Як зробити підлогу в гумовому човні

Характеристики

  • Тип: Клей
  • Роботи: Зовнішні, Внутрішні
  • Область застосування: Універсальна, Для дерева, Для меблів, Для вікон, Для статі
  • Країна-виробник: Росія
  • Упаковка: Коробка

Як заклеїти пошкодження на гумовому човні без допомоги фахівців

Надувний гумовий човен. Потрібна річ для будь-якого рибалки або мисливця. Володіючи таким засобом пересування по водній гладі, ви зможете повною мірою оцінити всі його переваги. А саме: невелика вага, компактність у складеному вигляді, пристойна швидкість, яку можуть розвивати гумові човни, оснащені мотором.

Не обійшлося і без недоліків. Справа в тому, що щільна прогумована тканина, з якої зроблена човен, недостатньо міцна: корчі, очерет або шматки арматури можуть пошкодити її. За всі переваги, зазначені вище, доводиться платити періодичним ремонтом.

З ремонтом човна можна впоратися самостійно і без великих витрат. Розглянемо різні варіанти дефектів і способи їх усунення.

Заклеювання проколів

  • Набір латочок з ремкоплекти до човна або шматок гуми з ОЗК (підійдуть також старі щільні клейонки зразка часів СРСР);
  • Дрібнозернистий наждачний папір;
  • Клей гумовий марки 4508. Універсальний засіб для склеювання або ж клей поліхлоропреновий;
  • Ацетон, спирт. Для знежирення поверхні;
  • Маркер, олівець або крейда;
  • Ножиці;
  • Фен будівельний або побутовий;
  • Мильний розчин;
  • Валик або пляшка для прокатки.

Визначаємо місця, що потребують ремонту.

Надуваємо човен і за допомогою розпорошується мильного розчину визначаємо пошкоджені ділянки. Вони будуть пінитися. Маркером або олівцем відзначаємо місця проколів і здуваємо човен.

Її розмір повинен бути як мінімум на 2 см більше поверхні ушкодження. Вирізавши латку, прикладіть її до ремонтованої ділянки і обведіть маркером.

Зачистка поверхні і знежирення.

Наждачним папером ретельно, але акуратно зачищаємо відмічені місця і саму латку. Прибираємо все сміття, що утворився під час зачистки, і знежирюємо поверхню.

Холодний спосіб аналогічний гарячому, але в процесі роботи склеюються поверхні не прогріваються. Користуються ним в похідних умовах, коли необхідний терміновий ремонт човна. У домашніх умовах бажано потім переклеїти латку заново гарячим способом.

  • 1. З допомогою пензлика наноситься клей на латку і на місце проколу. Під латку бажано підкласти картон або будь-яку іншу тверду папір і наносити клей, виходячи за краї латки. Вона тоді не закручується.
  • 2.Вижідаем 10-15 хвилин і наносимо другий шар клею.
  • 3.Видержіваем клей необхідний час (зазвичай від 10 до 20 хвилин. Див. Інструкцію) і розігріваємо за допомогою фена поверхню човна, з нанесеним клеєм і латочку до 50-60 градусів Цельсія.
  • 4.Соедіняем між собою склеюються поверхні, сильно стиснувши їх на кілька секунд, і прокатує зверху валиком.
  • 5.Ожідаем поки клей кристалізується. Необхідний час витримки вказується на упаковці і зазвичай воно складає від 3 годин до 3 діб, в залежності від марки клею.

Клей “Момент”, для човнів і ПВХ-виробів

Клей для човнів і інших виробів з ПВХ підходить як для професійного, так і для самостійного ремонту. Клейовий шов прозорий. З’єднання стійке до дії води, масла і бензину. Підходить для склеювання в різних поєднаннях м’якого і жорсткого ПВХ, гуми, шкіри, металу, тканини.

Заклеювання розривів

Для склеювання розривів на човні нам знадобляться ті ж інструменти і використовуватися буде та ж технологія склеювання. Невеликий розрив можна заклеїти так само, як і дірку в човні, наклеївши латку, з одного боку.

Якщо розрив великий на днище човна, то після попередньої зачистки поверхні, необхідно акуратно зшити капроновими нитками розрив, не перетягуючи нитки. Латку потрібно вирізати прямокутну, але з закругленими краями, в кількості двох штук. Одну приклеюємо із зовнішнього боку, іншу з внутрішньої.

