Споруда гаража з шлакоблоку своїми руками

оцінка ділянки

При виборі майбутнього місця під гараж з шлакоблоку дотримуються наступних рекомендацій:

  • близьке розташування до в’їзду на ділянку;
  • будівництво на височини врятує майбутній гараж від затоплень;
  • близькість до комунікацій (водопровід, каналізація та ін.).

Після вибору місця необхідно визначити глибину залягання грунтових вод, для цього можна звернутися до фахівців. Однак можна і самостійно пробурити свердловину при наявності бура і лопати. Високий рівень грунтових вод починається від 2 і менше метрів, низький від 5 і більше. При високому рівні фундамент майбутнього гаража будують мінімум на 50 см вище залягання води. Щоб убезпечити фундамент гаража від руйнування, необхідно штучно знизити рівень грунтових вод дренажною системою по всій ділянці. Якщо показник залягання вод низький, то додаткових заходів проводити не слід.

споруда, гараж, шлакоблок, своїми, рука

Будівництво фундаменту

Фундамент для гаража з шлакоблоків, як правило, зводять стрічкового типу. Перший етап в будівництві. розмітка. На зовнішніх кутах майбутнього фундаменту забивають кілки і по периметру натягують шнур, для розрахунків використовують рулетку. Після зовнішньої розмітки роблять відступ, відповідний за розміром товщині стін, а потім роблять розмітку шнуром та киями.

Після розмітки приступають до викопування траншеї, висотою нижче рівня грунтових вод і товщиною, рівній товщині стін. При виконанні оглядової ями краще виконати глибокий фундамент, надійно сховавши його гідроізоляцією. Так можна забезпечити додатковий захист від грунтових вод.

Фундамент гаража заливають наступним чином:

  • на дно траншеї укладають подушку з двох шарів піску і щебеню, їх ретельно утрамбовують і поливають водою, зверху укладають шар гідроізоляції;
  • зверху заливають перший шар цементу і чекають повного затвердіння;
  • встановлюють опалубку з частими опорними балками (висота конструкції залежить від фундаменту);
  • заливають шар бетону до 25 см;
  • в розчин поміщають бутовий камінь, відстань між кожним від 3 до 5 см (перший шар повинен складатися з каменів без гострих кінців, вони можуть пошкодити затверділий шар розчину);
  • зверху заливають ще один шар цементу 20-25 см;
  • шари повторюються до потрібного рівня, самий верхній. розчин.

Після повного висихання наносять вирівнюючий шар висотою 15 см. Побудувати фундамент таким чином досить просто. При дотриманні правильної послідовності він буде експлуатуватися багато років. Перед виконанням фундаменту варто розрахувати навантаження, яка буде на нього вироблятися.

кладка стін

При будівництві стін гаража з шлакоблоку своїми руками використовують такі види кладки: ложковую (в підлогу каменю) і поперечикову (в 1 камінь) і 1.5 або 2 блоки. Товщина кладки залежить від клімату, чим вона товща, тим тепліше гараж.

Перш ніж приступати до кладки, на фундамент укладають гідроізоляцію. Для цього придатний руберойд. Його укладають по всьому фундаменту з невеликим запасом.

Для зчеплення блоків між собою використовують пескоцементного розчин. Кладку починають з кутів, на кожен кут укладають по чотири блоки, їх вирівнюють. Між кутовий кладкою натягують шнур і кладуть решту шлакоблоки. Товщина шару розчину повинна бути від 7 до 1.5 см, в іншому випадку гараж буде холодним.

Всі рівні кладки вивіряються рівнем і шнуром. Кожен наступний рівень зміщують на половину, щоб уникнути збігу вертикальних швів. Згодом можна обробити стіни антисептиком.

При будівництві гаража з шлакоблоків своїми руками не варто нехтувати армуванням. Ця технологія сприяє кращому зчепленню матеріалу. Для даної технології використовуються арматурні прути або сітка, їх укладають в підготовлене в блоках поглиблення або в розчин (для сітки). Армування виробляють кожен четвертий ряд, починаючи з першого.

Розшивання (очищення швів кладки) проводиться під час робіт, приблизно кожні 2-3 ряди. Цього не потрібно робити, якщо ви не плануєте облицьовувати свій гараж.

