Який гараж побудувати в приватному будинку

Опалення гаражних приміщень

Опалювати гараж так само, як житловий будинок, навряд чи має сенс. витрати при цьому сильно зростають. Але при цьому з’являється можливість появи неприємного конденсату на суміжних стінах. Щоб цього не відбувалося, їх потрібно добре утеплити.

Особливості прибудованого гаража

Йдеться про прибудованому гаражі для автомобіля, який будується на одному фундаменті з будинком і оформляється як його частина. Але над гаражної прибудовою немає ніяких приміщень, а від сусідніх кімнат навіть при наявності входу в будинок з гаража, він відділяється тамбуром, дверним каскадом, тепло- і шумоізоляцією.

Крім гаражних воріт для в’їзду автомобіля, передбачають двері для виходу на ділянку або у внутрішній двір. Вхід їх гаража в будинок можна робити або обійтися без нього.

гараж, побудувати, будинку

Гараж в приватному будинку. А чи є альтернатива?

При обмеженості бюджету на будівництво можна взагалі обійтися без гаража і замінити його спеціальним навісом, під яким автомобіль може відчувати себе цілком комфортно. А можна і зовсім продумати проект будинку так, щоб він розташовувався над гаражем.

Окремо стоїть навіс має кілька переваг перед гаражем:

  • він мобільний. його можна без особливих зусиль при необхідності перемістити на нове місце;
  • масштабується. якщо потрібно, навіс цілком можна розширити;
  • недорогий. найпривабливіше властивість.

Проте, навіси ми розглядати не будемо, оскільки все одно це не гараж, і для постійного, особливо зимового використання він непридатний.

Окремий гараж

Будівництво гаража, що стоїть окремо. підприємство досить витратне, особливо якщо до нього підходити з належною серйозністю, оформляти будова в єдиному архітектурному стилі з будинком і іншими будівлями. Збільшують вартість будівництва окремо стоїть гаражної будівлі і витрати на прокладку комунікацій.

При проектуванні гаража потрібно передбачити не тільки його розміщення з урахуванням вимог СНиП, але і під’їзну дорогу, місце розвороту. Тому розташовувати окремий гараж краще не в глибині ділянки, а в безпосередній близькості до в’їзду.

вбудований гараж

Вбудований гараж найчастіше розміщують в цокольному поверсі будинку. Як варіант. це може бути і перший поверх.

У домашньому одязі і тапочках пройти до машини. а чому б і ні?

Найважливіша перевага вбудованого гаража полягає в можливості потрапляти до свого автомобіля без необхідності виходити на вулицю. Заїхавши в таке приміщення, теж можна відразу увійти в будинок, просто відкривши двері прямо з нього. Особливо приємно користуватися таким гаражем в морозний або дощовий день. Важливо й те, що до нього набагато простіше підвести необхідні комунікації.

Разом з тим, у цього варіанту є деякі недоліки, які потрібно мати на увазі, приступаючи до будівництва будинку з вбудованим гаражем. Втім, багато з цих недоліків можна подолати, так що гідності будови цього типу набагато вагоміше.

мінуси

Окремий гараж, незважаючи на всі його привабливі якості, має і деякі недоліки. Один з найнеприємніших. необхідність йти до дому в будь-яку погоду по вулиці. Особливо актуально це для власників великих ділянок, коли гараж розміщений далеко від житлової будови. В цьому випадку доведеться або змиритися з цією незручністю, або побудувати криту галерею, що сполучає його з будинком.

Ще один недолік. вже розглянута вище необхідність значних вкладень коштів.

Форма і розміри ділянки

Якщо споруди на досить великій ділянці розташовуються по центру або в дальній частині найкращим варіантом може стати окремий гараж або навіс, розташований у ближній межі ділянки.

При забудові в ближній зоні (коли місця мало), краще буде гараж вбудований або прибудований. Стіни і перекриття в ньому обов’язково повинні бути з негорючих матеріалів.

недоліки

гараж прибудований

переваги

  • Лідер по пожежної безпеки.
  • Жильцов не турбують вихлопи і шум.
  • Розміри не обмежені, при необхідності можна добудувати другий поверх або мансарду.

Потім кранівник та стропальщики приступають до установки перекриття, який був водночас стелею для стоянки машини і підлогою для першого рівня будови. На стінах і стелі розміщують гідроізоляційну захист, кріплять арматурну сітку і штукатурять їх. Проміжний етап зведення гаража в приватному будинку закінчується навішуванням воріт і прокладкою під’їзної колії.

Гараж в приватному будинку, на що варто звернути увагу

Внутрішнє облаштування нульового поверху, що стосується монтажу електричної і опалювальної систем, можна зробити і після завершення всієї будівництва.

нульовий рівень

Подібна технологія працює вже не один десяток років в Західній Європі. Гараж під будинком успішно зводиться і як нове будівництво, і як додаткове приміщення в уже існуючій будівлі. Йдеться про нульовому поверсі. Такий комплекс значно заощадить простір, яке часто і так обмежена, фінанси, матеріали та дорогоцінний час. Загалом, плюси явно переважають над недоліками.

Будь-яке будівництво починається з документації і власник повинен визначитися, на який саме проект він може розраховувати. Традиційно розробляють два типи автобудинку для машини щодо нульової позначки землі:

  • повне заглиблення;
  • часткове поглиблення (на половину або 2/3 висоти гаража).

Найчастіше зустрічається другий тип. Він потребує значно менше ресурсів, ніж перший варіант. Інакше, з’являються додаткові мінуси у вигляді високої вологості через близькість ґрунтових вод.

Щоб остаточно розвіяти всі сумніви щодо дотримання основних вимог, необхідно звернутися до будівельних норм і правил (СНиП). У них детально розписано, яким чином проект будинку повинен відповідати умовам укладання інженерних комунікацій, а також враховувати сприятливі і негативні фактори їх експлуатації. Особливо це стосується ступеня вогнестійкості стін, стелі і воріт поглибленого в землю гаража.