Якщо розрив з’явився на балоні човна, то зашивати його не потрібно, а ось проклейка заплатки з внутрішньої сторони буде трохи проблематичною. Склювати доведеться в кілька етапів:

  • 1.Намазать клеєм половину латки, почекати необхідний час і акуратно помістити її всередину розриву, притиснути і прокатати.
  • 2. Потім пензликом змастити другу частину латки і повторити всю процедуру склеювання.

Для полегшення процесу використовуйте підручні засоби типу лінійки або ножа. Вони стануть в нагоді вам для того, щоб склеювані поверхні не стикалися між собою до потрібного моменту.

Дізнайтеся як заклеїти пошкодження на гумовому човні без допомоги фахівців

Переклеювання стрічок

Переклеїти стрічки на балоні дуже просто.

  • Видалити стару стрічку;
  • Зачистити і знежирити поверхню;
  • Нанести клей для ремонту гумових човнів на поверхню балона (він повинен бути наповнений повітрям);
  • Почекати необхідний час, повторно нанести клей;
  • Прогріти склеюються ділянки і накласти зверху стрічку (її не потрібно змащувати клеєм);
  • Прокатати валиком або пляшкою;
  • Дочекатися завершення процесу кристалізації клею, згідно з інструкцією до нього.

Робимо креслення

Спочатку знімаємо розміри. Пам’ятайте, що нове днище повинно повністю відповідати того місця, куди буде вставлятися. Якщо вийде менше, буде не тільки заважати вам, але і протирати тканини балона і дна човна. Пайол довше, ніж передбачалося за розмірами важко вставляти в човен, і на її матеріал буде надаватися сильний тиск, що призведе до поступового руйнування.

Щоб скласти креслення, виміряйте днище човна. Ширину прямокутної частини днища варто збільшити на пару сантиметрів.

Для креслень можна використовувати комп’ютерні програми або спеціальні листки для малювання ескізу. Подивіться наочно деякі креслення і зробіть свій або просто скопіюйте відповідний, замінивши розміри на свої:

Креслення Креслення Креслення

Як зробити дно в човні з ПВХ?

Досвідчені рибалки погодяться з тим, що м’яка підлога в човні не тільки незручний, але і небезпечний. А за рахунок якісного пайола забезпечується правильна робота надувного кіля, днище охороняється від проривів в місцях розташування вантажу, та й людині зручніше і безпечніше стояти і ходити на жорсткому підлозі. Якщо ви маєте намір зробити його своїми руками, ми розповімо, як.

Не лякайтеся, якщо побачите термін “слань”. Тут ми будемо його використовувати як синонім пайола.

Как залить наливной пол своими руками. Инструкция по заливке ровнителя Горизонт Универсальный.

Монтуємо дно на човен ПВХ

Пол поміщаємо всередину човна перед накачуванням, після чого розкладаємо нашу “гармошку”.

Можна встановити слань в накочену човен так:

  • Днище в зібраному вигляді повернути потрібної стороною наверх.
  • Один кінець покласти в своє місце, наприклад, в носову частину.
  • Розпрямити по всьому човнової підлозі.

Тепер ви зможете відчувати себе в човні впевнено.

Виготовляємо дно

Один з варіантів виготовлення дна на

Тепер робимо викрійку з лінолеуму за нашими кресленнями. До речі, цей лінолеум знадобиться як прошарок між зробленим днищем і штатних ПВХ-полом (інакше він пошкодиться фурнітурою нашого «творіння»).

Форма повинна бути рівна, з однаковими сторонами. Для цього складіть її навпіл і підрівняйте краю, якщо необхідно. За допомогою цього шматка лінолеуму розмічаємо довжину нашої гармошки на фанері і випилюємо з неї смуги потрібної нам ширини. Звичайно, носова частина буде відрізнятися від решти.

  • Відшліфувати поверхні наждачкою.
  • За допомогою напилка, ножівки, лобзика закруглюємо боку. Не повинно бути гострих виступів, задирок, інакше вони проткнути балон або дно.
  • Просоченням обробляємо фанеру з усіх боків. Яхтний лак або схожа емаль захищає матеріал від впливу води, яка може потрапити в човен. Навіть якщо у вас влагозащитная фанера, нанесення лаку. Обов’язковий етап. При розбуханні від води гармошка НЕ ​​буде складатися і навіть не влізе в човен.

Якщо ви вирішили зробити днище із пластику, торці потрібно зачистити наждачкою, а окантовку можна зробити брезентом.

Перед нанесенням лаку не обов’язково обробляти фанеру антисептиком, тому що лак зробить матеріал водонепроникним. Якщо все ж надумаєте використовувати антисептик, вибирайте універсальний склад від всіх грибків.

