Як підніматися під час змішування фарб, гуаш: 3 методи, крок за кроком…

Як отримати коричневий при змішуванні фарб, гуаш: 3 способи, крок.кроки.крок інструкції, поради, фотографії. Які кольори кольорів потрібно змішати, щоб отримати коричневий, світло.коричневий, темно.коричневий

Вся інформація про сумісність відтінків та особливостей поєднання фарб об’єднана науковим колоризмом. Він заснований на кольоровому колі з різноманітними тонами та їх підтипами. Є три основні кольори. червоний, жовтий та синій. Чорно.чорні стоять окремо, хоча вони не належать до основних. Всі інші тони можна отримати при змішуванні фарб, оскільки їх називають вторинними (зеленими, фіолетовими, помаранчевими, синіми тощо.D.).

підніматися, змішування, фарб, гуаш

Існують основні закони змішування забарвлення:

  • Всі відтінки поділяються на хроматичні (кольорові) та ароматичні (білі, чорні, сірі), перше відрізняється кольоровим тоном, легкістю, насиченням;
  • Під час змішування двох кольорів, розташованих уздовж акорду кольорового кола, буде отримано проміжний тон;
  • При поєднанні двох протилежних кольорів з кола отримують інший ароматичний відтінок;
  • Ви можете змішати фарби механічно (змішати подрібнювачі з двох труб) і оптично (нанести на себе удари).

Підключіть гуаш, акрил, акварель, на основі води, олії, будівельні фарби на білій палітрі. ось як готовий відтінок видно детально. Якщо палітри немає, використовуйте білу тарілку з земляного посуду, в крайніх випадках. білі одноразові (пластикові) посуд або папір.

З яких кольорів отримують коричневий колір

Ви можете зробити коричневий навіть з пластиліну, чорнила фетрової ручки, але найкращий результат буде досягнутий при використанні Гуа. Щоб створити коричневу фарбу, вам потрібно приготувати жовтий, синій, червоний, зелений, чорний і білий. їх різні комбінації будуть брати участь у отриманні нового тону.

Існує кілька методів, щоб зробити бажаний колір з інших кольорів. Необхідно взяти класичні, чисті тони без домішок. Існує кілька варіантів. основні, триколорні та проміжні, також художники знають про ряд додаткових методів створення коричневого.

За допомогою основних кольорів

Цей метод є найпростішим, він потребуватиме лише точки зору та високоякісних комірів.

Зелений з червоним

Навіть школярі з уроків малювання знають, що Браун вийде, якщо додати червоний червоний у зелений колір. Коли зеленого немає, ви можете змішати жовтий і синій разом. Останні приймаються в рівних пропорціях для створення «класичного» зеленого тону, хоча окремі бажання можна враховувати. Щоб отримати більш прозорий коричневий, ви можете взяти трохи більше жовтого.

Важливо ввести червону мікросхему в зелений, але не навпаки. Додайте його, щоб не зіпсувати новий тон, перетворюючи його на сірий-коричневий, іржавий або цеглу. Головний буде подавати зелений, але червоний робить коричневий тон теплішим.

Апельсин з синім

По.перше, вам потрібно зробити яскраво.помаранчевий колір (якщо він не готовий). Для цього візьміть червоний, поступово додайте до нього жовтий. Кількість жовтого не повинна бути великою, 10-15 % всієї маси кінцевого відтінку достатньо. Заключний відтінок повинен бути темно.помаранчевим, легкий тон не підходить для виготовлення коричневого.

Крім того, до помаранчевого додається синя фарба. приблизно 7 % від загального обсягу. Після введення кожної краплі вовка добре перемішається, регулюючи насиченість коричневого.

Фіолетова з жовтим

Проміжний метод отримання коричневого передбачає створення фіолетового кольору та його з’єднання з жовтим. Спочатку візьміть червоні та сині коміри однаково. В результаті їх змішування отримують благородний фіолетовий. Далі вони починають додавати трохи жовтого коня, який виділить фіолетовий. Коричневий у цьому випадку не буде темним, але це матиме тепле, приємне відображення. Додавання нових порцій фіолетових дій протилежно. «охолоджує» відтінок. Використовуючи цю техніку, введення великого обсягу жовтої фарби дозволяє отримати колір охри.