створення проекту

Перед будівництвом важливо зрозуміти точне призначення приміщення. Якщо крім машини в гаражі планується зберігати інвентар, інструменти та інше, то площа гаража слід робити більше. Найкращий спосіб уHonor всі особливості майбутньої споруди. креслення або малюнок. Необов’язково робити точний технічне креслення, буде цілком достатньо докладного малюнка із зазначенням розмірів споруди і товщини стін. При проекті враховуються такі особливості:

  • перед гаражем має бути місце для відкриття і закриття воріт;
  • близько споруди залишають просторий майданчик для ремонту та мийки авто;
  • мінімальна відстань між автомобілем і стінами гаража складає 70 см.

Для невеликих легкових авто досить гаража з довжиною стін 6 і 4 м і висотою 2.7 метра. Проект можна створювати по ходу роботи в залежності від матеріалу. Шлакоблоки досить прості в монтажі, що пояснює їх популярність.

розрахунок матеріалу

Важливий етап при будівництві. точний розрахунок матеріалів. Для початку необхідно вибрати розмір блоків. Розмір стандартного шлакоблоку 39х19х19 см, число блоків на 1 м². 14. Приклад докладних розрахунків для гаража з довжиною стін 8 і 6 м і висотою 2.7 м виглядає наступним чином:

Підготовчий етап

Щоб майбутня споруда простояла не один рік, необхідно провести ряд підготовчих робіт. Спочатку проводять оцінку території. Потім створюють проект і розраховують матеріали.

Гараж з шлакоблоку

В останні роки при будівництві шлакоблок використовується як для житлових, так і для господарських будівель, таких як гараж. При порівняно невеликій вартості, матеріал має високу зносостійкість. Щоб збудувати гараж з шлакоблоку, необов’язково мати професійні навички, досить дізнатися специфіку роботи з матеріалом.

Оглядова яма

Комфортний і досить місткий гараж з ямою і стелажем, це мрія кожного автовласника, який багато часу проводить поруч з автотранспортом.

Оглядова яма є унікальним будівельним елементом споруди, який необхідний для проведення ремонтних і профілактичних робіт і до нього пред’являється ряд вимог:

  • зручність перебування всередині, наявність зручної по конструкції сходи і достатнього вільного простору;
  • в оглядовій ямі повинні бути встановлені невеликі полки для розташування інструментів і рампи освітлення;
  • обов’язковим для оглядової ями є наявність системи провітрювання, що необхідно за вимогами безпеки.

Для дотримання вимог підвищеної безпеки експлуатації гаражної будівлі оглядова яма не повинна залишатися завжди у відкритому вигляді.

Коли її не використовують за цільовим призначенням, то закривають спеціальними дошками або дверцятами, здатними витримати високий вага і запобігти нещасному випадку.

    Що випаровується волога осідає у вигляді конденсату на днище автотранспорту, що призводить до появи корозії металу, навіть при наявності її антикорозійного покриття.

    Існуючі види гаражів по типу будівництва

    Розглядаючи фото гаража всередині і зовні можна помітити, що такі споруди можуть відрізнятися різними типами будівництва, що забезпечується наступною класифікацією:

    • капітальні, встановлені на заздалегідь облаштованому фундаменті;
    • комбіновані, для таких гаражів можна не робити фундамент;
    • тимчасові, мобільні будівлі, що переносяться по ділянці.
    Читайте також:  Фасадні Касети Для Зовнішньої Обробки Будинку

    Компактні, мобільні гаражі тимчасового типу відмінно підходять для заміни критої або відкритої стоянки на дачі, для приватного будинку краще вибирати капітальні споруди.

    Пол споруди

    Найчастіше підлогу в гаражі залишається бетонним, що є досить практичним рішенням, адже на нього можуть пролитися паливно-мастильні матеріали.

      Вибір і придбання, активна експлуатація власного транспортного засобу змушує багатьох автовласників задуматися про необхідність облаштування гаража.

      Гаражна споруда може відрізнятися різними характеристиками, конструктивними особливостями і матеріалами виготовлення, але залишається затребуваною господарської будівництвом.