Обробку лаком виконуйте в добре провітрюваному приміщенні, в ідеалі. На вулиці. Радимо наносити лак в 2-3 шари.

Настав час зібрати наші частини. Щоб конструкція легко складалася, беремо болт з потайною головкою. На нього кріпиться пайол. Видалити зайві частини з болтів допоможе звичайна болгарка. Для забезпечення жорсткості конструкції петель має бути мінімум по 3 на кожне з’єднання.

Можна використовувати метод склеювання стрічкою ПВХ:

  • Одну сторону приклеювати на лежачої фанері.
  • Потім складати її з іншим листом і клеїти в складеному вигляді, щоб конструкція складалася “гармошкою”.
  • Після з’єднання деталей накочувати тканину, щоб видалити бульбашки повітря (можна за допомогою вузького шпателя).
зробити, підлогу, гумовому, човні

Для приклеювання використовувати будівельний клей. Але діяти треба точно, так як ПВХ помилок не прощає. Справа в тому, що клей для ПВХ не передбачає корекції при склеюванні, тому потрібно відразу точно позиціонувати всі деталі. У цьому допоможе попередня розмітка.

Після склеювання відчувати пайол в справі можна через кілька днів.

Важливі подробиці склеювання на

Інший цікавий варіант з’єднання частин:

Матеріали для виготовлення жорсткого дна

Багато що залежить від того, яка у вас човен і яке днище потрібно «на виході». Для легких і маленьких моделей можна зробити і рейкову слань. Але у великих човнах вона не дасть потрібної стійкості. Великі моделі радимо оснащувати фанерним або алюмінієвим пайолом.

Заздалегідь подумайте про жорсткість конструкції, адже від цього залежить стійкість і легкість переміщення. Не повинно бути прогинів, тріщин та інших дефектів. Кілька порад щодо вибору матеріалу і форми днища:

  • Рейка не забезпечує по-справжньому жорсткого днища, без прогинів. Якщо все ж зважитеся на рейкове днище, пересувайтеся по ньому обережно.
  • Фанера і метал. Ідеальні варіанти для пайола. Таким настилом можна повністю закрити дно від носа до транця, що дозволяє безпечно переміщатися і розподіляти масу вантажу.
  • Кніжкообразная слань. Умовно цілісна конструкція. З одного боку, вона зручна, з іншого. Не забезпечує хорошу жорсткість. Пол-книжка підходить тим, хто хоче швидко збирати і розбирати човен.
  • Пайол з Н-образним профілем більш стійкий, але підходить для невеликих човнів. Настил виходить жорстким.

Для далеких від «самодельства» людей в нашому асортименті завжди знайдуться відповідні моделі човнів!

Ми вам розповімо, як робити днище з фанери (по типу книжки). Для цього купите:

  • Фанеру товщиною 1 см.
  • Лінолеум.
  • Петлі.
  • Болти і гайки.
  • Яхтний лак.

І не забудьте десь роздобути гарний настрій! Наприклад, подумайте про те, як на човні з новим днищем будете ловити жирну рибу.

Робимо жорстке дно в човні з ПВХ

Перше, що потрібно робити. Виміри і креслення. Тут важлива детальна точність. У декого може вийти зробити днище без креслень, але більшості «самоделкиних» вони необхідні для ідеального результату.

Питання відповідь

Питання: Як зробити гарне дно в човні з ПВХ своїми руками?

Відповідь: З відповідного матеріалу потрібно вирізати всі частини дна, обробити їх і зібрати в єдину конструкцію, наприклад, по типу книжки або гармошки. Зроблений підлогу поміщається в човен і розкладається перед накачуванням (можна і після).

Питання: Як зробити надійні слани для човна з ПВХ?

Відповідь: Слань. Це і є жорсткий підлогу в човен. Але СЛАН можуть називатися і частини, з яких він складається. Спорудити їх допомагають точні виміри і креслення. Радимо спочатку зробити викрійку з лінолеуму, який потім стане в нагоді як прошарок.

Питання: Як зробити повністю жорстке дно човна, щоб було зручно рибалити?

Відповідь: Жорстке дно або пайол може закривати все дно або його частину. У першому випадку потрібно точно визначити розміри. Також для дійсно жорсткого дна краще вибирати метал або міцну фанеру, можна робити пайол з H-образним профілем.

Питання: Як підігнати за розміром підлоги на човни ПВХ?

