Герметик для плюсів радіатора та мінус

Результати тестування рідких герметиків для системи охолодження двигуна

Жорсткі внутрішні та світові стандарти, правила, технічні та ресурсні випробування герметиків для радіаторів не існують. Для порівняння продуктивності цих матеріалів, як правило, використовується розділ труби, в якому проводяться отвори різних діаметрів (від 0,2 до 3 мм).

Цей сюжет закріплений на макеті між радіатором і водою. Після прогону рідини з кожною з присадок проводять виміри швидкості закупорювання отворів та маси залишкових відкладень, а також оцінюють стан агрегатів після зливу антифризу.

Розглянемо, які результати показали рідкі герметики для радіаторів найпопулярніших марок.

Fillinn

Біла полімерна емульсія російського виробництва. Легко розбовтується і починає діяти відразу після влучення в бачок. Тестування показало, що цей герметик може закрити отвори до 1 мм, але він діє повільно (близько 10 хвилин). З серйознішими пошкодженнями він не справляється.

Крім того, склад дає досить багато залишкових відкладень.

Gunk Radiator Sealer Super

Густа коричнева емульсія. Працює ефективно та порівняно швидко, закриваючи отвори різних діаметрів майже одночасно.

Однак склад залишає після себе багато відкладень, що може бути небезпечним для старих і сильно забруднених радіаторів. Крім того, цей американський герметик містить компоненти, які можуть зашкодити здоров’ю людини при попаданні на слизові оболонки.

Hi-Gear Radiator Stop Leak (Gold Formula)

Синьо-зелена волокниста субстанція американського виробництва. Працює досить повільно та стрибкоподібно: після заливання течі то припиняються, то починаються знову. Зрештою герметик формує пробки в отворах будь-якого діаметру, але повне закриття відбувається довго (близько 10 хвилин). За цей час антифриз встигає повністю залишити систему.

Випробування також показали, що цей герметик може закупорити зливну горловину.

K-Seal

Густа коричнева емульсія, заявлена ​​як «довгограюча» і не потребує подальшої заміни деталей. Містить мідну пудру, що формує міцні пробки. Працює досить ефективно, але великі отвори заліковує нешвидко. Якщо на дрібні пошкодження герметику потрібно менше хвилини, то для щілин 1 мм – понад 6 хвилин.

Цей американський склад майже не має залишкових відкладень, але коштує дорожче за інші препарати. Крім того, у продажу він зустрічається рідко.

Liqui Moly Kuhler Dichter

Металовмісний препарат від відомого німецького концерну, що лідирує серед інших за швидкістю загортання отворів. Швидкість зчеплення герметика на пошкодженнях – від 32 секунд до 2 хвилин (пропорційно до розміру тріщин).

Засіб має середній рівень залишкових відкладень. Воно може застосовуватися в агрегатах з алюмінієвими елементами та сумісне з будь-якими видами охолоджуючих рідин. Єдиний недолік даного герметика – висока ціна.

BBF Super

Біла емульсія, що послідовно і порівняно швидко закриває отвори від меншого до більшого діаметру. На запаювання найменшого отвору йде близько 20 секунд, найбільшого. трохи більше 2-х хвилин.

Цей герметик дає трохи залишкових відкладень і коштує дешевше за інших, тому що є російським продуктом.

Герметик для радіатора авто – застосування, інструкції

Головна помилка більшості наших автомобілістів полягає у незнанні основної функції герметика. А вона проста – усунення течі антифризу при тимчасовому його використанні.

Герметик рекомендується використовувати тільки на той період, коли немає можливості усунути дефекти в стаціонарних умовах автосервісу або гаража. Якщо сказати простіше, то це виглядає приблизно так – залив герметик у радіатор автомобіля, а коли заїхав у гараж, злий, промий усю систему і займись ремонтом радіатора.