      Розглядаючи запропоновані в статті фото гаража своїми руками можна візуально оцінити переваги вже реалізованих проектів, і вибрати варіант для себе.

      Попередня і якісна підготовка до будівництва допоможе побудувати гарне захисна споруда і доповнити його необхідним функціоналом і конструкційними елементами.

      Вентиляційна система

      Якісна та ефективна система повітрообміну є обов’язковою в гаражі, без неї неможливо експлуатувати будівлю в безпечному і комфортному режимі.

      Для гаражних споруд можна вибирати різні конструкційні елементи та обладнання, від цього буде залежати тип облаштованій вентиляції:

      • природна або загально обмінна, заснована на простій циркуляції повітря;
      • примусова, що включає вентилятори і витяжки, зворотні клапана і фільтри.

      Кращим варіантом для гаражного споруди залишається примусова вентиляція, яка може бути припливної або витяжної, припливно-витяжної.

      Завдяки відмінно налагодженій повітрообміну і примусової циркуляції повітряних мас в приміщенні завжди підтримується комфортний мікроклімат, знаходиться чисте повітря без шкідливих домішок і неприємних запахів.

      покрівля гаража

      Проста дах для гаража може бути різних типів і видів, найчастіше зустрічаються односхилі покрівлі, площина яких розташована під певним кутом.

      Гараж дружбану з шлакоблоків за 2 Дня. [videoblog]

      Правильно підібраний кут нахилу забезпечує самоочищення покрівлі від рослинних залишків, сміття і пилу, дощових потоків води або снігу, що спрощує загальний догляд за будівництвом.

      Основні елементи конструкції і їх правильне облаштування

      Різні за типом будівництва і по конфігурації або конструкції гаражні споруди мають свої переваги та вади, особливості експлуатації.

        Важливим елементом побудови є наявність системи ефективного повітрообміну, для чого можна використовувати різне обладнання та пристосування.

        Гараж своїми руками.

        Для внутрішнього облаштування функціонального приміщення використовуються стаціонарні і мобільні стелажі, тумби і навісні полиці, що дозволяють організувати зберігання шин, запчастин і витратних матеріалів.

        Гаражні ворота

        Через ворота автомобіль і його власник потрапляють всередину будівлі, і гаражні ворота використовуються для захисту споруди від проникнення третіх осіб.

        Зручні ворота для гаража представлені виробниками в великому асортименті різних конструкцій, що відрізняються способом відкриття:

        • орні, займають максимум місця у відкритому стані і досить незручні при відкритті та закритті;
        • відкатні, в конструкцію цих воріт включені колеса, що забезпечують полегшене відкривання стулок без особливих зусиль;
        • ролетні, одна або кілька секцій гаражних воріт відкриваються вгору за рахунок механічного або електричного приводу.

        Для автоматизації процесу управління гаражними воротами використовуються електропривідні пристрої сучасного типу.

        Багато системи гаражних воріт доповнені обладнанням сучасного типу, управління якими здійснюється з застосуванням дистанційного управління, не виходячи з автомобіля і не залишаючи гаража.

        Каркасний гараж: переваги і недоліки, особливості монтажу

        Кожному транспортному засобу потрібно місце для стоянки, надійно захищає від вітру і дощу, снігу і граду. З цієї причини власники приватних будинків будують на присадибних ділянках гаражі. Коли зайвих фінансових коштів немає, а машині потрібно «житло», не потрібно брати кредит, займати або збирати гроші. Вихід зі становища. побудувати каркасний гараж.

        фундамент

        Надійному будовою потрібно міцну основу.

        Фундамент може бути трьох видів:

        • монолітною плитою;
        • столбчатим, в тому числі на гвинтових палях;
        • стрічковим.
        • Відмінним варіантом для каркасного гаража стане монолітна плита. Армування зробить підставу надійним і довговічним. Стяжка, виконана по моноліту, забезпечить всередині приміщення рівну підлогу, на який можна для тепла зробити дощатий настил. Недолік моноліту в тому, що плита довго сохне, що не дозволяє проводити інші роботи. Заливка плити вимагає додаткових витрат на армування і залучення до робіт механічних пристроїв.
        • Фундамент стовпчастий не дуже підходить для гаражів. Даний вид підстави вибирають тільки на м’яких грунтах.
        • Найбільш вигідним є фундамент стрічковий. Коли покрокова інструкція облаштування стрічкового фундаменту дотримана, виходить міцне надійне підгрунтя.