Важливим моментом, про який не можна забувати, є перекриття для підземних будинків на дві машини. Він має являти собою залізобетонну конструкцію підвищеної міцності, оскільки має велику площу і разом з фундаментом несе на собі навантаження всього будинку. Нульовий поверх неприпустимо застосовувати в якості житлового приміщення, так як він стане площею, що відноситься до класу вибухо- і пожежонебезпечного об’єкта.

Під будинком забороняється будівництво підземного гаража для автомобіля, оснащеного газобалонної установкою на зрідженій пропан-бутанової суміші.

Інженерні комунікації

Основна увага необхідно приділити розробці:

  • вентиляції;
  • гідроізоляції;
  • гаражних воріт.

Вентиляційна система в гаражі нульового рівня є одним з головних питань, коли проект будинку тільки розробляється. В іншому випадку всі запахи паливно-мастильних матеріалів проникнуть на верхній поверх. У завдання вентиляції входить також видалення випарів, щоб не утворювалася вогкість, яка може викликати корозію металу. За нормами в процесі циркуляції повітря, що забезпечується припливно-витяжної системою, має подаватися на годину не менше 180 кубометрів атмосферного газу в розрахунку на один автомобіль. Одні ворота, які часто закриті, не в змозі забезпечити необхідний повітрообмін.

Існує два типи провітрювання підземних будинків. Перший спосіб передбачає використання моноблока, в якому поєднані два механізми. для витяжки і припливу повітря. Дана система хоч і дорожче, але проста при монтажі та забезпечить ідеальні умови. Модульне обладнання має два окремих пристрої, що відповідають за повітрообмін. Вони пов’язані датчиками клімат-контролю.

Проект будинку з підземним гаражем включає облаштування гідроізоляції, без якої в середині приміщення буде постійно накопичуватися волога. Її характеристики залежать від висновків геологорозвідувальних досліджень. Чим ближче грунтова вода, тим вона складніше. Спочатку, по периметру і під підлогою споруди необхідно зробити дренаж, який представляє собою подушку із шару гравію або щебеню.

На завершення влаштовуються дренажні колодязі, куди буде стікати вода. Вирішення питання її відведення за допомогою рідкої гідроізоляції всередині гаража не ефективно і помилково.

Новий підземний гараж під житловим будинком

Абсолютно ідеальний варіант для тих, хто може придбати велику дачу. це відразу розробити проект будинку і заодно продумати в ньому підземний гараж. Інша справа, коли земля куплена давно і на ній вже все відбудовано. В цьому випадку, здавалося б, склалася патова ситуація. Але вихід існує. Потрібно лише докласти власних зусиль, використовуючи досвід і знання професіоналів.

Під’їзні шляхи

Безглуздо будувати підземний гараж, що не продумавши хорошого заїзду. В його основу кладеться шар щебеню товщиною до 15 см. Після ретельної утрамбовки своїми руками дорогу заливають бетоном не менше 15 см. І тільки після цього накривають спеціальним покриттям. Передбачається створення безпечного і зручного в’їзду і виїзду. Не бажано будувати заїзд з крутими поворотами і коротким відрізком шляху. Взимку, в ожеледь, це небезпечно, а в дощову пору року вся вода буде стікати прямо в гараж. Тому слід уHonor співвідношення відстані від вулиці до гаража і його глибину таким чином, щоб кут нахилу був не менше 140 градусів. Збільшення нахилу може зробити заїзд занадто крутим і небезпечним в осінньо-весняний період.

Як не потрібно будувати гараж!

Траєкторію шляху при нестачі місця найкраще виконувати ламаної і розбити її на три області:

  • «Стартову»;
  • «Х»;
  • «Червону».

«Стартова». це смуга з відстанню не менше 3-х метрів і кутом нахилу до 20 градусів. «Х». ділянку з довжиною більше половини всього відстані заїзду. «Червона». горизонтальна зона безпосередньо перед воротами. Її довжина становить 1,2 м. Не можна допускати різких перепадів між ділянками заїзду.

Біля воріт гаража в заміському будинку виконується каналізація з зливової гратами для стічних вод, в ідеалі з обігрівом, щоб не утворювалася полій. Розташовувати стік на горизонтальному відрізку під’їзду слід на відстані понад півметра від воріт. Їх установку краще довірити професіоналам, щоб в подальшому не виникало проблем. Всі вертикальні ділянки котловану біля заїзду облаштовуються підпірними стінами для недопущення обвалу ґрунту. А вздовж цієї стіни потрібно обладнати пішохідну стежку з поручнем, яка дозволить спокійно себе почувати під час зимових опадів.

Розмір

Розмір місця для зберігання і ремонту авто, розміщеного в приватному житловому будинку, як і розмір отдельностоящего гаража, в першу чергу залежить від кількості машин і їх габаритів. Однак, для цього гаража існує і пара своїх особливостей.

  • При його будівництві необхідно орієнтуватися на розміри не тільки ділянки, але і житлового будинку.
  • Якщо передбачається споруда підземного гаража, то слід заздалегідь передбачити місце для в’їзду і майданчик перед ним.

Мінімальні розміри гаража в приватному будинку: висота. 2 метри, довжина. 5 метрів, ширина. 3 метри. Ці розміри відмінно підійдуть тим, хто цього потребує заощадити місце і гроші.

Якщо немає мети заощадити, і крім автомобіля, планується розмістити стелажі в гаражі для зберігання речей і інструментів або влаштувати невелику робочу зону, то тоді найоптимальніші розміри гаража в будинку: висота. 3 метри, довжина. 6 метрів, ширина. 4-4, 5 метра.

Тепер ви знаєте про особливості гаража, розташованого в приватному будинку, і основні нюанси, які слід враховувати при його будівництві. Якщо ви вирішили будувати приміщення для авто такого типу, то ще на стадії проектування визначитеся з його розмірами, проведенням комунікацій і всіх необхідних систем (гідро- і шумоізоляція, вентиляція).