Додаткові методи

Поєднання темно.сірого з помаранчевим також дає коричневий колір, однак воно залишатиметься холодним навіть із введенням збільшення кількості помаранчевого. Він також виявляється коричневим, коли змішування зеленого, фіолетового та помаранчевого, однак, така методика багаторазової ступеня є складною.

Отримання темно.коричневого

У будь.якому з перелічених варіантів введення додаткових порцій темного кольору допомагає отримати темно.коричневий тон. Ми говоримо про синій, зелений та фіолетовий. Тим не менш, відтінки Брауна будуть різними, оскільки кожен компонент приносить власну роль у своєму створенні.

Є ще один простий спосіб отримати темно.коричневий колір від акрилу, олії чи будь.яких інших кольорів. Трохи чорної фарби у готовому коричневому. Але необхідно працювати з нею з нею обережно, інакше Каулін стане брудним чорним кольором. Професіонали спочатку змішують чорний з невеликою кількістю білого, після чого вони готують коричневий на основі. Тож чорний буде м’якшим, дасть більш приємний темно.коричневий тон.

Темний шоколадний колір можна отримати наступним чином:

  • Поєднайте жовтий і синій, щоб стати темно.зеленим;
  • Окремо перемішати червоний і трохи жовтий до виготовлення помаранчевого;
  • Змішайте темно.зелений і краплю помаранчевого, поки не буде отриманий колір трави;
  • Змішайте готовий трав’яний вовк з червоним, отримуючи шоколад;
  • Для приготування темного шоколаду додайте краплю чорної фарби.

Для кольору молочного шоколаду додайте білий, для золотистого шоколадного-жовтого кольору.

Світло.коричневий колір

Світло.коричневий тон легко зробити, розбавляючи звичайну коричневу білу фарбу. Чим буде більш інтенсивне відбілювання, тим світлішим кольором вийде. Важливо не перестаратися, бо коричневий. теплий відтінок, а білий “охолоджує”. Зазвичай достатньо 1-5 % було білим від загальної маси фарби для досягнення достатнього ступеня уточнення. Крім того, світло.коричневий можна отримати, якщо спочатку додати більше жовтого кольору, хоча досить важко обчислити пропорції так точно.

Середній коричневий колір

Для отримання коричневої середньої інтенсивності необхідно змішати жовтий, синій у рівних частинах, потім додати 20 % червоного від маси суміші. Потім глибина тіні регулюється додаванням чорного або білого. залежно від потреби.

Червоно-коричневий відтінок

Секрет створення коричневого кольору з володінням червоним. це введення в нього більшу кількість червоного відтінку. Коли він додається до зеленого, спочатку отримують звичайний коричневий, а потім привозять у потрібний відтінок. Інтенсивність буде залежати від об’єму відтінку. Крім того, бажаний колір створюється шляхом змішування червоного, синього та жовтого. Найпростіший метод «тонтування» коричневого. це додавання краплі червоного до готового коричневого відтінку.

Сіро-коричневий колір

Такий відтінок зроблений шляхом з’єднання помаранчевого та синього з подальшим додаванням чорної фарби. Також сірувато або кавовий колір отримують шляхом змішування фіолетового (фіолетового) та помаранчевого кольору з введенням чорного.

Які кольори для змішування, щоб отримати коричневий колір

Всі кольори поділяються на основні та складені. Тільки три основні. червоні, сині та жовті. Це кольори, які неможливо отримати при змішуванні інших.

У міжнародному зверненні є навіть абревіатура RYB, утворена з назв основних кольорів англійською мовою. червоною (червоною), жовтою (жовтою) та синьою (синій).

І з цих трьох кольорів ви можете отримати всіх інших:

  • Зелений. потрібно змішати синій і жовтий;
  • Фіолетові. вони змішують синій і червоний;
  • Помаранчевий. це виходить із сумішшю жовтого і червоного.

Очевидно, що це може бути показано на цій фігурі.

Тепер зверніть увагу на колір, який вийшов у самому центрі. Правильно, це той самий коричневий.

Коричневий колір можна отримати, якщо всі три основні кольори змішані. червоний, жовтий та синій!

Звичайно, у цій формулі можливі різні варіанти. Отже, коричневий виходить:

  • При змішуванні синього та помаранчевого (сума червоного та жовтого);
  • При змішуванні червоного та зеленого (сума синього та жовтого);
  • При змішуванні жовтого та фіолетового (сума червоного та синього).