Відповідь: Потрібно виміряти днище човна. Ширину прямокутної частини краще збільшити на пару см. Важливий хороший, точне креслення, який можна скласти і за допомогою комп’ютера.

Питання: З чого можна зробити стійкий підлогу в човен ПВХ?

Відповідь: З рейки, фанери, металу. Є варіанти і з H-образним профілем, а також слань по типу книжки.

Як зробити накладної підлогу у гумового човна

Багато рибалки користуються плоскодонними гумовими човнами, у яких днище виконано з шару гуми і в комплекті немає настилу (слани), який надає йому мінімальну жорсткість. Відсутність останнього призводить до проминання днища при найменшому пересуванні, що дуже незручно, втомлює через необхідність постійно тримати рівновагу в нестійкому човні.

Вирішити проблему можна пристроєм накладного статі. Для цього потрібно придбати: фанеру; килимове покриття; пластикову стяжку; дошку; геоткань; трубний утеплювач; дерев’яний брусок; аерозольний клей; петлі; кріплення.

З інструментів в роботі використовують: дриль; лінійку; ножиці; олівець; ножівка; кутник.

Починають з надування човна. Потім заміряють розміри між внутрішніми швами, якими днище кріпиться до балонів.

За отриманими розмірами роблять розмітку підлоги на аркуші фанери і вирізують його. Розрізають отриманий елемент поперек на дві частини. Підганяють під форму човна, підрізаючи кути, носову частину.

На нижні поверхні заготовок наносять аерозольний клей. Накладають геоткань, притискають, розгладжують, видавлюючи з-під неї повітря. Після приклеювання обрізають матеріал, який виступає за межі фанерний частин статі.

Заготовки настилу перевертають і, використовуючи аерозольний клей, приклеюють до їх верхнім площинах килимове покриття. Після висихання клею ножицями обрізають матеріал по периметру слани.

По зовнішньому краю настилу закріплюють трубчастий утеплювач, який буде охороняти матеріал човна від контакту з фанерою. Утеплювач фіксують пластиковими стяжками через отвори, які заздалегідь свердлять поблизу периметра слани.

Щоб настил був жорсткіше, поблизу його бічних сторін розташовують дерев’яні бруси. З’єднання роблять розбірним за допомогою болтів і гайок з баранчиками. Бруси попередньо захищають від дії вологи. Фарбують водовідштовхувальним фарбою. На них встановлюють кільця, мотовильца для прив’язування шнурів.

Виріб можна доповнити ящиком, який встановлюють на кормі човна. Усередині нього можна зберігати речі, запасні рибальські частини, аксесуари, а зверху сидіти. Ящик можна обладнати як упор під вудилища.

Ящик роблять з дощок, OSB, фанери. Обклеюють його килимовим покриттям. На кришці встановлюють кріплення для вудок. Якщо вона буде використовуватися як сидіння, то влаштовують подушку з поролону.

Як зробити підлогу в гумовому човні

Пайоли для човна ПВХ своїми руками Саморобний жорсткий підлогу для надувного човна Як зробити дно в човні з ПВХ? Накладний підлогу для гумової надувного човна Пол високого тиску для човнів ПВХ своїми руками