Це дозволить уникнути багатьох проблем, що виникають в ході будівництва. Правильно спроектований і побудований з урахуванням всіх нюансів гараж всередині будинку прослужить вам довгі роки.

Гараж в будинку: фото і види

За місцем розташування такої гараж може бути 2 видів: що знаходиться на першому поверсі будинку (прибудова) і розташований на цокольному поверсі (вбудований).

    Гараж на першому поверсі будівлі. найпоширеніший і зручний варіант. Він будується в вигляді прибудови до однієї зі стін будинку, і значить, при його будівництві потрібно менше будівельних матеріалів.
  • зручність. Щоб потрапити в нього, зовсім не обов’язково виходити на вулицю;
  • економія коштів на будматеріали. Для будівництва гаража на першому поверсі будинку потрібно менше будівельних матеріалів в порівнянні з будівництвом отдельностоящего приміщення для авто;
  • в нього легко і швидко можна провести всі необхідні комунікації;
  • він займає трохи менше місця на території ділянки в порівнянні з окремим;
  • як і окремий гараж, він може бути розрахований на 1 або 2 машини.

Але крім перерахованих вище плюсів, зрозуміло, вбудований гараж в будинку має і свої недоліки:

  • це досить пожежонебезпечна місце, і розташування його всередині будівлі завжди має на увазі певний рівень ризику.
  • висока тепловіддача в зимовий час. Якщо в нього проведено опалення безпосередньо з дому, то взимку відключити теплоподачу буде вельми проблематично. Тому для обігріву краще використовувати обігрівач.
  • гараж, що знаходиться на першому поверсі, займає площу, яку можна було б використовувати для ще однієї кімнати.
  • будуть потрібні додаткові витрати на системи шумоізоляції, гідроізоляції та вентиляцію.
  • якщо гараж теплий, то взимку після в’їзду автомобіля, на підлозі буде багато бруду і вологи.

Гараж при будинку. фото всередині:

Плюси і мінуси вбудованого гаража в приватному будинку: вибір оптимальні розміри, фото всередині і зовні

Для мешканців приватних будинків автомобіль. це необхідний засіб для пересування, але після його покупки завжди виникає ряд питань, один з яких: «Куди ставити авто?»

Машину можна залишати під спеціальним навісом, однак найкраще для її стоянки підійде гараж.

Дуже часто приміщення, необхідне для розміщення автомобіля, мають у своєму розпорядженні в будинку, адже крім економії коштів і місця, це ще й дуже зручно.

З цієї статті ви дізнаєтеся що краще: гараж в будинку або окремо, про основні особливості «будинку для залізного коня», що знаходиться в приватному житловому будинку, його типах, оптимальні розміри, а також дізнаєтеся плюси і мінуси гаража в будинку.

Корисне відео

Дивіться відео нижче, що краще: гараж в будинку або окремо?

Оптимальні розміри гаража на 1 машину: вимірюємо габарити

Очевидно, що розмір гаража на одну машину залежить від розмірів автомобіля, який буде зберігатися в ньому. Крім того, він залежить від того, чи збираєтеся ви найближчим часом купувати транспорт великих розмірів, чи будете зберігати що-небудь в гаражі, чи збираєтеся ставити там підйомник для автомобіля або стелажі.

Припустимо, що вам необхідне спорудження, лише захищає вашого залізного коня від негоди і зловмисників. У цьому випадку нам потрібен мінімальний розмір гаража на 1 машину. В цьому випадку якого розміру повинен бути гараж на 1 машину і як розрахувати?

Для цього доведеться взяти рулетку і виміряти габарити автомобіля, або знайти їх в інтернеті. Дізнавшись їх, можна розрахувати стандартні розміри гаража на одну машину. Візьмемо, наприклад, Ford Focus в кузові універсал: довжина 4,47 м, ширина 1,84 м, висота 1,5 м.

Мінімально зручним в цьому випадку буде гараж, в якому від кожної сторони автомобіля до стіни або воріт буде мінімум півметра. Якщо зробити менше, то нормально вийти з машини, не подряпавши її двері, буде дуже складно. Також проблематично буде обійти автомобіль спереду або ззаду, не забруднивши одяг про машину або стіни.

Разом, мінімальний за розмірами гараж для Ford Focus буде:

  • довжина. 5,5 метрів;
  • мінімальна ширина гаража на 1 машину. 3 метри (якщо округлити отримане число 2,84);
  • висота. 2 метри.

Але, як уже було згадано вище, це буде найпростіший бокс для зберігання автомобіля, куди навіть велосипед і змінний набір покришок влізе з великими труднощами. Тому має сенс підрахувати стандартні розміри гаража на 1 машину, щоб було де і автомобіль поставити, і запчастини зберігати.

В такому випадку до довжини нашого Ford Focus з прикладу варто додати 2,5 м і ще 2 м до ширини. Що стосується висоти, то її оптимальне значення має досягати мінімум на півметра вище висоти крайньої точки машини з відкритими багажником і капотом (момент з багажником особливо важливий власникам хетчбеків). Оптимальним і для автомобіля і для людини є 2,5 метра, а у випадку з позашляховиком варто додати ще 0,5 м.

Стандартна ширина гаража на 1 машину:

В результаті оптимальний розмір гаража на одну машину (для Ford Focus). довжина 7 метрів, оптимальна ширина гаража на 1 машину. 4 і висота 2,5.

В принципі, такий площі гаража на 1 машину вистачить для більшості автомобілів, але якщо в найближчі кілька років в ваших планах коштує покупка позашляховика, мікроавтобуса або невеликого вантажівки. варто зробити розміри гаража на 1 автомобіль більше, при цьому особливу увагу приділити висоті, щоб в’їзд був доступний будь-якого типу особистого транспорту.