Щоб отримати класичний коричневий колір, усі три основні кольори слід сприймати в рівних пропорціях. Будь.яка різниця негайно призведе до зміни тіні.

Відтінки коричневого. стіл

Нижче наведені дані про кольори, які повинні бути змішані між собою для отримання коричневого, а також їх приблизних пропорцій:

Тінь Кольори для змішування Пропорції
Середньо-коричневий Блакитний червоний Жовтий 100: 100: 5
Світло коричневий Зелений червоний Білий 100: 5: 5
Темно коричневий Фіолетовий Жовтий Чорний 100: 10: 5
Шоколад Темно.зелений (трава) Оранжевий червоний 100: 50: 40
Кава Оранжевий Блакитний Чорний 100: 50: 10

Правила отримання коричневого кольору при змішуванні фарб

Під час малювання роботи потрібно використовувати різні кольори, коричневий часто використовується. Зрештою, це допомагає наслідувати дерев’яні поверхні, це збільшує популярність в дизайні інтер’єру. Коли вони збираються покрити цим тоном лише невеликою поверхнею, ви можете зробити, не заходячи до магазину в пошуках потрібного відтінку, і змішати продукт з інших кольорів. Оскільки у Брауна багато типів, іноді неможливо знайти відповідний варіант у продажу. Деталі про те, як отримати коричневий колір, будуть описані у статті.

підніматися, змішування, фарб, гуаш

Як підніматися при змішуванні

Змішування кольорів може здатися м’яким методом створення будь.яких відтінків, але не для всієї кольорової палітру, це таке. Деякі кольори неможливо отримати у внутрішніх умовах. До них належать три основні. сині, жовті та червоні. Ці фарби характеризуються неможливістю змішування з інших матеріалів, під час виробництва досягаються за допомогою спеціальних добавок.

Крім того, чорно.білі також включені до списку кольорів, які повинні бути доступні, якщо вони необхідні для роботи. Зазвичай вони додаються, щоб додати в фарбову роботу легкі та темні тони.

Які кольори змішані для того, щоб отримати коричневий, можна багато перерахувати. Є основні варіанти змішування, з фарбами, які легко знайти. Стандартні типи коричневого кольору можна створити, якщо змішати наступні коміри:

  • Брудні тони можуть вийти при використанні зеленого та червоного барвника. У свою чергу, зеленого можна досягти, підключивши синій та жовтий, тому можна буде зробити потрібний відтінок зеленого. Який із двох кольорів стане базовим для коричневого не так важливо, але рекомендується вибирати червоний. З будь.яким співвідношенням виходить теплий тон, відтінки фарб можуть використовуватися різними, але темно.червоними та зеленими дадуть найкращий результат;
  • Ви можете поєднати помаранчевий і синій. Другий тон також отримується від основних, вам потрібно буде підключити червоний колір до жовтого. Помаранцю знадобиться більше, він буде служити основою. Синій слід вводити поступово, щоб не перестаратися, а не забруднювати фарбу;
  • Третій варіант роботи змішати фіолетовий разом з жовтим барвником. Складається з фіолетового синього та червоного кольору, вперше подає основу, поступово слід вводити червоний колір для регулювання результату змішування. Якщо фіолетовий вийшов, то його також можна використовувати. Для коричневої основи фіолетова фарба є допоміжною, тон вийде дуже темним.

Усі додаткові кольори потрібно трохи ввести, інакше ви можете створити неправильний результат.

Для коричневої основи фіолетова фарба є допоміжною, тон вийде дуже темним.

Стіл змішування квітів

Про те, як зробити коричневий колір, вказаний у спеціальній таблиці для відтінків. У цій таблиці написано співвідношення фарб, який слід використовувати. Слід мати на увазі, що з деякими фарбами та лаками вам доведеться трохи змінити пропорції. Через те, що матеріали відрізняються яскравістю.

Схема створення різних відтінків така:

  • Світло. зелений, червоний і білий. від 100 до 5 або 10 до 5;
  • Стандартний. синій, червоний, жовтий. від 100 до 100 до 10;
  • Темний, композиція включає фіолетовий, жовтий та чорний. 90 до 10 до 5;
  • Кава включає помаранчевий і синій, ви можете додати чорний. від 100 до 50 до 10;
  • Тінь з назвою Шоколад складається з темно.зеленого, помаранчевого, червоного. від 100 до 50 до 40.