        По розмітці копають траншею глибиною близько півметра. Стінки траншеї не повинні відхилятися від вертикалі, а дно після утрамбовки. від горизонталі. Наступний етап полягає в установці опалубки. Конструкція збирається з обрізних дощок, фанери або ДСП і встановлюється впритул до стінок траншеї. На дно насипається подушка з гравію і піску. По ній встановлюється арматура. Для того, щоб опалубка змогла витримати натиск бетону, до вертикальних стінок кріплять горизонтальні розпірки. Завершальний етап. заливка бетонної суміші. Бетону повинно бути так багато, щоб залити все фундаменту за один раз. Тільки так вийде монолітна стрічка. А щоб вона була однорідною, під час заливки суміш періодично проколюють сталевим прутом для виходу повітря і запобігання утворенню в фундаменті раковин.

        Поки суміш не застигне, потрібно вирівняти її горизонтальну поверхню і накрити поліетиленом. Кілька днів буде потрібно на схоплювання розчину. Протягом цього часу поверхню слід періодично змочувати водою для запобігання розтріскування. Після застигання з фундаменту знімають плівку, укладають гідроізоляцію. в два шари руберойд, і продовжують будівництво каркасного споруди.

        проекти

        Незважаючи на простоту каркасного гаража, до початку робіт потрібно розробити проект. Будь-яке конструкторське бюро з задоволенням візьметься за розробку проекту. Але чи варто звертатися до професіоналів, якщо звичайна людина здатна зробити розрахунки і креслення до нескладного гаражному каркасу самостійно.

        Спочатку потрібно визначити основні параметри:

        • гараж буде стояти окремо або впритул до будинку;
        • яка місткість будови: на 1 або на 2 машини. Можливо, є бажання поєднати стояночное машинне місце з додатковими площами і обзавестися мансардою;
        • скільки вікон буде мати споруда;
        • чи потрібна двері в гараж або досить вбудованої в ворота хвіртки;
        • чи планується виділення площі під окреме приміщення для майстерні або коморі;
        • з якого матеріалу планується спорудити каркас, ніж його обшити;
        • яку форму даху предпоHonor;
        • чи буде потрібно будовою фундамент, якщо так, то який;
        • чи планується підводка в гараж інженерних комунікацій: газу, води, опалення.
        Читайте також:  Декоративна Штукатурка Своїми Руками Для Початківців Поетапно

        Для стандартного будови з дерев’яним каркасом може використовуватися брус квадратного або прямокутного перерізу (100х100 мм, 150х150 мм, 100х150 мм). Для сталевого каркаса підійде труба, наприклад, з поперечником 40х40 мм. Окремі складальні одиниці (стінки, обв’язки, покрівля) викреслюються на кресленні в масштабі. Відстань між сусідніми стійками не повинні перевищувати 1,2 м. Знаючи кількість і розміри складових частин, можна скласти кошторис, визначити розмір майбутніх матеріальних витрат.

        При виборі виду даху слід орієнтуватися на розташування гаража по відношенню до будинку. Прибудований гараж краще покрити односхилим дахом. З неї вода буде стікати в сторону від житлового будови. Для мансарди доведеться спорудити високий дах з двома скатами. А якщо є бажання і досвід будівельних робіт, з гаража можна зробити красиву надвірну споруду з хитромудрої вальмовой, шатрової або щипцевій покрівлею.

        Не варто починати роботи без проекту або простого креслення-схеми і розрахунку необхідного матеріалу. Відсутність підготовки загрожує затягуванням будівництва та іншими неприємностями.

        Особливості

        Каркасний гараж, на відміну від цегляного, блочного або бетонного, значно легше. Побудований з дотриманням технології, він виконує ті ж самі функції, що і більш масивні і дорогі будови. У деяких випадках він більш практичний, ніж аналогі.Напрімер, на будівництво стандартного цегляного гаража в 24 квадратних метра буде потрібно більше коштів, ніж на збірку більш місткого каркасного.

