний і надійний варіант, але вимагає витрат;
    • настил з дерева по лагам. просте і зручне підставу. Цей варіант набагато дешевше бетонної стяжки. Мінус. небезпека пожежі, але, якщо обробити дерев’яний настил антипиреновими просоченнями, то така підлога прослужить десятки років;
    • плитка і камінь. найдорожчий і трудомісткий варіант основи підлоги. Вимагає великих фінансових витрат.

    Необов’язково виконувати всі роботи по влаштуванню підлоги відразу. це вимагає великих капіталовкладень. Можна діяти поступово. Спочатку робимо простий долівку з гравійної подушкою і оглядовою ямою.

    Згодом можна буде зробити армовану бетонну стяжку і укласти керамограніт або іншу міцну і надійну облицювання.

    створюємо основу

    Спочатку проводиться облаштування основи, на якій буде вистилатися підлогове покриття. Для цього знімається верхній шар грунту, після чого замість неї засипається суміш, виготовлена ​​з глини, гравію та піску. Потім все ретельно утрамбовується, щоб поверхня стала міцніше.

    До країв фундаменту приєднуються дерев’яні балки, між якими встановлюються стовпчасті підпірки. Відстань між кожною балкою має бути близько 55-65 сантиметрів. Проміжок між дошками засипається шаром гравію заввишки 15-20 сантиметрів. Саме це і буде головною опорою, на якій розміститься підлогу.

    Бетонна підлога в гаражі

    Як ми вже відзначали це найбільш затребуваний варіант статі. Розберемо, як правильно залити підлогу бетоном. Перш за все, необхідно врахувати рівень грунтових вод на ділянці, можливість його підтоплення, нахил.

    Роботу починають з підготовки майданчика. На ній необхідно створити багатошарову «подушку». Порядок роботи буде такий:

    • відсипання гравію;
    • укладка шару піску;
    • шар гідроізоляції;
    • утеплювач;
    • плівка;
    • армований бетонну підлогу;
    • армована фінішна стяжка.

    Грунт добре утрамбовують і вирівнюють. Для додаткової гідроізоляції поверхню майданчика обмазується рідкою глиною.

    Після цього натягують шнур і розмічають майданчик. Уздовж стін через кожен метр встановлюють дерев’яні стовпчики, які будуть служити маяками для регулювання висоти присипки. Насипають гравій шаром від 30 см до 80 см, в залежності від конкретних характеристик ділянки. Поверх гравію укладають близько 10 см піску.

    Зверху укладають поліетиленову плівку завтовшки 250-300 мкм, яка послужить гідроізоляцією. Плівку укладають внахлест, проклеівая стики ПВХ-стрічкою. При бажанні поверхню можна утеплити. Для утеплення беруть пінополістирол товщиною 10 см або будь-який відповідний рулонний утеплювач. Утеплювач зверху знову накривається плівкою.

    Стяжка підлоги в гаражі обов’язково повинна бути армована. Для армування застосовують металеву сітку з діаметром прутів близько 5 мм і розмірами осередку 10х10 см. На сітку встановлюють рейки і між ними заливають бетон, який рівняють правилом. При вирівнюванні рухаються від дальньої стіни у напрямку до дверей. Укладений бетон накривають поліетиленом і залишають для повного застигання на 3-4 тижні.

    зробити, дерева, підлогу, гараж

    Після цього підлогу знову армують і заливають фінішну стяжку. Інструкцію з приготування фінішної стяжки виробник має на пакеті з сумішшю.