Є й інші відтінки, це класичний набір, який насолоджується попитом.

Чорна фарба може значно вплинути на кінцевий результат, з цієї причини його потрібно ввести краплями, щоб точно відстежувати зміни.

Яке вміння слід додати, щоб отримати відтінки від світла до темряви

Для теплих типів коричневих, червоних та жовтих добавок використовуються, якщо варіант надмірний теплий, то ви можете виправити ситуацію, додавши синій. Для темних відтінків необхідно зробити синім, більше коричневого досягається за допомогою чорного.

Також можна використовувати інші фарби. Білий освітлює масу. Але, якщо ви занадто далеко від чорного, то Беліла не допоможе, але вони змінить якість матеріалу та отримають незрозумілий брудний варіант.

Як змішувати коричневі інші типи:

  • Теракот, вам потрібно змішати червоний і жовтий, перший використовується трохи більше, ви також можете додати синій, але він вводиться дуже мало;
  • З сірим відтінком ви можете зробити з основного коричневого, де додавали Беліла, після чорного. Останнє використовується в менших кількостях, ніж інші кольори. Ви також можете змішати сірий з помаранчевим;
  • Тип світла може бути виготовлений із стандартної комбінації червоного, синього, жовтого, але останнє вводиться більше. Потім біла вода додається до необхідного рівня владики Меси.

Темно.коричневий можна створити трьома способами:

  • Червоні, сині та жовті замішують у рівній пропорції. Фарби не приймаються темними, додавання чорного використовується для зменшення;
  • Така ж комбінація може бути потемнілою синьою;
  • Жовтий замінюється зеленим. Необхідно замісити єдиний розчин з двох темно.зелених і двох темно.синіх, кожен колір приймають однакову кількість, червоний і чорний додають до тону, що призводить до тону, поки не буде отримано потрібний відтінок.

Особливості отримання темно.коричневого:

  • Вибираючи перший метод, враховується, що жовтий слід додавати до синього та червоного, з’єднаного між собою;
  • Жовтий допоможе позбутися сильного затінення;
  • Темний колір відрізняється відтінком червоного або зеленого типу.

Крок.by.step інструкції для отримання коричневого

Якщо ви діяти поетапно і не поспішаєте, то можна буде успішно зробити відтінок без допомоги професіоналів. Коли необхідно змішати фарби, яка буде покрита вся стіна, тоді вам слід заздалегідь подумати, чи вийде вона для однієї замісу, щоб отримати весь необхідний об’єм фарби. Отримати вдруге в вручну вручну важко досягти. Навіть якщо пропорції були записані під час процесу, різні фактори, які важко контролювати, можуть впливати на зміну фарби.

З цієї причини доцільно зв’язатися з магазином, де є спеціальна машина, яка швидко та ефективно створює будь.які тони. І механічна техніка дозволяє повторити першу партію, записану під час роботи, і схема була задана після створення потрібної фарби. Цю інструкцію потрібно буде зберегти. Зрештою, покриття може бути пошкоджене під час роботи, і однакова фарба може знову знадобитися для ремонту.

Але якщо ви впевнені, що він буде отриманий вдома, то пристрої для роботи готуються вдома, матеріали та переходять до процесу відтінків. Останній крок. перевірити, отриману композицію.

Необхідні матеріали

Кількість матеріалів залежить від обраного відтінку. Для різних типів вони підключені до 2 кольорів, але не слід вибирати варіант без досвіду, коли робота потрібна більше трьох кольорів. Складні тони краще довіряють професіоналам.

Робочі інструменти потребуватимуть трохи. Контейнери потрібні там, де будуть втручатися різні кольори. Якщо потрібно було зробити основні та додаткові фарби, то відро потрібно буде готувати кілька. Матеріал TARA краще вибрати пластиковий, який не вплине на хімічний склад розчину.

Художники часто ворушуються щітками. Але для будівельних робіт варіант не підходить, підключено багато рідкої маси, що важко змішувати з пензлем. Тому є спеціальні пристрої. свердло, на якому кріпиться насадка для замішування, будівельний змішувач. З їх допомогою легко отримати однорідну масу.