Зводимо за законом

Щоб не отримати проблем з законом при будівництві або вже після нього, необхідно повністю слідувати санітарно-гігієнічним і протипожежним нормативам. У сфері будівництва гаражів слід орієнтуватися на будівельні норми і правила, або скорочено СНиП. Особливу увагу слід звернути на:

  • СНиП 2.07.01-89 «Містобудування. Планування і забудова міських і сільських поселень ».
  • СНиП 21.01.97 «Пожежна безпека будівель і споруд».

Вони свідчать про те, що між господарськими будівлями, до яких відноситься і гараж, і межею ділянки має дотримуватися відстань мінімум один метр. Ця норма працює тільки в тому випадку, якщо на сусідньому земельній ділянці немає ніяких споруд. В іншій ситуації між ними має бути мінімум 6 м. Цифра взята не просто так, а з метою забезпечення безпеки: щоб під час пожежі полум’я не перекидалася з одного будинку на інший.

Наступне питання, пов’язаний з оформленням документів. отримання дозволу на будівництво. Згідно з пунктом 17 статті 51 Містобудівного кодексу РФ від 2016 року для побудови гаража на ділянці, наданій фізичній особі для цілей, не пов’язаних з підприємництвом, дозвіл не потрібен. Але щоб уникнути незручних ситуацій. зателефонуйте в місцеву адміністрацію і уточніть цей пункт.

Що ще бажано передбачити при зведенні гаража? По-перше, наскільки далеко від місця будівництва відстоять різні комунікації. По-друге, наскільки зручний буде заїзд перед ним. По-третє, якщо ви збираєтеся встановлювати розсувні ворота. чи достатньо місця для їх відкриття. Нарешті, слід правильно підібрати оптимальні розміри гаража для однієї машини.

Гараж. 1 автомобіль (схема):

Підбираємо оптимальні розміри гаража на 1 машину: габарити, площа і мінімальна ширина

Чи збираєтеся побудувати гараж на своїй ділянці?

Неважливо, чи будете ви робити це повністю самостійно або візьмете бригаду будівельників. перед закладкою фундаменту і перших цеглин потрібно обов’язково розробити план споруди, залагодити всі питання з нормами будівництва і визначитися з розмірами гаража.

Ціна помилка тут непристойно висока, і навряд чи хтось має бажання зносити будинок для свого автомобіля і перебудовувати його заново.

Чим можна доповнити?

Як використовувати гаража крім як для зберігання вашого залізного коня? Перша ідея, яка прийде в голову. обладнати свою невелику майстерню для ремонту машини і інших робіт по дому. Тут слід визначитися, що ви хочете в ній мати.

Якщо для огляду автомобіля ви зробите оглядову яму. габарити гаража на 1 машину не зміняться, крім як в глибину. Інша справа, якщо ви збираєтеся поставити саморобний підйомник. тут ширина гаража на одну машину виросте на метр-півтора і значно збільшиться висота споруди, до трьох, а то й чотирьох метрів.

Розмір гаража на одну машину. розміри на малюнку нижче:

Що ж стосується обладнання майстерні стелажами, шафами і верстатом, то візьміть рулетку, розрахуйте приблизну їх площа і приплюсуйте до площі оптимального гаража з прикладу вище. Не забудьте також про вільний простір для доступу до них.

Припустимо, всі ваші стелажі займають 2 м2, верстак ще стільки ж, інше обладнання та місця для зберігання інструментів, матеріалів і запчастин займають 4 м2. В сумі це буде 8 м2.

Стелажі можна розмістити уздовж бічних стін гаража, в такому випадку два стелажа зліва і справа з габаритами 2х0,5 метра додадуть нам цілий метр до ширини гаража для однієї машини. Верстат та інше обладнання загальною площею 6 м2 потребують приблизно стільки ж місця для вільного обслуговування.

У підсумку в задній стороні гаража нам буде потрібно обладнати 12 квадратних метрів вільного простору. Це зажадає збільшити як мінімум 3 метра до початкової довжині гаража. Оснастимо нашу майстерню підйомником, щоб виконувати ремонт і обслуговування днища автомобіля з комфортом.

Деякі автолюбителі не зупиняються і на цьому, адже до боксу для автомобіля можна зробити прибудовах зі складом або кімнатою для відпочинку. При цьому варто пам’ятати, що надмірно збільшувати довжину гаража і перетворювати його в ангар небажано.

Набагато раціональніше розмістити такі прибудови з однієї зі сторін будинку, або ж зробити в ньому другий поверх. А частина речей, які не так часто використовується, завжди можна скласти в заздалегідь зроблений підвал.

Необов’язково зупинятися на майстерні або кімнаті відпочинку. Проявіть свою фантазію, дерзайте і зробіть гараж своєї мрії. Ми ж сподіваємося, що наша стаття допомогла вам у цій непростій справі.

Гараж як прибудова до будинку

Сучасний прибудований гараж в приватному будинку є будівництво, що стоїть на своєму фундаменті. Одна зі стін стає для житлового будинку та прибудованого загальної, але виконує тільки роль опорної конструкції. Покрівля у будівлі власна, навіть вхід в будинок через гаражне приміщення робити необов’язково.

Гараж, прибудований до будинку, має свої плюси і мінуси. Від переваг вбудованого приміщення вони відрізняються:

  • Такий бокс. не просто окреме приміщення, а окрема споруда. Ризик потрапляння вихлопних газів, неприємних запахів в будинок значно менше.
  • Не потрібно облаштовувати додаткову шумоізоляцію, особливо якщо гараж повідомляється з житловою частиною будинку.
  • Пожежонебезпека теж зменшується.

Такий варіант має усіма іншими перевагами вбудованого. Недоліків у нього менше:

  • Гараж разом з житловим будинком займає велику площу, ніж з вбудованим, але менше, ніж окремо стоїть.
  • Якщо з боксу в житлову частину будинку немає переходу, власнику доведеться виходити в негоду на вулицю, щоб дістатися до будинку і принести покупки.

Хоча у прибудови є власна покрівлю та вона не потребує красивою облицюванні, на ділі доведеться використовувати ті ж матеріали, що і для обробки будинку. Інакше житловий комплекс буде виглядати неохайно.