Привіт, шановні любителі риболовлі. У цьому відео ми піднімемо тему саморобного жорсткого статі для надувного човна з трім його на прикладі човна. Пайоли для човна ПВХ своїми руками. Таким чином можна запобігти можливості пошкодження ПВХ-полу човна. Далі потрібно скласти викрійку з лінолеуму навпіл і підрівняти краю, щоб обидві сторони вироби були однаковими. З наявного аркуша фанери необхідно вирізати шість пайола. Розмір їх буде залежати від загального розміру човна. Скористайтеся напилком, щоб закруглити боку виготовлених деталей. Використовуйте спеціальне просочення для обробки фанери, а далі зберіть всі деталі настилу у вигляді «гармошки». При цьому носові пайоли потрібно зробити трохи менше, ніж інші елементи конструкції. Пол (слань, пайол) для ПВХ човни своїми руками. Монтуємо дно на човен ПВХ. Пол поміщаємо всередину човна перед накачуванням, після чого розкладаємо нашу “гармошку”. Можна встановити слань в накочену човен так: Днище в зібраному вигляді повернути потрібної стороною наверх. Розпрямити по всьому човнової підлозі. Тепер ви зможете відчувати себе в човні впевнено. Питання: З чого можна зробити стійкий підлогу в човен ПВХ? Відповідь: З рейки, фанери, металу. Надувний човен. Дуже корисна річ на рибалці, яка дозволяє значно розширити кількість місць для риболовлі. Але у таких човнів є недолік. Найчастіше в них немає пайола, простіше кажучи. Жорсткого настилу на дні човна. Звичайно, через це човен менше важить, та й транспортувати її простіше, але особисто мені без пайола зовсім незручно. Без нього досить проблематично в принципі переміщатися. Майстру-самодельщиков з нагоди дісталася надувний човен. Проблема полягала в тому, що днище човна не накачувати, як на більшості надувних човнів. У цьому човні повинен ставиться настил з дощок. З причини його відсутності нижня частина проминають, і човен не виконувала свої функції. Майстер вирішив зробити настил самостійно. Для виготовлення настилу майстер використав наступні. Інструменти і матеріали:.Фанера;.Геоткань;.Ковровое покриття;.Утеплітель для труб;.Пластіковая стяжка;.Брусок;.Доска;.Коронка по дереву;.Дрель;.Карандаш;.Лінейка;.Угольнік;.Крепеж ;. Петлі;.Ножніци;.Аерозо. За вирізаному лінолеуму буде здійснюватися розмітка жорсткого статі, а також він буде укладатися між штатним ПВХ підлогою і жорстким підлогою для запобігання пошкодження ПВХ статі фурнітурою жорсткого статі. Викрійку склав уздовж навпіл і шляхом невеликої обрізки зробив її симетричною. З листа фанери вирізав 6 пайола шириною 80 см. І ще залишився квадрат зі стороною мм. З даного квадрата при бажанні можна зробити упор для ніг або використовувати для інших цілей в господарстві. Як зробити підлогу в човні своїми руками. Кріплення ехолота до човна. Корисне відео. “Саморобний жорсткий підлогу для надувного човна”. ПВХ човни з надувним підлогою мають більш компактними розмірами в порівнянні з надувним човном з жорстким підлогою. За вагою така човен не стає набагато менше, тому що спеціально укріплена тканину ПВХ підвищеної щільності порівнянна з вагою фанери. Вся надувний човен упаковується в одну сумку, що робить цю сумку досить важкою при великих моделях човнів. Незважаючи на зусилля виробників зробити жорстке дно компактним, переносити його на руках буде непросто. Також до мінусів слани для човна відносять її поведінку на воді: через жорсткий дна всі пасажири будуть відчувати вібрації від руху по воді. Для виготовлення жорсткого дна були придбані: Лист фанери 10 мм. Мм.; Петлі 15 штук; Болти, гайки, шайби; Просочення, яхтовий лак. Зробив з лінолеуму викрійку за розміром днища. Ширина прямокутної частини днища зроблена на 2 см. Більше стандартних рейок, т. При установці останніх зазори до балонів залишалися невиправдано великі. Зазори решти периметра зроблені у відповідність з зазорами прямокутної частини. За вирізаному лінолеуму буде здійснюватися розмітка жорсткого статі, а також він буде укладатися між штатним ПВХ підлогою і жорстким підлогою для запобігання пошкоджений. Пайоли для човна ПВХ своїми руками. Пайол. Це спеціальний захисний настил, який являє собою знімну конструкцію і укладається на дні водного транспортного засобу. В цьому випадку зовсім не обов’язково додатково купувати пайол, зробити його можна самостійно. Скористайтеся нашою інструкцією, щоб виготовити надійний, стійкий пайол з підручних засобів. Таким чином можна запобігти можливості пошкодження ПВХ-полу човна. Далі потрібно скласти викрійку з лінолеуму навпіл і підрівняти краю, щоб обидві сторони вироби були однаковими. Давно вже збирався написати цей блог, та все руки не доходили. (Ні в якому разі не виправдовуюсь). Для початку знімаємо мірки з днища човна, нехай навіть приблизні, але це не критично. Вийшло десь так. 1) Переваг досить багато: а) вага всього статі на човен 2,5 м склав 3,5 кг (без стрингерів), в той час, як три ламелі з фанери під 4 кг; б) час на все зайняло 37 хвилин 5 хвилин на складання і 8 хвилин на розбирання і укладання лобки в сумку. 2) Недоліки. Напевно є, поки не помітив. І ще таке питання: мені здається, що краще попередньо зробити шаблон з чого небудь типу гофрокартону або ДВП і дати відступ від краю на см-півтора Ну це так. Думки вголос.