Вибір фарби

Фарба вибирається для умов праці. На будівельному ринку представлений широкий спектр матеріалів для фарбування. Вони відрізняються технічними характеристиками. І ви повинні вибрати, враховуючи особливості поверхні та які наслідки пофарбованого шару будуть викриті після висихання.

Можна відрізнити такі типи кольорів:

  • Акрил, дайте яскравий колір, витримуючи вологу, не пахньте, безпечні, проникні пари. Часто використовується для внутрішньої роботи;
  • Алкід, відрізняється збільшенням властивості стійкості до навколишніх факторів, придатних для зовнішньої обробки, дуже пахне;
  • Масло для оздоблювальних робіт використовується все менше і менше, шар стійкий, але гострий запах та складність видалення покриття знижували популярність фарб;
  • Латекс підкреслюється високою якістю та тривалим терміном обслуговування, але вартість вища, ніж інші типи;
  • Силікон, на базі води та інші.

Варто ретельно вивчити особливості різних типів кольорів, щоб зробити правильний вибір, фарби можуть бути стабільними за допомогою спеціальних королів для будівельних робіт, або два різних кольори змішуються між собою. Використання харчових барвників може бути придатним для роботи на папері.

Ви повинні вибрати, враховуючи особливості поверхні та які ефекти пофарбованого шару будуть викриті після висихання.

Підготовка та основний процес

Після очищення контейнерів та інструментів, і не залишилося елементів, які можуть змінити відтінок рішення, ви можете перейти до змішування вибраних кольорів. По.перше, висипається вимірювана кількість основного тону, поступово додається друга фарба, вони діють невеликими порціями. Між ними перемішування проводиться до повного з’єднання тонів.

Коли вони досягли потрібного типу матеріалу, шар наноситься на невелику частину основи, щоб перевірити результат після висихання. Якщо вам сподобався результат, вони йдуть на покриття всієї поверхні.

Особливості змішування, чи можна поєднувати різні типи кольорів

Використовувати для змішування різних типів фарби не рекомендується, причина хороша. Такий експеримент призведе до погіршення властивостей композиції, шар не буде гладко, і через різне насичення змішування може не дати потрібному відтінку.

Фарба може бути погано утримується, буде важко розподіляти рівномірно, згорнуті частинки можуть з’явитися в композиції. Це може бути стратифіковано шаром, довговічність зменшення покриття. Або композиція повністю погіршиться, і це стане неможливо застосувати.

Доцільно вибрати кольори одного виробника з однієї марки та серії.

Такий експеримент призведе до погіршення властивостей композиції, шар не буде гладко, і через різне насичення змішування може не дати потрібному відтінку.

Для покриття різноманітних елементів може знадобитися коричневий колір, забарвлення часто використовується через близькість до дерева. Спокійний тон допомагає нейтралізувати яскраві кольори в інтер’єрі. Якщо неможливо було знайти необхідну версію фарби, то ви можете вдатися до тони композиції.

Квітучі кольори

підніматися, змішування, фарб, гуаш

Закриваючи ремонт будинку, часто вам доводиться працювати з фарбами, щоб отримати бажаний колір, відтінок або тон. Насправді це досить захоплююча діяльність, але також досить відповідальна. Вам потрібно вміти працювати з фарбами, інакше навряд чи ви можете досягти позитивного результату.

Основні та додаткові кольори

Три основні кольори були виділені фахівцями, включаючи три додаткові кольори. Під час змішування цих основних кольорів отримують багато інших кольорів, хоча на практиці це ще кілька складних. На малюнку нижче основні кольори представлені у вигляді кола, тоді як додаткові кольори розташовані на перетині первинних кольорів. Ця фігура чітко показує, яка технологія утворюється ряд додаткових кольорів, якщо поєднати з’єднання основних кольорів.

Якщо теоретично все зрозуміло, то на практиці результат може виявитися зовсім іншим порівняно з передбачуваним результатом. Справа в тому, що кольори представляють певну консистенцію від основи, яка відіграє роль сполучного елемента, що включає забарвлення пігмент. Іншими словами, фарби можуть відрізнятися між собою, оскільки основа може бути представлена ​​різними компонентами, оскільки вам доводиться мати справу з нафтою, акрилом, аніліном тощо.D. Якщо ви постійно працюєте з фарбами одного типу, то результат може бути передбачуваним, змішування кольорів одного виробника.