Дії водія при використанні герметизуючих препаратів:

  • На виникнення течі з радіатора відразу вкаже датчик температури під час руху авто по дорозі. Якщо машина на стоянці, то калюжа антифризу нагадає вам про необхідність перевірки його рівня.
  • Тому потрібно заглушити двигун, почекати, коли охолоне рідина, що охолоджує, і приступити до огляду пошкодження. Якщо антифриз продовжує текти, краще встановити контейнер для її колекції під радіатором.
  • Відкривати кришку радіатора автомобіля на працюючому або гарячому двигуні небезпечно – можна отримати серйозні опіки!
  • Якщо у вас під рукою порошок або рідкий засіб, його необхідно помістити в радіатор відповідно до інструкції.
  • Потім слід завести двигун на кілька хвилин, заглушити і через деякий час перевірити наявність течі знову на працюючому агрегаті.
  • Якщо місце течі невелике і ви все правильно зробили, то антифриз йти не повинен.

Якщо дефект не усунений, це означає, що отвір великий і все-таки потрібна паяння радіатора або його заміна.

Вимоги

Такий матеріал, як герметик необхідний не тільки для усунення протікання на встановлених системах. Його використовують для складання після покупки або перебирання секцій, або щоб провести ремонт. Така речовина забезпечує герметичність сполук всіх стиків. Він має стійкість до високих температур і при високій температурі опалення герметичність не порушиться.

В наші дні на ринках є у продажу безліч видів герметиків. Усі вони можуть бути використані для окремого призначення. А це може означати, тільки одне, що вибрати потрібний вид для опалення значно ускладнюється. Якщо ви не хочете помилитися при виборі з видом речовини, то ви повинні вивчити основні вимоги до герметики для опалення.

Ізолятор, який буде використовуватися для герметизації стиків або для усунення протікання на системах опалення, повинен відповідати таким вимогам:

  • Він повинен мати високий показник стійкості до високих температур.
  • Також стійкістю до можливого навантаження деформаційного типу.
  • Не бояться впливу вологи та з легкістю переносити її.
  • І повинен протистояти можливим перепадам температури в системі.

Саме матеріал з такою відповідністю до вимог є ідеальним варіантом для усунення протікання та герметизації системи.

Рідкий герметик для радіатора. Чи варто заливати

Течія в системі охолодження, особливо в найнесподіваніший момент, може не тільки зірвати плани та міцно зіпсувати настрій. Раптова втрата антифризу може призвести до перегріву та заклинювання двигуна. Потік антифриз, що робити? У місті вирішити цю проблему легко. Попроситись «на краватку» знайомому, можна викликати евакуатор або дістатися гаража або СТО, постійно доливаючи воду. Вдалині від цивілізації єдиним виходом може стати рідкий герметик для радіатора. Як вибрати, що це таке і чи безпечні герметики для системи охолодження, розбиратимемося разом.

До появи спецзасобів та автохімії на допомогу дідам і прадідам приходила звичайна гірчиця. Не сама рослина, а пряна приправа у вигляді порошку. Ходять чутки, що практикувати використання гірчиці почали радянські військові в Афганістані. Як би там не було, при протіканні порошок просто засипали в систему, запускали та прогрівали двигун. На результат можна було чекати вже за кілька хвилин.

Порошок розчинявся у воді і нещадно закупорював усі мислимі отвори. Гірчиці не поясниш, що латати треба лише один пролом, тому вона виконавчо закоксовувала все, що бачила — канали, перепускні магістралі, трубки, отвори, радіатор обігрівача. Течія могла припинитися, але система вимагала ґрунтовного промивання, оскільки безбожно забивала канали. Сьогодні на ринку є більш цивілізовані засоби та методи для того, щоб усунути протікання радіатора. Рідкі герметики для системи охолодження представлені на ринку досить широко.

Існує 2 види герметиків і перший, найпростіший – порошковий. Діє за аналогією з гірчицею. Вбирає рідину, потім розбухає, тим самим чіпляючись за краї протікання і створюючи затор. Має єдиний плюс, це ціна. В іншому ефективність у нього низька. Запобігає лише дрібним тріщинам і пробої. Також набагато сильніше забруднює систему. Втім, якщо бюджет обмежений, то на безриб’ї та рак на горі свисне.

Герметик для системи охолодження.Моя думка, досвід використання!!!