        На більшій площі можна розмістити не тільки машину, але і:

        • мотоцикл;
        • снігохід;
        • газонокосарку;
        • снігоприбиральну техніку та багато іншого.

        Частина просторого приміщення стане в нагоді для облаштування майстерні. У приватному будинку завжди знайдуться справи, виконувати які зручніше не в житлових, а в підсобних приміщеннях. Куточок в гаражі підійде для подібних занять якнайкраще. Там і верстак з лещатами розміститься, і для інструментів завжди знайдеться містечко.

        Плюси і мінуси

        Популярність каркасних гаражів пояснюється наявністю цілого ряду позитивних характеристик. Споруда гаража з використанням дерева або металу обходиться в дуже демократичну суму, тому цілком доступна широким верствам населення. Матеріали для будівництва не є дефіцитними. Вони продаються на будівельних ринках, базах і складах. Що стосується робіт, то тут все зовсім просто. Каркасний гараж під силу зібрати людям, які не володіють навичками будівельника.

        Для виконання робіт не потрібні дорогі інструменти і механізми. Досить побутових інструментів, якісь є у кожного власника приватного будинку. А ті, що відсутні, наприклад, рівень або шуруповерт, можна позичити у друзів або сусідів. При власноручного збірці будова можна звести за пару тижнів. Все, що потрібно. три пари сильних рук. Особливо напружуватися не доведеться. Кожна з окремих деталей гаража важить трохи. Монтаж полягає у виконанні замірів, установці і кріпленні каркаса, а потім в його обшивці. Трохи більше попрацювати доведеться при облаштуванні фундаменту. Але і це не так складно, як при будівництві цегельного варіанту. Скептики схильні у всьому шукати недоліки.

        Мінусом каркасних гаражів вони вважають:

        • Пожежну небезпеку (для дерев’яних будівель);
        • Недовговічність дерев’яного каркаса;
        • Відсутність комфорту всередині приміщення;
        • Низьку опірність несанкціонованого проникнення.

        Дійсно, дерево горить добре. Однак при дотриманні простих правил до пожежі не дійде. Необроблені бруски і дошки прослужать не більше десяти років. Якщо просочити деревину спеціальними хімікатами, термін служби збільшиться вдвічі, а то й утричі. У гаражі, обшитому профільованими листами, взимку холодно, а влітку спекотно. Але якщо зсередини зробити обшивку з утеплювача, ситуація покращиться. А в повністю дерев’яному будиночку завжди затишно. Крім того, гараж, в першу чергу, призначається для автомобіля. А йому там дуже навіть комфортно. Потрапити в каркасний гараж нескладно, тільки коли він стоїть на відшибі. Якщо будова розташовується на присадибній ділянці в безпосередній близькості з житловим будинком, навряд чи хтось спробує поживитися його вмістом.

        Виходить, що у каркасного гаража суцільні гідності, головні з яких:

        • дешевизна;
        • простота монтажу;
        • швидкість зведення.

        Монтаж конструкції каркасу

        Незалежно від того, з якого матеріалу збирається гараж, умовно збірку його каркаса можна розділити на чотири етапи. Спочатку йде нижня обв’язка. Деталі кріпляться між собою, і вся конструкція зв’язується з основою (фундаментом). Якщо каркас зроблений з металу, з’єднання виробляється за допомогою зварювання. Дерев’яні складові стикуються болтами. До фундаменту нижня частина гаража приєднується анкерами. Нерідко два види матеріалу об’єднують в одне ціле. Коли будівля виконується своїми руками, а не найманими робітниками, простіше нижню обв’язку зробити дерев’яної.

        Технологія складання каркаса дозволяє комбінувати деревину з металом. Найчастіше одночасно з нижньою обв’язкою готується підстава для дерев’яної підлоги. Лагами служать встановлені на ребро міцні товсті дошки, зрозуміло, попередньо оброблені антисептиком. По лагах настилають підлогу. Надалі побудувати гараж виявиться набагато простіше з дощатого настилу, ніж з голої землі. Одній людині з будівництвом не впоратися. Буде потрібно помічник, так як один буде тримати чергову деталь, а інший кріпити її. Але і вдвох не все можна зробити. Наприклад, якщо стінки гаража збираються на землі, що іноді набагато зручніше, ніж за місцем, буде потрібно і третій помічник.