Слід звернути увагу на те, що, працюючи зі світлом, результат може бути не передбачуваним. Фарби, це не що інше, як прояв світла, тому тут закони фізиків працюють дещо інакше.

Як отримати такі додаткові кольори, а також їх відтінки

Якщо ви з’єднуєте два основні кольори разом, то отримують додаткові кольори, наприклад:

  • Помаранчевий. результат змішування червоних та жовтих кольорів.
  • Фіолетовий колір. результат маніпуляцій з червоними та синіми кольорами.
  • Якщо ви поєднуєте жовтий із синім, дійсно можливо отримати зелене.

Як правило, в цьому випадку кольори змішані в одних і тих же пропорціях, інакше неможливо отримати класичний колір. Змішування кольорів у неоднакових розмірах отримують усі види відтінків додаткових кольорів.

підніматися, змішування, фарб, гуаш

Слід мати на увазі, що не завжди змішування червоного та синього на практиці призводить до додаткового фіолетового відтінку, оскільки червоний колір також складається з жовтого відтінку, тому він не вважається основним кольором. У цьому випадку необхідно вдатися до допомоги не червоного, а рожевого або фіолетового відтінку. Змішування рожевого та жовтого навряд чи призведе до синього кольору. Щоб мати бажаний результат, краще спробувати змішати кольори, використовуючи незначні кольори. Іншими словами, лише експериментально можна отримати необхідні кольори або відтінки. Тоді ви можете перейти до змішування фарб у великих обсягах.

Якщо ви змішуєте додаткові кольори з основними кольорами, з яких утворюються ці кольори, то отримуються різні відтінки одного кольору. У цьому випадку неможливо отримати інші кольори, оскільки вага лише змінюється основні кольори. Як результат, отримуються комбінації кольорів одного відтінку.

Якщо відсутній колір вводиться в додаткові кольори, ви отримуєте коричневі, хоча маніпуляції зі світлом призводять до сірих відтінків. Іншими словами, щоб мати коричневий колір, достатньо, щоб з’єднати три основні кольори. Той самий результат отримується, якщо:

  • Повний жовтий і фіолетовий відтінок.
  • Поєднайте червоний колір із зеленим кольором.
  • Додайте помаранчевий колір у синій.

Коротше кажучи, для того, щоб отримати коричневий колір, слід поєднувати три основні кольори разом або додати відсутнього основного кольору до комбінації додаткових кольорів.

Як отримати кольорове коло

Якщо основні та додаткові кольори розміщені в колі в порядку, в якому вони були утворені, то ви можете отримати добре відомий колір кола. Для цього коло слід розділити на 12 частин. У центрі кола. трикутник, на вершинах яких позначені основні кольори.

підніматися, змішування, фарб, гуаш

Похідні, отримані шляхом змішування одних і тих же акцій первинних кольорів, розташовані в центрі секторів. Освічені кольори вважаються додатковими кольорами першого рівня. Праворуч і ліворуч. відтінки цих кольорів. Як результат, отримується кольорове коло, що може допомогти визначити кольорову палітру при змішуванні кольорів.

Слід звернути увагу на те, що змішування кольорів різних виробників призводить до отримання різних відтінків. Іншими словами, використання кольорового кола є прийнятним, якщо вам доведеться працювати з продуктами тієї ж компанії.

Отримання відтінків

Багато кольорів, що існують у природних умовах, вважаються хроматичними, і вони представлені величезною різноманітністю як кольорові відтінки. Білі, чорні та сірі кольори в природі представлені комбінаціями різних кольорів, тому вони належать до ахроматики. З комбінаціями акроматичних кольорів та іншими кольорами можна отримати багато всіх видів відтінків.

підніматися, змішування, фарб, гуаш

Наприклад, щоб радіти рожевим, достатньо додати білого кольору до червоного кольору тощо.D. Тобто, щоб синьо. Це актуально стосовно всіх кольорів, які представлені в кольоровому колі. Чим світліший відтінок, тим білий присутній у фарбі. Сексується достатньо відтінків, які отримують внаслідок додавання невеликої кількості потрібного барвника до білого барвника. Відтінки, отримані таким чином, належать до категорії пастель.