Рідкі герметики представлені найбільш широко та користуються певною популярністю. За своєю основою ділиться на кілька видів:

  • Полімерний. Має склад на основі дрібних частинок металу. Циркулює за системою охолодження і при контакті з киснем обволікає пробоїну і твердне. Є найдорожчим серед конкурентів.
  • Силіконовий. Самий поширений. Склад славиться найвищими показниками міцності. А також своєю еластичністю. Досить рідкий, завдяки чому забирається у всі стики та щілини. Найбільш ефективний для усунення дрібних пошкоджень.
  • Поліуретановий. Досить рідкісний вигляд. Має високу еластичність і адгезійні властивості. Стійкий до перепадів температур, але коштує досить дорого.

В принципі, ціна рідкого герметика навряд чи грає вирішальну роль при виборі. Це не бензин і не масло, достатньо один раз купити герметик і покласти його в багажник, і ми будемо почуватися спокійніше.

Щоб визначитися з вибором герметика та вирішити який краще, розглянемо кілька популярних прикладів. Не всі вони однаково працюють, у всіх різні ціни та характеристики. Тести герметиків для радіатора проводяться регулярно, тому ми наводимо кілька таблиць з результатами тестів, основними показниками та цінами.

Виготовлений на полімерній основі. Візуально виглядає як емульсія білого кольору. Відчизняний виробник. На ринку з 1996 року. За цей час добре зарекомендував себе. Має досить низьку ціну. Відгуки здебільшого позитивні. Для затягування пробою потрібно від 3 до 5 хвилин. Залишає мінімальну кількість відкладень. Завод-виробник дає гарантію на 36 годин роботи. Практично термін набагато вищий. Широко поширений, купити можна у найближчому автомагазині.Оптимальний вибір через співвідношення ціни. Ціна: 1,3. Стаття: 3322.

  • Двигун.
  • Дайте двигуну охолонути до 60 градусів.
  • Торсткуйте трубку кілька разів.
  • Заповніть радіатор або розширювальну бочку (об’єм герметика на літр теплоносія не регулює інструкцію).
  • Вийти з машини. Дозвольте мені працювати 10-15 хвилин при простолі.

Полімерна база. Герметик від відомого німецького виробника. Підходить для усунення мікротріщин та дрібних побиття. Переважно, виробник вказує як частина засобів водорозчинного мономеру та пластикової крихти.

Огляди різні, від різко негативних, до надзвичайно позитивних. Пов’язані з великою кількістю підробки. Ціна близько 5,2 долара. Застосування:

  • Струсити інструмент.
  • Вийти з машини.
  • Увімкніть духовку для максимальної швидкості.
  • Заповніть розчин у співвідношенні 25 мл протягом 1 л рідину.
  • Давайте працювати близько 10 хвилин

Американський виробник, отримав свою популярність завдяки якісним розкоксуванням паливної системи. Спеціалізується на добавках, присадках та іншій автохімії. Герметик дозволяє усунути досить великі ушкодження. Відгуки здебільшого негативні. Причинами цього є велика кількість відкладень та проблемне очищення системи.

Відзначають також пізню активацію засобу-до пів години. У такій ситуації найімовірніше ОЖ зберегти не вдасться. Позитивною стороною є найвищий термін служби серед конкурентів-близько 90 годин. Склад утворює міцну оболонку, служить довгий час.

Ціна: За 444ml 6.7, за 325ml просять 50 доларів. Артикул: HG9029 – 444 мл, HG9025 – 325 мл. Застосування:

  • Заглушіть, дайте двигуну охолонути.
  • Злийте 2-3 літри ОЖ.
  • Ретельно струсіть балон.
  • Залийте склад у радіатор або його верхній патрубок(15ml на 1 літр ОЖ).
  • Дайте двигуну повністю охолонути, потім заводьте.
  • Прогрійте 5-7 хвилин.
  • Потім знову заглушіть.

Герметик для радіатора – не панацея. Це просто тимчасовий захід. Саме так до нього і треба ставитись. Яким би золотим та інтелектуальним не був би склад, він все одно завдаватиме шкоди системі охолодження. Перевірено досвідом. Застосовуючи герметики, ми негласно підписуємо умови договору з фізикою та хімією — платити за швидку латку доведеться забитими каналами системи, а також забитим радіатором печі майже у всіх випадках.