Гумовий підлогу своїми руками

Статті:

  • Переваги і недоліки
  • Різновиди покриття
  • Рулонне
  • Плитка
  • Рідке
  • Технологія монтажу
  • Настил рулонного покриття
  • Укладання плитки
  • Наливна підлога

Гумовий підлогу. Це покриття, яке найчастіше використовується в нежитлових приміщеннях, таких як гараж, спортивний майданчик, тераса і так далі. Існує кілька різновидів матеріалу, в основі якого лежить гума. Провести укладання кожного з них можна власноруч.

Слань (жесткий пол) для надувной лодки своими руками (наш вариант)

Рулонне гумове покриття

Гумовий рулонний матеріал виготовляється з відпрацьованих автомобільних шин в особливих пристроях. Вулканізаторах барабанного типу, під впливом високої температури. Варто зазначити, що для виробництва шин використовується сировина високої якості, тому підлогове покриття як продукт переробки відрізняється високою міцністю, еластичністю, стійкістю до стирання.

Рулонний гума продається відрізами шириною 120 сантиметрів і завдовжки 5 метрів. Її товщина складає від 4 до 6 міліметрів. Поверхня може бути фактурною (рифленої) або гладкою. Добре зарекомендували себе такі компанії, що виробляють гумове рулонне покриття: Mondo, Sportec.

Гумове покриття для підлоги в рулонах використовується у виробничих цехах, гаражах, тренажерних залах, на спортивних майданчиках відкритого типу, у дворах приватних будинків, дачних ділянок, на паркінгах. Така підлога легко зробити самостійно із застосуванням мінімуму інструментів і додаткових матеріалів.

Переваги та недоліки гумових підлог

Сфера застосування гуми в якості підлогового матеріалу дуже широка. Це пояснюється її позитивними якостями, такими як стійкість до зношування, механічних, хімічних і атмосферних впливів.

Гумове покриття для підлоги буває різних форм і видів. Однак в цілому його відрізняють такі переваги:

    Високий рівень міцності і довговічність. Гумове покриття не ламається, не рветься, не кришиться, не стирається. Йому не страшні прямі сонячні промені і перепади температур.

Гума не боїться вологи і не схильна до гниття. Також в цьому матеріалі не заведуться гризуни, комахи, інші шкідники.

Легкість у догляді. Гумове покриття легко мити звичайною водою, особливо з використанням великого напору.

Гума не вимагає додаткової обробки. Вам не доведеться покривати таку підлогу ні декоративними матеріалами, ні захисними засобами.

Матеріал не дає усадки. Після монтажу і в процесі експлуатації підлога збереже свою товщину і розмір.

Стійкість перед вогнем. Поверхня такого матеріалу не зіпсується від впала сигарети або сірники.

Високий рівень пружності. Ця риса забезпечує комфорт при бігу, ходьбі, пом’якшує удар при падінні.

Хороші шумоізоляційні і антивібраційні властивості.

Відмінна стійкість перед хімікатами. При короткочасному впливі гумовий стать не зіпсується під впливом гасу, бензину, масла, миючих засобів, розчинників, кислот і лугів.

Антистатичні властивості. Гума не проводить струм, тому можна не побоюватися відчутних людиною розрядів.

Поверхня неслизькою. Це знижує ризик отримання травми на вологому покритті.

Легкість монтажу, демонтажу та ремонту. Більшість різновидів гумових матеріалів можна укласти без залучення професіоналів і використання спеціальної техніки. Якщо мова йде про модульному покритті або гумової крихти, то замінити пошкоджену ділянку не важко.

  • Екологічність. Гума нетоксична, не виділяє шкідливих сполук в повітря. А її довговічність дозволяє не виснажувати природні ресурси і знизити обсяги відходів.
  • Гумовий підлогу можна зустріти в гаражах, автомайстерень, цехах, автомийках, складах, на дитячих, спортивних майданчиках. Гравцям і дітям на таких майданчиках зручніше і простіше здійснювати спортивну або будь-яку активну діяльність. Амортизаційні властивості гуми допомагають істотно знизити навантаження на хребет і кінцівки. Також вона використовується в якості покриття садових доріжок, ганку і терас, оскільки не «боїться» атмосферного впливу.

    Мінусів у гумового статі не так багато. По-перше, деякі різновиди покриття можуть мати досить високу вартість. По-друге, незважаючи на свою стійкість перед вогнем, гума здатна горіти. Правда, підпалити її непросто: у відкритому джерелі вона запалає, але впала сірник або сигарета для гумового статі не становлять небезпеки.