Щоб отримати пастельні кольори з приглушеним ефектом, достатньо ввести сірий колір у основний колір. Технологія отримання багатьох відтінків пов’язана з поєднанням декількох ароматичних кольорів. Якщо ви підключите ніжний фіолетовий відтінок із сірим, він виявляється частково приглушеним тоном.

підніматися, змішування, фарб, гуаш

Змішування фарб для отримання потрібного кольору

На практиці ви можете легко досягти бажаного результату, якщо змішати прості кольори. Отримавши певний колір, до нього додаються ароматичні кольори. В результаті експериментів ви можете досягти бажаного відтінку, який в основному робиться. Але є підводний камінь, оскільки вологі кольори здаються більш насиченими порівняно з сухими, які також доведеться враховувати. Ось чому визначення потрібного відтінку не завершено без нанесення невеликої кількості фарби на стіну, після чого фарба повинна висохнути.

Отримати відтінки червоного

Оскільки червоний є основним, його неможливо отримати шляхом простого змішування інших кольорів. Червоний колір отримують у вигляді забарвлення пігменту, який вивільняється з природних матеріалів. Якщо головний червоний колір поєднується з іншими кольорами, то ви можете отримати різні відтінки цього кольору.

У таблиці нижче вказується, як змішувати фарби, щоб отримати конкретні кольори.

Ви повинні негайно звернути увагу на той факт, що відтінок сливи навряд чи можна назвати відтінком, отриманим на основі червоного. Незважаючи на це, на червоному кольорі такі компоненти повинні бути включені для того, щоб отримати цей відтінок. Raspberry Shade, який я просто хочу назвати відтінком червоного, утворюється на основі синього кольору. Іншими словами, все не так просто, як здається.

підніматися, змішування, фарб, гуаш

Щоб отримати бордо, вам слід взяти синій колір як основу і поєднати його з жовтим та червоним кольором. Якщо ви експериментуєте, додавши різний відсоток багатьох кольорів, дійсно можливо отримати багато відтінків. Отримати найтемніші тони пов’язане з додаванням коричневих або чорних кольорів, а отримання яскравих відтінків пов’язане з додаванням червоного.

Отримання зелених відтінків

Зелений не належить до категорії основних кольорів, оскільки він утворюється в результаті змішування жовтих та синіх барвників. Зелений асоціюється з деякими труднощами, оскільки основний зелений колір не такий простий. Навіть незначний відсоток кольорового співвідношення призводить до отримання виключно відтінків. Якщо зелений колір все.таки можна отримати в результаті змішування, то для завершення ремонтних робіт повинно бути стільки об’єму кольорів цього кольору.

Слід звернути увагу на те, що в представленій таблиці в деяких випадках зелений прописаний як основний колір, а в деяких випадках жовтий колір подається як основний, з включенням синього кольору. У цьому випадку різниця полягає у відсотках кольорів, отже, якщо основний колір жовтий, то його частка повинна бути більше.

У столі немає кольору м’яти, хоча він дуже популярний. Насправді, монетний колір являє собою освітлений бірюзовий відтінок. Бірюзовий колір заснований на змішуванні синіх та зелених кольорів. Якщо ви змішуєте білий колір з бірюзовим відтінком, то ви можете навчитися підлозі багатьох градацій бірюзової. Додавання різних кольорів до цих градацій у не значущій кількості, отримують однакові відтінки, але з зовсім іншим сприйняттям.

Не проблематично працювати з іншими варіантами, хоча багато залежить від того, які компоненти змішані. Щоб отримати легкий відтінок, допустимо застосовувати наступні варіанти:

  • Білі, сині та зелені кольори змішані, з мізерним додаванням смарагдового або коричневого.
  • Біла фарба поєднується з смарагдом, а також із синьою (синьою) фарбою.
  • Бежевий колір змішується з бірюзовим кольором, а також з білим кольором, додаючи дуже мало світло.зеленої фарби.