Споруда гаража разом з будинком або окремо. що вибрати

Гараж на ділянці можна зробити по-різному. Хтось вважає за краще облаштовувати його в будинку, хтось будує окремий бокс, хтось споруджує навіс. Кожен варіант має свої плюси і мінуси. Щоб вибрати для себе оптимальний, потрібно оцінити всі фактори.

Плюси і мінуси окремого гаража

Гараж, що стоїть окремо від будинку, може бути як капітальної спорудою з цегли, бетону, так і легкої, без фундаменту. металевий бокс. Розташування першого регламентується СНиП, другий можна поставити в будь-якому місці ділянки.

Такий варіант практичний з наступних причин:

  • для побудови окремо стоїть будови немає потреби використовувати ті ж дорогі матеріали для покрівлі та оздоблення, що і для житлового будинку;
  • розмістити гараж можна прямо за воротами, тобто машина з вулиці потрапляє прямо в бокс;
  • не потрібна додаткова шумоізоляція або витяжка, щоб попередити потрапляння в будинок запахів і бруду;
  • знижується загальна пожежна безпека.
  • навіть невелика споруда займає місце на ділянці;
  • розміщення регламентується СНиП, це накладає чимало обмежень;
  • вартість гаража поруч з приватним будинком вище, якщо мова не йде про металевому боксі;
  • до будівництва потрібно прокласти як мінімум електрику, якщо знадобиться опалення, то витрат буде ще більше;
  • необхідно організувати під’їзд до гаражу, що теж не завжди просто.

Гараж не варто ставити в саду подалі від будинку. Це не зручно. З іншого боку, якщо споруда впадає в очі, її дизайн повинен хоч в якійсь мірі відповідати оформленню житлового будинку.

Особливості гаража під навісом

Навіс. легке просте споруда. Найчастіше це каркасна конструкція, облицьована легким покрівельним матеріалом і встановлена ​​на металеві або дерев’яні опори. На дачних ділянках навіс нерідко грає роль «літнього» гаража. Він захищає машини від дощу, перегріву і прямих сонячних променів. При цьому помітно полегшується паркування автомобіля, оскільки розташування навісу регламентується не так строго, як гаражного боксу.

Такий варіант має чимало переваг:

  • В першу чергу приваблює низька ціна. Зведення навісу обійдеться набагато дешевше, ніж зведення капітальної споруди зі стінами.
  • Монтаж займає 2-3 дні. З роботою своїми руками може впоратися і новачок.
  • Навіс легко демонтувати і перенести в будь-яке інше місце. Не менш просто змінити розміри.
  • Конструкція не захаращує ділянку. Чи не ускладнює доступ до автомобіля і не обмежує його розміри.
  • Навіс може служити відмінним майданчиком для відпочинку.
  • Автомобіль під навісом добре провітрюється, що знижує небезпеку корозії.
  • Навіс захищає від прямих променів і звичайного дощу, але стає неефективним при косому дощі або сильному вітрі.
  • Чи не захищає від холоду і снігу.
  • Немає можливості зберігати тут інструменти і матеріали для обслуговування. Їх доведеться складувати в коморі або побутівці.
  • Якщо ділянка зі схилом, майданчик під навісом потрібно попередньо вирівнювати.
  • Машина припадає пилом при такому зберіганні.

У північних регіонах не можна залишати автомобіль під навісом на зиму.

Плюси і мінуси гаража в будинку

Гараж в приватному будинку може бути 2 видів: прибудований і знаходиться безпосередньо в будівлі. Незважаючи на схожість, це різні споруди і мають різні перевагами і недоліками.

Вбудований гараж. частина будівлі. Він стоїть на загальному фундаменті з будинком і має спільну з ним дах. Приміщення обігрівається за рахунок опалення житлової частини. Витяжка тут виступає загальним елементом вентиляції, сюди набагато простіше провести електрику або інші комунікації.

Розрізняють цокольний та надземний гараж в будинку.

  • Цокольний. місце для автомобіля являє собою підвальне або напівпідвальне приміщення. Такий варіант не зменшує площу першого поверху. Однак для спуску сюди потрібно зробити сходи, щоб забезпечити виїзд машини. спорудити протяжний пандус під ухилом, що обійдеться недешево.
  • Надземний. вбудований в 1 поверх. Зберігати тут нормальний температурно-вологісний режим набагато простіше. Щоб підтримувати оптимальну для автомобіля температуру, не потрібно опалювати власне гаражний бокс. Для заїзду не потрібно обладнати спеціальний майданчик під нахилом, власнику не потрібно спускатися по сходах.

Гараж. джерело неприємних запахів і шумів. Крім того, це приміщення пожежонебезпечна. Незалежно від того, як його обробляють і яка ізоляція обрана, рекомендується облаштовувати не житлові, а технічні приміщення, на зразок комори, тераси, спортзалу.

Переваг у такого способу розміщення безліч:

  • Стабільна температура і вологість. Режим підтримується за рахунок опалення та провітрювання всієї будівлі і не вимагає витрат.
  • Якщо гараж в будинку, власник не надається в негоду на вулиці.
  • В такому боксі набагато простіше організувати домашню майстерню, зберігати велосипеди, спортивний і дитячий інвентар.
  • Нерідко такий проект комбінують з котельні, з іншими господарськими приміщеннями.
  • Автомобіль, по суті, зберігається в будинку. А тут система безпеки краще, ніж на ділянці.
  • Немає потрібні вишукувати місце для стоянок і переходів на ділянці. Це не так-то просто, оскільки гаражний бокс потрібно встановлювати з урахуванням безлічі правил СНиП.
  • Гаражне приміщення належить до пожежонебезпечних. Тут зберігають масло, пальне, додаткові матеріали. Гараж, поєднаний з житловим будинком, обладнають пожежною сигналізацією та вогнегасниками.
  • Обов’язково потрібно встановити окрему витяжку, так як вихлопні гази не повинні проникати в будинок.
  • Приміщення поруч з місцем зберігання автомобіля потрібно додатково шумоизолировать, що збільшує витрати.
  • Оптимальна вологість для зберігання автомобіля. 50-80%. У житловому будинку вона нерідко більше, що збільшує небезпеку корозії.