    Правила укладання гумової плитки на підлогу

    Підстава для гумової плитки може бути практично будь-який: стяжка, пісок, фанера. Головне, перед тим як зробити гумовий підлогу, прослідкуйте, щоб поверхня була відносно рівною, щоб облицювання модулями не виглядала неакуратно.

    Стикуємося плитку, починаючи з кута. Фіксуємо замкові з’єднання сусідніх модулів між собою.

    Якщо ви вважаєте, що цієї фіксації недостатньо і плитка може зрушити, закріпіть окремі ділянки неопреновим клеєм.

  • При необхідності підрізаємо окремі модулі за допомогою гострого ножа. Така підлога готовий до використання відразу після монтажу.
  • Різновиди гумових підлогових покриттів

    Залежно від потреб і умов експлуатації гумове покриття для підлоги може бути різних модифікацій. Вони володіють певними якостями і відрізняються способами монтажу.

    Технологія монтажу гумового статі

    Процедура монтажу гумових підлог досить проста, якщо чітко дотримуватися технології. Для різних модифікацій підлогових покриттів з гуми інструкція з укладання відрізняється використанням певних інструментів і пристроїв.

    Гумова плитка для підлоги

    Плитку виготовляють із дрібної гумової крихти, яка є продуктом переробки автомобільних шин. Останні можуть бути виготовлені як з штучного, так і з натурального каучуку. До гумової крихти зазвичай додається кольоровий пігмент, а також поліуретанові з’єднання, які пов’язують суміш в єдину пластичну масу.

    Модульна гумова плитка для підлоги випускається у вигляді сегментів різної форми. Найпоширеніший розмір. 40х40 сантиметрів. Товщина виробу становить 4-40 міліметрів. На торці елемента є профіль, який дає можливість швидко фіксувати плитки між собою і полегшує процес монтажу. Збірка такого підлогового покриття нагадує гру з дитячими пазлами.

    У продажу можна зустріти гумову плитку промислового призначення, яка має нехитрий вигляд і обмежена кількість відтінків (сірий, чорний). Останнім часом на ринку з’явилося чимало дизайнерських виробів з гуми для житлових приміщень.

    Цей модульний матеріал може мати різноманітну форму (квадрати, вигнуті прямокутники, багатокутники і так далі) і безліч текстур (гладка, шорстка, пухка, що імітує поверхню грунту). А кількість відтінків гумових декоративних модулів вражає уяву.

    Яскраві плитки з гуми. Відмінний вибір для монтажу в дитячих кімнатах і на спортивних майданчиках для малюків. Їх можна поєднувати в цікавих комбінаціях і створювати своєрідні візерунки.

    Зручність використання плитки в якості підлогового покриття полягає в тому, що пошкоджені частини можна легко замінити, чи не демонтуючи всю підлогу. Це зробило гумові модулі незамінними для укладання в гаражах, автомайстерень, де підвищені механічні та хімічні навантаження.

    Популярністю користуються гумові плити таких брендів: Tarkett, Rubeco, TOPEX, Technics.

    Жорсткий настил

    Жорсткий настил. Це найпоширеніший вид настилу на великих (понад 3 м) надувних човнах. Такий настил на відміну від рейкового настилу цілком закриває дно надувного човна, і тим самим забезпечує жорсткість конструкції і захист ПВХ. Жорсткий пайол необхідний для човнів ПВХ з надувним кілем, який зверху якраз упирається в пайол.

    Пайол (або пайола). Це тип настилу в надувному човні ПВХ. Пайол в човні робиться з алюмінію (в дорогих човнах) або спеціальної морської фанери, яка не ковзає під ногами і стійка до впливу вологи. Іноді так називають не весь настил цілком, а тільки одну секцію настилу.

    Складаний пайол (пайол-книжка)

    Такий пайол може складатися як книжка. Він зручно і швидко вставляється в човен. Перевагою такого настилу є цілісна конструкція. Однак через можливість складання такої пайол не забезпечує належної жорсткості в надувному човні. Навіть стрингера, покликані зробити надувний човен жорсткішою не можуть виправити ситуацію. Під час глиссирования ПВХ човен, розсікаючи хвилю надувним кілем, відчуває ударну навантаження. Надувні балони не завжди можуть компенсувати її. Тому глиссировать на хвилі з пайолом-книжкою досить важко. Зазвичай товщина фанери в такому настилі 9 мм. Листи фанери скріплюються між собою спеціальними алюмінієвими профілями або проклеюються тканиною ПВХ.