Крім цього, заливаючи герметик, майже на 80% можна бути впевненим, що доведеться попрощатися з помпою. Особливо це стосується сучасних недорогих двигунів, де матеріали крильчатки помпи та її ущільнювачів не найстійкіші до агресивних середовищ. Так, в більшості випадків герметик здатний за 5-10 хвилин усунути текти в радіаторі, але судячи з відгуків власників і особистому досвіду, ми можемо сказати, що куди ефективніше усувати текти радіатора заміною або ремонтом елемента, що протікає. Герметик. крайній і досить небезпечний вихід із ситуації.

Огляд герметиків

Перед тим, як розглянути найбільш популярні варіанти герметиків для системи охолодження двигуна, слід розібратися, які вони є в принципі.

Типи складів для екстреного ремонту радіаторів:

  • Порошкові. Найпростіший варіант, що передбачає використання підручних народних методів. Це гірчичний порошок і навіть тютюн. Після засинання вони розбухають, що дозволяє на якийсь час прибрати дефект. Діяти такий спосіб починає швидко – за кілька хвилин. Плюсами будуть низька ціна, простота, доступність у будь-якій ситуації. З мінусів можна відзначити незначну ефективність, складність з очищенням та забивання трубок.
  • Рідкі склади. Такі герметики бувають полімерними, поліуретановими, силіконовими. Перші використовувати краще, вони без проблем закривають дрібні та великі пошкодження з однаковою ефективністю. Спеціальні волокна у складі забезпечують надійне зчеплення речовини з краями дефекту. Така «міні-латка» міцно утримується, крім пошкоджень. Діяти полімерний герметик починає швидко, з іншими доведеться трохи почекати.

Типи герметиків

Для усунення течі в радіаторі автомобіля застосовують такі види клеючих засобів:

  • Силіконові, що містять кисень. Характеризуються гарним зчепленням із поверхнею. Містять добавки у вигляді пластикових частинок. Герметик активується під впливом вологи, утворюючи еластичний шов.
  • Полімерні. Використання таких засобів найефективніший спосіб тимчасового усунення течі. Присадка складається з полімерної основи, до якої додаються частинки металу. Вона може застосовуватися для усунення великих пошкоджень.
  • Поліуретанові. Містять полімери, що відносяться до конструкційних матеріалів. Готове з’єднання витримує температурні стрибки та механічні навантаження. Склад добре зчіпляється з поверхнею, що ремонтується.

Герметики після попадання в мікротріщину та контакту з рідиною у бачку застигають, створюючи пробку. Ця «латка» не розтікається і не розчиняється, тому текти в системі охолодження ліквідується.

Склади після полімеризації не зазнають негативної дії різких перепадів температур, вібрації та працюють за принципом зварних швів. Це дозволяє засобу усувати навіть серйозні протікання.

Для ремонту не підійдуть силіконові герметики, що використовуються у сантехніці. У цьому випадку застосовуються спеціальні засоби, що класифікуються на такі групи:

  • Рідкі. Склади містять металеві частинки та використовуються для ремонту за наявності незначних протікань. Засіб залишається в антифризі, виводячи лише під час його заміни.
  • Полімерні. Засоби, де у складі знаходяться полімерні частинки, які проникають у тріщини, зашпаровуючи їх. Можна використовувати для позбавлення від великих протікань.
  • Порошкові. Найдешевші герметики, які, як правило, виготовляються в маленьких упаковках для разового додавання. Використовується для видалення дрібних тріщин (до 1 мм). Мати недолік. тому що вони створюють осад у форсунок і повністю забруднюють систему.

Кращий герметик для автомобільного радіатора

Тріщини на стінках схеми охолодження двигуна призводять до втрати антифризу, і в результаті, проблеми з роботою двигуна. Якщо не порожні механічні усунення несправностей (затискачі, пайки, повна заміни), допоможе герметика для радіатора. Виробники добавок та композицій сьогодні. Як вибрати герметик для автомобільного радіатора, і який краще, розглянемо в статті.

Форма випуску та статті

Герметики виробляються у наступних формах з відповідним маркуванням:

Назвіть об’єм статті, мл
Стандартний герметик для системи охолодження HG9025 325
HG9029 444
МеталерТати для системи охолодження HG9072 946
HG9037 325
Монофазний металогерметик для радіатора HG9048 236
Металевий керамічний герметик проти витоків у системі охолодження HG9043 444
Металевий керамічний герметик для ремонту системи охолодження HG9041 325