Гаражний бокс перекривають ворота великої площі. При відкриванні всередину будинку потрапляє великий обсяг холодного повітря. У холодних регіонах приміщення перетворюється в «слабка ланка» і втрачає багато тепла.

критерії вибору

  • Якщо потрібно економити кожен десяток метрів, вбудований цокольний гараж. краще рішення.
  • Чим більше транспорт, тим менше годиться він для зберігання в межах будинку. Якщо власник дачі водить мікроавтобус, краще будувати окремо стоїть бокс.
  • Якщо приміщення використовується і як автомайстерня, вибирають окремо стоїть конструкцію або хоча б прибудованих. Інакше витрати на шумоізоляцію будуть величезними.
  • Якщо будинок використовується тільки в теплу пору року, споруджують навіс.

Конструкцію гаража. окремий, навіс, прибудований. вибирають з урахуванням багатьох факторів. Плюси і мінуси є у будь-якого рішення, але важливо вибрати оптимальний для конкретних умов.

підготовка проекту

Підготовка проекту повинна проводитися фахівцями, що знають специфіку зведення подібних споруд. Вони ретельно вивчать ділянку і запропонують максимально коректний варіант побудови. Якщо у вас немає можливості оплатити послуги фахівців, готуйтеся до довгої та кропіткої роботи.

Під час проектування враховуйте наступні речі:

  • Розташування інших будівель на ділянці.
  • Ретельно сплануйте в’їзд. Врахуйте, що вам доведеться виїжджати як передом, так і задом, маневруючи при цьому. Будівельники радять планувати під’їзд з запасом, щоб, в разі зміни транспортного засобу, не зіткнутися з труднощами пересування по ділянці.
  • Кут нахилу в’їзду в підземний паркінг не повинен перевищувати 25 о. в іншому випадку виїжджати з нього буде проблематично, особливо взимку.
  • Вирішіть, наскільки будівля буде йти під землю. Будівлі, заглиблені в землю на 60-70% від власної висоти будувати легше, ніж знаходяться під землею повністю.

Будівництво підземного гаража своїми руками

Нюанси зведення підземної парковки будуть залежати від безлічі факторів:

  • розміру приміщення;
  • розташування;
  • складності конструкції;
  • рівня заглиблення;
  • розміру ділянки.

З ними доведеться розбиратися на місці, в міру необхідності, і будь-які конкретні поради тут дати важко. Нижче будуть приведені рекомендації по загальним пунктам будівництва, з якими господарям доведеться зіткнутися в будь-якому випадку:

  • вибір місця будівництва;
  • організація під’їзду до воріт;
  • установка вентиляції;
  • установка опалення;
  • гідроізоляція приміщення.

Переваги і недоліки

Зведення підземного гаража на своїй ділянці дає господарям наступні переваги:

  • Головною перевагою споруди вважається економія місця. Над ним можна звести іншу господарську споруду або організувати зону відпочинку.
  • Підземний гараж вважається найбезпечнішим для транспортного засобу. Автомобіль складно викрасти, і природні фактори роблять на будівництво менший вплив.
  • зручність експлуатації.
  • Не потрібно опалювати взимку.
  • Ресурсів на підземний гараж піде в кілька разів більше, ніж на звичайний.
  • При будівництві доведеться уHonor велику кількість додаткових факторів: організація зручного під’їзду, обладнання приміщення потужною системою вентиляції, додаткова гідроізоляція приміщення.
  • Проект підземного гаража не вийде зробити самостійно. Індивідуальні параметри таких будівель повинні визначати фахівці, які врахують всі нюанси навколишньої місцевості і грунту.

Зверніть увагу! Важливо продумати всі деталі підземного приміщення на етапі проектування. Потім щось виправити буде проблематично.

опалення

Чи не так критично для підземних споруд, захищених з усіх боків грунтовій подушкою, що запобігає витік тепла. У регіонах з суворими зимами допускається організація опалення на основі:

  • електричних обігрівачів;
  • повітряних обігрівачів;
  • обігрівачів на водній основі.

Газові печі або печі на твердому паливі в підземних приміщеннях з поганою витяжкою обладнати не рекомендується.

Вибір і приготування матеріалу

Як матеріал для зведення гаража використовують:

  • металеві балки, оброблені захисним засобом від утворення іржі. З них зварюється каркас майбутньої будови;
  • бетонні блоки. Надають будові підвищену міцність і довговічність. Самостійно звести гараж з них не вийде. Потрібна допомога спеціальної техніки і навчених будівельників;
  • червона цегла. Золота середина за складністю зведення і міцності конструкції. Підійде для самостійного будівництва.

Особливості будівництва підземного гаража

Підземний гараж відрізняється від звичайного, і при його зведенні у власному приватному будинку або на дачі потрібно уHonor деякі особливості:

  • Перед початком проектування визначте рівень залягання ґрунтових вод під місцем передбачуваного будівництва. Якщо вони розташовані дуже близько. краще відмовитися від ідеї або підібрати інше місце.
  • Звести підземний гараж під побудованим будинком не вийде. Його доведеться закладати в стороні від житлового будинку. Облаштування підземного гаража під будівлею можливо тільки в тому випадку, якщо місце для машини будується першим.
  • Озаботьтесь безпекою приміщення. Це стосується організації додаткового входу / виходу на випадок непередбачених обставин.

в’їзна дорога

При організації в’їзду на паркінг враховуйте наступні нюанси:

  • чим глибше розташований гараж, тим довший в’їзний шлях до нього;
  • нахил дороги не повинен перевищувати 25 про.