    Натяжна палуба на катамарані

    Натяжна палуба на катамарані рівносильна відсутності настилу в човні ПВХ. Ви не можете на ній стояти, однак через конструктивних особливостей судна, ви можете не боятися її пошкоджень, тому що вона знаходиться високо над водою. Натяжна палуба на надувному катамарані зазвичай використовується для зберігання речей і спорядження, а люди сидять на балонах.

    Жорсткий пайол з н-образним профілем

    Даний тип днища використовується в ПВХ човнах економ класу, так як він найбільш дешевий у виробництві. Жорсткий пайол з н-образним профілем є листи фанери, які вставляються один в іншій. На відміну від складного пайола це вже не цілісна конструкція, зате такий пайол, особливо в поєднанні зі стрингерами, значно збільшує жорсткість конструкції ПВХ човни. Мінусом даного типу днищ є н-подібний профіль. Він тонше в порівнянні з профілем, що використовуються зі звичайним пайолом, що забезпечує меншу площу зіткнення з фанерою, отже, навантаження на край фанери збільшуються. Краї фанери не мають спеціальної металевої окантовки, а безпосередньо вставляються в профіль. Фанера так само має товщину 9 мм. Такий пайол можна відрізнити за більш тонкій смужці алюмінію на стику.

    Надувна підлога на човні ПВХ

    Надувна підлога є найстарішим видом днища в надувному човні. Однак сучасні надувні днища (air deck) вже нітрохи не поступаються жорсткого настилу. Однак не слід забувати, що надувний підлогу в ПВХ човні вимагає набагато більш дбайливого ставлення, ніж жорсткий настил. Через необережність його можна проткнути, наступивши на гачок або інший гострий предмет. Але все ж сучасний надувний підлогу захищений від механічних пошкоджень і не стирається ногами і іншими предметами. ПВХ човни з надувним підлогою мають більш компактними розмірами в порівнянні з надувним човном з жорстким підлогою. За вагою така човен не стає набагато менше, тому що спеціально укріплена тканину ПВХ підвищеної щільності порівнянна з вагою фанери. Вся надувний човен упаковується в одну сумку, що робить цю сумку досить важкою при великих моделях човнів. Надувна підлога так само незручно миється в порівнянні з пайолом, який можна легко мити, просто опустивши у воду.

    Без настилу

    Багато недорогі човни малих розмірів продаються взагалі без настилу в базовій комплектації. Роль статі в таких човнах виконує просто шар ПВХ, який приклеєний до «бублику» бортів.

    Таку човен можна використовувати, проте стояти в ній не вийде. Також необхідно стежити за гострими предметами і спорядженням, щоб не пошкодити дно. Використовувати човен без дна не безпечно, проте можливо на невеликих водоймах.

    Малі човни ПВХ зазвичай мають спеціальний рюкзак-упаковку для перенесення на спині. Без настилу човен стає значно легше, а це значить, що ви зможете дістатися з нею на віддалені лісові водойми.

    Рейковий настил на човні ПВХ

    Такий тип днища для надувний ПВХ човни часто застосовується для маленьких і легких моделей. Він являє собою листи човнової фанери, які проклеєні тканиною ПВХ з нижньої сторони. Таке днище має багато переваг. Рейковий настил легко складається і розкладається, і має легку вагу. Це днище можна взагалі не виймати з човна і після повного здуття балонів човен просто скочується і упаковується в одну упаковку. Таким чином збирання-розбирання човни можна здійснити за 10-15 хвилин. Так само ви можете взагалі не брати його з собою. Це зменшує вагу човна, якщо він для вас критичний. Відсутність жорсткості не дозволяє робити такий настил на більший моделях надувних ПВХ човнів.

    Типи днищ в надувних човнах з ПВХ

    Найважливішою частиною будь-якої надувного човна з ПВХ після балонів є днище. Днища для човнів ПВХ можна розділити на три типи:

    • Без настилу і натяжна палуба
    • Надувний підлогу
    • Рейковий настил
    • Жорсткий настил (пайол)
    • Жорстка палуба для надувного катамарана

    Кожне днище має як переваги, так і недоліки. Вибір днища залежить від того де і як ви збираєтеся використовувати надувний човен. Основним матеріалом для днища є спеціальна морська фанера. Вона проводиться за спеціальною технологією і захищена від води. На деяких ПВХ човнах використовують металевий настил. Крім зовнішнього вигляду даний вид настилу має мало переваг. Звук від металевого настилу відлякує рибу, а мотор ще більше підсилює вібрації. Отже, нижче перераховані деякі види підлог в ПВХ човні.