Оскільки відтінки кольорів приймаються як основа, утворюється величезна кількість варіантів. У цьому випадку його слід змішати поетапно поетапно, спочатку отримуючи смарагдовий колір або бірюзовий колір, а потім додавання інших відтінків. Насправді, набагато простіше впоратися з основними кольорами, але поступовий розвиток технологій для отримання квітів призведе до того, що працювати з відтінками квіти не буде набагато складніше. Якщо в цій місцевості немає досвіду, ви можете зіпсувати багато дорогого матеріалу.

Синій та його відтінки

Синій колір. це головний колір, тому на основі ви можете отримати дуже різноманітну кольорову палітру. Крім того, синій колір може бути і яскравим, і темним, що призводить до несподіваних результатів. У цьому випадку кольорова палітра залежить від основного кольору.

Таблиця містить лише частину варіантів. Допустимо розширити ці варіанти в результаті:

  • Додайте світло.блакитний колір, який отримують комбінацією синьої та білої фарби.
  • Додайте кольори з волосинки. результат змішування фіолетової фарби та червоного коричневого кольору, з невеликим додаванням (краплі) синім та чорним.
  • Додайте синьо-зелений колір, внаслідок додавання до 2 частин зеленого кольору однієї частини жовтого кольору.
  • Додайте класичний синій. результат змішування фіолетового та синього в одних і тих же пропорціях. При додаванні білого кольору отримують світло.синій колір.

Палітра синього кольору представлена ​​бірюзовим кольором, який користується великим попитом. Ви можете отримати цей відтінок, якщо змішати синій і зелений. Якщо кольори чисті, то ефект буде максимум. Цей відтінок розташований на межі синіх та зелених кольорів. Деякі відтінки представлені переважанням синього та частиною відтінків з переважанням зеленого кольору.

підніматися, змішування, фарб, гуаш

Темні відтінки отримують внаслідок додавання коричневого або сірого, а легші відтінки характерні для додавання бежевого кольору.

Отримання фіолетового

Як згадувалося раніше, при змішуванні синього та червоного утворюється фіолетовий. Якщо ми говоримо про теорію, то тут все зрозуміло, але на практиці трохи по.іншому, оскільки в процесі маніпуляцій з ними можна використовувати небазичні відтінки червоного та синього.

Які кольори вам потрібно змішати, щоб отримати коричневий від кольорів різних типів

Різні типи кольорів, коли змішування поводиться по.різному. Олії відрізняються від акрилу, емальованою. від тієї на воді. Дуже важливо врахувати якість покриття, на яке буде застосовуватися тон.

підніматися, змішування, фарб, гуаш

Іноді після змішування квітів отримують непотрібні брудні відтінки. Відповідь проста. вивчіть спеціальні кольорові таблиці або схеми. Чим більше деталей, тим більше вони поділяються на відтінки, тим краще. Більш різноманітні комбінації будуть вам доступні. На кольоровому колі дружні відтінки розташовані неподалік, але непримиренні «вороги» є протилежними. Послідовність самих фарб має першорядне значення. Розглянемо варіанти.

Як зробити коричневий колір кольорів гуашів

Якщо змішані кольори вже змішані, то ця комбінація називається вторинною. До речі, такі комбінації є просто найцікавішими.

Порада! Не рекомендується поєднувати більше трьох кольорів. Вважається, що в цьому випадку є більше шансів “бігти” у недружній колір.

Як ми вже помітили вище, фарба має властивість світла після висихання. Цей ефект є найбільш помітним при змішуванні гуаш. Тому для отримання потрібного відтінку вони змішані в палітрі. Як можна стати коричневим за допомогою Gouache:

  • Поєднайте зелений і червоний. Якщо зеленого немає, змішайте його з жовтого з синім. Послідовність кроків має значення.
  • Якщо є помаранчева фарба, вам пощастило! Залишається додати лише синій. І якщо немає синього? Його також можна створити шляхом змішування жовтого та червоного.
  • Коричневий може бути зроблений навіть із такого складного кольору, як фіолетовий. Додайте до нього сонячний жовтий, і тут знову це багатий коричневий колір.

“Світловий відтінок кави може бути отриманий шляхом з’єднання помаранчевого та сірого. Цікавий? Темний відтінок фарби, колір шоколаду, виявиться, якщо ви змішаєте сірий і помаранчевий. Тінь темної кави вийде, якщо змішати фіолетовий та кислотний помаранчевий.

Як правильно змішати кольори, ви можете переглянути у цьому відео.