В’їзд необхідно поділити на три ділянки:

  • перед в’їздом в ворота гаража потрібна горизонтальна площадка не менше 1,2 метра шириною;
  • стартова зона. повинна мати мінімальний нахил на ділянці близько 3 метрів. Це необхідно, щоб автомобіль міг набрати швидкість для комфортного виїзду в зимовий час;
  • решта ділянки дороги.

Зверніть увагу! Не робіть в’їзд з різкими перепадами висоти. Дорога на всьому протязі повинна мати плавні переходи.

підготовка проекту

При плануванні споруди підземного укриття на приватній ділянці важливо ознайомитися з різними пропонованими проектами. Проект підземного приміщення потрібно підготувати якісно, ​​щоб вдало вписатися в будівельний майданчик. В Інтернеті є безліч варіантів для прикладу.

За результатами можна відзначити, що існує два способи облаштування підземного гаража:

  • об’єкт розташований повністю під землею;
  • об’єкт розташований під землею частково, на 1/2 або 2/3 своєї висоти.

Другий варіант є більш популярним, оскільки він простіше у виконанні, практичніше і дешевше. Для правильного вибору глибини споруди необхідно знати, як високо знаходяться грунтові води.

Підготовка проекту складається з наступних етапів:

  • Зображення ділянки в певному масштабі.
    Важливо відзначити всі під’їзні шляхи, зелені насадження і споруди.
  • Позначення вільного простору для облаштування в’їзду.
    Рекомендується спершу зобразити приміщення на прозорій кальці, а потім пересувати його по базового плану для підбору оптимального місця.
  • Ділянка для підйомного в’їзду важливо ретельно промальовувати.
    При цьому враховуйте габарити свого автомобіля. Бажано все робити з запасом. Ухил в’їзду в підземний гараж повинен бути до 25 градусів. При більшому ухилі автомобілю буде складно виїжджати з будівлі, особливо взимку.
  • Прив’язка укриття до місцевості.
    Важливо знати, з яких матеріалів буде виконуватися будівництво. Найчастіше використовують бетон і керамзит, цегла і метал.
  • Визначення глибини гаража.
    Зазвичай він заглиблений на 50-60%, інша частина залишається зовні.
  • Після всіх уточнень можна приступати до підготовки робочого процесу, враховувати конкретні параметри і кількість використовуваних матеріалів.

При виборі проекту для будівництва гаража на дачі важливо пам’ятати, що перекриття між ним і приміщенням над ним має бути додатково посилено. Споруда над гаражем житлових кімнат заборонена, оскільки він вважається вибухонебезпечним місцем. При виборі матеріалів для зведення автостоянки враховуйте ступінь їх вогнестійкості.

Матеріал для будівництва

Перед тим, як звести підземний гараж, необхідно визначитися з матеріалами для будівництва. Які ж є варіанти?

  • Каркас, зроблений з металу.
    Для створення конструкції використовуйте зварювальний апарат. Обробіть каркас антикорозійним складом, тоді він прослужить набагато довше.
  • Використання червоної цегли.
    Спочатку будується коробка, потім зводяться перекриття.
  • Найбільш міцними вважаються монолітні блоки.
    Для будівництва з цього матеріалу знадобиться спеціалізована техніка і робота досвідчених майстрів.

Якщо плануєте побудувати гараж без додаткової важкої техніки, то використовуйте червону цеглу. Споруда з монолітних блоків самостійно не звести.

в’їзна дорога

При зведенні підземного гаража виникає спокуса заощадити вільне місце ділянки і зробити короткий і крутий в’їзд. Таке рішення може стати згубним. У літній і суху пору автомобіль легко впорається з ухилом, а в зимовий і засніжений період є вірогідність не вибратися з гаража.

Опади швидко завалять поглиблення і будуть стікати прямо в приміщення.

Щоб уникнути подібних проблем існує ряд вимог, яких потрібно дотримуватися. А саме:

Універсальний гараж. Вдалий проект. Інтер

  • Правильний нахил в’їзного шляху.
    Максимальний нахил. 25% в процентному співвідношенні.
  • Від глибини гаража залежить довжина в’їзного шляху.
    Чим глибше, тим довше. Ідеальними параметрами вважаються 14,4 м в’їзного шляху при поглибленні на 1.3 м.
  • ламана траєкторія.
    В’їзна довжина ділиться на три обов’язкових ділянки:
    – «стартова» зона. мінімальний ухил;
    – зона «Х». частина з максимальним ухилом;
    – «червона» зона. горизонтальний ділянку.
  • Використання нековзних матеріалів.
  • Установка поручнів уздовж стіни для безпечного виходу з приміщення при слизькій поверхні.
  • Установка зливової каналізації.
  • Облаштування підпірних стін.
  • освітлення в’їзду.

При дотриманні вищевказаних рекомендацій, експлуатація підземного гаража буде зручніше і простіше.

особливості будівництва

Перш ніж побудувати гараж під землею, слід уHonor все його особливості. Щоб дотримуватися запланованого бюджету і не робити з будівництва довгобуд, необхідно заздалегідь передбачити такі проблеми: риття котловану, виймання грунту, а також як тягати мішки з цементом і будівельними матеріалами.

Зробіть окремий Accent на гідроізоляції приміщення. Щоб уникнути вогкості, скупчування вологи і утворення конденсату, необхідно зробити якісну гідроізоляцію. Приміщення з підвищеною вогкістю швидко руйнується, загрожує поява корозії металу і шкодить здоров’ю людини.

Гарне вентилювання приміщення дозволить створити безпечні та комфортні умови для роботи. Система вентиляції, в ідеалі, повинна бути здвоєний. Грунт необхідно ретельно ущільнити як в самому приміщенні, так і під під’їзними шляхами.

У підземному укритті для авто обов’язково потрібно зробити додатковий вихід, за допомогою якого можна залишити приміщення в разі небезпеки.

При будівництві підземного гаража важливо уHonor теплоізоляційні властивості будівельних матеріалів. Житлова кімната, яка перебуває над ним, може зазнати впливу низьких температур. З особливостями і вимогами до споруди слід ознайомитися в СНиП. Там вказані ключові моменти, які потрібно дотримуватися.