        Боковини з металу прийнято збирати в горизонтальному положенні. Так і зварювати зручніше, і збірку можна вести по кондуктору. Стінка в зібраному вигляді важить трохи, встановити її на місце можна вручну. Якщо застосовується дерево, стійки відразу ставлять в намічені точки і фіксують за допомогою куточків і саморезов. Для більшої стійкості між стійками встановлюють розпірки і поперечини. На третьому етапі проводять обв’язку верхню. Залежно від обраного матеріалу вона виготовляється з металу або деревини. Роботи виконуються так само, як при складанні нижньої обв’язки з тією різницею, що зверху буде знаходитися покрівля.

        Завершується будівництво каркаса обладнанням остова даху. Тут теж можуть використовуватися обидва види згаданих матеріалів. На дахах, що мають скати, лати виконується дошкою, а не металом. За дощаній обрешітці легше накладати обшивку даху, незалежно від того, що послужить покрівельним покриттям. Найбільш проста у виготовленні дах односхилий. Чи не доводиться споруджувати складну кроквяну систему. Ухил здійснюється за рахунок зведення різновисотних стін. Збірка каркаса пройде швидко, якщо попередньо підготувати деталі кожного вузла, скомплектувати їх за розмірами і підписати відповідно до послідовності установки.

        Читайте також:  Двери

        На обшитий каркас встановлюють ворота, і місце стоянки автомобіля готове.

        матеріали

        Каркас гаража може виконуватися з двох матеріалів: дерева або металу.

        За застосування деревини говорять її характеристики:

        • легкість обробки;
        • екологічна чистота;
        • енергозбереження.

        На жаль, цей варіант найбільш дорогий.

        Тим, хто все ж таки вирішить побудувати каркас з дерев’яних брусків, потрібно враховувати кілька нюансів.

        • Бруси можуть бути цільними і клеєними. Цілісні коштують у кілька разів дешевше клеєних. Дешевизна обертається серйозною усадкою і викривленням. Клеєний брус практично не деформується. Його розміри залишаються брак після зведення будівлі.
        • Непрофілірованний брус при обробці може дати тріщини. Крім того, на його обробку потрібно значно більше антисептика і інших захисних засобів. Профільований брус дорожче, але у нього відсутні вищевказані недоліки
        • Для гаражного будівництва підходить не будь-деревина. Роблячи вибір на користь того чи іншого виду, слід орієнтуватися на властиві деревині властивості.
        • Найдешевшим матеріалом є сосна. Матеріал підійде для регіонів з сухим кліматом. Сосна не витримує серйозних навантажень, тому для солідного гаража потрібно більш міцний варіант будівельного матеріалу.
        • Для районів з високою вологістю підійде модрина або дуб. Недолік міцного і надійного дуба. в складності обробки. Однак прослужить такий гараж багато десятиліть.

        Внутрішня обшивка може мати місце, але можна обійтися і без неї. Все залежить від матеріальних можливостей.

        з шлакоблоку

        Шлакоблок хоч і є бюджетним матеріалом, але через свою вагу під нього потрібно надійний фундамент. Найкраще звести стрічкову конструкцію. Коли бетон застигне, на поверхню фундаменту укладають шар гідроізоляції, після чого починають зведення стін. Для гаража товщини стін в полблока буде досить. Кладка ведеться з перекриттям швів по аналогії з цеглою.

        Найчастіше гараж зводять розміром 6х4 м, але в кожному конкретному випадку ці параметри можуть бути змінені. Під ворота залишають отвір з мінімальними розмірами 3х1,9 м.

        Після зведення стін переходять до монтажу покрівлі, яка може бути як одно-, так і двосхилим. Спершу поверх стін закріплюють мауерлат, для якого використовують брус. Його призначення. рівномірно розподілити навантаження на стіни і надійно закріпити дах.

        Потім монтують крокви, а зверху них. обрешітку і покрівельне покриття. На завершення встановлюють ворота, двері, вікна.

        Вважається, що споруди з шлакоблоку потрібно обов’язково штукатурити, щоб захистити матеріал від руйнування під впливом вологи і мінусових температур. Як захист можна використовувати також сайдинг або інші сучасні матеріали, вибір яких залежить тільки від особистих переваг.