Плюси і мінуси підземного укриття

Загнав машину і відразу зайшов додому. Що може бути краще будинку з підземною стоянкою? Так здається на перший погляд. Якщо вірити статистиці, то ймовірність злому менше, ніж у класичного. Цілком привабливий факт.

При заглибленні в грунт на 2-3 метра можна домогтися відносно стабільного температурного режиму і вологості повітря, що дозволить заощадити на облаштуванні приміщення.

Будь автолюбитель може засумніватися в такому вигляді споруди, ознайомившись з її мінусами. В першу чергу це питання ціни. Якщо плануєте будувати підземний гараж в стилі «бункера», ціна легко може зрости в рази.

Важливо враховувати, на якому рівні знаходяться підземні води, щоб ретельно провести розрахунки, щоб уникнути підтоплення приміщення.

Процес будівництва підземного гаража

Щоб дізнатися, як побудувати підземний гараж, можна грунтуватися на досвід зарубіжних країн, давно практикують такий тип будівництва. Зберігання авто в підземному укритті економить дорогоцінні квадратні метри території ділянки.

Споруда окремого приміщення марнотратна, а підземне будівництво служить нульовим поверхом основної будівлі. Задумав таку споруду зіткнеться з низкою запитань. Щоб отримати надійне, безпечне і довговічне гаражне приміщення, необхідно уHonor всі фактори.

Будівництво майбутнього гаража

Одним з переваг споруди індивідуального підземного гаража є можливість побудувати конструкції майже необмеженого розміру. Зробити гараж під землею може практично кожен. Головне серйозно підійти до роботи, докласти зусиль і виділити кошти.

Для будівництва підземного автобудинку знадобляться вантажопідйомна техніка, спеціальне обладнання та будівельні матеріали.

Споруда починається з розробки проекту, плану і розрахунку кількості матеріалів. Відразу ж варто передбачити гідроізоляцію.

Весь процес виглядає наступним чином:

  • Після виконання всіх розрахунків і закупівлі матеріалів можна приступати до дій.
    В першу чергу, необхідно викопати котлован відповідного розміру. При цьому слід враховувати нахил в’їзного шляху.
  • Дно котловану засипають сумішшю піску і гравію.
    Піщану подушку гідроізолюють спеціальними матеріалом, наприклад, руберойдом.
  • Укладання залізобетонних плит.
    Для їх укладання використовують спеціальну підйомну техніку. Також можливо виконати самостійно заливку площині. У цьому випадку обов’язково проводиться армування бетону.
  • Із залізобетонних плит формується фундамент стін.
    Вони є несучими і несуть велике навантаження. Між плитами стін і грунтом необхідно зробити подушку з піску і гравію. Вона виконує функцію дренажної системи.
  • Зверху укладається матеріал для гідроізоляції.
    Настінну і підлогову поверхні слід покрити руберойдом. Використовуйте рідкий гідроізоляційний матеріал для замазування стиків.
  • Для утеплення приміщення використовують минвату або пінопласт.
    Після укладання шару термоізоляції необхідно армувати поверхню.
  • Тепер можна зайнятися обробкою, тобто, заштукатурити або обшити облицюванням.
    Базову площину слід попередньо обробити протигрибковим складом і виконати ґрунтовку. Зчеплення поверхонь необхідно виконати якісно.
  • Після вищевказаних етапів можна приступити до установки гаражних воріт і оформлення в’їзної дороги.
  • У підземному гаражному приміщенні потрібно правильно розпланувати освітлення.
    Складіть план і визначитеся з установкою розподільного щита.
  • Прокладання кабелю. Визначтеся спочатку з його перетином.
    Щоб напруги вистачало, беріть кабель більше на 20%.
  • На завершальному етапі будівництва проводиться установка опалення та електрики.
    Після цього зробіть гідроізоляцію, вентиляцію і оформите в’їзд в гараж.

Гідроізоляція, опалення та вентиляція

Для безпеки і комфорту, індивідуальний підземний гараж повинен мати якісну вентиляцію і гідроізоляцію. Встановлюйте витяжки. Вони допоможуть запобігти корозію металу, а також позбавлять від зайвої вологи.

Існує два способи установки вентиляційної системи:

  • установка моноблока;
  • установка модульної системи.

Для запобігання попадання вологи в приміщення, обов’язково проводите гідроізоляцію гаража.

  • Установка дренажної системи по зовнішній частині гаража.
    Покриття поверхні системи гідроізоляційних матеріалів.
  • Формування фільтрує подушки з боків і під підлогою.

Перш ніж зробити систему опалення в гаражі потрібно розібратися з його місцезнаходженням. Стандартні методи обігріву будинків не зовсім підійдуть для гаражних приміщень. Прокладати газопровід дорого, використовувати тверде паливо теж незручно, а будувати резервуари для рідкого палива взагалі неефективно.

Найбільш оптимальним джерелом енергії є електрика. Можна вибрати водяну або повітряну систему опалення.

Водяне опалення доцільно, якщо приміщення велике. В протилежному випадку витрати на їх установку не виправдають себе. У маленьких приміщеннях буде більше витрачатися енергія на підігрів води, труб і батарей.

Повітряний обігрів набагато привабливіше і виправдає всі очікування. Пряме нагрівання повітря і його переміщення по гаражу знизить витрата енергоносія і забезпечить швидкий прогрів приміщення.

Побудувати на приватній ділянці гараж під землею реально, варто докласти чималих зусиль і відповідально підійти до справи. Головне в роботі чітко слідувати нормам і вимогам, бути уважним до всіх деталей.

Намагайтеся враховувати і контролювати всі моменти будівництва та не допускати помилок, якщо хочете довгої і безпечної експлуатації споруди.

Поділіться в коментарях, з якими особливостями, недоліками і перевагами ви зіткнулися при будівництві гаража.