        Детально про те, як зробити гараж з шлакоблоку, можна дізнатися з відео.

        креслення

        Схему гаража можна скласти самому або знайти готову. Креслення значно полегшують роботу, оскільки вони несуть інформацію про розміри, місцях примикань і з’єднань тих чи інших елементів.

        Підготовчий етап

        На етапі підготовки слід визначитися не лише з матеріалом, але також правильно вибрати місце, підібрати необхідні інструменти, скласти креслення.

        • апарат для зварювання;
        • ножиці по металу;
        • електролобзик;
        • молоток;
        • болгарка;
        • Заклепочник;
        • ножівка.

        З якого матеріалу будувати

        Існує безліч будматеріалів, з яких можна самостійно звести гаражний конструкцію. Однак далеко не кожен з них можна віднести до розряду бюджетних. До того ж при виборі матеріалу потрібно враховувати його особливості. До недорогим матеріалами відносять:

        • дерево. Найбільш поширений матеріал, який використовується для побудови всіляких споруд, в тому числі і бюджетних гаражів. Застосування деревини дозволяє побудувати недорого і швидко, втілити найцікавіші задумки, зробивши будова справжнім шедевром на ділянці;
        • шлакоблок. Матеріал привабливий своєю доступною вартістю. Якщо для будинку його застосування за багатьма параметрами небажано, то для гаража він цілком годиться. Відмінною особливістю шлакоблоку є довговічність і надійність;
        • профлист. З нього можна будувати не тільки паркани, а й приміщення. Причому досить швидко.

        Як побудувати недорогий гараж

        Прийнявши рішення швидко і дешево побудувати гараж своїми руками, варто озброїтися проектами і кресленнями, а покрокова інструкція з фото допоможе в тому, як не допустити помилок під час роботи.

        з піноблоків

        Інструкція зі зведення гаража з піноблоку схожа зі шлакоблоком. Практично всі етапи повторюються:

        • розмітка і земляні роботи;
        • заливка фундаменту;
        • гідроізоляція і кладка стін на спеціальний розчин;
        • облаштування покрівлі;
        • монтаж воріт;
        • будівництво ями і заливка підлоги.

        Стіни з піноблоку можна як поштукатурити, так і покрити фасадною фарбою, застосувати сайдинг, плитку.

        з профнастилу

        Для гаража з профлиста спершу потрібно сконструювати каркас. Найкраще для цих цілей підходить метал. В якості основи каркаса використовується труба 80х80 мм. Її встановлюють з кроком 2 м, попередньо зробивши в землі поглиблення садовим буром.

        Коли опори будуть забетоновані, приступають до верхньої обв’язки. Для неї використовують профільну трубу. Перемички всієї конструкції роблять з квадратної труби 40х60 мм або куточка. Потім приступають до складання покрівлі, яка також споруджується з металевих елементів. Всі з’єднання виконують за допомогою зварювання. Коли каркас буде готовий, кріплять профлист, а потім обшивають сам гараж. Як кріплення використовують заклепки або покрівельні саморізи.

        Якщо в будівництві передбачаються вікна, необхідно вирізати отвори. Прислухаючись до порад фахівців, зробити це можна після обшивки. Однак заставні елементи слід передбачити заздалегідь. Завершальним етапом є установка воріт, вікон, монтаж електропроводки.

        Оглядова яма

        Незалежно від обраного матеріалу для будівництва гаража, наявність оглядової ями буде зовсім не зайвим. Її облаштуванням можна зайнятися після того, як конструкція буде зведена. Для підготовки ями потрібно обов’язково враховувати глибину залягання грунтових вод. Для того щоб визначитися з розмірами, потрібно враховувати довжину автомобіля, його кліренс, своє зростання. Як правило, ями довжиною в 2 м буває більш ніж достатньо, глибину вибирають близько 1,8 м, ширину 80 см.

        Процес підготовки ями зводиться до земляних робіт з подальшим облаштуванням дренажу, гідроізоляції, заливці стяжки. Стіни викладають з цегли, але можна використовувати і бетон. По периметру ями монтують металевий куточок, який заливають при бетонуванні статі.